Divadlo J. K. Tyla Plzeň [Nová scéna]
<< Flamendr | Freddie – The King of Queen >>
Dean Pitchford, Walter Bobbie, Tom Snow
Footloose aneb Tanec není zločin
Premiéra: 25.5.2013 | 2:20
Původně uváděno v Komorním divadle.
Původně uváděno v Komorním divadle.
Překlad a české texty: Pavlína Hoggard. Dramaturgie: Jiří Untermüller. Scéna: Michal Světlík. Kostýmy: Kamila Vodochodská. Choreografie: Anet Antošová. Dirigent: Jan Rezek. Režie: Roman Meluzín.
Poslední uvedení: březen 2015.
Poslední uvedení: březen 2015.
Aleš Kohout, Markéta Zehrerová / Hana Spinethová, Jiří Untermüller / Roman Krebs, Stanislava Topinková-Fořtová, Petra Vraspírová, Soňa Hanzlíčková Borková / Zuzana Valdmanová, Radek Antonín Shejbal, Jan Kaštovský / Adam Rezner, Simona Lebedová, Jan Kaleja, Eva Marešová, Lucie Zvoníková, Karolina Gudasová, Jozef Hruškoci, Tomáš Smička, Lukáš Ondruš / Lukáš Vilt, Martin Hubeňák / Lukáš Ondruš, Petr Potužník, Oldřich Anton Vojta / Lukáš Vilt, Tomáš Drobil, Petr Šudoma, Kamila Kikinčuková, Martin Šefl...
Taneční muzikál o touze mládí po svobodě a volnosti. V malém městečku je zakázán tanec, protože po jedné taneční zábavě došlo k tragické události, kdy si automobilová nehoda vyžádala životy čtyř mladých lidí. Protože tanec je jednou ze základních potřeb mladých lidí, jejich způsobem komunikace a sebevyjádření, jejich ventilem, v celé komunitě panuje velké napětí. Na místní střední školu přichází nový svobodomyslný kluk, který netrpí předsudky, nebojí se říkat nahlas své názory a navíc se ve volných chvílích věnuje tanci...
inscenace již byla stažena z repertoáru
Volby
Hodnocení (15)
HODNOCENÍ REDAKCE
Jiří Landa 70 %
17.3.2014 | 3036 hodnocení
+ souhlasím
65% Plzeňský orchestr mě mile překvapil, nikdy jsem ho neslyšel v lepší formě. Vyrovnané herecké výkony, z nichž bych vyzdvihl S. Topinkovou Fořtovou a J. Untermüllera. Jeho reverend nebyl typickým záporákem, herec dokázal odhadnout hranici mezi negativní postavou a chlapem, jehož nesmyslná rozhodnutí pramení z dávné tragédie. Skvěle sehraný soubor mladých herců v čele s P. Vraspírovou, E. Marešovou a A. Kohoutem. Kvůli nedobrému technickému stavu divadla sice ne všechny výstupy vyšly na jedničku, i v choreografii byly rezervy, představení nicméně vykazovalo známky nadprůměru.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
VasekN 40 %
8.1.2017 | 32 hodnocení
+ souhlasím
Scéna, na které byl přesun z Komorního divadla až moc vidět, nevýrazný výkon hlavního představitele A. Kohouta. Na druhou stranu další výkony velmi sympatické (P. Vraspírová, E. Staškovičová, L. Ondruš, J. Hruškoci, S. Topinková Fořtová, R. Krebs). 40 %
Lukas.cerny 100 %
4.2.2015 | 23 hodnocení
+ souhlasím
Svělý muzikál, který člověka pohltí - tančí v duchu a prožívá děj s hrdiny, jako by byl jedním z nich. Mohu porovnat dříve v Komorním i potom v Novém divadle a obě představení byla krásným nezapomenutelným zážitkem. Výborné choreografie, chytlavé melodie, skvělé taneční, pěvecké i herecké výkony všech mladých protagonistů. 95 %.
Bišu 40 %
26.9.2013 | 235 hodnocení
+ souhlasím
Noví, mladí členové muzikálového a operetního souboru podali velmi dobrý výkon, ale hudební stránka muzikálu se nám nelíbila, choreografie byla zmatená.
Marius 70 %
7.8.2013 | 28 hodnocení
+ souhlasím
Muzikál o městě, kde je zakázán tanec. Líbily se mi kostýmy. Scéna byla vytvořená jen z projekcí a 4 panelů, ale do malého prostoru Komorního divadla se celkem hodila. Hlavní představitel Rena Aleš Kohout mě až tak moc nenadchl, ale díky ostatním hercům jsem si představení užil. Vyzdvihl bych výkon Petry Vraspírové, která mě zaujala svým půvabem a příjemnou barvou hlasu v písni Chlap jako Pánbůh a Martina Huběňáka coby Willarda. Dále také Evy Marešové, která překvapila hlavně svým pěveckým výkonem, vtipem a improvizací. Její píseň ,,Mám kluka, co má mě rád" patří k vrcholům představení.
PavelK 40 %
31.5.2013 | 221 hodnocení
+ souhlasím
Promarněná příležitost. V muzikálově nevhodných prostorách Komorního divadla (špatný zvuk, technika i prostředí) vznikl, navzdory skvěle napsanému světovému muzikálu, zcela inscenačně nudný titul, ve kterém funguje jen perfektní choreografie. Nadějný mladý soubor působil bezradně a bez energie, která je pro živé divadlo a rock'n'rollový muzikál určitě potřebná. Invenčnější režijní přístup, nezanedbané vedení mladých talentů a lepší výtvarné zpracování, mohlo z tohoto titulu udělat velký hit. Oproti předchozím světovým titulům v plzeňském divadle se "Footloose" zdá krokem zpět.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.