Profil uživatele
Rivah
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Landa: 16 % (133)
Jiří Koula: 17 % (85)
Lukáš Dubský: 17 % (108)
Helena Grégrová: 18 % (63)
Iva Bryndová: 18 % (32)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 8.12.2024)
(zadáno: 8.12.2024)
(Zpětně hodnoceno). Nelíbilo se nám to.
(zadáno: 21.9.2024)
(zadáno: 30.5.2024)
Kvalitní, burcující hra i režie L. Ferenzové a skvělý výkon M. Štípkové v monodramatu ze soudní síně i ze soukromí představitelky.
(zadáno: 30.5.2024)
Nápaditá, ale trochu podbízivá, akusticky a efekty přehnaná inscenace s výbornými výkony obou. (65%)
(zadáno: 30.5.2024)
Zpočátku nenápadné, avšak rozvine se v inscenaci, která bere dech výkonem všech tří,
(zadáno: 26.5.2024)
Kvalitní představení, vlastně one man show Martina Huby, který má 99% dialogů. Za jeho obdivuhodný výkon v osmdesáti navyšuji.
(zadáno: 26.5.2024)
Zajímavá inscenace, za výkon Anežky Kubátové jako Dani navyšuji hodnocení.
(zadáno: 25.5.2024)
Půměrná inscenace, režie, herecké výkony. I když hrají s nadšením, příliš nedbají na jevištní mluvu.
(zadáno: 11.12.2022)
Nejistý a nesouvislý výklad románu. Režie je plochá, nevýrazná a má všechny neduhy dua SKUTR, tj hysterické přehrávání, gestické výstřednosti, křečovité smíchy, postavy jsou nesmyslně nastrojeny. Některé postavy mluví tak slabě, že jsou slyšet do poloviny hlediště. Inscenace se vůbec nedá srovnat s režií stejné hry Oxany Meleškiny v Národním Divadle nebo Alexandra Minajeva v ostravském Divadle Petra Bezruče. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI, NÁVŠTĚVA NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!!
(zadáno: 11.12.2022)
Výborná inscenace s hutným a důmyslným textem. Perfektní režie i hlavní role Alberta Einsteina provedená Miroslavem Táborským. VELMI DOPORUČUJI!
(zadáno: 18.11.2021)
(zadáno: 4.11.2021)
(zadáno: 4.11.2021)
(zadáno: 2.11.2021)
(zadáno: 27.10.2021)
(zadáno: 23.10.2021)
(zadáno: 15.10.2021)
Výplodem Mikuláškovy fantazie jsou křečovité, nesmyslné a trapné herecké etudy mající jen málo společného s naléhavými existenciálními tématy Bergmanových děl. O tom, že je to nějaké umění, nemůže přesvědčit ani aplaus většiny kritiků. Chce se konečně říci: KRÁL JE NAHÝ!
(zadáno: 8.10.2021)
(zadáno: 25.9.2021)
(zadáno: 25.9.2021)
(zadáno: 25.9.2021)