Profil uživatele

Truksajda

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Šárka Schmarczová: 10 % (1)
Michal Novák: 14 % (5)
Helena Grégrová: 16 % (5)
Jan Pařízek: 17 % (3)
Pavel Širmer: 17 % (7)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 6.5.2013)
Plejtvák - Cabaret Calembour: 100 %
Nic není náhodné - snad každá replika,každý obrázek na scéně, jako by k něčemu odkazoval - ať už k reáliím, nebo ke starším kusům Calembouru. Pobaví se historik, teatrolog, filolog, ale i "nepoučený" divák. A ke všemu skvěle zahráno. 95%
(zadáno: 18.4.2013)
Polská krev - Hudební divadlo Karlín: 40 %
(zadáno: 18.4.2013)
Tři mušketýři - Divadlo Radar: 80 %
(zadáno: 18.4.2013)
Hamleteen - Divadlo Alfa: 70 %
Jako celek inscenace bavila, ovšem linie Ducha v mých očích inscenaci narušila, stejně jako výstupy "chóru". Místy se snad až příliš zachovala struktura hry. Na druhou stranu, skvělé nápady (pojetí Rosengratze s Guildensternem či Laertea) i herecké výkony - zejména Milana Hajna. 65%
(zadáno: 10.4.2013)
Evžen Oněgin - Divadlo Anfas: 70 %
velmi milé překvapení, ať už celkovou stylizací či hereckými výkony. Bohužel, konec pro mě až příliš natahovaný (hlučný výtah a schody, po kterých celou dobu běhaly uvaděčky, nehodnotím).
(zadáno: 10.4.2013)
Perplex - Městská divadla pražská: 50 %
herecké výkony výborné, zpočátku jsem byla plná očekávání... ale jak představení ubíhalo, absurdita se pro mě vytrácela a stávala se zcela účelovou. Když přidám nepříjemné prostředí divadlelního sálu (jen já si přijdu jak ve vnitřnostech ještěrky?), neodnesla jsem si z této hry nic. COž je škoda, začátek vypadal tolik nadějně.
(zadáno: 10.4.2013)
Zkrocení zlé ženy - Letní shakespearovské slavnosti: 90 %
Mám slabost pro inscenace Dana Špinara, to mé hodnocení možná ovlivní. Nemám sebemenší problém s "inovacemi" Shakespeara (spíš naopak), pár věcí, které by se daly vytknout, by se určitě našlo (nejednoznačné vyznění některých postav atp.), ale vzhledem k tomu, že jsem se zúčastnila při příšerném počasí, promrzlá na kost, a ani minutu jsem se nenudila, nemůžu jít s hodnocením o mnoho dolů.
(zadáno: 10.4.2013)
Nahniličko - Divadlo Kalich: 10 %
Už na začátku jsem pochopila, že to nebude můj šálek čaje. Ale s každou uplývající minutou, kdy se okolní diváci smáli a já se propadala studem, jsem měla pocit divadelního utrpení. Párkrát jsem se i já zasmála (jen si nepamatuju čemu), a mnoho dělá asi i mé nepochopení. Jen proto nedávám 0%
(zadáno: 8.4.2013)
Tři mušketýři - Divadlo Broadway: 20 %
Pokouším se na tomto muzikálu najít něco pozitivního, ale... příšerná scéna, kostýmy (Ony projekce? To je doufám vtip...) ne, nedaří. Bohužel. Celý kus na mě působil lacině jako ochotnická přehlídla. Herecké výkony tak špatné, že samotný zpěv se do mého mozku už ani nedostal... a muzikál jsem pár následujících měsíců vidět nemohla
(zadáno: 8.4.2013)
Les Misérables (Bídníci) - Goja Music Hall: 70 %
Tak jako u většiny pražských muzikálů, člověk musí mít štěstí na herecké obsazení. Ani zde se nevyhneme trendu "známých a osvědčených" tváří, které však danému kusu mnohdy spíše ubližují. Z celé inscenace sálá, kolik financí do ní bylo vloženo, objevuje několik nesmírně nadějných herců (Skalová, Skořepa, představitelé dětských rolí). Za mě však velice kvalitní kus na velice nekvalitní pražské muzikálové scéně.
(zadáno: 8.4.2013)
Ambrózie - Divadlo Na zábradlí: 70 %
Silná výpověď o současné společnosti - zrcadlo na scéně neukazuje pouze to, co se děje na hospodském stole. Chytrý text, výborné herecké výkony... avšak pokud divák nepřichází patřičně naladěn a připraven, ztrácí své kouzlo a stane se otravným pozorováním, co může pozorovat abstinent každý pátek v kdejaké putyce. U málokteré inscenace se pak nálada v publiku tolik projeví na celkovém vyznění. Pro mě však jeden z nejzajímavějším kusů současného Divadla na zábradlí.