Profil uživatele

Barka

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 13 % (37)
Helena Grégrová: 15 % (76)
Jan Pařízek: 15 % (59)
Jiří Landa: 15 % (101)
Jiří Koula: 16 % (70)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

(zadáno: 19.3.2019)
Pravda - Městské divadlo Mladá Boleslav: 80 %
Skvěle napsaný text, sympatické výkony herců a opravdu velmi nápaditá scénografie. Doporučuji :) 85%
(zadáno: 15.3.2019)
Kytice - Národní divadlo: 50 %
Dávám 50% ne proto, že bych považovala inscenaci za tak slabou, ale proto, že z prvního balkonu vpravo jsem neviděla vůbec nic a mohla jsem se jen domýšlet, co se na jevišti asi děje. Strašně mě to mrzí, opravdu jsem se těšila, byla jsem nadšená, že jsem sehnala lístek... a domů jsem odcházela otrávená jak nikdy. Tato místa by ND vůbec nemělo prodávat. Obzvláště ne na inscenace, které se odehrávají většinu času vzadu na horizontu (navíc vpravo).Nebyla jsem jediná, kdo si po skončení stěžoval, že nic neviděl. Myslím, že pokud tato místa chtějí prodávat, mělo by se na to při režijní práci myslet
(zadáno: 27.2.2019)
Kanibalky: Soumrak samců - Městská divadla pražská: 80 %
Politická satira, která ale občas sklouzává k podbízivosti a lacinosti. Nicméně ústřední linka příběhu je skvělá a Vanda Hybnerová i Jiří Hána naprosto přesní. Pro mě byla nejproblematičtější druhá část, "slušnočeši" zezačátku bavili, pak už ale ničím pořádně nepřekvapovali a opakovali jen jedno klišé za druhým, navíc dost nenápaditou formou. Jako gag dobrý, ale víc prostoru bych jim nedávala. Od Drábka bych čekala větší invenci. Čemu bych naopak dala 100% je výprava a hudba, to byla krása, titulní píseň z hlavy jen tak nedostanu.
(zadáno: 27.2.2019)
Popel a náprstky - Pomezí: 60 %
Z mé strany trochu zklamání. Představení je na můj vkus strašně krátké a nepropracované. V takto komorním zpracování si navíc myslím, že si nás mohli všichni čtyři interpreti prostřídat, abychom si mohli vyslechnout každého, jako tomu bylo u Prosíme, nesahat. Takto pro mě dvě postavy byly v podstatě naprosto neznámé a narážky na jejich linku jsem tedy úplně stoprocentně nemohla chápat. Stejně tak postava Náprstkovy manželky byla nevytěžená, nápad dobrý, ale líbilo by se mi nějaké vyústění, kdy bychom se aspoň dozvěděli, proč tam je, kde se tam vzala, mohlo by to být až mrazivé. Škoda.
(zadáno: 31.1.2019)
Tatarák na EX - agentura Point: 70 %
To je zvláštní, tolik "hejtů" a všechny od prvohodnotitelů, to minimálně zaráží. Já to tedy vůbec tak černě, jako diváci níže, nevidím. Kdo zná poetiku Divadla Sklep, tak si myslím, že ho tato páně Šteindlerova one man show nerozhodí ani nepřekvapí. Vždy se pohybovali na hraně určité trapnosti, ale byla to kritika společnosti, nastavovali vždy divákům zrcadlo a bylo už na každém, jestli to pochopí, či si jen řekne, že jsou trapáci. Tady to vnímám stejně. Ano, od kohokoli jiného bych to nevzala, od M. Šteindlera ano, protože za tím vidím právě to, co diváci, kteří se přišli jen pobavit, nevidí.
(zadáno: 28.1.2019)
My děti ze stanice ZOO - Činoherní studio Ústí nad Labem: 100 %
Skvělé zpracování, které je dostatečně drsné a zároveň ne prvoplánově šokující.
(zadáno: 25.1.2019)
Intimní příběhy z ráje - Činoherní studio Bouře: 70 %
Inscenace mě bavila více ve druhé půli, kdy už jsou na scéně obě herečky. Některé vtipy mi přišly trochu na sílu, hra totiž podle mě není přímo komedií, ale spíše vztahovým dramatem a velkým materiálem k zamyšlení a bylo by fajn k ní tak režijně přistupovat. Nicméně představení bylo milé, herecky velmi vyvážené a rozhodně nelituji, že jsem ho mohla vidět.
(zadáno: 25.1.2019)
Fantasy! - Experimentální prostor NoD: 80 %
Takové vytuněnější Umění braku on air. Nápad s binaurálním zvukem je skvělý, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje. Problém této inscenace však vidím v tom, že člověk se (pochopitelně) musí rozhodovat, zda mít oči zavřené a užít si zvuk, ale přijít o ta kouzla, kterými zvuk vzniká, nebo nechat oči otevřené a užívat si ruchaře v akci, ale přijít tím o plné vnímání virtuální reality o kterou tady nejvíc jde. To samé dilema jsem řešila přávě při umění braku. Řešením je jít na představení dvakrát... což je vlastně skvělý marketingový tah, jak si teď uvědomuji :)
(zadáno: 17.1.2019)
Prolomit vlny - SpoluHra: 80 %
85% Velmi syrová, drsná a nekompromisní inscenace. Petra Horváthová mě svým projevem trochu iritovala, ale to bylo myslím v pořádku, nemyslím si, že to má být postava, která je vám sympatická na první dobrou. Moc se mi ve své postavě líbila Lenka Zahradnická a o Romanovi Zachovi ani nemluvím, ten mě prostě neskutečně baví :)
(zadáno: 9.1.2019)
Můžem i s mužem - VIP Art Company: 50 %
Nic pro mě, celé představení je v podstatě postaveno na dvojsmyslech a lechtivých historkách o mužích, nějak už mam podobných modelů plné zuby. Musím ale přiznat herečkám neskutečné nasazení. Nejvíce oceňuji Vandu Hybnerovou, jejíž postava jako jediná s sebou nesla hlubší smysl, divadelnost a skutečně jsem s ní soucítila. Její solo výstup byl nádherný, procenta jdou především jí. Jinak prostě bláznivá show, kterou ale současný divák tolik miluje, tak proč mu ji koneckonců nedopřát.
(zadáno: 4.1.2019)
Jak zabít komika - Divadlo Ungelt: 70 %
Skvělí herci, dobrý námět, ale strašně předvídatelný děj. Pořád jsem čekala nějaký zvrat, nějaký wow efekt, cokoli, ale příběh běžel přesně tak, jak jsem od začátku předpokládala. Jak skvělé by například bylo, kdybychom na konci zjistili, že manažer vlastně vůbec neexistuje a že ten "mor", ta schizofrenie, byla jen v komikově hlavě nebo tak něco. Bohužel nic takového nepřijde. Pokud bych měla vyzdvihnout jen jeden herecký výkon, pak by to byl právě manažer Ládi Hampla, takhle si představuji personifikované zlo :)
(zadáno: 4.1.2019)
Revizor - Městské divadlo Mladá Boleslav: 50 %
Jsem z této inscenace rozpačitá. Jednotlivosti jsou v pořádku, ale jako celek to nějak nefunguje. Vlastně nevím, co konkrétně tomu vytknout, jediné, co k tomu můžu říct je, že mě to prostě strašně nebavilo. Hrou to není, tu mám moc ráda a viděla jsem ji už v mnohých provedeních, ale ta boleslavská, ač se snaží, je prostě taková fádní, nepřekvapivá, možná nejsou dobře vystavěné gagy, nevím. Každopádně můžu říct, že jsem na představení nebyla jediná, kdo se nebavil, smích se ozýval hlavně ze začátku inscenace, postupem času už skoro vůbec. Po přestávce dokonce někteří diváci odešli. Škoda.
(zadáno: 2.1.2019)
Záhada hlavolamu - Divadlo Minor: 90 %
(zadáno: 12.12.2018)
Bratr spánku - Švandovo divadlo: 70 %
Švanďák si ukousl další velké sousto. Já té inscenaci nemám vlastně co vytknout, má krásnou výpravu, skvělé herce, silný příběh... ale mě to prostě nebavilo. Odcházela jsem z divadla a nebylo mi z toho vůbec dobře, jak je to prodchnuto takovou zlobou, hnusem, depresí... ale to je zřejmě dobře, to byl asi záměr, který byl splněn. Nicméně přes formu ke mně nedosáhl obsah, asi tak bych to řekla. Jo a toho hlasu ze záznamu je na můj vkus moc, to je taková zvláštní berlička, která mi přišla zbytečná a otravná.
(zadáno: 12.12.2018)
Absolutno – kabaret o konci světa - Dejvické divadlo: 70 %
Je to úlet, který bych od dejvických úplně nečekala. V představení jsou krásné, vtipné i silné momenty (pro mě nejlepší scéna s jeptiškami), ale jako celek to u mě úplně nezarezonovalo. Významy tam určitě jsou hluboké, ale musela bych jít asi víckrát, abych je všechny pochopila, jde to trochu za roh, jak se říká. Ostře stříbrná scéna mi po nějakém čase začala být nepříjemná na oči, ale zas oceňuji skvělou práci se světly, které se tímto scénografickým řešením otevřely nevídané možnosti. Herecké výkony jsou perfektní, tam jsem zklamaná rozhodně nebyla.
(zadáno: 5.12.2018)
Košičan 3 - Divadlo Vosto5: 100 %
Košičan jsem viděla před několika lety na Colours of Ostrava, ale v šapitó bylo snad 50 stupňů, takže jsem si to úplně neužila. Teď jsem si na ně zašla znova a bavila jsem se královsky, pánové jsou prostě geniální, to se nedá říct jinak :)
(zadáno: 5.12.2018)
Čarodějky v kuchyni - Divadlo Metro: 70 %
Vcelku originální komedie, konečně nejde o partnerské záměny a tucty dveří. Dámy na sebe skvěle slyší, role jim sluší a je znát, že si tuto inscenaci opravdu užívají. Pánové se svých rolí ujali také zdařile. Na velmi odpočinkový večer myslím dobrá volba.
(zadáno: 5.12.2018)
Agent tzv. společenský - Švandovo divadlo: 90 %
Syrové, silné, vyvolávající otázky. V dnešní době je velmi potřebné tato témata opět otevírat. Děkuji za to.
(zadáno: 13.11.2018)
Skořápka - Divadlo Ungelt: 80 %
85% Moc krásná hra. Paní Mihulová mě naprosto okouzlila. Petru Nesvačilovou mám moc ráda, ale občas mi přišlo, že už přehrává, ale nijak zásadně, ono k té její postavě to tak nějak patří, je to takové přiznané divadlo na divadle. Konec na můj vkus příliš patetický, tam bych být dramaturgem do toho trochu sáhla, i na Petře Nesvačilové bylo vidět, že si s takovým patosem úplně neví rady.
(zadáno: 1.11.2018)
Nalevo od výtahu - Pantheon production: 70 %
75% Pantheon si drží úroveň kvalitnější zájezdové produkce. Tato inscenace je svižná, nesklouzává do nevkusných poloh a je zasazena do příjemných a funkčních kulis. Herecké výkony jsou také velmi slušné, především Jiří Ployhar do toho dává opravdu vše. Pokud máte rádi nenáročné komedie, doporučuji.
(zadáno: 26.10.2018)
ADHD - Cirk La Putyka: 90 %
Velmi abstraktně pojaté téma ADHD, které ve mně ale silně zarezonovalo. Tvůrcům se velmi dobře podařilo vystihnout podstatu problému a přiblížit ho divákovi. Divák ale musí chtít a tomuto přístupu se otevřít. Držím palce, aby takových diváků bylo co nejvíce, protože myslím málokdo chápe, jak je těžké dítě s ADHD doma mít a co vůbec takové dítě prožívá.
(zadáno: 26.10.2018)
Lady Oskar - Divadlo Kalich: 50 %
Komedie, kterou by slušelo tak o 30 minut zkrátit. Potěšilo mě, že se Jana Paulová nepitvoří tolik jako jindy, ale jinak mi tato inscenace zapadá mezi všechny ostatní, které jsem v Kalichu viděla a rozhodně ničím nevyčnívá. A upřímně řečeno, moc nechápu, proč se jmenuje Lady Oscar, když Oscar je muž, stejně jako v původní verzi, a žádná lady Oscar se tam za celou dobu nevyskytne.
(zadáno: 17.10.2018)
Můj romantický příběh - Divadlo A.Dvořáka Příbram: 80 %
Milá komedie, která je velkou hereckou příležitostí pro dva herce, resp. herce a herečku. Petr Florián a Ivana Krmíčková zvládli svou úlohu skvěle, jejich výkon byl přirozený a sympatický. Velkým překvapením pro mě byl Josef Láska, který byl ve všech menších rolích třeskutě vtipný a rozhodně musím smeknout klobouk před jeho pohybovým nadáním.
(zadáno: 17.10.2018)
Šťastný princ - Divadlo Lampion: 100 %
Dojemný příběh, velmi citlivě pojatý, v nádherných kulisách. Rukopis Matěje Formana je prostě nezaměnitelný a tato inscenace je skutečné pohlazení po duši.
(zadáno: 15.10.2018)
Drahá legrace - agentura Harlekýn: 50 %
Představení, na které asi velmi rychle zapomenu, nijak zvlášť mě nezaujalo. Na druhou stranu musím ocenit, že děj na jevišti je držen v hranicích vkusu a nesklouzává k lacinosti a lascivnosti, jak tomu u žánrově podobných kusů bývá. Líbila se mi i celkem nápaditá výprava.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>