Profil uživatele

Barka

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Veronika Boušová: 11 % (16)
Lukáš Dubský: 12 % (30)
Jan Pařízek: 15 % (51)
Jiří Landa: 15 % (88)
Helena Grégrová: 16 % (65)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 > >>

(zadáno: 25.6.2018)
Žítkovské bohyně - Divadlo pod Palmovkou: 90 %
Tak tohle jde na dřeň, uf. Je pravda, že v první polovině divák tápe, ale ono se to všechno nakonec rozmotá a vysvětlí, takže pokud je divák aspoň trochu vnímavý, určitě by neměl odcházet z divadla s tím, že se nezorientoval. Je to velmi náročná inscenace, ale Žítkovské bohyně prostě nemohou být oddechovka, takhle je to správně, rozsekat diváka na molekuly, to je ono. Tereza Dočkalová opět naprosto famózní, velice oceňuji výkon Jakuba Albrechta, opravdu jsem mu to postižení věřila. Pokud chcete v divadle odpočívat a "jen" se bavit, na Žítkovské bohyně nechoďte, tohle je Divadlo s velkym D.
(zadáno: 22.6.2018)
Řádí jako tajfun - Divadlo Radka Brzobohatého: 40 %
Klasická prvoplánová komedie a stokrát omleté fóry, ale tady je těch pádů, ran lítacími dveřmi, rádoby nechtěných polití a srážek postav přecejen trochu přespříliš. Navíc všechny pády vypadají dost nepřirozeně, herci to mají prostě jen nacvičené, nevěříte jim to.
(zadáno: 18.6.2018)
Probuzení - Divadlo Vosto5: 90 %
Krásná blbinka :) Je naprosto úžasné, že ačkoli jsou herci celou dobu v kompletním brnění, přesto každý z nich držením těla, gesty a energií dokáže své postavě vdechnout rozdílný charakter. Inscenace je nápaditá a má délku tak akorát, aby se kluci v "kostýmech" definitivně neuvařili :) Velmi mě pobavily slepice, které dokonale přispívají k absurdnosti celé podívané.
(zadáno: 12.6.2018)
Pravda o 17/11 - 11:55: 80 %
85% Nápaditá a v technickém provedení velice originální inscenace. Tenhle soubor mi dělá čím dál tím větší radost, jen tak dál! Nejpovedenější shledávám scénku s Andrejem Babišem ve studiu, Michal Bednář ho hraje prostě dokonale! Některé scény by možná snesly zkrácení, nabraly by tak větší švih, ale to jsou opravdu jen detaily.Jako už tradičně jsem měla problém s výslovností Daniely Šiškové, měla by na tom zapracovat, často jí není rozumět. Škoda jen, že toto představení s největší pravděpodobností nenavštíví ti, kterým je nejvíce určeno.
(zadáno: 28.5.2018)
Poslední důvod, proč se nezabít - Divadlo pod Palmovkou: 80 %
85% Taková typická Palmoffkovina :) Hra baví, nápady jsou skvělé a mám velkou radost, že se zase na jeviště vrátila Bára Kubátová. S jedinou výtkou, kterou mám, se budu opakovat, psala jsem to už u jiných Palm off počinů... některé scény se sexuální tematikou mi přijdou zbytečné, méně je někdy více.
(zadáno: 28.5.2018)
Hrdinové - Divadlo v Rytířské: 50 %
Asi nejsem ta správná cílová skupina, ale já jsem se dost nudila. Přitom si myslím, že potenciál má hra obrovský a herecké obsazení je skvělé. Jenže role jsou postaveny nemastně neslaně (až na roli pana Kostky, ta baví), charaktery postav jsou na takový typ konverzační komedie příliš jemné a nevykreslené. Zápletka s dopisy je naprosto geniální, ale zoufale nevytěžená. Ve druhé půlce hra nabere trochu spád, ale celek to už nezachrání. Když to shrnu, problém vidím v nezvládnuté režii, dalo se z toho dostat mnohem mnohem víc.
(zadáno: 28.5.2018)
Úklady a láska - Švandovo divadlo: 60 %
Já k tomu nějak nemam co říct, moderní pojetí klasiky, které mě úplně nedokázalo vtáhnout, ačkoli sršelo nápady a herecké výkony byly skvělé.
(zadáno: 18.5.2018)
Nora (Domeček pro panenky) - Divadlo pod Palmovkou: 80 %
85% Naprosto zasloužená Thalie pro Terezu Dočkalovou, hraje jak o život a takové hlasové virgule jako ona, umí opravdu málokdo :) Hra jako celek je poutavá a její vyústění mě osobně velmi potěšilo :)
(zadáno: 16.5.2018)
Skleněný strop - Divadlo Ungelt: 80 %
Krásné silné představení, jak už je v Ungeltu zvykem.
(zadáno: 16.5.2018)
Federer–Nadal - La Fabrika: 90 %
Po pročtení zdejších ohlasů jsem se trochu bála, ale opět jsem se přesvědčila o tom, že každý si má udělat názor sám. Mně se představení ohromně líbilo, vulgarity mi přehnané nepřišly a výkon obou herců byl velice sympatický. Skvěle jsem se bavila.
(zadáno: 27.4.2018)
Dům v jabloních - Pomezí: 100 %
Zase velká paráda. Příběh je tentokrát jednodušší, jasnější a dokonce je i šance přijít tomu všemu na kloub :) Navíc v krásném prostředí Winternitzovy vily, posledního díla architekta Adolfa Loose. Velmi doporučuji!
(zadáno: 19.4.2018)
Herec a truhlář Majer mluví o stavu své domoviny - Studio Hrdinů: 40 %
Body dávám především za výkon Standy Majera, zvládnout takovýto text s přehledem a přirozeně je skutečně neskutečné. Jinak mě inscenace absolutně neoslovila, měla jsem obrovský problém udržet pozornost a celou dobu jsem si kladla otázku, proč vlastně tento text vznikl. Já to nevím. Jak už tady padlo níže, přijde mi to celé značně pseudointelektuálské a rádoby šokující. Nevyhýbám se divadlu, které se opírá o aktuální politické a společenské problémy, ale potřebuji to asi o dost stravitelnější formou.
(zadáno: 16.4.2018)
Lov - Bratři v tricku: 90 %
Poetické i vtipné, skvělé nápady a (téměř) bezchybné provedení :)
(zadáno: 16.4.2018)
Thelma a Selma - A studio Rubín: 80 %
85% Souhlasím, že začátek je trošku zdlouhavější, ale mně to nevadilo, o to víc si člověk užije, když se to začne rozjíždět. Trochu jsem se bála, že tato inscenace bude jen další feministickou hrou v řadě, ze které muži vylezou jako ti největší padouchové. Ale ono to tak není, je to takové hezky sympaticky vyrovnané :) Vulgarismy mi občas přišly trochu na sílu.
(zadáno: 13.4.2018)
Freddie - Divadlo Radka Brzobohatého: 90 %
Michael Kluch zpívá jak bůh! Asi není náhoda, že se to rýmuje, opravdu neskutečný výkon. Z celého muzikálu jsem ohromně mile překvapena. K muzikálům na českých divadelních scénách jsem dost skeptická, o to větší mám radost, když se nějaký povede. Jasně, stojí to hlavně na hitech skupiny Queen, v tom má tato inscenace oproti ostatním českým muzikálům nespornou výhodu, ale on ani ten děj není špatný! Mercuryho divoký život je zde v příjemné zkratce vylíčen citlivě a poutavě a výkony ostatních zpěváků jsou taky skvělé (především P. Pálek a T. Nekudová). DRB má rozhodně nakročeno k trháku :)
(zadáno: 11.4.2018)
Gedeonův uzel - SpoluHra: 70 %
Jsem rozpačitá. Hra mě nevtáhla tak, jak jsem očekávala. Možná to bylo způsobené faktem, že tak 1/3 textu jsem vůbec neslyšela... a to jsem seděla v 8. řadě divadla s velmi dobrou akustikou (H.Počernice). Herečky by si na to měly dávat velký pozor, protože jak tady čtu, stejný problém měli i jiní diváci. Ztotožňuji se i s názorem, že mnohé scény jsou až zbytečně natahované, čímž inscenace ztrácí rytmus a divákovi upadá pozornost. Pro mě trochu zklamání.
(zadáno: 23.3.2018)
Mistr a Markéta - Docela velké divadlo: 50 %
Knihu Mistr a Markétka miluji, byla jsem tedy hodně zvědavá, jak si s tím litvínovští poradí. Představení mě neurazilo, ale ani nenadchlo. Pojetí nebylo ničím originální, výprava působila zajímavě, ale byla spíš jen na efekt, herecké výkony dobré ale nijak výrazné. Moc hezká byla scéna letu na praseti a celá scéna plesu, tam jsem se zaradovala. Ale jako celek mi tato inscenace asi v hlavě dlouho neutkví.
(zadáno: 23.3.2018)
Nevim - A studio Rubín: 90 %
Skvěle jsem se bavila, hra je o mé generaci, naprosto přesná a krutě vtipná. Pokládá důležité otázky, které si kladu i já, ale nedělá z toho žádné drámo a to je velmi osvěžující. Díky holky (a kluku)! :)
(zadáno: 21.3.2018)
Kočka v oregánu - Divadlo Kalich: 70 %
Žádný zázrak se nekoná, hra má pomalejší rozjezd a za celou dobu jsem si vlastně neujasnila, jestli to má být komedie nebo ne. Každopádně druhá půlka hry se mi líbila o dost víc než první, vážnější nota hercům i režii sluší. Herecké výkony hezké, ale u Báry Hrzánové mám v posledních pár letech problém, že mi přijde, jako by ve všech hrách hrála Hrdého Budžese. Zbytečně protahovaná dikce, sázka na to, co v Budžesovi funguje, tak proč to nervat všude. Přijde mi to škoda, protože Bára je skvělá herečka a tímto se tak akorát shazuje. Dost mi to připomíná přehrávání Simony Stašové, pozor na to.
(zadáno: 14.3.2018)
Doktor v nesnázích - agentura Familie: 60 %
Jedna z těch klasických situačních komedií. Není to úplně můj šálek kávy, ale ani mě to neuráželo.
(zadáno: 8.3.2018)
Život s krajtou - La Fabrika: 90 %
Já jsem byla nadšená. Trošku pomalejší rozjezd, ale pak jsem se skvěle bavila a s hlavní postavou jsem šla od začátku do konce. David Prachař v této roli naprosto exceluje, je vidět, že si ji vymodeloval na tělo a že ho to opravdu baví. Zbylí pánové skvěle Davida doplňují. Děkuji za příjemný zážitek.
(zadáno: 8.3.2018)
Společenstvo vlastníků - Divadlo Vosto5: 90 %
Zase velká sranda, zároveň však s hořkým podtónem reality.
(zadáno: 2.3.2018)
Caveman - agentura Point: 70 %
Je těžké hodnotit, protože Cavemana jsem viděla už asi pětkrát a úroveň se za dobu, po kterou se hraje, dost změnila. V začátcích bych ho hodnotila na 90%, teď tak na 70%. Nic není jak bývalo.
(zadáno: 2.3.2018)
Dokud nás milenky nerozdělí - Pantheon production: 70 %
První půlka vtipná, vkusná a zábavná, druhá půlka už mnohem více sklouzla do bulváru a postava gaye byla opravdu přehnaná, neškodilo by trochu ubrat. Nicméně jako celek je to jedna z těch lepších komedií cílících na nenáročného diváka. V. Freimanová a V. Kratina byli skvělí a moc příjemně se na ně koukalo.
(zadáno: 19.2.2018)
Král Lear - Městské divadlo Brno: 50 %
Jsem z představení dost rozpačitá. Určitě můj dojem hodně ovlivnil fakt, že na zájezdu v Kolíně se hrálo úplně bez kulis. Já chápu, že celá výprava se v tomto případě převézt nedá, ale hrát na úplně holém jevišti mi přijde trochu jako podvod na diváka. Pokud není zájezdová verze, radila bych možná vůbec nevyjíždět. Vzhledem k absenci výpravy a civilním kostýmům jsem měla celou dobu pocit, že koukám jen na divadelní zkoušku. To mi korespondovalo i s tím, že jsem v podstatě postrádala režii... herci přišli odmluvili, odešli, přišli, odmluvili... ačkoli výrazově to špatné nebylo, pro mě zklamání.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 > >>