Profil uživatele

Barka

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Iva Bryndová: 13 % (25)
Lukáš Dubský: 14 % (47)
Helena Grégrová: 15 % (92)
Pavla Haflantová: 15 % (26)
Jan Pařízek: 16 % (76)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 12.10.2020)
Příjemná inscenace. Nebylo to teda tak, že bych se za břicho popadala, ale úsměv mi na rtech vykouzlili. Myslím si, že až si inscenace sedne a až budou plné sály, bude fungovat určitě mnohem lépe a hodnocení by mohlo být i vyšší.
(zadáno: 22.9.2020)
Divadlo bratří Formanů je úplně jiná liga, to se v českých poměrech prostě nevidí. Jsem moc ráda, že Obludárium opět "oprášili", protože jsem ho v době jeho původního uvádění nestihla. Fantastická atmosféra, celkový koncept, hudební a zvuková složka a samozřejmě výtvarno... jednoduše nádhera. Krásné prostředí zámku Kratochvíle to vše ještě podtrhuje. Na vlastní kůži jsem si ověřila, že i když člověk prochází nejtežšími dny svého života, takovéhle divadlo ho z toho aspoň na chvíli dokáže vytáhnout a za to jsem celému tvůrčímu týmu neskonale vděčná.
(zadáno: 21.9.2020)
(zadáno: 14.9.2020)
Za mě neurazí, nenadchne. Nemohu říci, že by se mi představení nelíbilo, ale asi bych potřebovala trochu nápaditější režii, časem už mě to přecházení a odpalování začalo nudit. Navíc dialogy jsou často velmi strojené a herečkám je nevěřím. S jedinou výjimkou a tou je Eva Elsnerová, té jsem věřila každé slovo. Myslím, že drobné proškrtání textu by inscenaci také prospělo.
(zadáno: 14.9.2020)
Mistrovský tah v podobě Mistrovské lekce. Dagmar Pecková a její první činoherní role, tomu se ani nedá věřit. Jak již tu někdo psal, kouzlo výkonu paní Peckové tkví v tom, že přesně ví, o čem mluví, žádná činoherečka by to takhle zahrát nemohla. Nádherná inscenace, opravdu. Jen by ještě možná stálo za to, trochu zapracovat na těch nejdelších monolozích, tam jsem ztrácela pozornost.
(zadáno: 7.9.2020)
Kdo má rád Bowieho, bude myslím spokojen. Hudební složka je samozřejmě to nejvýraznější a nejlepší na celé inscenaci. Viděla jsem alternaci s Ondřejem Rumlem a musím říct, že jeho hlasový fond je opravdu skvostný, stejně tak Eriky Stárkové a Vandy Chaloupkové. Co se týče děje, je to prostě úlet, ale to se asi dalo čekat :) Výprava a kostýmy super.
(zadáno: 7.9.2020)
"Tohle museli vymyslet někde v hospodě..", trefně poznamenala divačka sedící v řadě za mnou. Ano, souhlasím. Parodie ve stylu Jak pejsek s kočičkou pekli dort, hlavně tam narvat co nejvíc fórů, bez jakékoli koncepce. Herci se baví více než diváci, co by na to asi řekl Jára Cimrman. Herců mi ale bylo upřímně líto, tohle je opravdu plýtvání talentem. P. Vojnar se v jednom rozhovoru nechal slyšet, že představení předlohu nijak nezesměšňuje a o parodii se nejedná. To jako vážně?!! Taky pravil, že se divák může těšit na kostýmy srovnatelné s originálem... no, já radši už mlčim, nechci býti jízlivá.
(zadáno: 3.7.2020)
Viděla jsem už opravdu hodně zpracování "Snu" a dost často jsem odcházela z divadla otrávená, protože mají tvůrci často potřebu hru modernizovat a ne vždy je to pro dobro věci. V Kladně se tomu také úplně nevyhnuli, ale nepřekročili tu tenkou hranici, za kterou už by se vytratilo to křehké kouzlo, které tato hra má. Moc se mi líbí pojetí elfů a víl a hudba, ta je opravdu skvělá. Mrzí mě, že jsem nemohla vidět variantu v plenéru, určitě bych hodnotila ještě o něco výš :)
(zadáno: 3.7.2020)
Tahle hra je prostě napsaná pro Jitku Smutnou :) Ve své roli je naprosto skvělá, přirozená a úžasně vtipná. Volba T. Nekudové a R. Valenty do vedlejších rolí byla také trefou do černého. Děkuji za krásný zážitek v jinak těžké době.
(zadáno: 3.7.2020)
Další z her, které k člověku promluví a ukáží mu vztyčený ukazováček. I já mám dvě babičky a uvědomuji si, že bych s nimi měla trávit více času, děkuji MDMB, že mi to připomnělo takhle hezkým způsobem. Dojemný příběh, velmi dobré herecké výkony, já jsem odcházela spokojená.
(zadáno: 8.6.2020)
Tahle inscenace má z mého pohledu hlavní pozitivní vklad v tom, že upozorňuje na téma, o kterém je sakra potřebné mluvit. Škoda, že na ni zřejmě nikdy nezajdou ti, kteří Babiše volí. Takhle se v sále sejdou jen lidi, kteří mají stejné smýšlení a po představení se všichni můžeme poplácat po zádech, jak jsme to panu B. zase nandali a tím to hasne, bohužel. Ale to tak prostě je, s tím se asi nedá nic dělat. K samotnému zpracování mám výhrady, občas hra sklouzává k lacinosti a prvoplánovosti. Mám ráda politickou satiru, ale čím chytřejší je, tím působí silněji. Dobré nápady se zde ale taky najdou.
(zadáno: 8.6.2020)
Inscenace, která není pro každého, na tohle musí mít člověk náladu. Mně ale sedla a po představení jsme se s přáteli shodli, že i když máme každý jiné životní zkušenosti, tak jsme se v ní v určitých momentech všichni našli a to je trochu děsivé :) Přesto že hodnotím poměrně vysoko, nevadilo by podle mě lehké zkrácení první půlky.
(zadáno: 5.3.2020)
Tohle mě prostě baví, je to jako když jsme si jako malí hráli se vším, co nám zrovna přišlo pod ruku. Od diváka inscenace vyžaduje otevření se právě té fantazii, kterou oplýval jako malý. Když se vám to povede, bude vás hra bavit, když ne... to se uvidí :)
(zadáno: 5.3.2020)
Zvláštní, trochu klaustrofobní, něčím nechutné i podmanivě přitažlivé. Krásná výprava a skvělí herci. Děkuji.
(zadáno: 2.3.2020)
Jak to ten Holík dělá, že se ani nenadechuje :) Ze začátku jsem se zalekla, že se jedná jen o povrchní příběh plný sprostých slov a vulgarit, který bude mít za cíl pouze diváka trochu vyšokovat. Ale nechtělo se mi věřit, že by tohle tvůrcům stačilo. A nestačilo :) Nakonec se z toho vyklubal velmi silný příběh, který člověk musí po zhlédnutí zapít v nejbližším baru. K hereckým výkonům nemám slov, to je prostě špička. Velmi oceňuji výběr herců, kluci to zvládají nejen po výrazové stránce, ale perfektně se do rolí hodí i fyzicky.
(zadáno: 26.2.2020)
Nenáročné, trefné, mile vtipné a hlavně... skvěle zahrané! Všichni představitelé byli opravdu perfektní, kam se na ně hrabou jiní "profláknutější" herci, bravo!
(zadáno: 24.2.2020)
Jak už jsem psala u jiné komedie ze "stáje" Pantheon production, jedná se o zájezdovku, která si drží stabilně vyšší úroveň. Veselé Velikonoce je bláznivá komedie, kterou táhne především Martin Hofmann, což je logické, když si tuto hru sám vybral. Ostatní s ním zdatně drží krok, i když u M. Badinkové jsem měla občas dojem až přílišného přehrávání a M. Zoubková byla už ve svém prvním vstupu na můj vkus až příliš opilá, méně je někdy více. Velmi mě naopak bavila dvojice Wohanka - Cíl. Milovníci tohoto typu komedií se budou určitě skvěle bavit.
(zadáno: 23.2.2020)
Překvapuje mě zdejší nízké hodnocení. Mně se inscenace moc líbí a nemyslím si, že se Mikeska s Bambasem na své role nehodí. Jo,Mikeska je na Salieriho možná moc mladý, ale čert to vem, o to přece nejde. Jde o herectví a v tom jsou oba skvělí, hlavně D. Bambas, který už v Krásce na scéně ukázal, že dramatické a lehce vyšinuté postavy ztroskotanců mu náramně jdou. Nesrovnávejte inscenaci s filmem, protože jestli chcete totéž, pusťte si radši DVD, o remake se tady totiž nikdo nesnaží, naštěstí. Výprava za mě funguje, ale ty moderní židle jsem taky nepochopila, to je opravdu úplně mimo a zbytečné.
(zadáno: 11.2.2020)
Pořád přemýšlím, co napsat. Inscenace je totiž vlastně dokonalá, tak dokonalá ve své emotivnosti, až se mi na ni strašně špatně koukalo. Tolik zmaru najednou se jen tak nevidí. Podruhé už bych to vidět nemusela, ale smekám klobouk před všemi herečkami, "svléknout" ze sebe po představení tuhle roli asi musí být docela boj.
(zadáno: 11.2.2020)
Vizuálně nádherná inscenace s poutavým dějem. Je fajn když se i pro dětské publikum otevírají témata jako je smrt a strach, navíc prostřednictvím tradic jiných kultur. Paráda!
(zadáno: 4.2.2020)
Příjemná inscenace o životě jedné celkem obyčejné rodiny. A právě to, že rodina je tak obyčejná a problémy všech přítomných tak běžné, je na této hře to nejlepší. Divák se totiž do každé z postav dokáže dokonale vcítit a s každou dokáže soucítit. Další body navíc dávám za tradičně skvělou Natálii Drabiščákovou.
(zadáno: 4.2.2020)
65% Hra je celkem o ničem, tváří se jako psychologické drama s prvky komedie, ale té psychologie tam ve skutečnosti moc není. Ale to nevadí, protože herecké výkony jsou tak příjemné a herci tak krásní, že se na to prostě skvěle kouká. Návštěvy určitě nelituji :)
(zadáno: 31.1.2020)
Kombo Drábek - Král opět nezklamalo. Když muzikál, tak takovýhle. Děkuju!
(zadáno: 27.1.2020)
Věřím, že v roce 68 byla hra skandální, dnes už ne, dnes už ničím nepřekvapí ani nešokuje. Děj je až příliš černobílý, tihle jsou hodní, tamti jsou zlí a hotovo šmitec. Postavy jsou ploché bez jakéhokoli vývoje charakteru. Podtrženo sečteno, problém nemám ani tak s inscenací, jako s hrou samotnou. Inscenátoři se snažili, herci jsou samozřejmě skvělí, kostýmy i výprava nápadité a výrazné, hudební složka taky fajn... ale prostě to nějak nefunguje a nebaví.
(zadáno: 20.1.2020)
Zajímavý počin na pomezí scénického čtení a koncertu. Chvíli jsem se s touhle zvláštní formou musela vyrovnávat, ale nakonec mě to docela bavilo.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>