Profil uživatele

Barka

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 14 % (44)
Helena Grégrová: 15 % (90)
Jiří Landa: 15 % (117)
Jan Pařízek: 16 % (73)
Jiří Koula: 16 % (80)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 24.2.2020)
Jak už jsem psala u jiné komedie ze "stáje" Pantheon production, jedná se o zájezdovku, která si drží stabilně vyšší úroveň. Veselé Velikonoce je bláznivá komedie, kterou táhne především Martin Hofmann, což je logické, když si tuto hru sám vybral. Ostatní s ním zdatně drží krok, i když u M. Badinkové jsem měla občas dojem až přílišného přehrávání a M. Zoubková byla už ve svém prvním vstupu na můj vkus až příliš opilá, méně je někdy více. Velmi mě naopak bavila dvojice Wohanka - Cíl. Milovníci tohoto typu komedií se budou určitě skvěle bavit.
(zadáno: 23.2.2020)
Překvapuje mě zdejší nízké hodnocení. Mně se inscenace moc líbí a nemyslím si, že se Mikeska s Bambasem na své role nehodí. Jo,Mikeska je na Salieriho možná moc mladý, ale čert to vem, o to přece nejde. Jde o herectví a v tom jsou oba skvělí, hlavně D. Bambas, který už v Krásce na scéně ukázal, že dramatické a lehce vyšinuté postavy ztroskotanců mu náramně jdou. Nesrovnávejte inscenaci s filmem, protože jestli chcete totéž, pusťte si radši DVD, o remake se tady totiž nikdo nesnaží, naštěstí. Výprava za mě funguje, ale ty moderní židle jsem taky nepochopila, to je opravdu úplně mimo a zbytečné.
(zadáno: 11.2.2020)
Pořád přemýšlím, co napsat. Inscenace je totiž vlastně dokonalá, tak dokonalá ve své emotivnosti, až se mi na ni strašně špatně koukalo. Tolik zmaru najednou se jen tak nevidí. Podruhé už bych to vidět nemusela, ale smekám klobouk před všemi herečkami, "svléknout" ze sebe po představení tuhle roli asi musí být docela boj.
(zadáno: 11.2.2020)
Vizuálně nádherná inscenace s poutavým dějem. Je fajn když se i pro dětské publikum otevírají témata jako je smrt a strach, navíc prostřednictvím tradic jiných kultur. Paráda!
(zadáno: 4.2.2020)
Příjemná inscenace o životě jedné celkem obyčejné rodiny. A právě to, že rodina je tak obyčejná a problémy všech přítomných tak běžné, je na této hře to nejlepší. Divák se totiž do každé z postav dokáže dokonale vcítit a s každou dokáže soucítit. Další body navíc dávám za tradičně skvělou Natálii Drabiščákovou.
(zadáno: 4.2.2020)
65% Hra je celkem o ničem, tváří se jako psychologické drama s prvky komedie, ale té psychologie tam ve skutečnosti moc není. Ale to nevadí, protože herecké výkony jsou tak příjemné a herci tak krásní, že se na to prostě skvěle kouká. Návštěvy určitě nelituji :)
(zadáno: 31.1.2020)
Kombo Drábek - Král opět nezklamalo. Když muzikál, tak takovýhle. Děkuju!
(zadáno: 27.1.2020)
Věřím, že v roce 68 byla hra skandální, dnes už ne, dnes už ničím nepřekvapí ani nešokuje. Děj je až příliš černobílý, tihle jsou hodní, tamti jsou zlí a hotovo šmitec. Postavy jsou ploché bez jakéhokoli vývoje charakteru. Podtrženo sečteno, problém nemám ani tak s inscenací, jako s hrou samotnou. Inscenátoři se snažili, herci jsou samozřejmě skvělí, kostýmy i výprava nápadité a výrazné, hudební složka taky fajn... ale prostě to nějak nefunguje a nebaví.
(zadáno: 20.1.2020)
Zajímavý počin na pomezí scénického čtení a koncertu. Chvíli jsem se s touhle zvláštní formou musela vyrovnávat, ale nakonec mě to docela bavilo.
(zadáno: 3.1.2020)
75% Některé scény (hlavně ty milostné) jsou nádherné, jindy to trochu drhne (hlavně začátek). Celkově ale příjemná inscenace a Martin Holzknecht si zaslouží opravdu velký potlesk.
(zadáno: 20.12.2019)
85% Konečně mě zase v Ungeltu něco zaujalo. Hra má vtipný a zároveň velmi lidský náboj. Režie je jednoduchá, ale naprosto funkční a nenutí herce do zbytečného přehrávání, i když postava Terryho by k tomu mohla svádět. Největší devizou jsou ale herecké výkony dvojice Langmajer - Liška. Nepředvedou sice nic nového, v podobných rolích už jsme je viděli stokrát, ale ono to prostě funguje a strašně dobře jim to spolu jde. Lišku máte chuť pohladit, Langmajera občas praštit, ale stejně s ním sympatizujete. Jediný slabý článek je M. Hein, který svým herectvím zůstává o několik levelů níž, bohužel.
(zadáno: 20.12.2019)
Nesouhlasím s tím, že text je špatný, což potvrzují jiné zdařilé inscenace této hry. Špatné je režijní vedení a především obsazení. Herci jsou šikovní, to víme, ale absolutně se do daných rolí nehodí (až na M. Pachlovou a celkem i L. Končokovou). Hlavní postava musí být tragický Allenovský typ už sama o sobě, brýle a tepláky nestačí. I. Theimerovi jsem neuvěřila ani na moment, být roztomilý nestačí. Nápad s projekcí fajn, ale stokrát dokola to samé je úmorné, mít epilepsii, tak dostanu záchvat. Navíc to působí strašně agresivně. Ženy jako prvoplánové samice taky děs, o manželce radši nemluvím.
(zadáno: 17.12.2019)
Poněkud zklamání. Hra je strašně banální, všechno co zazní už bylo stokrát řečeno jinde, nepřijde nic, co by nějak extra zaujalo. Polívková a Vaněk jsou velmi dobří herci, ale ani o jednom se opravdu nedá říct, že je tlustej(!) a ošklivej, což je nejčastější narážka, která se ve hře objevuje. Ještě bych pochopila, kdyby to říkali sami o sobě, každý jsme asi k sobě přehnaně kritičtí, ale ve chvíli, kdy se takto začnou hodnotit navzájem, přestane to absolutně fungovat. Na derniéře 16.12. nám navíc přišlo, že hráli na půl plynu, asi je to už prostě moc nebavilo. Výprava skvělá, za tu body nahoru.
(zadáno: 2.12.2019)
Já ty modernizace Shakespeara prostě nemám ráda. Pro mě se z toho vytratilo to tajemné romantické kouzlo, které má Sen mít. Některé scény (především Titanie) byly působivé, jiné (řemeslníci) vtipné, ale na víc jak 50% to není.
(zadáno: 29.11.2019)
85% Já jsem od toho nic nečekala, myslela jsem si, že to bude prostě a jednoduše úlet, u kterého se člověk pobaví a to je celé. Ale ono ne, ono to bylo chytré a mluvilo se tam o vážných věcech. Vtip a zároveň silné momenty perfektně vyvážené. Velké a hodně milé překvapení.
(zadáno: 22.11.2019)
Klobouk dolů před Davidem Prachařem, utáhnout hodinu a půl na téma fotbal je fakt výkon :) Hra je vtipná a Prachařovo pojetí trenéra je myslím naprosto přesné, velmi oceňuji fyzické ztvárnění postavy, to jsem se fakt pobavila. Jediné, co mě trochu mrzelo, byla absence hry s rekvizitou panáků, když už na scéně jsou a jsou tak výrazní, tak si myslím, že by měli být využiti. Takhle jsem pořád zvědavě čekala, kdy se s nimi začne hrát a ono nic.
(zadáno: 19.11.2019)
Po letech jsem v divadle opět brečela. Dechberoucí inscenace. Nemohu k tomu napsat víc, protože nemám slov.
(zadáno: 18.11.2019)
Velmi kontroverzní inscenace, která bude bezpochyby budit vášně. My jsme se s přáteli na premiéře rozdělili na dva tábory. Jeden představení absolutně nerozdýchal a považuje ho za to nejhorší, nejtrapnější a nejurážlivější, co kdy viděl. Druhý (kam patřím já) představení vnímal čistě jako frašku, která si dělá trošku nekorektní srandu z aktuálních témat a tím na ně upozorňuje. Je ale pravda, že těch témat tam je trochu moc a často se děj zbytečně vleče, hlavně v začátku. No, už jsem viděla na Palmovce lepší kusy.
(zadáno: 15.11.2019)
Pro mě strašně těžké hodnotit. Stalo se totiž to, co u mnoha jiných kultovních inscenací, čim víc repríz, tim víc se přehrává. Bára Hrzánová má tendenci příliš tlačit na pilu, pitvořit se, přehánět fórky o kterých ví, že fungují. Je to strašná škoda. Kdybych hodnotila v začátcích uvádění této hry, bylo by to jednoznačně 100%, teď tak 60%, takže to tak víceméně zprůměruji a dávám co dávám.
(zadáno: 11.11.2019)
Skvěle napsaná hra, kterou režisér Martin Vokoun uchopil s citem a vkusem. Herecké výkony všech herců jsou tradičně na velmi vysoké úrovni a naprosto vyrovnané. Obzvláště oceňuji Petra Floriána, který hraje nevidomého, aniž by si vypomohl černými brýlemi, to je velmi náročný úkol, který zvládl bravurně. Inscenaci rozhodně doporučuji všem divákům, kteří mají větší ambice, než se chodit do divadla jen pobavit.
(zadáno: 11.11.2019)
Je pravda, že hra je dost předvídatelná a konec nepřekvapí. Ale je prostě zábavná a je strašně příjemné pozorovat herce, kteří jsou jednoduše skvělí! Nadšená jsem byla také z prostoru Klubovny a z velmi neformálního přístupu k divákům, kdy herci sami trhají lístky a obsluhují na baru. Moje první zkušenost s Klubovnou a rozhodně ne poslední :)
(zadáno: 4.11.2019)
65% V tomto případě mám asi největší problém s hrou samotnou. Přišla mi trochu o ničem, předvídatelná, žádný wow efekt se nedostavil, prostě najednou skončila... Herci jsou super, režie taky fajn, ale když neni o čem hrát, tak to nestačí. Každopádně pan Němec je ve své roli opět naprosto okouzlující.
(zadáno: 4.11.2019)
Na začátku jsem byla hodně rozpačitá, časté "filmové" střihy mi přišly rušivé a projekce na zadní ploše místo výpravy mi přišla hrozně nenápaditá. Jenže, jak děj ubíhal, začínala si mě hra čím dál tím víc získávat, až jsem jí nakonec úplně propadla :) Obsazení V. Hybnerové a D. Novotného byl výborný tah, jsou okouzlující, vtipní, odzbrojující a nakonec i dojemní. Be my baby se trochu stylově vymyká běžné produkci divadla Pallace a to je dobře :)
(zadáno: 1.11.2019)
Vtipné, nápadité, přesto na mě nezapůsobilo tak, jako jiné počiny této partičky. Asi proto, že je to prostě jen taková srandička. Každopádně pořád musím hodnotit velmi vysoko.
(zadáno: 1.11.2019)
Tohle představení tak strašně příjemně plyne, že jsem něco takového už dlouho nezažila. Je vtipné, ale zároveň mluví o velmi vážných věcech. A herecké výkony jsou neskutečné, od všech zúčastněných. Navíc je osvěžující vidět Martina Fingera v kladné roli :)

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>