Profil uživatele

Barka

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 14 % (46)
Helena Grégrová: 15 % (90)
Jan Pařízek: 16 % (74)
Jiří Koula: 16 % (80)
Jiří Landa: 16 % (121)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 3.7.2020)
Viděla jsem už opravdu hodně zpracování "Snu" a dost často jsem odcházela z divadla otrávená, protože mají tvůrci často potřebu hru modernizovat a ne vždy je to pro dobro věci. V Kladně se tomu také úplně nevyhnuli, ale nepřekročili tu tenkou hranici, za kterou už by se vytratilo to křehké kouzlo, které tato hra má. Moc se mi líbí pojetí elfů a víl a hudba, ta je opravdu skvělá. Mrzí mě, že jsem nemohla vidět variantu v plenéru, určitě bych hodnotila ještě o něco výš :)
(zadáno: 3.7.2020)
Tahle hra je prostě napsaná pro Jitku Smutnou :) Ve své roli je naprosto skvělá, přirozená a úžasně vtipná. Volba T. Nekudové a R. Valenty do vedlejších rolí byla také trefou do černého. Děkuji za krásný zážitek v jinak těžké době.
(zadáno: 3.7.2020)
Další z her, které k člověku promluví a ukáží mu vztyčený ukazováček. I já mám dvě babičky a uvědomuji si, že bych s nimi měla trávit více času, děkuji MDMB, že mi to připomnělo takhle hezkým způsobem. Dojemný příběh, velmi dobré herecké výkony, já jsem odcházela spokojená.
(zadáno: 8.6.2020)
Tahle inscenace má z mého pohledu hlavní pozitivní vklad v tom, že upozorňuje na téma, o kterém je sakra potřebné mluvit. Škoda, že na ni zřejmě nikdy nezajdou ti, kteří Babiše volí. Takhle se v sále sejdou jen lidi, kteří mají stejné smýšlení a po představení se všichni můžeme poplácat po zádech, jak jsme to panu B. zase nandali a tím to hasne, bohužel. Ale to tak prostě je, s tím se asi nedá nic dělat. K samotnému zpracování mám výhrady, občas hra sklouzává k lacinosti a prvoplánovosti. Mám ráda politickou satiru, ale čím chytřejší je, tím působí silněji. Dobré nápady se zde ale taky najdou.
(zadáno: 8.6.2020)
Inscenace, která není pro každého, na tohle musí mít člověk náladu. Mně ale sedla a po představení jsme se s přáteli shodli, že i když máme každý jiné životní zkušenosti, tak jsme se v ní v určitých momentech všichni našli a to je trochu děsivé :) Přesto že hodnotím poměrně vysoko, nevadilo by podle mě lehké zkrácení první půlky.
(zadáno: 5.3.2020)
Tohle mě prostě baví, je to jako když jsme si jako malí hráli se vším, co nám zrovna přišlo pod ruku. Od diváka inscenace vyžaduje otevření se právě té fantazii, kterou oplýval jako malý. Když se vám to povede, bude vás hra bavit, když ne... to se uvidí :)
(zadáno: 5.3.2020)
Zvláštní, trochu klaustrofobní, něčím nechutné i podmanivě přitažlivé. Krásná výprava a skvělí herci. Děkuji.
(zadáno: 2.3.2020)
Jak to ten Holík dělá, že se ani nenadechuje :) Ze začátku jsem se zalekla, že se jedná jen o povrchní příběh plný sprostých slov a vulgarit, který bude mít za cíl pouze diváka trochu vyšokovat. Ale nechtělo se mi věřit, že by tohle tvůrcům stačilo. A nestačilo :) Nakonec se z toho vyklubal velmi silný příběh, který člověk musí po zhlédnutí zapít v nejbližším baru. K hereckým výkonům nemám slov, to je prostě špička. Velmi oceňuji výběr herců, kluci to zvládají nejen po výrazové stránce, ale perfektně se do rolí hodí i fyzicky.
(zadáno: 26.2.2020)
Nenáročné, trefné, mile vtipné a hlavně... skvěle zahrané! Všichni představitelé byli opravdu perfektní, kam se na ně hrabou jiní "profláknutější" herci, bravo!
(zadáno: 24.2.2020)
Jak už jsem psala u jiné komedie ze "stáje" Pantheon production, jedná se o zájezdovku, která si drží stabilně vyšší úroveň. Veselé Velikonoce je bláznivá komedie, kterou táhne především Martin Hofmann, což je logické, když si tuto hru sám vybral. Ostatní s ním zdatně drží krok, i když u M. Badinkové jsem měla občas dojem až přílišného přehrávání a M. Zoubková byla už ve svém prvním vstupu na můj vkus až příliš opilá, méně je někdy více. Velmi mě naopak bavila dvojice Wohanka - Cíl. Milovníci tohoto typu komedií se budou určitě skvěle bavit.
(zadáno: 23.2.2020)
Překvapuje mě zdejší nízké hodnocení. Mně se inscenace moc líbí a nemyslím si, že se Mikeska s Bambasem na své role nehodí. Jo,Mikeska je na Salieriho možná moc mladý, ale čert to vem, o to přece nejde. Jde o herectví a v tom jsou oba skvělí, hlavně D. Bambas, který už v Krásce na scéně ukázal, že dramatické a lehce vyšinuté postavy ztroskotanců mu náramně jdou. Nesrovnávejte inscenaci s filmem, protože jestli chcete totéž, pusťte si radši DVD, o remake se tady totiž nikdo nesnaží, naštěstí. Výprava za mě funguje, ale ty moderní židle jsem taky nepochopila, to je opravdu úplně mimo a zbytečné.
(zadáno: 11.2.2020)
Pořád přemýšlím, co napsat. Inscenace je totiž vlastně dokonalá, tak dokonalá ve své emotivnosti, až se mi na ni strašně špatně koukalo. Tolik zmaru najednou se jen tak nevidí. Podruhé už bych to vidět nemusela, ale smekám klobouk před všemi herečkami, "svléknout" ze sebe po představení tuhle roli asi musí být docela boj.
(zadáno: 11.2.2020)
Vizuálně nádherná inscenace s poutavým dějem. Je fajn když se i pro dětské publikum otevírají témata jako je smrt a strach, navíc prostřednictvím tradic jiných kultur. Paráda!
(zadáno: 4.2.2020)
Příjemná inscenace o životě jedné celkem obyčejné rodiny. A právě to, že rodina je tak obyčejná a problémy všech přítomných tak běžné, je na této hře to nejlepší. Divák se totiž do každé z postav dokáže dokonale vcítit a s každou dokáže soucítit. Další body navíc dávám za tradičně skvělou Natálii Drabiščákovou.
(zadáno: 4.2.2020)
65% Hra je celkem o ničem, tváří se jako psychologické drama s prvky komedie, ale té psychologie tam ve skutečnosti moc není. Ale to nevadí, protože herecké výkony jsou tak příjemné a herci tak krásní, že se na to prostě skvěle kouká. Návštěvy určitě nelituji :)
(zadáno: 31.1.2020)
Kombo Drábek - Král opět nezklamalo. Když muzikál, tak takovýhle. Děkuju!
(zadáno: 27.1.2020)
Věřím, že v roce 68 byla hra skandální, dnes už ne, dnes už ničím nepřekvapí ani nešokuje. Děj je až příliš černobílý, tihle jsou hodní, tamti jsou zlí a hotovo šmitec. Postavy jsou ploché bez jakéhokoli vývoje charakteru. Podtrženo sečteno, problém nemám ani tak s inscenací, jako s hrou samotnou. Inscenátoři se snažili, herci jsou samozřejmě skvělí, kostýmy i výprava nápadité a výrazné, hudební složka taky fajn... ale prostě to nějak nefunguje a nebaví.
(zadáno: 20.1.2020)
Zajímavý počin na pomezí scénického čtení a koncertu. Chvíli jsem se s touhle zvláštní formou musela vyrovnávat, ale nakonec mě to docela bavilo.
(zadáno: 3.1.2020)
75% Některé scény (hlavně ty milostné) jsou nádherné, jindy to trochu drhne (hlavně začátek). Celkově ale příjemná inscenace a Martin Holzknecht si zaslouží opravdu velký potlesk.
(zadáno: 20.12.2019)
85% Konečně mě zase v Ungeltu něco zaujalo. Hra má vtipný a zároveň velmi lidský náboj. Režie je jednoduchá, ale naprosto funkční a nenutí herce do zbytečného přehrávání, i když postava Terryho by k tomu mohla svádět. Největší devizou jsou ale herecké výkony dvojice Langmajer - Liška. Nepředvedou sice nic nového, v podobných rolích už jsme je viděli stokrát, ale ono to prostě funguje a strašně dobře jim to spolu jde. Lišku máte chuť pohladit, Langmajera občas praštit, ale stejně s ním sympatizujete. Jediný slabý článek je M. Hein, který svým herectvím zůstává o několik levelů níž, bohužel.
(zadáno: 20.12.2019)
Nesouhlasím s tím, že text je špatný, což potvrzují jiné zdařilé inscenace této hry. Špatné je režijní vedení a především obsazení. Herci jsou šikovní, to víme, ale absolutně se do daných rolí nehodí (až na M. Pachlovou a celkem i L. Končokovou). Hlavní postava musí být tragický Allenovský typ už sama o sobě, brýle a tepláky nestačí. I. Theimerovi jsem neuvěřila ani na moment, být roztomilý nestačí. Nápad s projekcí fajn, ale stokrát dokola to samé je úmorné, mít epilepsii, tak dostanu záchvat. Navíc to působí strašně agresivně. Ženy jako prvoplánové samice taky děs, o manželce radši nemluvím.
(zadáno: 17.12.2019)
Poněkud zklamání. Hra je strašně banální, všechno co zazní už bylo stokrát řečeno jinde, nepřijde nic, co by nějak extra zaujalo. Polívková a Vaněk jsou velmi dobří herci, ale ani o jednom se opravdu nedá říct, že je tlustej(!) a ošklivej, což je nejčastější narážka, která se ve hře objevuje. Ještě bych pochopila, kdyby to říkali sami o sobě, každý jsme asi k sobě přehnaně kritičtí, ale ve chvíli, kdy se takto začnou hodnotit navzájem, přestane to absolutně fungovat. Na derniéře 16.12. nám navíc přišlo, že hráli na půl plynu, asi je to už prostě moc nebavilo. Výprava skvělá, za tu body nahoru.
(zadáno: 2.12.2019)
Já ty modernizace Shakespeara prostě nemám ráda. Pro mě se z toho vytratilo to tajemné romantické kouzlo, které má Sen mít. Některé scény (především Titanie) byly působivé, jiné (řemeslníci) vtipné, ale na víc jak 50% to není.
(zadáno: 29.11.2019)
85% Já jsem od toho nic nečekala, myslela jsem si, že to bude prostě a jednoduše úlet, u kterého se člověk pobaví a to je celé. Ale ono ne, ono to bylo chytré a mluvilo se tam o vážných věcech. Vtip a zároveň silné momenty perfektně vyvážené. Velké a hodně milé překvapení.
(zadáno: 22.11.2019)
Klobouk dolů před Davidem Prachařem, utáhnout hodinu a půl na téma fotbal je fakt výkon :) Hra je vtipná a Prachařovo pojetí trenéra je myslím naprosto přesné, velmi oceňuji fyzické ztvárnění postavy, to jsem se fakt pobavila. Jediné, co mě trochu mrzelo, byla absence hry s rekvizitou panáků, když už na scéně jsou a jsou tak výrazní, tak si myslím, že by měli být využiti. Takhle jsem pořád zvědavě čekala, kdy se s nimi začne hrát a ono nic.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>