Profil uživatele

Marie Terezie

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Hrebiková: 8 % (18)
Veronika Boušová: 9 % (14)
Jan Pařízek: 11 % (32)
Helena Grégrová: 13 % (24)
Michal Novák: 13 % (24)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 13.6.2017)
Lucerna - Divadlo v Dlouhé: 100 %
Souzním se všemi spokojenými diváky, lehkost a hravost bez zesměšňování dnes již archaické předlohy, velmi vyvážené představení po všech stránkách, od režie, scenografie, skvělě zvolené hudby a vynikajícího herectví. Právem dlohotrvající potlesk vstoje.
(zadáno: 8.11.2016)
Kouzelný vrch - Národní divadlo Brno: 80 %
Pro toho, kdo romám četl, je inscenace srozumitelná, je zpracovaná s velkým respektem k originálu, jinak se může možná divák v ději i typologii postav ztrácet. Dnešní doba rychlých médií snižuje schopnost soustředění a vnímání hlubokých filozofických témat, tady je to nezbytné pro plné vyznění hlubokého textu a z něj odvozených originálních inscenačních nápadů. Velmi dobrá scéna i kostýmy.
(zadáno: 20.9.2016)
Tři sestry - Národní divadlo: 80 %
85% Mám dost ráda kontroverzní inscenace a tady se jednoznačně přidávám do klubu příznivců. Poměrně nadsazená první část hry byla pro mě skvěle vyvážená druhou polovinou, temnou a pochmurnou... Abych pochválila co ještě nikdo nezmínil: vynikající pan Postránecký, skvělá interpretace Vysockého Igorem Ozorovičem. Stylizace Anfisy mě naopak moc neoslovila. Současný herecký ansámbl činohry ND mi velmi konvenuje, přišli i zůstali ti nejlepší!
(zadáno: 1.4.2016)
Ledový hrot - Činoherní studio Ústí nad Labem: 80 %
Kvalitní interpretace, vzhledem k tématu jsem čekala ještě víc "mrazivosti".
(zadáno: 1.4.2016)
S úsměvy idiotů - Divadlo v Dlouhé: 70 %
Představení bylo milé, hezké, vtipné, ale tradiční kabarety se mi líbily víc. Dala bych 75%.
(zadáno: 24.3.2016)
Zpráva o zázraku (Josef Toufar) - CED: 90 %
(zadáno: 24.3.2016)
Neklid - CED: 90 %
(zadáno: 16.10.2014)
1913 - Divadlo v Dlouhé: 90 %
(zadáno: 23.4.2012)
Polední úděl - Divadlo v Dlouhé: 80 %
(zadáno: 23.4.2012)
Láska a peníze - Divadlo v Dlouhé: 90 %
(zadáno: 21.1.2012)
Zkrocení zlé ženy - Národní divadlo: 10 %
Bylo mi líto mladých schopných herců, které znám z jiných inscenací (Mácha, Konig), že musí hrát v téhle nepovedené exhibici bez špetky přirizené lehkosti, která je nahrazena přehráváním, křikem a vulgaritou. Tak tohle tedy ne!!! 10% jen hercům za snahu.
(zadáno: 21.3.2011)
Korespondence V+W - Národní divadlo Brno: 100 %
Mnohovrstevnaté a mezigenerační moderní divadlo, kterému není co vytknout. Poklona Janu Mikuláškovi a jeho týmu.
(zadáno: 15.12.2010)
Macbeth - Divadlo v Dlouhé: 90 %
Nesouhlasím s názorem, že je Mikuláškova režie snahou o originalitu za každou cenu. Chodím do divadla přemýšlet a ne pasivně poslouchat deklamaci textu. Mikulášek mě nutí přijmout jeho vidění světa, i když jako pro laika pro mě není všechno napoprvé srozumitelné. Tandem Mikulášek - Cpin dotáhl vizuální stránku představení k dokonalosti, prostor pro herce je obrovský a Klára Oltová s Janem Vondráčkem i ostatní ho plně využili.
(zadáno: 14.12.2010)
Sarabanda - Divadlo Na zábradlí: 70 %
Heda Gablerová - Švandovo divadlo: 70 %
Velmi dobré představení, ale něco mi tam chybělo. A nevím, jestli to byla chyba režijní nebo interpretační. Asi se přijdu kouknout ještě jednou...
U Hitlerů v kuchyni - Divadlo v Dlouhé: 70 %
Neurazí ani nenadchne. V Dlouhé jsem už viděla lepší kusy. V porovnámí s ostatními pražskými scénami ale pořád lehký nadprůměr. Těším se na Mikuláškova Mackbetha.
Srpen v zemi indiánů - Národní divadlo: 60 %
Na představení jsem po pochvalných recenzích šla s velkým očekáváním, bezbřehé nadšení se bohužel nedostavilo. Konzervativní scénografie a příliš velký odstup od diváka, herci se v žádném momentu nepřemístí ani na forbínu. Herecké výkony pečlivě oddeklamované, ale ne skutečně prožité. Vztahy probíhají na můj vkus dost po povrchu, očekávaná katarze se nedostaví. Dá se vidět, ale mě osobně nenadchlo. Preferuji více kontaktní a vizuelní divadlo s propracovanějšími emocemi.
Evžen Oněgin - Divadlo Petra Bezruče: 100 %
Divadlo dokonalých gest a mimořádně citlivé práce s textem.
Labyrint světa a ráj srdce - Divadelní spolek Kašpar: 80 %
O tomto díle všichni slyšeli a jen málokdo jej četl, já jsem mezi těmi kdo znali jen hrubý obrys. Nevím, jestli kvalita představení byla více daná silou výchozího textu nebo přesvědčivým ztvárněním, ale určitě stojí za shlédnutí. 300 let starý text stále velmi aktuální s krásnou češtinou, kvalitní herecké výkony, jednoduchá ale vhodně zvolená scénografie. Dějová pointa by si možná zasloužila více času, aby ji divák mohl náležitě prožít.
Ředitelé - Divadlo Na zábradlí: 50 %
Bohužel toto není můj šálek čaje.

Další stránky hodnocení: 1 2 >