Profil uživatele

Vela

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 10 % (21)
Veronika Boušová: 12 % (10)
Jan Pařízek: 13 % (26)
Jiří Koula: 14 % (31)
Pavla Haflantová: 14 % (9)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 15.2.2024)
Skvělé představení. Vysoce hodnotím režii i výkony hereček. Zvláště Tereza Bebarová a Regina Rázlová byly excelentní. Jana Kotrbatá v roli Adély byla také výborná. Postava babičky, skvěle zahraná Naďou Konvalinkovou, představovala milý a něžný protipól k chladnému a tvrdému světu matky, a  vášní prodchnutému světu jejich dcer.
Hudební doprovod byl skvostný a umocnil emotivní prožitek.
Hra je plná emocí a emoce lze lépe než slovy vyjádřit hudbou a pohybem. Proto velmi oceňuji hudební doprovod a pohybové prvky. Čiší z nich vášeň a emoce.
(zadáno: 16.9.2023)
(zadáno: 3.5.2023)
Představení v Aréně bylo strhující. Hra mě pohltila natolik, že jsem ji nesledovala, ale prožívala spolu s jejími aktéry.
Excelentní byl výkon Josefa Kaluži, skvělí byli také Michal Čapka, Petra Kocmamová a Tereza Cisovská.
Tereza Cisovská měla nejsilnější pasáž v poslední části představení. Téměř jsem nedýchala, bylo to tak silné a skutečné.
Bouřlivý potlesk ve stoje byl zcela zasloužený. Vřele toto představení všem doporučuji. Snad ještě dlouho zůstane v repertoáru Arény.
(zadáno: 25.10.2022)
Skvělé, strhující představení.
(zadáno: 25.9.2021)
Představení má spád a diváka překvapí nečekané situace. Zpracování hry v Aréně je originální a vtipné. Herecké výkony na jedničku. Po dlouhé covidové pauze na mě tato hra působila svěže jako živá voda.
(zadáno: 9.2.2019)
Tato hra pro mě byla naprostým zklamáním. Sledovat 70 minut psychický teror dvou psychopatů, kteří se předhánějí v tom, kdo bude vynalézavěji týrat kolegu, bylo naprosto bezútěšné. Šikana a mobbing existují a asi je dobré na to občas upozornit. Situace a jednání osob by však měly být uvěřitelné, což zde nebylo splněno.
Když představení skončilo, bylo asi minutu ticho. Myslím, že se divákům (včetně mě) vůbec nechtělo tleskat. Pokud ano, tak jen proto, že už je zaplaťpánbůh konec.
Hra by se spíš mohla jmenovat Bullshit.
(zadáno: 19.9.2018)
Hra začíná svižně a šokem. Nečekám, že hned po zvednutí opony budou na jevišti dva naháči. Herci Polák a Kozub jsou skvělí, bavím se.
Po 20 minutách, kdy se děj nikam neposouvá, se už nudím. Konec prvního dějství dává naději, že v tom druhém dojde k nějakému překvapivému vývoji. Scéna s prostitutkou je osvěžující a scéna, v níž Průša přichází na návštěvu poprvé dveřmi a oblečen, patří k tem nejlepším. Bohužel konec hry je divný a nepřináší rozuzlení.
Dějově je hra velmi slabá a dá se to vydržet jen díky výborným hercům, zejména Štěpánu Kozubovi.
(zadáno: 9.5.2018)
První dějství je strhující. Divák se zcela pohlcen neobvyklým příběhem, který se odvíjí ve svižném rytmu. Druhá polovina je však zcela jiná. Tempo je pomalejší, vývoj děje ne zcela konvenuje s prvním dějstvím. Začínám se nudit. Závěrečná scéna je nečekaná, popírající téměř vše, co bylo dosud divákovi předloženo, takže odchází zmaten, jak to vlastně bylo. Pochopení ?co tím chtěl básník říci?, se dostaví až následující den. Lepší by bylo, kdyby si autorka nepohrávala s tím, co je pravda, a co je fikce a zbytečně tak hru nezamotala a nezabila tím skvělý dojem z prvního dějství.
(zadáno: 24.4.2018)
(zadáno: 24.4.2018)
(zadáno: 24.4.2018)
(zadáno: 18.4.2018)
(zadáno: 18.4.2018)
(zadáno: 18.4.2018)