Profil uživatele

321teď

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Iva Bryndová: 23 % (3)
Lukáš Holubec: 28 % (4)
Pavel Širmer: 32 % (5)
Jan Pařízek: 33 % (3)
Kateřina Jírová: 35 % (2)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 10.6.2024)
(zadáno: 10.6.2024)
(zadáno: 11.3.2024)
(zadáno: 29.9.2023)
(zadáno: 2.3.2023)
Davovky hezké, folklorní kostýmy...folklorní. No co k tomu - jak se k tomu máme dnes vztahovat? Proč jsou dnes Furianti aktuální? Nebo spíš v čem je Františákova inscenace aktuální? Prosím - Národní divadlo není muzeum a není ani didaktickým pracovištěm pro zporostředkování pocitu neporozumění studentům druhého stupně a středních škol. Není potřeba pasovat herce to dalších strojených tvarů a karikujících figur a taky to není třeba nazývat "satirickou kritikou reality české vesnice", protože tak to fakt není. Je škoda že se z první české scény, místo prostoru pro širokospektrální tvorbu, jenž má utvářet identitu českého divadla, stává skanzen
(zadáno: 17.11.2022)
(zadáno: 17.11.2022)
(zadáno: 14.11.2022)
(zadáno: 9.10.2022)
(zadáno: 9.10.2022)
(zadáno: 9.10.2022)
Můj oblíbený kus! Médea is missing není obtěžkána původním antickým motivem, není obtěžkána tématem bytí matkou, nebo matkou samoživitelkou, není obtěžkána dokumentárním rozměrem - všechny tyto elementy nese s váhou aspektům patřičnou a mísí je s nadsázkou a skvělým humorem. Někdy je totiž příjemné vidět matku, jejíž děti jsou už odrostlé, která si prostě řekne: "pojďme pomlouvat patriarchát - vyberte si téma: konopí nebo patriarchát"

Karolína Vaňková, která nechce děti is da BEST!