Profil uživatele

Anna NNN

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 4.1.2020)
Herecké výkony mi připadaly výborné, ostatní bylo trochu zklamání. Prvním problémem pro mě byla scéna: minimalismus potřebuje vždy velkou dávku nápaditosti, aby dal hereckým výkonům vyniknout, scéna v této hře ale působila nudně a hře spíš uškodila.
Mnohem podstatnější ale je otázka: co se vlastně snažila hra sdělit? Že ti tři jsou chudáci, kteří, o co víc se navzájem ničí (každý svým osobitým způsobem), o to víc jsou na sobě závislí? Ještě něco?
Bylo tam pár komických míst, kterým se šlo zasmát, jen mám pocit, že v Bernhardově předloze snad mohlo jít o něco víc než o varieté.
(zadáno: 29.9.2019)
Moc povedená hra s vynalézavou scénou a skvělými hereckými výkony. Přidávám se k názoru, že konec byl trošku rozplizlý, ale pořád jsem si hru užívala.
(zadáno: 1.6.2019)
Z tohoto představení jsem opravdu na rozpacích. Komičnost s tragičností mi tu připadají špatně vybalancované, a komediální přehrávání zasahuje i scény, do kterých zjevně nepatří. Konec představení je rozplizlý, ovšem to nejhorší je určitě závěrečný patetický duet. Jeho smysl jsem vůbec nepochopila. Další hudební vložky byly jen rušivé, jako už neustálé opakování téhož vtipu bývá. Výsledek je zkrátka rozpačitý.
(zadáno: 27.4.2019)
Úžasně zahrané - spíš prožité. Naprosto skvělá scénografie. Minimalistická, ale všeříkající. Hra nezůstává své předloze nic dlužná.
(zadáno: 27.4.2019)
Možná až příliš nenáročná komedie z naší popkulturní historie.
(zadáno: 17.2.2019)
Silná hra na velmi aktuální téma, která ovšem diváka nenutí k emocím násilně. Tragikomedie se svižným tempem, dobrými hereckými výkony a jednoduchou, ale efektivní scénou. Hlavně ale, hra je výborně napsaná.
(zadáno: 5.12.2018)
Strhující představení, do kterého jsem se okamžitě ponořila a proklínala přestávku. Nemělo by žádný smysl dávat jednomu z herců pomyslnou korunu za nejlepší výkon, obě herečky a oba herci hráli úžasně.
(zadáno: 10.11.2018)
Nápad zdramatizovat Ouředníkův výborný a jedinečný text Europeana mě dost překvapil a do Divadla Na zábradlí jsem šla ze zvědavosti. Ve zkratce bych řekla, že je to parazitismus na knize, snaha vytěžit pozornost na úspěšném díle. Netuším, jestli má hra nějakou myšlenku (kéž by!), osobně jsem tam žádnou nenašla. Jedná se o výňatky z Ouředníkovy knihy "okořeněné" primitivními a samoúčelnými "vtipnými" scénami. Pokud máte knihu Patrika Ouředníka rádi, nekažte si ji touhle trapností.