Profil uživatele

BloggarSumec

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 19 % (10)
Jiří Landa: 19 % (25)
Lukáš Dubský: 19 % (23)
Helena Grégrová: 20 % (20)
Iva Bryndová: 21 % (8)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 24.7.2022)
Skvělá Berenika Kohoutová v roli Marty. Skvěle hraje, skvěle zpívá a od Marty Kubišové k nerozeznání. Výborný též V. Kopta i ostatní D. Šafařík, S. Sandeva a všichni v kapele. Důstojná pocta Martě Kubišové.
(zadáno: 22.7.2022)
Už dlouho jsem neviděl nic tak hloupého a herecky nezajímavého.
(zadáno: 10.7.2022)
Výborné představení na konci sezóny. Už jsem ani nedoufal, že něco takového uvidím. Vynikající Nina Horáková, pokud svůj výkon nepromění na Cenu Thálie, pak není něco v českých divadelních vodách v pořádku. Stejně kvalitní výkony podávají i ostatní, Viktor Dvořák, Tomáš Havlínek, Petra Tenorová a konečně dostala roli na tělo i Eva Salzmannová. Kdo má rád opravdu kvalitní a poctivé divadlo se současným tématem, tak rozhodně bude spokojen na 100%, které dávám. A zřejmě si toto opravdu výjimečné představení ještě zopakuji.
(zadáno: 19.6.2022)
Snaha o politickou satiru s ne zrovna přesvědčivým výsledkem. Standardně dobrý tandem Janečková - Špiner. Otázka zní, co nám tím autor chtěl říci?
(zadáno: 18.6.2022)
Úchvatná Eva Reiterová, velká čest a klobouk dolů. Strašný Martin Hrubý. Ostatní herci podávají standardní výkony v rámci žánru.
(zadáno: 18.6.2022)
Těch 10% je za Jarku Kretschmerovou. Jinak bída a utrpení.
(zadáno: 4.6.2022)
První díl byl o hodně, ale o hodně lepší.
(zadáno: 4.6.2022)
Super!
(zadáno: 28.5.2022)
Těch 10% je za Gabrielu Míčovou a Viktora Dvořáka.
(zadáno: 28.5.2022)
Co k tomu dodat? Zbytečná inscenace, která se ani v nejmenším nepřibližuje kultovnímu filmu.
(zadáno: 24.5.2022)
Naprosto vynikající Nina Horáková. Jen tak dál. Ta nám ještě ukáže. Naprosto pohlcující zážitek. Hudba, tanec, vše se to na vás valí z jeviště a vy jen vstřebáváte a necháte se unášet. 110%
(zadáno: 24.5.2022)
Co to bylo? To měla být pocta Pavle Tomicové? To snad ne? Kde jsou ty časy, kdy jsme chodili na Drábkovy režie a inscenace v Hradci. Kde jsou Jedlíci čokolády, Noc oživlých mrtvol či jeho Figarova svatba? To byly majstrštyky!!! Tato dáma českého jeviště by si opravdu zasloužila něco kvalitního. Škoda.
(zadáno: 24.5.2022)
Těch 20% je za Daniela Bambase. Zbytek zmar, zmar a zmar.
(zadáno: 15.5.2022)
No ono se to opravdu moc komentovat nedá. Slaboduchý děj a našroubované písničky, které tu s větším, tu s menším úspěchem účinkující zpívají. Herecké výkony také nic moc. Lobotomie mozku sice neproběhla, ale už málem. Možná lepší pustit si Matuškovy hity na cd nebo desce v originále a nekazit si tímto paskvilem vzpomínky na ně.
(zadáno: 20.3.2022)
Skvělá inscenace, která se mi líbila ještě o trochu více než film. A to mladoboleslavští nemají v souboru takové hvězdy jako ve filmu. Nicméně všechny postavy jsou tak přesně typově obsazeny a zahrány, že je to radost se podívat. V čele všech jmenuji Evu Reiterovou jako přesnou a akurátní paní Roubíčkovou, Karolinu Frydeckou v roli plebejské paní Horvátové či naprosto skvostného hostujícího Ondřeje Lechnýře jako naprostého loosera Švece. Mohl bych takto pokračovat dále roli od role. V Mladé Boleslavi se Vlastníci opravdu povedli a rozhodně jsem je tam neviděl naposledy. Doporučuji všem. 95%
(zadáno: 11.1.2022)
Přestože jsem věděl na co jdu, nějak jsem se s představením nemohl ztotožnit. Výborná Lucie Juřičková, výborná Jana Boušková, obě ve svých stand up výstupech excelentní. Ale střední pasáž ... s Janem Bidlasem a Patrikem Děrgelem... Vlastně jsem si říkal, kdybych hru neviděl, o nic bych nepřišel. Konečná scéna v porodnici dobrý, spojení všech jednotlivých scének v závěrečné finále... Přestože mám velice rád Špinarovy režie toto mi nesedlo.
(zadáno: 8.10.2021)
Je naprosto úžasné vidět vedle sebe hrát legendy Národního divadla Ivu Janžurovou, Janu Preissovou, Táňu Medveckou, Johanu Tesařovou a Evu Salzmannovou. Každá z hereček říká slova, která kdysi vyřkla v některém ze svých rozhovorů v časopisech či novinách. O to více, je hra pravdivější a je radost všechny dámy, které si představení hodně užívaly, sledovat. David Prachař do tohoto ženského světa vnáší tolik potřebný mužský prvek. Inscenaci vhodně doplňují tanečnice 420 People. Skvělá výprava, hudební složka i světelný design.
(zadáno: 8.10.2021)
Ondřej Sokol přeložil, zrežíroval a hraje jednu z hlavních rolí v této komorní tragikomedii o milostném trojúhelníku. Inscenace šlape a je vidět, že herci na sebe slyší, jsou sehraní (inscenace je na repertoáru od roku 2014) a každičký moment prožívají s hlubokým zápalem. Vracíme se v čase od současnosti až do první chvíle, kdy celý příběh začal. Skvělá Kateřina Lojdová v roli Robertovy (Sokol) manželky Emmy a Martin Finger jako Robertův nejlepší přítel Jerry a Emmin milenec. Více takových inscenací. Palec nahoru.
(zadáno: 8.10.2021)
Naprosto strhující a emotivní představení s vynikajícím Janem Vlasákem v roli otce, který celou inscenaci posouvá o několik stupňů výše. Zdatně mu sekundují Veronika Gajerová v roli dcery, Aleš Procházka, Lenka Zbranková a Nina Horáková. Představení, které by měl vidět každý, aby se připravil na to, co nás čeká. Zeller opět zaplétá a rozplétá dějové nitky a nakonec nás přivede k závěrečné vrcholné scéně. Konec však nechává na každém z diváků.
(zadáno: 23.2.2020)
Zajímavý text v ještě zajímavějším provedení, které stráví i běžný divák. Naprosto excelentní výkon Saši Rašilova, kterému zdatně sekundují Zuzana Stivínová (sláva, že je zase zpět na naší první scéně) a Lucie Juřičková. Zajímavě pojatá scéna i neotřelý hudební doprovod řadí tuto inscenaci k tomu nejlepšímu, co v současné době naše první scéna nabízí.
(zadáno: 23.2.2020)
Přestože se Mikeska ani Bambas na role vůbec nehodí, oceňuji jejich tvrdou dřinu, se kterou se k rolím propracovali. Ale bohužel je to dřina a nemá to lehkost. Chvílemi až těžkopádné. Naproti tomu Lucie Končoková předvádí nejlepší výkon, za dobu svého krátkého působení na mladoboleslavském jevišti. Smekám. Těch 80% dávám za inscenaci jako celek, které si jistě zaslouží. P. S. ta scéna se opravdu nepovedla. Nevěděl jsem jestli to má být dobovka nebo moderna. Ta levá půlka scény ve stylu nahrávacího studia je opravdu hrozná.
(zadáno: 13.4.2019)
Napínavá detektivka s výbornými hereckými výkony všech představitelů. Soudržná režie Petra Mikesky pomocí sugestivní hudby a světla navozuje tu pravou atmosféru strachu a napětí. Zajímavé, jak diváci, strženi atmosférou, komentují chvílemi děj. A napětí houstne. Kdo je vrah? To se opravdu povedlo. Jedna z mála, možná jediná v poslední době, dobře udělaných detektivek na divadelních prknech. Smekám. 85%
(zadáno: 13.4.2019)
Bohužel musím souhlasi s předchozími komentáři. Vzniklo představení pro široké masy na mnoho let. Ale zásadní problém je v hlavní roli. Pokud Martin Zbrožek není schopen ani na premiéře říct správně text, pak zřejmě není něco v pořádku. Tak zásadní informace 20 000 liber či 2 000 liber je dost zásadní a pokud ani toto neudrží herec v hlavě, nevím. Těch 10% dávám Radimu Madejovi a Vojtovi Havelkovi za skvělé stepařské číslo. Jinak marnost nad marnost. Nemluvě o páně Havelkově předmluvě před začátkem představení.