Profil uživatele

BloggarSumec

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Iva Bryndová: 7 % (3)
Helena Grégrová: 15 % (10)
Lukáš Dubský: 16 % (14)
Jiří Koula: 18 % (9)
Jiří Landa: 19 % (17)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 13.4.2019)
Napínavá detektivka s výbornými hereckými výkony všech představitelů. Soudržná režie Petra Mikesky pomocí sugestivní hudby a světla navozuje tu pravou atmosféru strachu a napětí. Zajímavé, jak diváci, strženi atmosférou, komentují chvílemi děj. A napětí houstne. Kdo je vrah? To se opravdu povedlo. Jedna z mála, možná jediná v poslední době, dobře udělaných detektivek na divadelních prknech. Smekám. 85%
(zadáno: 13.4.2019)
Bohužel musím souhlasi s předchozími komentáři. Vzniklo představení pro široké masy na mnoho let. Ale zásadní problém je v hlavní roli. Pokud Martin Zbrožek není schopen ani na premiéře říct správně text, pak zřejmě není něco v pořádku. Tak zásadní informace 20 000 liber či 2 000 liber je dost zásadní a pokud ani toto neudrží herec v hlavě, nevím. Těch 10% dávám Radimu Madejovi a Vojtovi Havelkovi za skvělé stepařské číslo. Jinak marnost nad marnost. Nemluvě o páně Havelkově předmluvě před začátkem představení.
(zadáno: 6.4.2019)
Silné představení, skvělá režie, scéna, hudba,světla a hlavně herecké výkony Tomáše Havlínka, Viktora Dvořáka, Beaty Kaňokové a Evy Salzmannové dělají z toho představení inscenaci roku. Jediná výtka patří Ondřeji Pavelkovi za hlasově nevýrazný a s textem bojující výkon. Škoda, že inscenace nebyla uvedena třeba před dvaceti lety, kdy by to byla bomba století.
(zadáno: 30.3.2019)
Excelentní inscenace s excelentními výkony Radůze Máchy a Pavlíny Štorkové v hlavních rolích. Skvělá režie Daniela Špinara, úžasná výtvarná stránka. A ostatní i menší role skvěle obsazené a zahrané. Divadlo s velkým příběhem, velkými hereckými výkony, divadlo s velkým D. 85%
(zadáno: 30.3.2019)
Těch 20% je za herecký výkon Andrei Daňkové, která jediná je přirozená a nepřehrává. Ostatní je katastrofa, od paní Stašové až po pana Dlouhého, jedna veliká herecká křeč. Škoda. Jen nechápu jak se tomu diváci smějí a hýkají blahem.
(zadáno: 10.3.2019)
Přestože mám rád film, který je vlastně hodně klasický a konzervativní, divadelní zpracování J. Mikuláška se mi moc líbilo. Zajímavé výtvarní zpracování, moderní výklad a hlavně skvělé herecké výkony M. Pechláta, P. Beretové, R. Máchy, L. Polišenské, V. Javorského a K. Sedláčkové. Prostě lahůdka sledovat. A excelentní scéna oběšení Lakmé. Ze druhé řady jsem viděl téct slzy Beretové, když se tato scéna blížila. Dávám 85%. A doporučuji všem, kterým nevadí moderní a trošku i dekadentní provedení.
(zadáno: 10.11.2018)
Nezajímavý, nudný a předvidatelný text, který bohužel nezachránil ani Jiří Bartoška v hlavní roli. Chvílemi mu, zřejmě přes hlasovou indispozici, nebylo rozumět. Představení pozvedávala herecky pouze Zuzana Bydžovská (možná i nejlépe napsaná postava) v roli náhodné známé hlavního hrdiny. Když byla na scéně i hlediště ožilo a smálo se. Když Moji hru neuvidíte, o nic moc nepříjdete.
(zadáno: 10.11.2018)
Příběh prokletých básníků v podání Petra Mikesky a Matouše Rumla jsem viděl několikrát, naposledy na derniéře a vždy mě překvapilo, jak skvěle představení drží pohromadě a jak výborná je souhra nejen mezi hlavními představiteli. Petr Mikeska je právem držiele Thálie, i když Ruml by si ji za tuto roli zasloužit také. Skvělá scéna, kostýmy, světla i hudba, prostě vše zkloubené do dokonalého tvaru, který Pavel Khek předložil před pěti lety divákům a se kterým se diváci na derniéře rozloučili poprávu potleskem ve stoje. Dokonalá inscenace, dokonalé herecké výkony.
(zadáno: 10.11.2018)
Ano, to je přesně představení, na které stojí zato jít do divadla a které ještě několik dní po zhlédnutí nechá silný zážitek. Neuvěřitelný výkon Milana Ligače v roli postiženého chlapce, kterému zdatně sekunduje Roman Teprt v roli jeho otce. Petr Mikeska opět dokázal jak výborný je režisér a mladoboleslavský soubor jak kvalitní má herce. V roli druhého "retarda" výborný hostující Jan Hofman, jehož výstup odlehčují vážnou atmosféru inscenace. Ano, takový je život. Po zhlédnuté této hry si uvědomíme, jak malichernými problémy se zabýváme a řešíme. Rozhodně si toto představení nenechte ujít.
(zadáno: 10.11.2018)
Viděl jsem představení po 9 letech a naprosto se změnilo. Strašný zážitek z vulgarit a oplzlostí mířených proti ženám, který se ženy smály až hýkaly, nechápu. Herecky výborný Filip Blažek a Michal Slaný, kteří jsou přesní při hraní Gavranova textu. Ovšem to co je mimo, ty "improvizace" jsou hrozné. Maroš Kramár, katastrofa, vypadává z textu, schválně se odbourává, nedrží dějovou linku. Představení je vhodné pro derniéru nebo vzít do pevných rukou režiséra a nastolit mantinely, kam lze jít. Strašné zklamání. Těch 20% je za herecké výkony Blažka a Slaného.
(zadáno: 3.8.2018)
Hra, na kterou jsem se hodně těšil a která mě paradoxně nejvíce zklamala. Krásný text, jež je upravený hlavně k potřebám paní Stašové a ta bohužel celou inscenaci potápí. Snad za celou sezónu jsem neviděl představení, kde by hlavní herečka neřekla téměř jediné slovo přirozeně. Paní Stašová, ač si ji vážím a v Shirley Valentine byla vynikající, se zde snaží strhnout pozornost pouze na sebe a dělá to těmi nejhoršími hereckými prostředky. Její modulování hlasu a téměř vytí bych označil za nejstrašnější herecký výkon minulé sezóny. Výborný J. Nosek, ukázal jak civilně a přirozeně zahrát Williamse.
(zadáno: 17.9.2017)
No nevím co napsat, je to síla. Pokud takovýto text napíše 16ti letá dívka, tak smekám. Nevěděl jsem co čekat a dostalo mě to. Rozhodně nečekejte žádnou selanku, bude se útočit na vaše city, monodrama plné emocí. Výborný Libor Stach, na jehož bedrech vše leží. Zvládá všechny polohy a prostě Vás dostane. Intimní prostředí malé scény naprosto ideální pro tento niterní text. Běžte se podívat. Režie Petr Mikeska.
(zadáno: 27.2.2016)
Výborný Kotek s Prachařem v hlavních rolích a kladenský Tomáš Petřík. Zajímavě řešená jednoduchá scéna. Možná bych volil méně vulgarit. Jinak dobré pro pobavení a trošku též k zamyšlení.
(zadáno: 27.2.2016)
MD Mladá Boleslav připravilo muzikálovou lahůdku, které vévodí Alena Bazalová v roli Sally Bowles společně s jedenáctičlenným orchestrem Jakuba Šafra a Petr Mikeska jako všudypřítomný a glosující Kabaretiér se svými Kit Kat girls. Přesně vystavěné písničky střídají činoherní scény a vše pokračuje v dobré tempu až do velkého finále. Vedle Bazalové a Mikesky podávají výborné výkony i Eva Reiterová a Petr Bucháček jako slečna Schneiderová a Herr Schultz a Sandra Černodrinská v komické roli šlapky Fritzie. 10% dolů je za výkon Petra Prokeše v roli "mladého" spisovatele Clifforda (zcestné obsazení)
(zadáno: 28.10.2015)
Opět další představení v režii P. Mikesky, které se řadí ke špičkám repertoáru MDMB. Moderní režie klasického textu, zajímavá scéna, krásné stylizované kostýmy, výborná, přesně vybraná hudba ke každé situaci. Zkrátka radost pohledět. Výborná L. Matoušková v roli Lízy Doolittlové, těch poloh, které během představení vystřídá jsem už dlouho nikde neviděl. Dobře ji sekundují R. Teprt v roli Higginse a M. Hrubý v roli Pickeringa. Noblesní a šarmantní C. Mayerová v roli paní Higginsové. Za zmínku též stojí E. Reiterová ve stylizované roli paní Pearcové. Její pohledy a třesy hlavou jsou dokonalé.
(zadáno: 28.10.2015)
95% Naprostá bomba v repertoáru Městského divadla v Mladé Boleslavi. Silný příběh, výborná a přesná režie Petra Mikesky, jako vždy a skvělé herecké výkony všech představitelek. Přesto musím vyzdvihnout výkon Evy Reiterové v roli Hindi, (nejlépe napsaná role) a nejlépe zahraná role Evy Reiterové v posledních letech v MDMB. Souhra celého dámského souboru je zásluha především režiséra, který přesně ví, co chce. Chvíle velkého dramatického napětí, střídají salvy smíchu. Chvíle, kdy Vám běhá mráz po zádech a přesně dávkovaný, někdy černý humor. Představení, které musíte vidět. Doporučuji všem.
(zadáno: 8.10.2015)
Strhující příběh krále komiků s vynikajícím Matoušem Rumlem, nad jehož výkonem člověk zírá a říká si, to snad ani není možné. Na jevišti je opravdu Chaplin a ne Ruml, který ho hraje. Ale i ostatní herci odvádějí výborné výkony. Např. Petráš, Mikeska, Milková, Černodrinská nebo v postavě komorníka Henryho Bucháček. Vše plyne ve strhujícím tempu a my se dozvídáme mnoho zajímavostí ze života tohoto slavného muže, kterého Amerika na sklonku jeho života nepřijala zpět. Jako vždy u Pavla Kheka nádherná hudba přesně podtrhující dané situace. Vřele doporučuji všem.
(zadáno: 8.10.2015)
Výborný text, skvělá režie, vynikající Radim Madeja a neskutečný Jakub Šafr v roli klavíristy. To je shrnutí této inscenace při které člověk místy nedýchá. Doporučuji všem, kteří mají rádi inteligentní divadlo a jazz. Oboje si užijete při Novecentu od začátku do konce. Plavba na této lodi je opravdu potěšením.
(zadáno: 8.11.2014)
Už dlouho jsem neviděl na jevišti tak špatný text jako tento. Příběh podobný brazilské telenovele nemůže zachránit ani tak dobrý režisér Pavel Khek. Postavy jsou černobilé, vše je nepřirozeně umělé. Na inscenaci je vidět, že text byl zřejmě filmový, protože jednotlivé scény jsou krátké, střihové a než se rozvinou už se zase scéna mění a přestavuje. Mimochodem, to je také velký zádrhel a schválnost scénografa Syrového. Ani hlavní představitel Tomáš Novotný nijak nepřesvědčuje. Jeho postava je bez vývoje, nevýrazná, nijaká. To bylo tedy opravdu šlápnutí vedle.
(zadáno: 4.7.2014)
Pavel Khek opět dokázal, že je mladým talentovaným režisérem, jehož inscenace mají náboj a energii, jsou zajímavé po stránce výtvarné i hudební. Navíc se obklopuje týmem talentovaných herců, kteří na něj slyší, takže je radost pozorovat Petra Halíčka v roli Cyrana s jakou bravurou zvládá všechny situace, křehkou a krásnou Svatavu Milkovou, která exceluje v roli Roxany, Aleše Petráše, jehož Kristián je plný vzdoru a energie a Petra Mikesku v roli šarmantního hraběte De Guiche. Výrazně na sebe upozorňuje Nina Horáková v menších rolích Lízy a Dueni. Rozhodně doporučuji ke zhlédnutí.
(zadáno: 27.2.2014)
Nadhodnocených 30 % jen díky hercům, kteří dělají co mohou, aby zachránili inscenaci i sami sebe. Stejně zoufalý přepis filmu jako Jak utopit doktora Mráčka, další adaptace režiséra Bartoše. "Komedie" plná přestaveb, které vyplňují naprosto jalové melodie s ještě impotentnějšími texty. Skvělá Lucie Matoušková, která představení nezachrání i kdyby se rozkrájela a po kousíčkách se divákům rozdávala na zlatém talíři. Dobrý Prokeš, Teprt, Hrubý, Bucháček. Průměrná Teichmannová a Šanda. Katastrofická Horká. Zbytečně vynaložená energie, která mohla být věnována nějaké dobré divadelní komedii.
(zadáno: 27.2.2014)
Naprosto zoufalé provedení nepřevoditelného filmu na divadelní prkna. Režisér Bartoš by měl zanechat těchto pokusů, které jsou spíše než přínosem divadlu, przněním filmových komedií. Už Pane, vy jste vdova, kterou hrají v Mladé Boleslavi je děsný pokus. Zbytečně strávený čas v divadle. Je tolik kvalitních divadelních her, proč radši neinscenujete tyto? Propadák roku.
(zadáno: 27.2.2014)
Naprosto špičková inscenace s excelentními hereckými výkony všech čtyř aktérů, kterým přesto vévodí Mikeska s novým členem Petrášem. Na toto představení by se mohla komise thalie přijet podívat a nominovat hned oba hlavní představitele. Výborný i neokoukaný Kačmarčík a Horáková. Prostě skvost na otevření Malé scény. Škoda že chodí málo diváků. Boleslaváci jsou zkrátka nekulturní barbaři a navštěvují spíše bezduché komedie než kvalitní představení. Určitě všem doporučuji. Rozhodně půjdu ještě nejméně jednou.
(zadáno: 10.11.2013)
No co dodat? Jde to, ale dře to.

Další stránky hodnocení: 1 2 >