Profil uživatele

Kritik

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 13 % (10)
Lukáš Dubský: 13 % (24)
Pavel Širmer: 13 % (17)
Helena Grégrová: 14 % (16)
Jiří Landa: 15 % (23)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 > >>

(zadáno: 14.9.2018)
Tisícročná včela - Horácké divadlo Jihlava: 80 %
85 %. Úspěšné převedení románové kroniky na divadelní prkna. Celý soubor odvedl slušnou práci. Nesrovnávám s filmem, nikdy neviděno.
(zadáno: 14.6.2018)
Saturnin - Národní divadlo Brno: 50 %
Roztahané, bez spádu. Hře by prospělo výrazné zkrácení. Určitě zaujme Martin Siničák v roli Saturnina a swingový orchestr na jevišti.
(zadáno: 9.5.2018)
Bůh masakru - Činoherní klub: 90 %
(zadáno: 9.5.2018)
Spalovač mrtvol - Divadlo Petra Bezruče: 80 %
I když byl pan Lichý nachlazený, předvedl skvělý výkon i s ostatními herci.
(zadáno: 6.4.2018)
Obraz Doriana Graye - Horácké divadlo Jihlava: 80 %
Veřejná generálka
Do třetice moderna na prknech Horáckého divadla. Do třetice, naštěstí lze říci všeho dobrého. Moderní pojetí Dorianu Greyovi vyloženě sluší. Ano má tam své místo i ten běžecký pás. Ještě by se dalo trochu škrtat, ale celkově vznikla hra, za kterou se divadlo konečně nemusí stydět.
(zadáno: 4.4.2018)
Už je tady zas! - Divadlo Na Jezerce: 80 %
(zadáno: 9.2.2018)
R / A / C / E / K - Horácké divadlo Jihlava: 50 %
Veřejná generálka 9. 2. 2018
V případě jihlavského zpracování Racka vyvstává otázka nutnosti užití moderních prvků. Promítací plátno, místo části dialogů napodobování křiku racků, stále opilá Máša, notebook, tiskárna, vysavač listí a jiné. Nejsem vyloženě kontroverzní divák, ale tentokrát jsem se nejednou zarazil. Scénám, ve kterých bylo zachováno klasické pojetí bych příliš nevyčítal. Pokud by byla uchopena celá inscenace tímto způsobem, mohlo mít Horácké divadlo důstojné představení. Druhá polovina je celkově lepší, ale otázkou je, kolik diváků usedne po přestávce zpět do hlediště.
(zadáno: 24.1.2018)
Bůh je žena - Horácké divadlo Jihlava: 10 %
Šok, zděšení, soucítění s herci. Upřímně je mi líto jihlavských herců, že byli zataženi do podobného čehosi a dramaturgie dovolila uvést takový experiment na velké scéně oblastního divadla a je stále na repertoáru. Pokud chtěli tvůrci udělat z pánské části hereckého souboru travestii partu nevalné úrovně, prostřednictvím kostýmů, paruk a líčení toho bylo dokonale dosaženo. Touto cestou si Horácké divadlo nové publikum nezíská. Pokud má být tato hra jakousi vlaštovkou ve směřování české divadelní scény, radši budu sedět u té čundrkántryšou. 10 % za odvahu herců a publika neutéct z divadla.
(zadáno: 20.11.2017)
Miss Dietrich lituje - Divadlo Ungelt: 80 %
(zadáno: 29.10.2017)
Lovecké scény z Dolního Bavorska - Východočeské divadlo Pardubice: 50 %
Hře nelze upřít zajímavá témata, aktuální v Německu po 2. světové válce. Odlišnost, jinakost a ochota přijmout takového jedince mezi sebe je aktuální i dnes. Avšak pardubická inscenace pro mě byla nudná. Chyběl v ní náboj, objevovalo se více témat, která však nebyla vysvětlena, nebo jim bylo věnováno ve hře málo prostoru. (imigrantská rodina, sebevražda Roba..)
(zadáno: 25.10.2017)
Edith a Marlene - Divadlo pod Palmovkou: 90 %
(zadáno: 23.4.2017)
Macbeth - Městská divadla pražská: 60 %
(zadáno: 15.12.2016)
Rok na vsi - Horácké divadlo Jihlava: 90 %
Po nepříliš vydařené Maryše přišlo Horácké s dalším dramatem bratří Mrštíků. Povedlo se líbivé představení ukazující kvality jihlavského souboru. Příjemným zpestřením byly děti na jevišti, bez nichž by kronika moravské dědiny nebyla kompletní. Pro mě osobně mnohem lepší nastudování než na Fidlovačce.
(zadáno: 10.11.2016)
Netopýr - Moravské divadlo Olomouc: 80 %
85%
(zadáno: 23.10.2016)
Její pastorkyňa - Divadlo na Vinohradech: 70 %
75 %
(zadáno: 3.6.2016)
Petrolejové lampy - Národní divadlo Brno: 90 %
Hra citlivé pracující s předlohou Havlíčkova románu. Velkým plus je, že děj je opravdu jen z Petrolejových lamp. Oproti filmovému zpracování se inscenace vyhnula motivům z druhého románu Vlčí kůže. Výborné herecké výkony, jednoduchá přesto působivá scéna, podmanivá hudba a využití točny dělají z inscenace kvalitní psychologické drama.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 > >>