Profil uživatele

Michal1982

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 7 % (31)
Iva Bryndová: 9 % (15)
Lukáš Holubec: 9 % (20)
Helena Grégrová: 10 % (25)
Lukáš Dubský: 11 % (19)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 > >>

(zadáno: 17.2.2020)
Zuzana Stivínová je tahoun. Anita Krausová zdatně sekundovala...občas jsem se smál, občas mi tuhla v žilách krev, běhal mráz po zádech.. Líbil se mi zvrat v druhé části hry a konečné rozuzlení příběhu. První zkušenost s Meetfactory.. A za mě palec nahoru..!
(zadáno: 17.2.2020)
Taková nenáročná oddychovka bez hlubších myšlenek a s hrstí scén, které by navodily úsměv na tváři. Ze shlednutých titulů jmenovaného divadla mě asi zaujala nejméně. Dal bych tak 10 %, ale vidět především Martu Vančurovou naživo na scéně.. Tak to přidávám rovných 40 %!
(zadáno: 12.2.2020)
Tyhle děcka mě fakt baví...to nejsou květy jabloní na jaře, to už je pořádná šťavnatá podzimní sklizeň! Bratři Karamazovi a tentokrát to rozbalila hlavně mužská část souboru! Za mě to hlavně táhl PČV, ale i ostatní nezůstali v nepovšimnutí, zejména pak Michael Goldschmid a Viktor Kuzník. Dobré prokreslení postav, jednoduchá scéna a již očekávaný hudební živý hudební doprovod. Toto okulturnění v DISKU nemůžu nedoporučit!
(zadáno: 10.2.2020)
Psychedelické....s tím jsem počítal, když jsem na muzikál nakráčel..muzikal o naději a tak trochu o D.Bowiem. Výborné kostýmy, zajímavé aranžmá nesmrtelných hitů. A především E. Stárková a její Life on Mars, Nina Horáková a její Changes a konečně charismatický Igor Orozovič a závěrečná píseň We can be heroes. Palec nahoru za muzikálový úsvit na české scéně!
(zadáno: 8.2.2020)
Příběh smyšlené postavy německého esesáka na pozadí historických událostí. Zajímavě řešená scéna a výborný Jan Teplý ml. Mrazivé, ale dost možná pravdivé..
(zadáno: 7.2.2020)
Hra nahlíží na soužití Olgy a Václava Havlových očima Olgy v průřezu několika desetiletí, tentokráte není v hlavní roli VH.. I když.... zajímavé využití prostoru vily, výborné herecké nasazení-jako vždy skvělá Pavlína Štorková-ale kluci ji zdatně sekundovali a občas si ukradli i hru pro sebe, především scéna stavění plotu 3 v 1:-).
(zadáno: 1.2.2020)
Včera shlédnuto na předpremiéře. Zajímavý počin na české muzikálové scéně posledních let. Herci se maximálně snaží,kostýmy úžasné, práce se světlem překrásná, Tomáše Havlínka obdivuji za tu výdrž v masce a Zdeňka Piškulu za tu výškovou práci! Hudba a texty fajn, i když jsem možná o chlup čekal více , vtípky pro mladší publikum nevadily, celkově to na mě působilo spíše jako příjemná oddychovka než hluboký a dojímavý příběh. Za mě shlédnutelné.
(zadáno: 28.1.2020)
Viděno na premiéře v Divadle Broadway. Byl jsem pozván a navíc jsem opravdu neočekával zázraky.. A taky se neděly...10 % za Uršulu Klukovou, tanečníky a tanečnice a kapelu a ještě za hlas Nikoly Ďuricové... Ale konec představení s větou Ti čokly havarovaly.. To předčilo moje očekávání nejhoršího..
(zadáno: 26.1.2020)
Příjemné strávení nedělního odpoledne. Hra podle české klasiky J. Havlíčka.. Tak dlouho člověk přebírá, až mu zbyde.. Ta třetí..Herecky na mě asi nejvíc zapůsobil Lukáš Jurek. Ozdobou byla Stanislava Jachnická.Musím vyzdvihnout nápad s fólií! Trošku rozpačitě na mě zapůsobil konec...přišel tak náhle, jako kdyby proti Vám odněkud ze tmy najednou vyrazila pěst.
(zadáno: 24.1.2020)
Za mě je tahle Kvidoule ze všech kvidoulí nejkvidoulovatější a nejnabitější výbornými hudebními čísly.. Úryvek z muzikálu Maryshow ale hlavně píseň o labuti mi bude znít ještě dlouho v uších.. A videovložka se školením Jak býti komikem polechtala branici jakbysmet!
(zadáno: 20.1.2020)
Petr Konáš a Petra Tenorová excelovali, dovolím si tvrdit, v této české "klasice". Vůbec mi nevadila otočná plexi krychle, na tyto prvky jsem dost vysazený,právě naopak! Užíval jsem si jak první tak i druhou půlku. Pro mě výborná a tak trochu mrazivá hudební kulisa.. A jako třešnička na dortu-skvělý strýček Cyril! Bravo! Psychologický román v divadelní adaptaci se vším všudy! Bravoooo!
(zadáno: 16.1.2020)
Páni herci se snažili a bavili.. Viděno v Divadle v Celetné... Fajn efekty doplňovaly tajemnou a ponurou atmosféru. Příjemná oddychovka ve stylu tradičních duchařských příběhů.. Nic víc, nic míň..
(zadáno: 13.1.2020)
Pro mě celkem zajímavé zpracování klasiky...Ústřední dvojice mi sedla.. Slušela tomu mladistvost..mělo to šmrnc...žádné trapné momenty nebo nudné pasáže.. Jen ta chůva a kníže v jednom
mi moc neštimovali.. Městská divadla pražská se zase dostávají do hry..a nakonec - dávám nahoru palec! ????
(zadáno: 22.12.2019)
To byla fakt pitomost.. Ale jak plyne z názvu.. DOKONALÁ.. jsem rád, že jsem stihl alespoň dernieru a nechal si posimrat bránici všemi třemi protagonisty... Zajímavě řešená scéna... Divadlo NaHraně bravoooooo! A O. Novák... tak to byla přímo smršť na scéně, vážení.
(zadáno: 16.12.2019)
Užil jsem si herecký koncert Anny Polivkové a Petra Vaňka.. Zajímavé byly i kulisy. V druhé části hra pro mě trošku ztratila švih... A opravdu si vypinejte svoje mobilní aparáty.. Nikdy nevíte...
(zadáno: 14.12.2019)
Příjemné střetnutí s interaktivním divadlem na malém prostoru. Daniel Krejčík zapojuje publikum do "svého" příběhu a vzniká tak pokaždé nový originální počin. Za mě forma částečně převýšila sílu příběhu, ale i tak jsem odcházel z představení spokojen.
(zadáno: 13.12.2019)
Je třeba přečíst Sonety, aby se člověk trochu zorientoval v divadelním pojetí. Nápaditá scéna, slušný úvod.. . Někdy jsem tápal, někdy jsem se smál, někdy jsem si říkal, to už bylo moc, někdy jsem se s nastalou situací ztotožnil...hudebně podkresleno na jedničku, herci se snaží.. . Otázkou zůstává..Umí SKÚTR zaujmout více?.. Umí..
(zadáno: 13.12.2019)
Nenáročný večer, okamžiky pro polechtaní branice byly. Nejvíc pro mě ten večer herecky zazářila Diana. A tak nějak všeobecně dobrá koulovaná!
(zadáno: 10.12.2019)
Netradiční představení, které pro mě vyznělo velmi ponuře. Láska dvou hlavních hrdinů v tom příběhu moc nevynikla, za to pýcha a nenávist, to bylo myslím vybarveno dosti!Obě Kateřiny mi přišly občas trošku přehrávající, za to Jan Grundman ztvárnil Heathcliffa na výbornou. Oceňuji i zajímavý hudební podklad.
(zadáno: 28.11.2019)
Velmi neotřelý koncept, který mě dost bavil. Matyáš Řezníček exceloval. Dále mě zaujal výkon O. Pavelky a J. Bouškové. Druhou část bych přirovnal k takové velké halucinaci. Pro náročného diváka jednohubka...
(zadáno: 27.11.2019)
Uff, to byl nářez. Minimalistická scéna, která dá vyniknout čistému herectví bez příkras. Člověk je naprosto pohlcen. Jessica Bechyňová je v této hře fenomenální!Líbil se mi i lehce humorný výstup J. Svojanovského, který tak nějak celou tu dusnou atmosféru včas odlehčil. Se závěrečným Deus ex machina naložili vcelku dobře, i když to na mě působilo trošičku naroubovaně. Závěrem co dodat? Děcka, fandím Vám!!
(zadáno: 25.11.2019)
Klasická oddychovka na prknech divadla Disk. Souboj temperamentů. Dobře vymyšlená scéna, živý hudební doprovod, herci se snaží seč můžou, avšak tohle byl večer pro Viktora Kuzníka! Bravoooooo!
(zadáno: 21.11.2019)
Intimní příběh partnerské a mateřské lásky a různé pohledy na minulost a vzpomínky, to vše na komorní scéně Divadla Ungelt. Hana Maciuchová je pořád dáma, ze které srší elán a moc mi udělala radost. Petr Stach příjemně překvapil a Ondra Novák - tak tomu jsem všechno věřil... Z divadla jsem odcházel s příjemným pocitem na duši a tak to má být!
(zadáno: 18.11.2019)
Satirická groteska o zrodu mačo vůdce a fenoménech dnešní doby v evropské společnosti a nejen v ní. Spousta témat a výborné herecké výkony. Šílený Ralph Tomáš Kobr,jeho matka Beáta Kaňoková a otec Jiří Böhm, jehož monology se slovy začínajícími na jedno písmeno mě nesmírně bavili. V neposlední řadě R. Fiala, který si svoje role přímo užíval. A třešničkou na dortu pro mě byla Nataša Mikulová-doufám, že o ní uslyším více. Divadlo LETÍ prostě pořád letí!!!
(zadáno: 12.11.2019)
Teď po šňůře takových nijakých představení napříč pražskými divadly se mi dostalo hojivé náplasti a to v podobě divadelní adaptace Otčenáškova díla Romeo, Julie a tma. Na pozadí dnů, kdy byl spáchán atentát na Heydricha, se odehrává příběh zrodu lásky, které bohužel okolnosti druhé světové války nedopřejí dlouhého trvání. Tísnivá atmosféra je dokreslena perfektní scenografií, dynamikou představení. Moc se mi líbil chór-vnitřní monology hlavních postav. Ústřední dvojice potvrdila, že na divadelní prkna v Dlouhé patří!Suma sumárum-pro mě to rozhodně nebyl promarněný večer.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 > >>