A studio Rubín
Jan Frič, Dagmar Radová & kol.
BurnOut aneb Vyhoř!
Premiéra: 1.3.2019 | 1:10x
Dramaturgie: Dagmar Radová. Výprava: Jana Hauskrechtová. Hudba: Jakub Kudláč a citace. Režie: Jan Frič.
Vtipně sarkastická inscenace o zápalu, planutí, vyhasnutí a ztrátě smyslu na pomezí přednášky o dělání divadla a metaforických obrazů ze zákrut vyhořelé duše.
14! Termíny představení
Aktuálně pro tuto inscenaci neevidujeme žádný termín. |
Aktuálně pro tuto inscenaci neevidujeme žádný termín. |
Volby
Hodnocení (39)
HODNOCENÍ REDAKCE
Pavel Širmer 60 %
19.8.2019 | 2036 hodnocení
+ souhlasím
Syndrom vyhoření si bezpochyby zaslouží, aby jeho téma bylo umělecky zpracováno. Čtveřice účinkujících (z toho dvou herců) je zde především sama za sebe a autenticita má svou hodnotu. Inscenace má nápad, myšlenku i vtip, provokuje. Podobně jako u nedávného Misantropa ve Stavovském divadle se Jan Frič vyjadřuje k (jinému) tématu za pomoci situování do uměleckého prostředí, v Rubínu ovšem zcela odlišnou inscenační formou. Lze pochopit, že Frič vypovídá o tom, v čem žije, nicméně umělci jsou poněkud specifickou kategorií, a tak k divákům jiných profesí může inscenace promlouvat s menší intenzitou.
Lukáš Holubec 70 %
21.6.2019 | 744 hodnocení
+ souhlasím
--- Horké nitro divadelníků --- (více v článku na blogu)
Jiří Koula 80 %
25.3.2019 | 1600 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
84,99 % Napsal bych o této inscenaci dlouhý hloubavý blog, ale stejně byste ho nečetli. Takže si na to zajděte... Nebo ne, je to váš život. Autenticita nula, pivo na stole, logout.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Svaaaca 70 %
23.9.2024 | 13 hodnocení
+ souhlasím
Tvrdá skýva divadeldníkova přetavená v intimní (doslova) zážitek. Nikdy jsem se do divadla nepodíval jinak než divák, přesto mi přišlo, že jsem alespoň na chvílí do jejich světa nahlédl. Doporučuji.
Gravestone 50 %
6.5.2024 | 10 hodnocení
+ souhlasím
Představeni jako celek průměr, kladně hodnotím osobitý styl humoru herecké party, minusem zase místy zbytečné nadužívání vulgarit.
Musim zmínit alespoň pokus o genderové vyvažení nahoty v představení, ikdyž mužská opět dominovala. Už jsem docela alergický na zobrazování jen mužské nahoty a ukazovaní penisů herců na českých jevištích. Videť ale v divadelním představení herečku "full frontal" je prakticky stále něco nemyslitelného a i v tomto je BurnOut výjímkou ze zažitého
Musim zmínit alespoň pokus o genderové vyvažení nahoty v představení, ikdyž mužská opět dominovala. Už jsem docela alergický na zobrazování jen mužské nahoty a ukazovaní penisů herců na českých jevištích. Videť ale v divadelním představení herečku "full frontal" je prakticky stále něco nemyslitelného a i v tomto je BurnOut výjímkou ze zažitého
Zabiklac 100 %
12.1.2022 | 24 hodnocení
+ souhlasím
Surrealistická noční můra všech divadelníků. Po shlédnutí tohoto dílka jsem se jal víc poohlížet po svém zdraví, volném čase a tak vůbec. Má tedy mnohem větší přesah do nitra umělce, než Netflix a hospoda dohromady
Vladimír Rogalewicz 70 %
31.10.2021 | 814 hodnocení
+ souhlasím
Představení otevírá témata, které známe i z mimodivadelního prostředí, a nabízí k nim velmi syrové a dráždivé komentáře. Skvělá zejména Natálie Řehořová. Velké díky za takto osobní a intimní pohled v těsném prostoru v Rubínu. Přečtěte si blog Lukáše Holubce!
Koeman2 70 %
7.10.2019 | 186 hodnocení
+ souhlasím
Experimentální pokus o definici vyhoření v divadelním prostředí. Herecké obnažení až na dřeň (skvělá Natálie Řehořová), u některých až doslova. Rozhodně nevšední divadelní zážitek.
Michvon 80 %
13.9.2019 | 196 hodnocení
+ souhlasím
Co k tomu napsat? Velmi neortodoxní představení, které jde, aspoň mám ten dojem, dost na dřeň. Fakt jsem jim to věřila.
Rightak 80 %
11.5.2019 | 36 hodnocení
+ souhlasím
Naprosto neortodoxní představení (byl jsem poprvé v Rubínu). Myslím, že se v této inscenaci nenaleznou jen divadelníci, ale takřka všichni lehce nad nebo lehce pod třicítkou. Myslím, že pro řadu starších by to mohlo být představení, které nevydýchají. Budete se smát, budete přemýšlet, budete uvažovat nad tím, zda vy jediní nejste pouze divák.
Trans-vizitor 20 %
15.2.2020 | 2 hodnocení
+ souhlasím
Já se tedy zařadím mezi upjaté puritány :D a ano, nevydýchal jsem to :D Do okamžiku, než se pan Frič rozhodl, že ukáže své obskurní nahé tělo s tím svým kolibříkem, který se krčil mezi jeho nohami, tak hra ještě ušla... Jinak jsem vyhořel hned po tomto děsivém zážitku. Poslední dobou se fenomén ukazování penisů na jevišti stal vlastně jakýmsi standardem - neukážeš ptáka, jako bys ve světě umění nic neznamenal. Je to jako šíření koronaviru. Ptám se proč? Je zatím snaha levně zaujmout diváky? Snaha odvést pozornost od absurdního příběhu a ztvárnění? Nicméně Natálie Řehořová byla fenomenální!!
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.