Profil uživatele

Michvon

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 7 % (22)
Pavla Haflantová: 8 % (34)
Veronika Boušová: 8 % (38)
Helena Grégrová: 9 % (110)
Jan Pařízek: 9 % (107)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8  >  >>
(zadáno: 10.11.2021)
Podle zdejšího hodnocení si kladu otázku - nebyla jsem na něčem jiném? V půlce jsem zděšeně utekla!
Trapný prvoplánový "humor" na úrovni 2. třídy ZŠ, k nesnesení přehrávající Michal Dlouhý... Dementní zápletka.
Toto fakt ne.
(zadáno: 10.11.2021)
Banální zápletka vyprávěná pozpátku - a najednou je z toho napínavá podívaná.
A Finger je navíc jeden z mých oblíbenců.
(zadáno: 10.11.2021)
Od Bambuška se nedá čekat asi nic jiného než totální psycho inscenace. Buď vám jeho poetika sedí, anebo ne. Mně se strašně líbí, jak si jde svou cestou. Takhle nepodbízivé divadlo mě nikdy nepřestane fascinovat a bavit.
(zadáno: 10.11.2021)
Nastavené zrcadlo... Opravdu si myslíte, že nemáte předsudky? Opravdu se nikdy nesmějete nekorektním vtipům?
(zadáno: 10.11.2021)
Ježíš, tak tohle byl teda mega vtipný kousek. Teda ne až tak úplně, že.
Je radost sledovat, když to hercům jde a když je to baví. Tohle byla paráda :-)
(zadáno: 10.11.2021)
Další velmi vydařená adaptace literární předlohy. Silný příběh, silné herecké výkony. Viděno v alternaci s Pavlou Gajdošíkovou.
(zadáno: 10.11.2021)
Koncentrovaný hnus. Náročné sledovat. V tomhle hrát, je ze mne alkoholik! Teplý je famózní.
(zadáno: 10.11.2021)
Je těžké komorní rodinné drama inscenovat na velké scéně. Špinar zvolil cestu zveličení a vyšponování, na druhou stranu se hraje na téměř prázdné scéně, což se nakonec ukázalo jako cesta poměrně dobrá, i když kladoucí obrovské nároky na herce. Obstáli, podařilo se.
(zadáno: 10.11.2021)
Nic není horšího než zapšklý, zneuznaný génius. S minimálními náklady a s minimalistickými prostředky - opět - BuranTeatr vytvořil nadprůměrnou hru.
Akorát že představitel hlavní role pro mě neměl tak velké charizma, aby mi to vysvětlovalo, proč si to od něj nechají všichni líbit...
(zadáno: 10.11.2021)
Natálie Řehořová je vynikající, ale inscenace je trochu těžkopádná. Nevadilo by krácení. Zarámování do současnosti je zbytečné!
(zadáno: 10.11.2021)
Zmatené, temné, fascinující. Pro mnohé to bude asi nestravitelné. Výborná hudba.
(zadáno: 10.11.2021)
Výživná jednohubka od JEDLu. Nečekejte seriózní CV Franze Kafky. Zato nálady se dostává vrchovatě. Je to divné, je to vtipné a skončí to brzo. Stejně jako Kafka. Geniální Trmíková, ostatně jako vždy, a vynikající Dobrý. Taky jako vždy.
(zadáno: 10.11.2021)
Povedené představení s výbornými hereckými výkony. Vtipné i vážné. Doporučuji.
(zadáno: 10.11.2021)
Rozhodně hra, ke které si divák vytvoří silný vztah. Já patřím k té části, kterou to pohltilo, bavilo. Vynikajícím způsobem budovaná atmosféra, dobrá práce s kamerou (i když chvílemi jí pak je možná až moc).
(zadáno: 10.11.2021)
Že mají MDP poslední dobou vzestupnou tendenci, je známá věc, kterou tato inscenace jen potvrzuje. Po všech stránkách přímočaré představení, které funguje. Výborní herci.
(zadáno: 10.11.2021)
Že je to rozbité na atomy, by ani tak nevadilo, kdyby to šlo následně spojit do nějaké pro mne smysluplné formy. To se příliš nepovedlo. Je to velmi hlučné, uřvané, místy trapné. Vynikající Pechlát a Fidlerová, za ně body plus.
Ve srovnání s Pařízkovou verzí ve s Karlem Dobrým hranou Vídni tahle verze těžce prohrává.
(zadáno: 10.11.2021)
Hra o gay komunitě nejen pro gay komunitu. Hrané s chutí, s vervou. Vtipné, že se chvílemi kácíte ze židlí, ale pod vtipným povrchem probleskuje smutek.
(zadáno: 10.11.2021)
Hodnoceno zpětně, viděno těsně před korona pauzou v únoru 2020. Tenkrát se mi to velmi líbilo, dokonce jsem poté přečetla i knižní předlohu. Sushi z párků bylo pěkně hnusný :-D
Z hlediska roku 2021 něco mezi Hrou na oliheň a důchodovou reformou a la Babiš.
(zadáno: 29.1.2020)
Velmi povedená inscenace, Burešová umí pojmout představení s patřičnou úctou a pietou, ale nechybí ani lehký ironický nadhled.
Nemám co vytknout, herci, hudba, scéna super.
(zadáno: 29.1.2020)
Představení má mnoho silných momentů, které vhání slzy do očí, ale co naplat, když je to celé zabalené do prazvláštního hávu. Pekelně mě iritovaly kostýmy, které mi přišly samoúčelné (hlavně "silonkové" kreace), scéna byla taky už stokrát viděná - k čemu ta drť?! Konec byl natahovaný jako žvýkačka. "Defilé směšných starců" před koncem bylo trapné.
(zadáno: 29.1.2020)
Detektivka? A proč ne... Ono to vlastně docela dobře funguje.
Závěr výtečný, ten hnedtak z hlavy nedostanu.
(zadáno: 29.1.2020)
Další nezapomenutelný počin Palm-off, tentokrát se spojili s Igorem Orozovičem, který tam vnesl trochu jinou poetiku a jiný typ herectví, a funguje to. Jakub Albrecht je fakt super :-)
(zadáno: 29.1.2020)
Dianiška je lepší dramatik než režisér. To se ukazuje při srovnání např. s Mlčením bobříků.
Téma skvělé, herci dobří.
Vřele doporučuji, určitě stojí za pozornost.
(zadáno: 29.1.2020)
Dobře napsané, hůř realizované. S režijním pojetím jsem se minula. Plynové masky mě vyloženě iritovaly.
Výborný Hruška, velmi dobrý Buchta.
(zadáno: 29.1.2020)
Tak tohle bylo zjevení! Celé mě to pohltilo, semlelo a vyplivlo vyjevenou, ohromenou, okouzlenou!
1 2 3 4 5 6 7 8  >  >>