Profil uživatele

Rightak

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Iva Bryndová: 7 % (15)
Kateřina Jírová: 8 % (4)
Jiří Koula: 9 % (14)
Jan Pařízek: 10 % (22)
Jiří Landa: 10 % (21)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 6.10.2023)
Skvělé herecké výkony, moc povedená výprava, resp. kulisy a propriety, které skutečně navazují pocit, že jste v anglické hospodě. Zároveň je to vtipné a občas i k zamyšlení, závěr na můj vkus až příliš přehnaný.
(zadáno: 2.10.2020)
Zhlédnuto těsně před derniérou a jsem rád, že jsem inscenaci stihl. Mísí se zde tragédie s komedií, což je pozice, která podle mě hercům Dejvického divadla vyhovuje a mají ji nejraději. Užil jsem si zde Krobotovo minimalistické herectví a bručounství. Kdo má rád herce Dejvického, v této hře si jich užije dosyta, hraje tu skoro celý ansámbl.
(zadáno: 2.10.2020)
Je to jiné, není to zřejmě pro každého. Mně osobně chyběla větší celistvost, ale tu zřejmě nemohu očekávat u díla, které samo o sobě vycházelo jako fejetony a celistvé nebylo. Nicméně se mi líbí, že se Dejvické nebojí nabídnout něco trochu alternativnějšího. Továrnu na absolutno jsem nečetl, takže jsem neměl žádné očekávání a byl jsem příjemně překvapen. Scéna s papežem je skvělá.
(zadáno: 2.10.2020)
Štěpán Kozub zde exceluje. Mění zábavné pozice, které znám např. z Tří tygrů nebo Skoro na mizině, což pro tuto hru vůbec nevadí, záleží však, zda to u jiných představení není pořád to samé. Nicméně tato inscenace je skutečně velice zábavná oddechovka a trapno je tu pojato tak, že se divák necítí trapně za herce, ale směje se, což je na jiných scénách velký problém. I výkony ostatních herců jsou skvělé. Miluji scénu s psychiatrem a míčem.
(zadáno: 2.3.2020)
Tahle hra není pro mladý. Podle mnoha recenzí jsem čekal, že půjde o velmi zábavnou a kvalitní hru. Je pravda, že diváci za mnou se smáli až jim z huby táhlo, já však čekal až to skončí. Hra je vulgární, plná stupidních stereotypů, kterým se nejvíc smály vyžilejší páry, pro které to byl zřejmě smutný obraz jejich domácnosti.
(zadáno: 14.2.2020)
Skvělé představení, kde jsem si chvilku zvykal na kabaretní styl. Oproti novému cirkusu, který lze navštívit na Letní Letné jde o prvoplánovější představení, však se taky jedná o prostředí hospody nižší cenové skupiny. Na české poměry je představení velmi kvalitní. Akrobatické výkony byly perfektní a samy o sobě dokázaly bavit a další složka vystoupení, která mě velmi nadchla byla hudba.
(zadáno: 7.2.2020)
Oddechová komedie pro méně náročné diváky. Občas jsem se zasmál, ale také jsem se přistihl, že přemýšlím, kdy už bude konec. Jedná se o představení skutečně prakticky bez děje, postavy akorát přicházejí nebo se schovají do vedlejšího pokoje, aby spolu prohodili pár slov. Herecky nade všemi ční Petr Nárožný, ale zdatně mu sekunduje Týna Průchová, kterým převážně patří první půle představení, která je i mnohem zábavnější.
(zadáno: 2.2.2020)
(zadáno: 2.2.2020)
Představení pro mě bylo příjemným překvapením. Nesnaží se z lidí vystupujícím proti uprchlíkům dělat hlupáky, ale ukazuje, že se může jednat třeba o naše blízké, kteří mají strach a mohou se uchýlit k nějaké hlouposti. Jako když se na konci Lena Vojty zeptá proč dědovi lhal o činech (dezinformátorky) Natálie a ten jí odpoví, aby ho chránil. Jeho lež, tak nebyla nepodobná činu dědy nebo videí Natálie. Nejzajímavějším hercem byl rozhodně Petr Buchta, naopak roli jsem moc nevěřil paní Golovchenko.
(zadáno: 2.2.2020)
Inscenace je skvělá, zábavná, ironická. Jako celek možná trochu chaotická, občas s vtipy, které pochopí asi jen lidé od divadla. Místy nabízí i hlubší zamyšlení, nicméně ve srovnání s podobně zaměřenou Vraždou krále Gonzaga ne až tak hluboké.
(zadáno: 29.12.2019)
Pro mě jedna z nejlepších současných her Dejvického divadla. Scéna je minimalistická, žádné kulisy, žádné kostýmy. V první části herci hovoří o svých životech spjatých s divadlem, místy se dostávají až do filosofických úvah, které však mají návaznost na druhou část vystoupení, která představuje jakousi rekonstrukci případu Alexandra Litviněnka. Je to typ hry, který zbožňuji, divák se zasměje, ale místy je atmosféra tak hustá, že až nedýchá. Mocenské přemýšlení ruských předních ruských politiků je zde odhalené až na dřeň.
(zadáno: 29.12.2019)
Hra je možná příliš utahaná a v závěrů už může lehce unavovat. Nicméně já se dobře bavil. Iva Janžurová v roli královny je skutečně skvělá, perfektně napodobila i šouravou chůzi královny ve vyšším věku. Aby si divák hru náležitě užil, měl by znát trochu britské reálie a mít zájem o politiku, minimální znalosti jsou nezbytné. Kdo přijde pouze na herce může být zklamán, jako dámy ve frontě na chlebíčky přede mnou :)
(zadáno: 29.12.2019)
Představení, které je příliš pitvořivé, humor je až moc prvoplánový. Témat se v inscenaci motá více, což hře škodí. Řešení uprchlíků už je trochu za zenitem, nicméně hře dodává mnoho gegů. Z představení Divadla pod Palmovkou jde jednoznačně o slabší kousek. Některé vtipy jsou vykrádačkou seriálového Kosma. Nicméně si myslím, že si inscenace svého diváka dokáže najít, parkrát jsem se zasmál i já, ale preferuji trochu promyšlenější humor.
(zadáno: 17.10.2019)
Viděl jsem po seriálu a byl jsem překvapen, že se to vlastně docela liší, za což jsem byl rád. Řekl bych, že jde o klasickou hořko komediální Zelenkovinu, takže za mě spokojenost.
(zadáno: 17.10.2019)
Souhlasím s ostatními hodnotícími, herci jsou perfektně sehraní. Podle mě jedna z nejlepších současných inscenací Dejvického divadla, která se zaměřuje na rozbor mužského světa i vztahu otec-syn. Finální pokerová partie je neskutečná jízda, akorát závěr vyznívá trochu do ztracena.
(zadáno: 16.10.2019)
Troch jsem se obával, zda mě zaujme představení, kde bude pouze jeden herec. Milan Kňažko mé obavy totálně rozptýlil. Jde o hereckého génia, který představení odehraje v češtině a s velkým přehledem. Inscenace si i lehce utahuje z principála v podobě pana Hrušínského. Samotný obsah hry nutí k zamyšlení, speciálně v dnešní době rozjitřených emocí. Záznam z derniéry natáčela ČT, tak věřím, že bude možnost zhlédnout i v televizi.
(zadáno: 16.10.2019)
Persony řadím mezi nejlepší tři inscenace, které jsem letos navštívil a že jich bude okolo 30. Rozhodně se nejedná o nic odpočinkového a člověk musí být naladěn, protože jde o psychologické drama. Nicméně divák se místy i zasměje. Cynický divák, jenž reflektuje vzestupy a pády svého života se pravděpodobně zasměje častěji a bude odcházet zamyšlený. Bergmanovy filmy jsem neviděl, to však nebrání tomu, abych si představení neužil. Znalý divák si představení možná užije více nebo si všimne různých detailů. Herecké obsazení je perfektní a láká k návštěvě dalších inscenací.
(zadáno: 16.10.2019)
Naprosto perfektní Ibsenovo zpracování. Moc se mi líbí konec, který končí jakýmsi zacyklením, což je problém spoust vztahů, nejde tak o úplně klasický konec, kdy Nora odchází, což bylo na svou dobu šokující a podstaty postavy trochu zvláštní. Tereza Dočkalová je perfektní. To co dokáže s hlasem a mimikou jsem si naprosto užíval, občasná afektovanost byla v mezích divadla a naprosto k Noře seděla. Myslím, že měla štěstí i na své herecké kolegy, které ji skvěle doplňovali a za nikoho jsem se necítil trapně. Doporučuji.
(zadáno: 11.5.2019)
Naprosto neortodoxní představení (byl jsem poprvé v Rubínu). Myslím, že se v této inscenaci nenaleznou jen divadelníci, ale takřka všichni lehce nad nebo lehce pod třicítkou. Myslím, že pro řadu starších by to mohlo být představení, které nevydýchají. Budete se smát, budete přemýšlet, budete uvažovat nad tím, zda vy jediní nejste pouze divák.
(zadáno: 29.4.2019)
(zadáno: 29.4.2019)
Skvělé výkony Josefa Poláška, který odehrál představení s rukou v gypsu a Jitky Ježkové, jejíž hlas miluji. Povedené a humorné přestavení, které reflektuje i současnou dobu typickou pro dezinformační zprávy. Povedená je i scénografie, která je vskutuku originální.
(zadáno: 29.4.2019)
Tohle představení není úplně můj šálek čaje. Občas jsem se zasmál, ale ne tolik jako ostatní diváci, kteří se často smáli až hystericky. Humor je místy dost primitivní a herci se místy hodně pitvoří. Myslím, však že pro mnohé diváky to bude skvělá oddechovka, nicméně pro mě šlo o typ představení, kdy už jsem si říkal, kdy bude konec.
1 2  >