Profil uživatele

AliV

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 6 % (10)
Kateřina Jírová: 7 % (10)
Jan Pařízek: 11 % (49)
Jiří Landa: 11 % (70)
Michal Novák: 11 % (44)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>

(zadáno: 8.12.2019)
Pohodové dvě hodinky a půl, které utečou jako voda a během nichž se pobavíte i možná dojmete. Herecky nejvíc září Eva Hacurová a Pavel Tesař (jejich duet na začátku druhé půle byl pro mě osobně vrchol představení), pobavili Jan Meduna jako úchylný pan Lucas nebo Jiří Wohanka jako Bert Baxter. Samozřejmě se nejedná o doslovný přepis knížky pro puberťáky, hra má sílu hlavně ve vtipně přetextovaných písních (například fenomenální sólo matky "Utři to!"). V některých scénách by šlo krátit, ale celkově jde o nadprůměrnou odpočinkovou podívanou.
(zadáno: 8.12.2019)
Další porce skvělé zábavy od Cabaretu Calembour. V první části se střídají humorné scénky s nápaditými písněmi, v druhé části se stanete svědky souboje ve slovních hříčkách, kde stojí za vyzdvihnutí vynikající role Milana Šotka.

(Jen malé povzdechnutí: stísněné prostory studia opravdu nejsou přívětivé a pouštění diváků nahoru 10 minut před začátkem také není nejšťastnější, zvlášť když někteří diváci přijdou na poslední chvíli a jakoby nic předběhnou celou frontu lidí, kteří čekají v zimě půl hodiny před vchodem. Chápu náročnost organizace, ale myslím, že by si CC zasloužil lepší prostory.)
(zadáno: 8.12.2019)
Hlavní devízou inscenace jsou herecké výkony, vyzdvihnout si určitě zaslouží Lucie Polišenská, Jiří Suchý z Tábora, Pavlína Štorková a Michal Kern. Pokud by byla inscenace postavena zejména na jejich výkonech, hodnotila bych výrazně výš.

Modernizace jako taková mi nevadila (naopak scéna a kostýmy byly často nápadité), ale celkově mi hra přišla příliš podbízivá (přehrávání, jen aby se diváci smáli, karikatury postav, vše zredukováno jen na sex). Navíc vyložená "uřvanost" činí inscenaci v určitých momentech téměř nekoukatelnou (zvláště ve scénách s jinak skvělou M. Preissovou). Škoda.
(zadáno: 20.8.2019)
Vynikající komedie se skvělými postřehy z dlouhodobého vztahu. Bála jsem se laciných vtípků, kterých naštěstí nebylo tolik. Celou komedii suverénně vedou Eva Holubová s Bohumilem Kleplem, jejich komediální nadání by jim mohla řada herců závidět. A obdivuji Mariku Šoposkou, která hrála v plném nasazení i s těhotenským bříškem.

Líbánky na Jadranu jsou zkrátka nadprůměrnou oddychovkou, kterou sráží jen některé laciné situace (vajíčko) a ne příliš dotažený závěr. Ale jako zábava na letní večer ideální!

(viděno v alternaci s Marikou Šoposkou a Václavem Jílkem, v srpnu ve Studiu Dva)
(zadáno: 5.5.2019)
Excelentní výkon pana Vlasáka v neuvěřitelně dobře napsané hře (osobně nechápu, že za tuto roli nebyl na Thálii alespoň nominován). Ostatní herci jsou též skvělí, zvláště Veronika Gajerová a Aleš Procházka, ale nemají takovou šanci se projevit. Hra v každém zanechá spoustu pocitů, ke konci je emocionálně náročná, věřím, že zvláště pro ty, kteří se s podobnou situací potýkali/potýkají. Rozhodně všem doporučuji, jedná se o jednu z nejlepších her, co jsem kdy viděla, ale nečekejte, že bezprostředně po shlédnutí budete mít dobrou náladu.
(zadáno: 28.4.2019)
Nejlepší hra, co jsem za dlouhou dobu viděla. Citlivé převedení klasiky se úžasnými hereckými výkony v čele s Evou Hacurovou, Igorem Orozovičem, Miroslavem Hanušem a Janem Vondráčkem (snad jen Hanička v podání M. Poulové mi nesedla, škoda, že se tato postava v jednom kuse zesměšňuje). Kéž by si z přístupu divadla v Dlouhé brala některá jiná pražská divadla příklad.
(zadáno: 28.4.2019)
Musím poznamenat, že hodnotím průměrně proto, že filmovou předlohu jsem viděla nedávno, tak na mě představení logicky místy působilo jako o trochu horší kopie filmu. Nicméně pro diváky neznalé předlohy se určitě jedná o nápaditou podívanou s překvapivými zvraty. Potěšila zejména T. Vilhelmová, která mě svým herectvím jednoduše bavila od začátku do konce a žasla jsem, že se s přehledem během vteřiny dokáže proměnit třeba z chlápka od pumpy ve svůdnou Marianne.
(zadáno: 20.4.2019)
(viděno z TV záznamu)
(zadáno: 11.3.2019)
Slušná inscenace s řadou vtipných momentů, ale až příliš expresivní projev Michala Dlouhého mi ze začátku velmi vadil a docela dlouho mi trvalo, než jsem si na jeho podání amerického prezidenta zvykla.
(zadáno: 9.3.2019)
(Viděno z TV záznamu.)
(zadáno: 24.2.2019)
Představení se sice jmenuje "Eva tropí hlouposti", ale mnohem větší prostor než zmíněná Eva dostává její bratr v podání skvělého Dennyho Ratajského a jeho vyvolená, kterou ztvárnila talentovaná Barbora Mošnová. Oba zmiňování spolu s Dianou Šoltýsovou svými výkony pozvedali toto jinak průměrné představení. Ostatní nehráli vyloženě špatně, ale postupem času mi u nich vadilo přílišné tlačení na pilu v komických situacích, případně přehrávání.

Představení se můžu doporučit, ale jen díky výkonům tří zmíněných herců, kteří se vyhýbají afektu a karikatuře.
(zadáno: 5.1.2019)
Oceňuji snahu tvůrců předat divákům oba díly Fausta, ovšem v jednom večeru, s délkou 3 a půl hodiny už to překračuje hranici snesitelnosti. Ovšem musím pochválit výkony herců (zejména Saši Rašilova, Veroniky Lazorčákové i Martina Pechláta) a též nový překlad - a musím poznamenat, že nechápu zdejší hodnocení jednoho uživatele, že překlad je "jak z pera třeťáka". Naopak, text je velmi pečlivě a zároveň citlivě přenesen do současné češtiny. Na inscenaci je vidět, že se tvůrci snažili předat z komplikovaného Fausta co nejvíc, zůstalo to ovšem tak na poloviční cestě.
(zadáno: 2.1.2019)
Příjemné představení s mnoha zajímavými myšlenkami a samozřejmě skvělým Jaroslavem Duškem, který každou historku podá zcela výjimečným a zábavným způsobem. Nicméně, pokud znáte nazpaměť Čtyři dohody, neubráníte se lehkému zklamání.
(zadáno: 17.11.2018)
Velká činohra "par excellence". Paní Janžurová téměř nesleze z jeviště a předvádí neskutečný výkon, kdy během chvíle ztvární stařičkou či mladou Alžbětu. Samozřejmě, že ostatní jí pouze přihrávají, za vyzdvihnutí stojí Igor Bareš, Jan Hartl a Taťjana Medvecká. Hra je sice pouhou "konverzačkou", ale právě herecké výkony (většinou) udrží divákovu pozornost. Hra je po právu na dlouho vyprodaná, na lístky si opravdu vyplatí počkat.
(zadáno: 17.11.2018)
Bohužel jsem se s inscenací vůbec nepotkala. Vynikající herci v (pro mě nepochopitelně) slabé hře. Zřejmě se mělo jednat o spoustu zábavných scének z hereckého prostředí, divák je však svědkem jakési směsi alternativního a absurdního divadla, která bohužel není ani zábavná, ani vtipná. Chápu, že spoustu narážek jsem nepochopila a hodně interního humoru se pro mě vytratilo, nicméně i ty očividné scénky mi prostě vtipné nepřišly (s výjimkou skvělé Jany Plodkové a scénky v dámské herecké šatně).

A v repríze (zřejmě mimořádně) hrál M. König roli V. Vašáka a pan Vašák ztvárnil roli pana Hájka.
(zadáno: 20.10.2018)
Divácky atraktivní text v příjemné hře se špičkovými herci.
(viděno z TV záznamu)
(zadáno: 18.9.2018)
Vynikající herecké výkony v čele s Jiřím Hánou a Mášou Málkovou. Je pravda, že některé scény působí zkratkovitě a postavy představují pouhé karikatury. Inscenace je v mnoha chvílích vzdělávací, což může člověka znalého Čapkova života a díla trochu nudit (ovšem chápu, že se často hraje i pro školy nebo KMD). Nicméně, přes předešlé výtky, jde o velice nadprůměrnou inscenaci, která jako celek na diváka velmi zapůsobí a nutí ho k zamyšlení (zvláště ve srovnání s dneškem). Mohu ji s klidným srdcem všem doporučit.
(zadáno: 3.9.2018)
Skvělé herecké výkony ve vynikající hře. Všichni herci hrají v poloze, která jim sedne. Hra má spád, příjemnou délku a skvěle vypointované situace. Závěr mě překvapil, ovšem s mírným odstupem musím říct, že byl naprosto dokonalý.

(viděno z TV záznamu)
(zadáno: 1.9.2018)
(viděno v listopadu 2015)

Stále si pamatuji neuvěřitelnou energii a nadšení, které šly ze všech účinkujících. I když v mých očích nic nepřekoná záznam Rentu z americké Broadwaye, tak tohle je jeden z mých osobních největších divadelních zážitků. Jediná škoda je, že se muzikál už neuvádí, budu proto doufat v zázrak, aby se Rent opět objevil na pražských divadelních prknech, ideálně v podobném složení hereckého a tvůrčího týmu.
(zadáno: 1.9.2018)
Docela slabý rozjezd, hra baví především až po přestávce, kdy se dostaví i většina vtipů a hra začne mít spád. Z herců jednoznačně vynikají Lukáš Langmajer a Libor Jeník. Podobných her je spousta a viděla jsem mnoho kvalitnějších i lépe zahraných (i když za to herci nemůžou, jejich role jim - až na výjimky - neumožňují moc vyniknout).
(zadáno: 1.8.2018)
Muzikál stojí především na nesmrtelné hudbě Queenů a na skvělém nasazení všech herců. Samozřejmě zcela vévodí Michael Kluch v hlavní roli. Jeho "Bohemian Rhapsody" na začátku vytrhne všechny z pochyb, že se jedná jen o "napodobovače Freddieho". Z ostatních musím vyzdvihnout Jiřího Korna, jehož hlas s písněmi Queenů zní skvěle. V dalších rolích skvělými pěveckými dovednostmi ohromovali Roman Tomeš, Charlotte Doubravová, Tereza Nekudová nebo Lukáš Burian. Rozhodně doporučuju na letní večer.

Ale přidávám se k názorům, že scénář je plný klišé. Ale jakmile začne hrát hudba, všechno mu odpustíte.
(zadáno: 24.6.2018)
Těžko se hodnotí, z divadla jsem odcházela rozpačitá, postupem času se však hra usadila a musím říci, že se mi líbila a zanechala ve mně hluboké dojmy. Ke kladům bezesporu patří výkon T. Dočkalové,která dokáže s naprostou lehkostí změnit hereckou polohu během vteřiny z dítěte v dospělou ženu a naopak. Působivá je též scénografie, výběr hudby a kostýmy,které dotváří ponurou a depresivní atmosféru. Skvělé je též zapojení chóru. Slabinou je bezpochyby délka (3:30) a značná nepřehlednost v první polovině (i když se autoři snaží). Inscenaci by prospělo krácení, a to zejména v dialozích s bohyněmi.
(zadáno: 10.6.2018)
Viděno z TV záznamu.
(zadáno: 5.6.2018)
Další z muzikálů Michala Davida, který oproti svým předchůdcům příjemně překvapil přidáním činoherních pasáží a rozpracováním dramatické linky příběhu. Hvězdou představení byl Vojtěch Drahokoupil, který v dvojroli Ludvíka a Filipa ukázal svůj herecký, ale zejména pěvecký talent. Nicméně muzikálu škodí přílišná délka a hlavně příšerné přezvučení, kvůli kterému byly některé písně (jinak výborných interpretů) neposlouchatelné a zpěvákům často nebylo rozumět.

viděno obsazení: Drahokoupil, Vojtek, Josef, Bernáth, Šemík, Kříž, Polyáková, Pecha, Fišarová, Černá, Stropnická, Schreiner
(zadáno: 30.4.2018)
Milá a originální divadelní jednohubka. Jen škoda, že je to tak krátké a některé momenty na můj vkus až moc přehrávané.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>