Profil uživatele
AliV
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 7 % (15)
Pavla Haflantová: 10 % (15)
Iva Bryndová: 11 % (40)
Michal Novák: 11 % (55)
Helena Grégrová: 12 % (62)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 25.5.2022)
(zadáno: 25.5.2022)
(zadáno: 8.11.2021)
Ideální zábava na páteční večer. Soubor Divadla v Dlouhé je sehraný, vtipy jsou přesně dávkovány a publikum na ně skvěle reaguje.
(zadáno: 29.9.2021)
Nádherná jevištní dikce, působivá scéna a hlavně výtečné herecké výkony (zejména Heleny Dvořákové, Emmy Černé a Miroslava Táborského).
(viděno ze záznamu na Dramoxu)
(viděno ze záznamu na Dramoxu)
(zadáno: 14.9.2021)
Brilantní výkon Terezy Dočkalové (po právu oceněn Thálií), stejně skvělý je však i Jan Teplý v roli Torvalda. Mírná aktualizace Ibsenovy hry ve většině případů fungovala, některé prvky však byly hodně na sílu a hra by se bez nich obešla (mluvím zejména o postavě ukrajinské služebné v podání - jinde výborné - H. Seidlové a o hudebních vložkách).
(Dramox)
(Dramox)
(zadáno: 1.9.2021)
"Proč otravuješ Stvořitele s dotazy, které ti může zodpovědět český divadelní režisér?"
(Dramox)
(Dramox)
(zadáno: 30.8.2021)
Samozřejmě se nejedná o žádné veledílo, ale představení tyto ambice ani nemá a v rámci žánru jde o solidní průměr.
Slabší úvod vystřídá několik vydařenějších scének (neúspěšná herečka ve stínu Alice Bendové, mladí milenci pod dohledem epidemioložky, nebo žena s obsedantně kompulzivní poruchou nadšená z covidových opatření), jiné (tělocvikář, policista) příliš nezaujaly, stejně jako rádoby country hudba vytvářející předěl mezi jednotlivými scénkami. Oceňuji, že nedošlo k primitivnímu humoru (opakování sprostých slov, "kopání se do zadku" pro vytváření humoru atd.).
(Dramox)
Slabší úvod vystřídá několik vydařenějších scének (neúspěšná herečka ve stínu Alice Bendové, mladí milenci pod dohledem epidemioložky, nebo žena s obsedantně kompulzivní poruchou nadšená z covidových opatření), jiné (tělocvikář, policista) příliš nezaujaly, stejně jako rádoby country hudba vytvářející předěl mezi jednotlivými scénkami. Oceňuji, že nedošlo k primitivnímu humoru (opakování sprostých slov, "kopání se do zadku" pro vytváření humoru atd.).
(Dramox)
(zadáno: 24.10.2020)
(viděno z TV záznamu, v rámci předávání cen Neuron)
Úžasné představení ve všech směrech. Díky ČT za záznam.
Úžasné představení ve všech směrech. Díky ČT za záznam.
(zadáno: 31.8.2020)
Škoda té přílišné snahy o inovativní a moderní pojetí, myslím, že i sami herci se v některých polohách necítili příliš komfortně (viz dokument Backstage: Kytice). Jinak jde zcela jistě o mimořádné představení (jak po stránce vizuální - kostýmy, scéna - tak po stránce herecké) a sluší se poděkovat Národnímu divadlu a České televizi, že nám všem zprostředkovali přímý přenos tohoto neustále vyprodaného představení.
(zadáno: 4.5.2020)
Česká variace na Zločin a trest. Hra samotná mě příliš neuchvátila (zdlouhavá, předvídatelná, plná patosu), ovšem výkony hlavních představitelů Marka Lambory a Jany Kotrbaté z ní učinily zajímavý divadelní zážitek. Za jejich nasazení, herecké a pohybové nadání nadhodnocuji.
(Viděno ze záznamu.)
(Viděno ze záznamu.)
(zadáno: 24.4.2020)
(viděno v únoru 2020 v rámci hostování Buranteatru v Divadle v Celetné)
Co říct a neopakovat nadšené komentáře? Už jen úvod před představením v podání Petra Tlustého by byl na 100 %. Díky milí Brňáci, že jste přijeli do Prahy a pobavili spoustu lidí! Michal Isteník je jedním z nejtalentovanějších herců současnosti, i pouhou grimasou dokáže v mžiku odbourat celý sál.
Co říct a neopakovat nadšené komentáře? Už jen úvod před představením v podání Petra Tlustého by byl na 100 %. Díky milí Brňáci, že jste přijeli do Prahy a pobavili spoustu lidí! Michal Isteník je jedním z nejtalentovanějších herců současnosti, i pouhou grimasou dokáže v mžiku odbourat celý sál.
(zadáno: 9.3.2020)
Dlouhá snad nikdy nezklame. Originálně pojatá Shakespearova hra (s řadou zapamatovatelných momentů), která zvláště v druhé polovině zdařile balancuje mezi komedií a tragédií. Hvězdami představení bezpochyby byli Marek Němec a Jan Vondráček. Helena Dvořáková podala velmi dobrý herecký i pěvecký výkon (Summertime zvládla lépe než řada profesionálních zpěvaček), jen se mi osobně líbila víc jako ironická než jako poblázněná a zamilovaná Beatrice.
Tato "moderní" verze se mi líbila mnohem víc než klasičtěji pojatá inscenace stejné hry na Letních shakespearovských slavnostech.
Tato "moderní" verze se mi líbila mnohem víc než klasičtěji pojatá inscenace stejné hry na Letních shakespearovských slavnostech.
(zadáno: 6.3.2020)
Chápu, že spousta lidí inscenaci neskousne (i mně přišly některé momenty už přes čáru), ale právě tímto kontroverzním pojetím (většinou) přesně pojmenovává a vypichuje všechno zlo, které mezi lidmi bylo (a co si budeme povídat, asi nikdy nevymizí). Škoda jen některých dějových zkratek. Alžbeta Bartošová je v hlavní roli výborná pěvecky, pohybově i herecky. Upřímně si neumím představit, že by tuto roli zvládla jakákoliv jiná muzikálová herečka lépe. (viděno z TV záznamu)
(zadáno: 6.3.2020)
Už chápu, proč všichni o plzeňském muzikálovém souboru mluví jen v superlativech! Skvělé pěvecké a herecké výkony, krásné kostýmy, nádherná hudba. Musím vypíchnout představitelku hlavní role Michaelu Gemrotovou, která pěvecky velmi náročnou roli zvládla s přehledem a s grácií, Pavla Režného v roli Smrti, který si znamenitě poradil s náročným partem a působil velmi charismaticky, dále zaujali i Martin Holec jako Luigi Lucheni a Pavel Klimenda v menší roli arcivévody Rudolfa (duet Rudolfa se Smrtí "Stíny jsou dnes delší" pro mě byl jedním z nejlepších divadelních momentů vůbec). Díky za zážitek!
(zadáno: 8.12.2019)
Pohodové dvě hodinky a půl, které utečou jako voda a během nichž se pobavíte i možná dojmete. Herecky nejvíc září Eva Hacurová a Pavel Tesař (jejich duet na začátku druhé půle byl pro mě osobně vrchol představení), pobavili Jan Meduna jako úchylný pan Lucas nebo Jiří Wohanka jako Bert Baxter. Samozřejmě se nejedná o doslovný přepis knížky pro puberťáky, hra má sílu hlavně ve vtipně přetextovaných písních (například fenomenální sólo matky "Utři to!"). V některých scénách by šlo krátit, ale celkově jde o nadprůměrnou odpočinkovou podívanou.