Profil uživatele

AliV

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 7 % (15)
Pavla Haflantová: 10 % (15)
Jan Pařízek: 11 % (73)
Michal Novák: 11 % (60)
Helena Grégrová: 12 % (75)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 24.10.2024)
Trefná satira dnešní "instagramové" společnosti posedlé dokonalým a mladistvým vzhledem. Herci přesní, zejména Vojtěch Kotek a Marta Dancingerová si své role vysloveně užívali. Ke konci už byla hra už byla zdlouhavá (hraje se bez přestávky a mnou zhlédnutá repríza se lehce protáhla do bezmála dvou hodin bez přestávky), nebála bych se krátit. Ale rozhodně jedna z nejlepších (a nejzajímavějších) her, co lze v Praze aktuálně vidět.
(zadáno: 24.10.2024)
Noblesní Daniela Kolářová, elegantní Lucie Žáčková, překrásná Romana Widenková a charismatický Martin Finger. Všichni tito herci vytvořili intenzivní a emocionální zážitek líčení počátku a konce jednoho vztahu. Zvolená forma inscenování (přednášení autentických dopisů) určitě nesedne každému divákovi (akce je v inscenaci opravdu pomálu), je třeba vnímat každé slovo a nuance v projevu, aby vám neunikly souvislosti, nicméně o intenzivní zážitek se pak dostaví (a inscenace ve mně doznívala i po skončení). Rozhodně doporučuji všem milovníkům mluveného slova a kultivovaného přednesu.
(zadáno: 5.10.2024)
Viděna derniéra představení, u nějž mě velmi mrzí, že jsem ho neviděla dřív (a nebudu ho mít v této podobě už možnost vidět). Dokonalá souhra Jaroslava Plesla i Veroniky Khek Kubařové. Zcela zasloužený potlesk ve stoje.
(zadáno: 5.10.2024)
Repríza, kterou jsem viděla, byla poznamenána mírnou únavou některých herců (v druhé půlce se párkrát navzájem odbourali, v jednu chvíli bohužel ve velmi nevhodné situaci), nicméně její úroveň stále značně převyšovala většinu pražské muzikálové produkce a písně z ní si zpívám doteď (jen bez scén s dětskými představiteli bych se obešla). Ústřední dámské trio bylo výtečné, povedly se zejména písně Je naprosto nezbytné, Opona, Líto, je mi líto, Z nebe pláče déšť a Já jsem tvá neznámá.

Viděno obsazení Křížová, Bohatová, Tomešová, Tomeš, Fric, Peroutka, Prokešová, Skalická.
(viděno v prosinci 2023)
(zadáno: 5.10.2024)
Dagmar Pecková hraje s maximálním nasazením a celou inscenaci má pevně pod kontrolou a s lehkostí zvládá udržovat kontakt s publikem a zároveň náročné herecké polohy. Hra jako taková zdařile mapuje život operní pěvkyně Marie Callas.
(viděno v rámci hostování v Karlovarském divadle)
(zadáno: 13.9.2024)
(viděn záznam na ČT Art)
O výkonu Hany Holišové toho bylo napsáno již mnoho superlativů a musím jim dát za pravdu, byla neuvěřitelná. Sluší se ocenit i ostatní, její multitalentované kolegy (věřím, že i všechny alternace jsou skvělé). Inscenace jako taková byla velmi inovativní (potěšilo např. hraní na pivní lahve), hrála si i s očekáváním diváků (např. když Marta jde na balkon, ale zazpívá jinou píseň, než všichni diváci čekají), umí ale i opravdu dojmout (např. píseň Mamá použitá nejdříve u srpna 1968 a poté po oznámení úmrtí Martina nedonošeného dítěte) a také se místy nebere příliš vážně, což jí prospívá. Za mě tedy rozhodně doporučuji!
(zadáno: 20.1.2024)
Výborná inscenace, která díky jednotlivým scénkám hravě mění žánry, funguje ale i jako celek. Rozumím výkyvům v hodnocení na tomto serveru, divadelní hru si mnohem více užijí pravidelní cestující (mírně rozpadajících se vlaků) Českých drah a šotouši. Velmi mě pobavily doladěné detaily jako nádražní hlášení, projekce a (láskyplné) narážky na Ústí. Též všichni herci byli výborní, dovolím si vyzdvihnout zejména Jana Plouhara, který za celou dobu neopustí jeviště (a hraje ještě před začátkem hry), Klára Suchá a Adam Ernest ve více typově odlišných rolích. (viděno v Divadle v Dlouhé 19. 1. 2024 v rámci Festivalu 13+)
(zadáno: 28.11.2023)
Velmi intenzivní zážitek.
(zadáno: 28.11.2023)
Druhá polovina inscenace rozhodně lepší, talent Markéty Matulové a Jakuba Burýška je neuvěřitelný!
(zadáno: 28.11.2023)
Výborní herci (zejména Petr Stach, Zlata Adamovská a Jana Stryková), příjemné prostředí Vyšehradu... ale bohužel jsem již předtím viděla inscenaci Divadla v Dlouhé, která má mnohem více energie a je v mnoha ohledech propracovanější. Nicméně návštěvy rozhodně nelituji a v kontextu pražských inscenací se jedná o nadprůměrnou inscenaci.
(zadáno: 28.11.2023)
Skvělá souhra všech herců, nejvíce přesto zaujali Jaroslav Plesl, Simona Babčáková a Anna Fialová.
(zadáno: 28.11.2023)
(Dramox)
(zadáno: 28.11.2023)
(zadáno: 25.5.2022)
(zadáno: 25.5.2022)
(hodnoceno ze záznamu ČT)
(zadáno: 11.11.2021)
Koncentrovaná deprese.
(Dramox)
(zadáno: 8.11.2021)
Ideální zábava na páteční večer. Soubor Divadla v Dlouhé je sehraný, vtipy jsou přesně dávkovány a publikum na ně skvěle reaguje. (viděno během r. 2021)
Po druhém zhlédnutí v r. 2023 navyšuji na 90 %.
(zadáno: 8.11.2021)
(Dramox)
(zadáno: 29.9.2021)
Nádherná jevištní dikce, působivá scéna a hlavně výtečné herecké výkony (zejména Heleny Dvořákové, Emmy Černé a Miroslava Táborského).
(viděno ze záznamu na Dramoxu)
(zadáno: 14.9.2021)
Brilantní výkon Terezy Dočkalové (po právu oceněn Thálií), stejně skvělý je však i Jan Teplý v roli Torvalda. Mírná aktualizace Ibsenovy hry ve většině případů fungovala, některé prvky však byly hodně na sílu a hra by se bez nich obešla (mluvím zejména o postavě ukrajinské služebné v podání - jinde výborné - H. Seidlové a o hudebních vložkách).

(Dramox)
(zadáno: 1.9.2021)
"Proč otravuješ Stvořitele s dotazy, které ti může zodpovědět český divadelní režisér?"

(Dramox)