Profil uživatele
AliV
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 10 % (15)
Jan Pařízek: 11 % (74)
Michal Novák: 11 % (60)
Helena Grégrová: 12 % (76)
Iva Bryndová: 12 % (54)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 21.12.2024)
Emocionální nálož, které prostor malého Divadla Ungelt vyloženě sedí (umím si představit, že na větší scéně diváky hra tolik zasáhnout nemusí). Kdyby byla druhá polovina kratší, hodnotila bych ještě výše (mnou zhlédnutá repríza měla s přestávkou bezmála tři a čtvrt hodiny).
Skvělá souhra všech tří talentovaných herců, přesto si dovolím vyzdvihnout Igora Orozoviče v roli proti jeho typu, která je ze tří postav sice nejméně vděčná, ale zároveň v jistém smyslu působí nejrealističtěji (nechci dále prozrazovat). Samozřejmě i Veronika Khek Kubařová a Marek Němec byli naprosto skvělí a postarali se velmi nadprůměrný divadelní zážitek.
Skvělá souhra všech tří talentovaných herců, přesto si dovolím vyzdvihnout Igora Orozoviče v roli proti jeho typu, která je ze tří postav sice nejméně vděčná, ale zároveň v jistém smyslu působí nejrealističtěji (nechci dále prozrazovat). Samozřejmě i Veronika Khek Kubařová a Marek Němec byli naprosto skvělí a postarali se velmi nadprůměrný divadelní zážitek.
(zadáno: 24.10.2024)
Trefná satira dnešní "instagramové" společnosti posedlé dokonalým a mladistvým vzhledem. Herci přesní, zejména Vojtěch Kotek a Marta Dancingerová si své role vysloveně užívali. Ke konci už byla hra už byla zdlouhavá (hraje se bez přestávky a mnou zhlédnutá repríza se lehce protáhla do bezmála dvou hodin bez přestávky), nebála bych se krátit. Ale rozhodně jedna z nejlepších (a nejzajímavějších) her, co lze v Praze aktuálně vidět.
(zadáno: 24.10.2024)
Noblesní Daniela Kolářová, elegantní Lucie Žáčková, překrásná Romana Widenková a charismatický Martin Finger. Všichni tito herci vytvořili intenzivní a emocionální zážitek líčení počátku a konce jednoho vztahu. Zvolená forma inscenování (přednášení autentických dopisů) určitě nesedne každému divákovi (akce je v inscenaci opravdu pomálu), je třeba vnímat každé slovo a nuance v projevu, aby vám neunikly souvislosti, nicméně o intenzivní zážitek se pak dostaví (a inscenace ve mně doznívala i po skončení). Rozhodně doporučuji všem milovníkům mluveného slova a kultivovaného přednesu.
(zadáno: 5.10.2024)
Viděna derniéra představení, u nějž mě velmi mrzí, že jsem ho neviděla dřív (a nebudu ho mít v této podobě už možnost vidět). Dokonalá souhra Jaroslava Plesla i Veroniky Khek Kubařové. Zcela zasloužený potlesk ve stoje.
(zadáno: 5.10.2024)
Repríza, kterou jsem viděla, byla poznamenána mírnou únavou některých herců (v druhé půlce se párkrát navzájem odbourali, v jednu chvíli bohužel ve velmi nevhodné situaci), nicméně její úroveň stále značně převyšovala většinu pražské muzikálové produkce a písně z ní si zpívám doteď (jen bez scén s dětskými představiteli bych se obešla). Ústřední dámské trio bylo výtečné, povedly se zejména písně Je naprosto nezbytné, Opona, Líto, je mi líto, Z nebe pláče déšť a Já jsem tvá neznámá.
Viděno obsazení Křížová, Bohatová, Tomešová, Tomeš, Fric, Peroutka, Prokešová, Skalická.
(viděno v prosinci 2023)
Viděno obsazení Křížová, Bohatová, Tomešová, Tomeš, Fric, Peroutka, Prokešová, Skalická.
(viděno v prosinci 2023)
(zadáno: 5.10.2024)
Dagmar Pecková hraje s maximálním nasazením a celou inscenaci má pevně pod kontrolou a s lehkostí zvládá udržovat kontakt s publikem a zároveň náročné herecké polohy. Hra jako taková zdařile mapuje život operní pěvkyně Marie Callas.
(viděno v rámci hostování v Karlovarském divadle)
(viděno v rámci hostování v Karlovarském divadle)
(zadáno: 13.9.2024)
(viděn záznam na ČT Art)
O výkonu Hany Holišové toho bylo napsáno již mnoho superlativů a musím jim dát za pravdu, byla neuvěřitelná. Sluší se ocenit i ostatní, její multitalentované kolegy (věřím, že i všechny alternace jsou skvělé). Inscenace jako taková byla velmi inovativní (potěšilo např. hraní na pivní lahve), hrála si i s očekáváním diváků (např. když Marta jde na balkon, ale zazpívá jinou píseň, než všichni diváci čekají), umí ale i opravdu dojmout (např. píseň Mamá použitá nejdříve u srpna 1968 a poté po oznámení úmrtí Martina nedonošeného dítěte) a také se místy nebere příliš vážně, což jí prospívá. Za mě tedy rozhodně doporučuji!
O výkonu Hany Holišové toho bylo napsáno již mnoho superlativů a musím jim dát za pravdu, byla neuvěřitelná. Sluší se ocenit i ostatní, její multitalentované kolegy (věřím, že i všechny alternace jsou skvělé). Inscenace jako taková byla velmi inovativní (potěšilo např. hraní na pivní lahve), hrála si i s očekáváním diváků (např. když Marta jde na balkon, ale zazpívá jinou píseň, než všichni diváci čekají), umí ale i opravdu dojmout (např. píseň Mamá použitá nejdříve u srpna 1968 a poté po oznámení úmrtí Martina nedonošeného dítěte) a také se místy nebere příliš vážně, což jí prospívá. Za mě tedy rozhodně doporučuji!
(zadáno: 20.1.2024)
Výborná inscenace, která díky jednotlivým scénkám hravě mění žánry, funguje ale i jako celek. Rozumím výkyvům v hodnocení na tomto serveru, divadelní hru si mnohem více užijí pravidelní cestující (mírně rozpadajících se vlaků) Českých drah a šotouši. Velmi mě pobavily doladěné detaily jako nádražní hlášení, projekce a (láskyplné) narážky na Ústí. Též všichni herci byli výborní, dovolím si vyzdvihnout zejména Jana Plouhara, který za celou dobu neopustí jeviště (a hraje ještě před začátkem hry), Klára Suchá a Adam Ernest ve více typově odlišných rolích. (viděno v Divadle v Dlouhé 19. 1. 2024 v rámci Festivalu 13+)
(zadáno: 28.11.2023)
Druhá polovina inscenace rozhodně lepší, talent Markéty Matulové a Jakuba Burýška je neuvěřitelný!
(zadáno: 28.11.2023)
Výborní herci (zejména Petr Stach, Zlata Adamovská a Jana Stryková), příjemné prostředí Vyšehradu... ale bohužel jsem již předtím viděla inscenaci Divadla v Dlouhé, která má mnohem více energie a je v mnoha ohledech propracovanější. Nicméně návštěvy rozhodně nelituji a v kontextu pražských inscenací se jedná o nadprůměrnou inscenaci.
(zadáno: 28.11.2023)
Skvělá souhra všech herců, nejvíce přesto zaujali Jaroslav Plesl, Simona Babčáková a Anna Fialová.
(zadáno: 28.11.2023)
(zadáno: 25.5.2022)
(zadáno: 25.5.2022)
(zadáno: 8.11.2021)
Ideální zábava na páteční večer. Soubor Divadla v Dlouhé je sehraný, vtipy jsou přesně dávkovány a publikum na ně skvěle reaguje. (viděno během r. 2021)
Po druhém zhlédnutí v r. 2023 navyšuji na 90 %.
Po druhém zhlédnutí v r. 2023 navyšuji na 90 %.
(zadáno: 29.9.2021)
Nádherná jevištní dikce, působivá scéna a hlavně výtečné herecké výkony (zejména Heleny Dvořákové, Emmy Černé a Miroslava Táborského).
(viděno ze záznamu na Dramoxu)
(viděno ze záznamu na Dramoxu)
(zadáno: 14.9.2021)
Brilantní výkon Terezy Dočkalové (po právu oceněn Thálií), stejně skvělý je však i Jan Teplý v roli Torvalda. Mírná aktualizace Ibsenovy hry ve většině případů fungovala, některé prvky však byly hodně na sílu a hra by se bez nich obešla (mluvím zejména o postavě ukrajinské služebné v podání - jinde výborné - H. Seidlové a o hudebních vložkách).
(Dramox)
(Dramox)