Profil uživatele

AliV

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 7 % (15)
Pavla Haflantová: 10 % (15)
Jan Pařízek: 11 % (68)
Michal Novák: 11 % (58)
Anežka Kotoučová: 12 % (30)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 20.1.2024)
Výborná inscenace, která díky jednotlivým scénkám hravě mění žánry, funguje ale i jako celek. Rozumím výkyvům v hodnocení na tomto serveru, divadelní hru si mnohem více užijí pravidelní cestující (mírně rozpadajících se vlaků) Českých drah a šotouši. Velmi mě pobavily doladěné detaily jako nádražní hlášení, projekce a (láskyplné) narážky na Ústí. Též všichni herci byli výborní, dovolím si vyzdvihnout zejména Jana Plouhara, který za celou dobu neopustí jeviště (a hraje ještě před začátkem hry), Klára Suchá a Adam Ernest ve více typově odlišných rolích. (viděno v Divadle v Dlouhé 19. 1. 2024 v rámci Festivalu 13+)
(zadáno: 28.11.2023)
Velmi intenzivní zážitek.
(zadáno: 28.11.2023)
Druhá polovina inscenace rozhodně lepší, talent Markéty Matulové a Jakuba Burýška je neuvěřitelný!
(zadáno: 28.11.2023)
Výborní herci (zejména Petr Stach, Zlata Adamovská a Jana Stryková), příjemné prostředí Vyšehradu... ale bohužel jsem již předtím viděla inscenaci Divadla v Dlouhé, která má mnohem více energie a je v mnoha ohledech propracovanější. Nicméně návštěvy rozhodně nelituji a v kontextu pražských inscenací se jedná o nadprůměrnou inscenaci.
(zadáno: 28.11.2023)
Skvělá souhra všech herců, nejvíce přesto zaujali Jaroslav Plesl, Simona Babčáková a Anna Fialová.
(zadáno: 28.11.2023)
(Dramox)
(zadáno: 28.11.2023)
(zadáno: 25.5.2022)
(zadáno: 25.5.2022)
(hodnoceno ze záznamu ČT)
(zadáno: 11.11.2021)
Koncentrovaná deprese.
(Dramox)
(zadáno: 8.11.2021)
Ideální zábava na páteční večer. Soubor Divadla v Dlouhé je sehraný, vtipy jsou přesně dávkovány a publikum na ně skvěle reaguje. (viděno během r. 2021)
Po druhém zhlédnutí v r. 2023 navyšuji na 90 %.
(zadáno: 8.11.2021)
(Dramox)
(zadáno: 29.9.2021)
Nádherná jevištní dikce, působivá scéna a hlavně výtečné herecké výkony (zejména Heleny Dvořákové, Emmy Černé a Miroslava Táborského).
(viděno ze záznamu na Dramoxu)
(zadáno: 14.9.2021)
Brilantní výkon Terezy Dočkalové (po právu oceněn Thálií), stejně skvělý je však i Jan Teplý v roli Torvalda. Mírná aktualizace Ibsenovy hry ve většině případů fungovala, některé prvky však byly hodně na sílu a hra by se bez nich obešla (mluvím zejména o postavě ukrajinské služebné v podání - jinde výborné - H. Seidlové a o hudebních vložkách).

(Dramox)
(zadáno: 1.9.2021)
"Proč otravuješ Stvořitele s dotazy, které ti může zodpovědět český divadelní režisér?"

(Dramox)
(zadáno: 30.8.2021)
Samozřejmě se nejedná o žádné veledílo, ale představení tyto ambice ani nemá a v rámci žánru jde o solidní průměr.

Slabší úvod vystřídá několik vydařenějších scének (neúspěšná herečka ve stínu Alice Bendové, mladí milenci pod dohledem epidemioložky, nebo žena s obsedantně kompulzivní poruchou nadšená z covidových opatření), jiné (tělocvikář, policista) příliš nezaujaly, stejně jako rádoby country hudba vytvářející předěl mezi jednotlivými scénkami. Oceňuji, že nedošlo k primitivnímu humoru (opakování sprostých slov, "kopání se do zadku" pro vytváření humoru atd.).

(Dramox)
(zadáno: 26.8.2021)
(Dramox)
(zadáno: 24.10.2020)
(viděno z TV záznamu, v rámci předávání cen Neuron)
Úžasné představení ve všech směrech. Díky ČT za záznam.
(zadáno: 31.8.2020)
Škoda té přílišné snahy o inovativní a moderní pojetí, myslím, že i sami herci se v některých polohách necítili příliš komfortně (viz dokument Backstage: Kytice). Jinak jde zcela jistě o mimořádné představení (jak po stránce vizuální - kostýmy, scéna - tak po stránce herecké) a sluší se poděkovat Národnímu divadlu a České televizi, že nám všem zprostředkovali přímý přenos tohoto neustále vyprodaného představení.