Profil uživatele

Pid

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 10 % (4)
Jiří Landa: 15 % (11)
Lukáš Holubec: 17 % (3)
Pavel Širmer: 19 % (15)
Michal Novák: 20 % (5)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 3.6.2018)
Zbyhoň! - Národní divadlo: 20 %
Čiré zoufalství...
(zadáno: 3.6.2018)
Už je tady zas! - Divadlo Na Jezerce: 60 %
(zadáno: 3.6.2018)
Hrdinové - Divadlo v Rytířské: 90 %
Inteligentní humor, přesná po významech jdoucí režie, výborné obsazení skvěle se doplňujících herců. Chytré, vtipné i dojemné! Divadlo, které nepokládá diváky za pitomce.
(zadáno: 3.6.2018)
Otec - Městská divadla pražská: 80 %
Originální text, silné představení. Dobré!
(zadáno: 3.6.2018)
Veletoč - Divadlo Kalich: 30 %
Laciný humor, nudné provedení...
(zadáno: 3.6.2018)
Skleněný strop - Divadlo Ungelt: 20 %
Po Životu podle Jonesových další pseudointelektuálské sebezpytné nimrání se v banálních problémech tvářící se, že řeší problémy všehomíra. Herci hrají jak o život, ale slabý text s neinvenční režií na popisné scéně přináší jen jalový výsledek. Starý dobrý Ungelt se bohužel zřejmě stává minulostí.
(zadáno: 3.6.2018)
Pardál - Divadlo Ungelt: 60 %
Poněkud slabší text s velmi průhlednou "detektivní" zápletkou zachraňuje kvalitní režie i herecké výkony.
(zadáno: 3.6.2018)
Expres na západ - Divadlo Ungelt: 100 %
Zcela mimořádný text, přesná režie, skvělé herecké výkony, prostě divadlo bez kompromisů. Pro ty, kterým nestačí se jen bavit, ale od umění vyžadují i impuls k přemýšlení.
(zadáno: 3.6.2018)
Spalovač mrtvol - Národní divadlo: 10 %
Už to asi zní jako klišé, ale vždycky když vidím podobné dílo mě napadne, proč si ti umělci nenapíšou vlastní text, proč musí prznit cizí. A také by mě zajímalo, jak se tu cítí tak výborní herci jako je třeba Pechlát nebo Javorský, když z nich režie udělá mechanické loutky. V tomto pojetí jsou dobří herci zbyteční, tady by mohl hrát klidně komparz.
(zadáno: 3.6.2018)
Elegance molekuly - Dejvické divadlo: 90 %
Petr Zelenka je dramatik a režizér, který se nepotřebuje exhibovat a prznit cizí texty, aby předstíral, že dělá moderní divadlo.
(zadáno: 3.6.2018)
Na dotek - Divadlo Na Maninách: 0 %
Jak ochotníci mohou zničit skvělý text. Dramaturgii činohry tohoto divadla nechápu. Proč si vybírá hry vhodné na komorní scény a jejich realizaci svěřuje amatérům?
(zadáno: 3.6.2018)
Zatmění - Divadlo Na Maninách: 20 %
Slabá dramatizace silné knihy. Takové téma by se nemělo svěřovat mladíkům bez potřebných zkušeností a schopností..
(zadáno: 6.5.2018)
Život podle Jonesových - Divadlo Ungelt: 10 %
Slabý text - slabá režie: odvar z E.Albeeho zrežírovaný na úrovni studentské besídky. Hererecká sestava vůbec nefunguje. Ještě nikdy jsem neviděl jinak výbornou Lucii Štěpánkovou hrát tak mizerně. Nové směřování Divadla Ungelt? Smutné...
(zadáno: 6.5.2018)
Cravate Club - Divadlo Na Maninách: 20 %
Bohužel musíc dát za pravdu uživateli J.S., inscenace je opravdu odbytá, dokladem budiž kromě jiného nepochopitelná změna pojetí postavy, kterou hraje Etzler, v závěru hry, kdy se herec najednou začne pitvořit jako v crazzy komedii. To je nejen herecký, ale hlavně režijní i dramaturgický lapsus. Rozhořčení pana režizéra Duška nad kritikou je komické a jeho hodnocení vlastní práce nadsazené.
(zadáno: 26.11.2015)
Návštěvy u pana Greena - Filmová a divadelní agentura: 80 %
Velmi dobré! Vytknul bych snad jen nevhodně zvolenou, vyloženě rušivou hudbu.
(zadáno: 26.11.2015)
Smlouva - Divadlo v Rytířské: 40 %
Dnes už trochu vyčpělý a poněkud očekávatelný text. Nepříliš nápaditá režie vede Miroslava Etzlera k pouhé vnějškové charakterizaci starce, čehož důsledkem je pitvoření. Karel Zima jen figurkaří.
(zadáno: 26.11.2015)
Červená - Divadlo v Řeznické: 80 %
Výborný Etzler dokazuje, že není jen seriálový herec, překvapivě dobrý je i jindy "prkenný" Kraus.
(zadáno: 18.10.2013)
Caveman - agentura Point: 60 %
Pokus přetvořit stand-up na skutečné divadlo příliš nevyšel. Jevištní nápady jsou z části blbé, z části absentují úplně. Prvních deset minut poněkud trapné, posledních deset minut zbytečné, ale mezitím vtipné, místy velice.
(zadáno: 26.3.2013)
El Príncipe Constante (Vytrvalý princ) - Divadelní společnost Masopust: 50 %
Bezesporu inteligentní inscenace s několika pěknými nápady zaměstná mozek diváka, ale nedokáže navodit intenzivní zážitek. Je to jako s konceptuálním výtvarným uměním - člověk racionálně ocení způsob vyjádření vloženého významu, ale zážitek se nekoná. Pohled na konceptuální instalaci vás zajímá jen do té chvíle, než rozklíčujete její obsah, drhuhý den už o tom nevíte. Zatímco třeba Výkřik Edvarda Muncha ve vás zanechá trvalou stopu. A navíc tyhle aktualizace klasiků už začínají být poněkud otravné.
(zadáno: 26.3.2013)
Růžové brýle - Divadlo Ungelt: 50 %
Standardní herecké výkony H. Maciuchové a Z. Bydžovské nemohou povýšit jinak poněkud průměrný text. Svůj díl viny nese také nedůsledná režie, která se vyčerpala aranžováním herců na scéně a zapoměla pracovat s rytmem a gradací. Důkazem budiž závěr inscenace, kterému schází vrchol - hra neskonči, ale jakoby přestane.
Příjemným překvapením je mladičká S.Rojková.
(zadáno: 26.3.2013)
Poslední romance - Divadlo Ungelt: 90 %
Výborné herecké výkony všech zúčastněných, mě překvapila především C. Mayerová.
Nenápadná, ale přesná režie jdoucí důsledně po obsahu a významech jinak velmi subtilního textu se dobře vyrovnala i s inscenačními limity prostoru v Ungeltu.