Profil uživatele

Tompal

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Kotoučová: 7 % (3)
Veronika Boušová: 10 % (2)
Helena Grégrová: 16 % (7)
Iva Bryndová: 16 % (7)
Jiří Koula: 17 % (3)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 15.9.2021)
Ne, ne, ne. Obrovské zklamání. A to ze dvou důvodů:
1) Ta hra je skvělá a nabízí tolik krásných a magických momentů ale z toho se v tomto nastudování dochovalo jen málo. Zkrátka jsem čekal něco mnohem poetičtějšího a hlubšího, tohle jde jen po povrchu.
2) Od SKUTRů, jsem čekal mnohem víc magické atmosféry a rozhodně jsem nečekal přihlouplé bulvární aktualizace. Držím palce (jim i sobě) aby se z tohoto propadu do prvoplánového mainstreamu vyhrabali.
Nezachrání to ani dobrá hudba, nápaditá výprava a skvělé pohybové vstupy. Csongor Kassai skvělý jako vždy!
(zadáno: 15.9.2021)
Tahle hra není tak hloupá a prvoplánová, jak by se po shlédnutí některých nastudování zdálo. Tady se opravdu snažili hru aktualizovat a to se podařilo velmi vkusně. Jen jsem kdysi viděl Maryšu v Huse na Provázku, kde nastavili laťku tak vysoko, že víc než na 60% nemůžu jít.
(zadáno: 15.9.2021)
Krásné, hravé, poetické, něžné. Vypněte myšlení a nechte se unést divnokrásnými pocity!
(zadáno: 25.2.2020)
Povedená hra! Miloš Havel v podání Petra Jeništy zcela famózní! Mohlo jít více na hranu. Vtipné vkusné.
(zadáno: 25.2.2020)
Kromě toho, že na povrchu je to velmi zábavné, pod tím je skvěle vystavěný příběh a ještě pod tím důrazné volání po lidské svobodě a protest proti hloupým totalitám všeho druhu. Takže divadlo pro každého v absolutně pozitivním smyslu. Smršť, která vás na začátku uchvátí a pustí vás až na konci pobavené, poučené, zamyšlené, anebo co chcete jiného. Herecky bravurní.
(zadáno: 25.2.2020)
Bezpochyby skvělé a velmi vkusné představení. Hodnotit dramaturgickou stránku u díla tak silně svázaného předlohou není asi zcela relevantní. Možná jsem od SKUTRu čekal trochu více efektu, více divadla a méně recitace i za cenu zásahů do textu. V každém případě toto bylo představení nadstandardní kvality, strhující. Herecké výkony vynikající. A scéna, kdy se v Holoubkovi "sukně rozvine v divokou vodu" je ikonická, krásná, nádherná!!!
(zadáno: 25.2.2020)
Měl jsem strach, že to bude trochu ... no trýznivé. Nebylo, bylo to fantastické. Samotný příběh je strhující a dechberoucí a jako s takovým se s ním i zachází. Do sto procent mi chybělo jen trochu více gradace v ději, pohrávání s temnými podtóny a předtuchami a taky se mi moc nelíbila scéna ze smíchem. Herecké výkony byly jako vždy vynikající a bezchybné. Půjdu ještě jednou! Ještě dodávám, že to jak Palm off pojímá ve všech hrách přístup k naší historii nesvobody a totality je pro mne nadějí, že to bude stále více lidí vnímat stejně a bude se muset postavit pokusům osobní svobodu omezovat.
(zadáno: 24.2.2020)
Je to osobní a funguje to. Moc zajímavo-příjemné
(zadáno: 24.2.2020)
Thomas Bernhard je zkrátka jedinečný. A v tomto zpracování zkrátka nemůžu najít nic, co bych pohaněl. Za vypíchnutí jistě stojí herecké výkony, ty jsou bez debaty maximální. Hudební doprovod bicích nástrojů se skvěle hodí. Už dlouho jsem se tolik nepobavil (a nepoučil). Taky bych rád pochválil tištěný program, jeho přípravě byla věnována skutečná péče (jak je ostatně v ND zvykem). Ještě dva dny po představení jsem měl o čem přemýšlet.
(zadáno: 26.11.2019)
Tak toto divadlo je velké zklamání. Má vše, co by mohlo znamenat skvělé představení - výborný originální text ve skvělém překladu, skvělé herecké výkony, nadupaný hudební doprovod a i spoustu zajímavých a originálních nápadů. Bohužel celkově se režisérovi podařilo to celé naprosto vyprázdnit, až uvnitř nezbylo nic, celé to bylo odcizené, průhledné, plytké. Pro tak velká gesta v provedení včetně dlouhých kontroverzních scén musí na pozadí stít silná myšlenka, musí to zkrátka celé držet pohromadě, což se tady nepodařilo. Výkony herců byly skvělé, ale celou dobu mi jich bylo jaksi líto.
(zadáno: 16.3.2011)
úplně nejhorší kus, co jsem kdy v DD viděl. Věděli to i herci a bylo to opravdu nepříjemné (jinak považuji DD za nejlepší pražské divadlo.