Profil uživatele

AlenaK

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 10 % (7)
Helena Grégrová: 13 % (3)
Jan Pařízek: 13 % (7)
Michal Novák: 13 % (6)
Jiří Landa: 14 % (7)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 30.11.2019)
Tematicky odvážný muzikál plný extrémně emotivních scén. Skvěle obsazené, hudebně skvostné. Nebudu se tajit, že jsem dlouholetou fanynkou právě Next to Normal, tím spíš jsem však vcházela do sálu s pocitem nejistoty, zda nebudu zklamaná. Ani náhodou! Koho bych výslovně ráda jmenovala, protože byl pro mě velkým a příjemným překvapením, je úžasný Štěpán Komárek v roli Gabea.
(zadáno: 13.9.2019)
Předně třeba zmínit, že nerada komentuji inscenaci ještě před její oficiální premiérou. Avšak dojmy z poslední předpremiéry jsou natolik příjemné, že se mi chce napsat - povedlo se. Čarodějka má sice ještě co ladit, ale mě dnes i tak okouzlila. Skvělé obsazení, srovnatelné skutečně se světovými hvězdami, to celé drží vysoko nad běžnou pražskou produkcí. Vyzvednout musím především Elišku Ochmanovou a Tomáše Vaňka za jejich sugestivní výkon, Natálie Grossová zůstává jen těsně za nimi.
(zadáno: 15.3.2019)
Co napsat... hezká scéna a kostýmy.
(zadáno: 10.3.2019)
Napínavý příběh plný zvratů? Kdepak! V čem tkví legendárnost a obliba jednoho z nejnudnějších děl, které jsem kdy v žánru muzikálu shlédla opravdu nechápu. Hudebně nevýrazné, písně nemají tah, vývoj. Do rádia dobré, ale divadelně naprosto nefungující. Režie nemastná, neslaná, výprava taktéž, choreografie stále se opakující. Ani tradiční česko-muzikálová komická dvojice příliš nepobavila.
(zadáno: 11.1.2019)
Poselství Rentu a energie, kterou má předat se v Brně naprosto vytrácí, což jde na vrub režii. Obsazení z většiny nevýrazné, vynikala Hana Holišová.
(zadáno: 11.1.2019)
Vynikající komedie, které bych jen vytkla občas příliš prvoplánové vtípky, založené na vulgarismech. I tak ale výborně vystavěný obraz doby ne tak dávno minulé. Bardi výborní, s mladými herci mám však problém.
(zadáno: 4.10.2018)
Nechce se mi věřit, že bych tu byla schopna tak katastrofálního hodnocení, ale katastrofálnější je sama inscenace. Prostě neuvěřitelná slátanina, pardon! 10 % za marnou snahu několika interpretů.
(zadáno: 14.9.2018)
Opravdu spektakulární podívaná, živý orchestr, legendární muzikál A. L. Webera v poctivém, emocionálním nastudování. Jen s jednou, za to velkou, vadou - Marián Vojtko v titulní roli má do Fantoma daleko, těžko mu věřit jediné slovo, křečovitá šmíra, nic víc. Za to Michaela Gemrotová v postavě Christine žije naplno, zpívá, až se dech tají a je uvěřitelná, stejně jako Tomáš Vaněk v roli Raoula.
(zadáno: 14.9.2018)
50% neznamená v tomto případě průměr. Naopak jde o velmi výraznou inscenaci, která ale zcela násilnou formou aktualizuje legendu, a to zbytečně, nevkusně, prvoplánově. Těch zbylých 50% je za všechny herce, kteří v to věří a podávají maximální, strhující výkony. Vyzdvihnout jednoho by bylo nefér vůči ostatním, všichni jsou skvělí.
(zadáno: 22.4.2018)
Těžko se mi z arény, kde jsem z dálky skoro nic neviděla ani neslyšela, odcházelo s jakýmkoliv pozitivním dojmem. I tak se mi ale zdálo, že nikdo na jevišti pořádně neví, co tam dělá. Jestli tohle myslí tvůrci vážně, zavřela bych je do blázince! A to jsem si ještě, já bláhová, měnila na poslední chvíli lístky, abych to mohla vidět.
(zadáno: 26.3.2018)
Muzikálová akční podívaná, kterou jako bych už někde viděla, nejspíš u Shakespeara, což ale neubralo na dojmu. Výborný Přemysl Pálek, jinak poměrně rozkývané výkony. Škoda opětovné nahrávky, myslím, že hitům Elvise by hodně prospěla živá kapela a hodnocení by šlo ještě o kus výš. Přesto jsem se krásně vezla na vlně pohody a klasického rock and rollu.
(zadáno: 26.3.2018)
Ani jsem netušila, že na takovýhle kousek jsem v Praze vlastně dlouho čekala, jen jsem o tom nevěděla. Není to klasický velký muzikál, ale má vše, co mi právě na těch velkých schází - vyrovnané a sehrané obsazení (pravda v případě tří lidí je to asi snazší), výbornou hudbu (hranou živě!) a skvěle zazpívané písně, originální příběh, a... to mi v tomto případě stačilo k naprosté spokojenosti. Skvělé!!!
(zadáno: 25.3.2018)
Byla by to jistě příjemná komedie, kdyby zúčastnění herci hráli, to se ale ve většině případů nekoná. Vinu vidím nejen v obsazení, ale i režii. Lucie Bílá je opět Lucií Bílou, jenom ne Deloris. Všem dost snižuje efekt neskutečně pitomý překlad. Vyzdvihla bych Martina Písaříka, Světlanu Nálepkovou a Vendulu Příhodovou. Skvělý orchestr, ten jediný je v Karlínském divadle vždy na spolehlivě vysoké úrovni!
(zadáno: 25.3.2018)
Po velkém očekávání, na které mě připravili dlouhodobě stabilní divácké ohlasy se dostavilo menší zklamání. Měla jsem možná jen smůlu na horší reprízu, ale v první řadě zvuk, který byl od začátku nevyvážený, pozdní zapnuté mikrofony působili rušivě. Lukáš Vlček na mě nezapůsobil příliš autenticky, oproti tomu démonická Michaela Horká byla naprosto dokonalá a její scény patřili pokaždé k vrcholu dramatičnosti. A s ostatními opět jako na houpačce, někdo zasvítil, jiný zapadl. Nakonec jsem si ale představení užila a pořád, zvláště díky dílu samotnému, jde o nadprůměr.