Profil uživatele

Aleska

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Michal Novák: 8 % (4)
Iva Bryndová: 10 % (12)
Lukáš Dubský: 11 % (8)
Helena Grégrová: 13 % (9)
Lukáš Holubec: 13 % (8)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 29.8.2023)
(zadáno: 22.8.2023)
(zadáno: 22.8.2023)
(zadáno: 30.5.2023)
Moc dobře zahraná, místy dojemná tragikomedie. Největší devizou je zde skutečně obsazení a výkony protagonistů. Povedená je i scéna s kostýmy. Řekla bych, že představení si více užijí senioři a střední generace. První polovina do přestávky má dobrou dynamiku, po přestávce bohužel část, kde se seznamujete s obyvateli domova důchodců, je zbytečně natahovaná, což jde ale na vrub autorce. Výsledný pocit velice dobrý a herečky nás nalákaly vyhledat další role, kde účinkují.
(zadáno: 20.1.2023)
S hodnocením váhám. Jedním slovem bych asi řekla nevyrovnané. Byly tam plusy - modernizace byla osvěžující a byla radost vidět v publiku dost mladých lidí, kteří by jinak asi na Cyrana nezavítali, šermířské souboje nahrazené rapovými souboji slova, prima. Náhrada za balkonovou scénu měla emoce a kouzlo. Na druhou stranu - scéna a kostýmy trochu nuda, herecky vynikalo jen pár herců, jinak divadelní průměr a co se tedy nepovedlo, byla nastavovaná závěrečná scéna, která s předlohou měla jen málo společného.
(zadáno: 20.12.2022)
Příjemná hřejivá nostalgie. Exkurz do hudby Jaroslava Ježka a textů V+W. Představení je vyplněno částečně nejznámějšími šlágry a částečně hrou o Donu Juanovi. Opět typická hravost, poetika, muzikálnost, tohle Ypsilonce sedí. Herecké výkony byly trochu nevyrovnané. Já se ale bavila dobře a myslím, že pocta Jaroslavu Ježkovi se celkově povedla.
(zadáno: 20.12.2022)
Velice zábavná v podstatě parodie na operu složená ze známých árií ovšem s originálními českými texty. Někteří herci zvládali skladby až překvapivě dobře. Moc pěkný nápad se hrou světla a stínů.
(zadáno: 20.12.2022)
Velmi dojemné a smutné. Příběh celoživotního přátelství, které bylo násilně rozděleno železnou oponou. Co zaplatíte, když se rozhodnete pro svobodu a nový začátek, anebo pro přizpůsobení se a setrvání. Cena je pevně daná v obou případech. Herci skvělí, pěkná hra se scénou, pohybem, světly, zvukem, pantomimou. Osvěžující provedení.
(zadáno: 25.11.2022)
Zábavná jízda. Spojení osmdesátkových a devadesátkových akčňáků s jejich hláškami a dikcí a normalizace 70. let. Podobná kombinace se podle mě lépe podařila v Mlčení bobříků, ale i tady je velmi dobrá. Hra má silnější a slabší momenty, úroveň sem tam zakolísá. Herecky si však drží vysoký standard této scény, zejména vyniká Pavla Gajdošíková a Jan Teplý. Hudební čísla úžasná. Pokud chcete zábavu na úrovni, která není jen primitivní a bez nápadu, toto je dobrá volba.
(zadáno: 25.11.2022)
Příjemná a dojemná hra o hospodyni, která se vloží do vychládajícího vztahu svých zaměstnavatelů. Jitka Smutná hrála moc pěkně a hodně herecky vyčnívala nad svými kolegy, takže celkový dojem byl trochu nevyrovnaný. Pečení na scéně byl dobrý nápad a hru osvěžil.
(zadáno: 25.11.2022)
Cabaret jsem viděla Na Fidlovačce a v Divadle Disk a z těchto 3 zpracování mi Bez zábradlí vychází jako nejslabší. Nelíbila se mi scéna ani obsazení konferenciéra - to je přeci úžasná role, která se dá vymazlit. Tady se to nepodařilo a zcela ho zastínila Sally v podání R. Havelkové. Škoda. A vynechat nejlepší skladbu muzikálu? Proč? Druhá polovina představení tím byla dost ochuzená. Pochválit se dají R. Havelková, J. Sedláčková a J. Carda, který se postupně z milého chlapíka ve vlaku, mění ve fanatickou bestii. Finále částečně patří jemu a povedlo se. Největší pochvala pro živý orchestr, který vytvářel skvělou atmosféru - moc dobrý nápad.
(zadáno: 25.11.2022)
Pavel Rímský se mi líbil a jeho hlas bych mohla poslouchat pořád. Podle popisu a námětu mě hra zaujala a hodně jsem si od ní slibovala. Výsledek byl trochu rozpačitý. Čekala jsem jiskřivější a kontrastnější přestřelku názorů a argumentů. Tady jsem se později začala nudit a najednou byl konec. Občas bylo i složité vydržet sledovat nepřetržitý dialog. Trochu mi to připomnělo Relativitu ze stejného divadla, ale ta pro mě byla přehlednější, s jasnějším vývojem a vzájemné poměřování názorů bylo prokládáno vstupem třetí postavy, která vám dávala možnost vydechnout a znovu se soustředit na další kolo.
(zadáno: 25.11.2022)
Přiznám se, že jsem čekala o něco více. Hra se nikam nevyvíjela, neměla žádnou výraznou gradaci, anebo měla takovou, které jsem si nevšimla. Paní Bohdalovou považuji za dobrou a všestrannou filmovou herečku, ale roli vyjukané poplašené Fonsie jsem jí úplně nevěřila, na to má v sobě příliš temperamentu a ráznosti. Kvůli hereckým legendám asi stojí za to hru vidět, rock'n'rollový taneček byl vrcholem inscenace, ale i když o představení přijdete, smutnit nemusíte. Hodně průměrný kousek.
(zadáno: 25.11.2022)
Tohle pro mě byla trefa do černého a zatím nejlepší inscenace z těch, co jsem Pod Palmovkou viděla. Geniální nápad s propojením béčkových hororů a skutečného příběhu z 50. let. Nemám co vytknout, smekám před originalitou, zpracováním a vybraným námětem. Bravo, bravo, bravo. Pokračujte.
(zadáno: 25.11.2022)
Odlehčená, ypsilonkovsky hravá a barevná opereta plná záměn. Nejvíce zaujali Petr Vršek a Jaroslava Kretschmerová, oběma se ale také dostávalo nejvíce prostoru. Z divadla jsem odcházela veselá a spokojená. Komedie která pobaví, nenudí, neurazí a má úroveň.
(zadáno: 25.11.2022)
Hru jsem viděla na velké scéně při hostování v příbramském divadle, takže ze začátku působila trochu tišším dojmem. Postupně se ale herci přizpůsobili. Jedná se o zajímavý konverzační střet mezi lidskostí a chladným vědátorským přístupem, citem versus racionalitou, emocionalitou proti pragmatismu. Jak z toho ven a co převáží? Moc hezké řešení konce.
(zadáno: 25.11.2022)
Pro mě zábavná, chvílemi dojemná konverzačka. Moc hezky zahraná, příjemné vtípky, životopisné téma o královně kosmetiky, která navenek působí ocelově tvrdě, ale i ona má svá slabá místa. Hlavní postava má všechny možné nectnosti, na které si vzpomenete, a stejně jí chcete fandit. Tato hra mě zahřála a mám na ni příjemné vzpomínky - viděno při hostování v příbramském divadle.
(zadáno: 25.11.2022)
Temná, tíživá a ponurá hra s tématem viny. Dobré herecké výkony (jiné jsem Pod Palmovkou ani nezažila), samozřejmě většinu pozornosti na sebe, po zásluze, strhává Jan Teplý. Hra vás nutí přemýšlet o morálce, o hodnotách, jak a kdy je ztrácíme. Jak lehce dokážeme dělit svět na my a oni a tím se v mžiku zbavit vlastní odpovědnosti.
(zadáno: 25.11.2022)
Dalo by se tomu asi něco vytknout, ale mě to prostě bavilo. Herecky pro mě byli největší radostí Martin Dusbaba a Helena Karochová. Lehce obohacené o příbramské reálie, které pobaví místní. Hra je lákavá i svým nápadem nechat publikum podílet se na řešení detektivního případu, tak pečlivě sledujte detaily od začátku do konce.
1 2  >