Profil uživatele
Ivan Andrejevič Bubnov
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 6 % (25)
Helena Grégrová: 7 % (11)
Jan Pařízek: 8 % (15)
Jiří Landa: 9 % (25)
Lukáš Dubský: 9 % (26)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 24.11.2024)
Výborně obsazená, příjemná komedie.
(zadáno: 17.4.2024)
Skvěle napsaná a obsazená komediálně-trpká rehabilitace Háchy, co si na sebe upekl, to už si ani sníst nemohl, neb na stará kolena nevěděl, co se kolem něj děje. Petr Reif Háchu v tomto vystihl krásně. V rolích Voskovce a Wericha, forbínových průvodců, exceluje duo Huspeková & Mathauserová, neviděl jsem snad sehranější herečky. Daniel Čámský bravurně halí scénu do směsi melodií 30. let. Tvůrci mu na konec hry napsali projev kritizující české postavy a události. Leckomu se to může zdát mimo mísu, ale podle mě tento text více než úzce koreluje s tím, co se na jevišti do té doby odehrává.
"Náhoda? Nemyslím si."
"Náhoda? Nemyslím si."
(zadáno: 9.1.2024)
(zadáno: 16.11.2023)
(zadáno: 10.11.2023)
Nádherný atmosférický zážitek.
Zpěv Anety Kalertové je třeba vyzdvihnout, stejně tak rozmanitost Piškulova talentu, který je pohybově s tanečníky skvěle sladěn.
Jakub Šmíd má velice citlivý přístup, který jde s formami Laterny krásně dohromady. Hudba Davida Hlaváče utváří skvělou atmosféru a s vizuálem drží opravdu silný tandem, který dokáže surreálnost příběhu zvýraznit do maxima. Choreografie "fantomů" skvěle doplňuje hlavní protagonisty.
Celý tento obří kolos poté však lehce "drtí" herce a jejich výkony jsou tak silně přidušeny a nevyční.
I přesto,
tudy, prosím, jdi i nadále, Laterno!
Zpěv Anety Kalertové je třeba vyzdvihnout, stejně tak rozmanitost Piškulova talentu, který je pohybově s tanečníky skvěle sladěn.
Jakub Šmíd má velice citlivý přístup, který jde s formami Laterny krásně dohromady. Hudba Davida Hlaváče utváří skvělou atmosféru a s vizuálem drží opravdu silný tandem, který dokáže surreálnost příběhu zvýraznit do maxima. Choreografie "fantomů" skvěle doplňuje hlavní protagonisty.
Celý tento obří kolos poté však lehce "drtí" herce a jejich výkony jsou tak silně přidušeny a nevyční.
I přesto,
tudy, prosím, jdi i nadále, Laterno!
(zadáno: 15.10.2023)
Nemá smysl rozepisovat co všechno mi přišlo plytké a nezajímavé, protože jde obecně o neduhy českého muzikálu. Jeden za všechny - nedotažená scénografie ještě více zvýrazňuje velikost prostoru a dělá tak z kulis utopené střípky ve tmě. Inscenaci by zkrátka slušel menší prostor, obecně nápad přesunout ji právě do Hybernie nebyl za mě úplně šťastný.
Plusy
- Jan Kříž. Tečka. Hlavní důvod, proč to celé dávalo smysl.
- Taneční a pěvecká company. Technicky naprosto čisté a svěží.
Mínusy
- Nesmyslná délka 2 h 40 min. Spousta scén byla úplně zbytečná.
- Marie Křížová. Neupírám jí umělecké kvality, ale na roli mladičké Kathy se vůbec nehodí.
Plusy
- Jan Kříž. Tečka. Hlavní důvod, proč to celé dávalo smysl.
- Taneční a pěvecká company. Technicky naprosto čisté a svěží.
Mínusy
- Nesmyslná délka 2 h 40 min. Spousta scén byla úplně zbytečná.
- Marie Křížová. Neupírám jí umělecké kvality, ale na roli mladičké Kathy se vůbec nehodí.
(zadáno: 30.11.2022)
(zadáno: 29.10.2022)
Přehlídka technologií a Pavlíčkovy virtuozity doplněná o Vizváryho pantomimu, která je v tomto případě úplně mimo mísu. Dystopická a temná atmosféra mohla být vyplněna mnohem zajímavěji. Škoda.
(zadáno: 13.5.2022)
(zadáno: 10.5.2022)
(zadáno: 1.4.2022)
(zadáno: 7.3.2022)
(zadáno: 25.11.2021)
(zadáno: 18.9.2021)
Viděno v Plzni na Festivalu divadlo.
Příjemná oddechovka s nádechem kabaretního představení.
Hra je stroze členěna, stejně jako rekvizity na scéně ve skříni. Systém ukážu - popíšu - uklidím v podstatě funguje a celkově to inscenaci dodává správný rytmus. Optické klamy, klasické zvukové efekty a
Jediné, co celé představení trochu brzdilo byla občas lehká nesehranost. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to byl záměr - přehnaná úpornost, která se stává komediální - tady to ale spíš vypadalo na souhru pár nešťastných náhod.
I tak ale skvělá věc, která funguje. Moc jsem se bavil.
Příjemná oddechovka s nádechem kabaretního představení.
Hra je stroze členěna, stejně jako rekvizity na scéně ve skříni. Systém ukážu - popíšu - uklidím v podstatě funguje a celkově to inscenaci dodává správný rytmus. Optické klamy, klasické zvukové efekty a
Jediné, co celé představení trochu brzdilo byla občas lehká nesehranost. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to byl záměr - přehnaná úpornost, která se stává komediální - tady to ale spíš vypadalo na souhru pár nešťastných náhod.
I tak ale skvělá věc, která funguje. Moc jsem se bavil.
(zadáno: 17.9.2021)
Viděno na 29. Mezinárodním festivalu v Plzni v DEPU2015.
Klasický příběh pojatý energicky, bez servítek a přesto velmi vkusně. Od začátku do konce jsem se bavil. Vyzdvihnout chci hudební doprovod a výpravu - hlavně prakticky vyřešenou scénu. V Draku loutky prostě umí a spojení s Jakubem Vašíčkem mu evidentně prospívá.
Klasický příběh pojatý energicky, bez servítek a přesto velmi vkusně. Od začátku do konce jsem se bavil. Vyzdvihnout chci hudební doprovod a výpravu - hlavně prakticky vyřešenou scénu. V Draku loutky prostě umí a spojení s Jakubem Vašíčkem mu evidentně prospívá.
(zadáno: 17.9.2021)
Co zbylo z nápadu?
Z původního filmu si tvůrci vzali jen povrchní téma - socialistickou estrádu s příměsí dýmu. Zbytek budiž doplněn vším možným, hlavně ať to není moc krátké. Takže z úderného nekonvenčního rytmického šedého příběhu je tak mdlý, tři hodiny trvající kolotoč hluku, přestaveb, muzikálových árií (proč??) a opakujících se scén... Nikam nevedoucí dialogy se točí dokola a čas běží. Už přijde závěr? Aha, ještě ne.
Proč tohle celé vůbec vzniklo?
Má to cenu?
--
1) Vendula Příhodová v roli Helenky naprosto exceluje.
2) Arnoštek je prostě boží a Písařík je prostě nevýrazný.
Z původního filmu si tvůrci vzali jen povrchní téma - socialistickou estrádu s příměsí dýmu. Zbytek budiž doplněn vším možným, hlavně ať to není moc krátké. Takže z úderného nekonvenčního rytmického šedého příběhu je tak mdlý, tři hodiny trvající kolotoč hluku, přestaveb, muzikálových árií (proč??) a opakujících se scén... Nikam nevedoucí dialogy se točí dokola a čas běží. Už přijde závěr? Aha, ještě ne.
Proč tohle celé vůbec vzniklo?
Má to cenu?
--
1) Vendula Příhodová v roli Helenky naprosto exceluje.
2) Arnoštek je prostě boží a Písařík je prostě nevýrazný.
(zadáno: 16.9.2021)
74,99 %
Mistři akrobacie, tance a pohybu předvádějí to nejlepší z nového cirkusu. To co lehce pokulhává je celé tempo a výstavba inscenace. Téma kómatu a bloudění v nevědomí (které jsou výborně podpořeny světlem a výpravou) střídají artistické prvky. Ty ale ve finále mnohdy celý příběh trochu utlačují a nedávají mu prostor správně vygradovat a proto například samotný závěr působil trochu zbrkle. Dojem také trochu kazí prostory Branického divadla, které omezuje nový cirkus klasickým kukátkovým sálem.
Mistři akrobacie, tance a pohybu předvádějí to nejlepší z nového cirkusu. To co lehce pokulhává je celé tempo a výstavba inscenace. Téma kómatu a bloudění v nevědomí (které jsou výborně podpořeny světlem a výpravou) střídají artistické prvky. Ty ale ve finále mnohdy celý příběh trochu utlačují a nedávají mu prostor správně vygradovat a proto například samotný závěr působil trochu zbrkle. Dojem také trochu kazí prostory Branického divadla, které omezuje nový cirkus klasickým kukátkovým sálem.
(zadáno: 23.7.2021)
(zadáno: 23.7.2021)
(zadáno: 16.6.2021)
Tak, to bychom měli formu. Ale jaksi se nám z toho vytratil ten obsah.
(zadáno: 4.2.2021)
(zadáno: 31.1.2021)
(zadáno: 31.1.2021)
(zadáno: 31.1.2021)