Profil uživatele

Ivan Andrejevič Bubnov

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 6 % (24)
Helena Grégrová: 7 % (6)
Jan Pařízek: 8 % (13)
Lukáš Dubský: 8 % (22)
Jiří Landa: 9 % (22)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 18.9.2021)
Viděno v Plzni na Festivalu divadlo.

Příjemná oddechovka s nádechem kabaretního představení.

Hra je stroze členěna, stejně jako rekvizity na scéně ve skříni. Systém ukážu - popíšu - uklidím v podstatě funguje a celkově to inscenaci dodává správný rytmus. Optické klamy, klasické zvukové efekty a 

Jediné, co celé představení trochu brzdilo byla občas lehká nesehranost. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to byl záměr - přehnaná úpornost, která se stává komediální - tady to ale spíš vypadalo na souhru pár nešťastných náhod.

I tak ale skvělá věc, která funguje. Moc jsem se bavil.
(zadáno: 17.9.2021)
Viděno na 29. Mezinárodním festivalu v Plzni v DEPU2015.

Klasický příběh pojatý energicky, bez servítek a přesto velmi vkusně. Od začátku do konce jsem se bavil. Vyzdvihnout chci hudební doprovod a výpravu - hlavně prakticky vyřešenou scénu. V Draku loutky prostě umí a spojení s Jakubem Vašíčkem mu evidentně prospívá.
(zadáno: 17.9.2021)
Co zbylo z nápadu?
Z původního filmu si tvůrci vzali jen povrchní téma - socialistickou estrádu s příměsí dýmu. Zbytek budiž doplněn vším možným, hlavně ať to není moc krátké. Takže z úderného nekonvenčního rytmického šedého příběhu je tak mdlý, tři hodiny trvající kolotoč hluku, přestaveb, muzikálových árií (proč??) a opakujících se scén... Nikam nevedoucí dialogy se točí dokola a čas běží. Už přijde závěr? Aha, ještě ne.

Proč tohle celé vůbec vzniklo?
Má to cenu?

--
1) Vendula Příhodová v roli Helenky naprosto exceluje.
2) Arnoštek je prostě boží a Písařík je prostě nevýrazný.
(zadáno: 16.9.2021)
74,99 %

Mistři akrobacie, tance a pohybu předvádějí to nejlepší z nového cirkusu. To co lehce pokulhává je celé tempo a výstavba inscenace. Téma kómatu a bloudění v nevědomí (které jsou výborně podpořeny světlem a výpravou) střídají artistické prvky. Ty ale ve finále mnohdy celý příběh trochu utlačují a nedávají mu prostor správně vygradovat a proto například samotný závěr působil trochu zbrkle. Dojem také trochu kazí prostory Branického divadla, které omezuje nový cirkus klasickým kukátkovým sálem.
(zadáno: 23.7.2021)
(zadáno: 16.6.2021)
Tak, to bychom měli formu. Ale jaksi se nám z toho vytratil ten obsah.
(zadáno: 4.6.2021)
(zadáno: 4.2.2021)
(zadáno: 31.1.2021)
(zadáno: 31.1.2021)
(zadáno: 31.1.2021)
(zadáno: 31.1.2021)
(zadáno: 31.1.2021)
(zadáno: 31.1.2021)
(zadáno: 30.1.2021)
Jako dramatik je D. Drábek schopný sepsat příběh plný originálních nápadů a vytahat z diváků ty nejhlubší emoce, aby je následně jako režisér zasypal haldou nesouvisejících fórů a tím celou inscenaci místy degradoval na silvestrovskou estrádu (viz výstupy Jiřího Zapletala).
(zadáno: 12.9.2020)
Od nejlepšího: dechberoucí choreografie - spojení tanečníků laterny a baletu přináší zajímavé obrazy. Zvláště pak výstupy Patrika Čermáka byly ukázkou tanečníka s hereckým talentem. Hudba Ivana Achera je rovněž velkým plusem.
Bohužel, celá inscenace postrádá koncept, či příběh, nebo dokonce i zajímavou scénografii, prostě cokoliv, co by jednotlivé výstupy tanečníků nějak spojovalo. Téma "jídlo" v sobě ukrývá 1 pomeranč, 1 čokoládovou fontánu, 2 francouzské kuchaře a 2 árie hlavní postavy. Čili - o čem to vlastně je?

55 %
(zadáno: 12.9.2020)
(zadáno: 5.9.2020)
75