Profil uživatele
JáraTym
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 10 % (2)
Helena Grégrová: 19 % (9)
Lukáš Dubský: 20 % (11)
Anežka Kotoučová: 22 % (5)
Jan Pařízek: 23 % (9)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 26.5.2023)
Tohle nastudování trpí základními nedostatky. Od nulové scénografie, přes špatně slyšitelné herce, po přílišné vyhnání všech situací do trapně humorných poloh. Hlavní dvojice je nijaká - Rojková jen odříkává text a je jí často špatně rozumět. Bebarová obludně přehrává - patrně jí dali až moc velkou volnost... Dotáčka knížete na velké plátno je naprosto zoufalý tah, stejně tak "drákulovské krvinky" které pořád chodí bez jakéhokoliv záměru nebo cíle po jevišti. Hudba je velké plus, celou inscenaci ovšem zachránit nedokáže. Už i z toho důvodu, že proškrtaný text kašle na vztah obou znepřátelených rodů. Tento milník se slézti se ctí nepodařilo.
(zadáno: 2.4.2023)
Nalézt slova, kterými bych mohl toto dílo popsat, není snadné. Nápad šířit historii "jakoby humorným" způsobem, je dnes již de facto zaběhlý postup, nicméně tato inscenace je v tomto odvětví divadla naprostý piadestal, během kterého jste si tak blízko s historickými hrdiny o kterých Tomáš Dianiška ve svém komiksu vypráví, že se nestihnete ani na moment nudit. Co je třeba obzvláště vyzdvihnout, krom hereckých výkonů a funkční scény, je především hudba a světelná režie. Ty totiž vytvořili z této hry břečťan který vás obtočí a nechce pustit.
(zadáno: 16.2.2023)
Velmi dobře zpracovaný klasický kus, který dokáže vyniknout svou estetickou a vizuální stránkou. Z hereckého souboru jsou všichni dobří, akorát Jan Vondráček žoviálně přehrává, ale to se dá v tomto případě omluvit, protože Divadlo v Dlouhé dokázalo, že i když se z klasického textu neudělá "moderna", může být pohádkově půvabný a i tak srozumitelný pro oko dnešního diváka.
(zadáno: 11.2.2023)
Na přízvisko - nejčernější satira - má tato hra právem nárok. Jsou tam humorné situace. Zábavné. Legrační. Výsměšné. A přesto je to tak černé...
Závažnost témat, o který Drábek píše, nezpochybňuje, jen je lidem podává ve značných absurditách, jako hororový sen, po jehož skončení, a vašem probuzení při děkovačce, děkujete, že to byl JEN sen a už skončil, ale pak se zarazíte - že by to přece jenom nebyl sen? Že by to bylo všechno až tak na hraně s realitou? Nebo tam z fikce nakonec nebylo nic? Je to děsivé, a zároveň šíleně vtipné. Ta kombinace je opojná, i přes záznam na DRAMOXu.
(Eva Leinweberová opět geniální ve všech hereckých podobách.)
Závažnost témat, o který Drábek píše, nezpochybňuje, jen je lidem podává ve značných absurditách, jako hororový sen, po jehož skončení, a vašem probuzení při děkovačce, děkujete, že to byl JEN sen a už skončil, ale pak se zarazíte - že by to přece jenom nebyl sen? Že by to bylo všechno až tak na hraně s realitou? Nebo tam z fikce nakonec nebylo nic? Je to děsivé, a zároveň šíleně vtipné. Ta kombinace je opojná, i přes záznam na DRAMOXu.
(Eva Leinweberová opět geniální ve všech hereckých podobách.)
(zadáno: 1.2.2023)
Drábek ve své neotřelé imaginaci rozehrává hru, která na hranici dadaismu a komiksového hororu, míchá a lomcuje českou společností, a kterou na kopytech čeří mouční šemíci. Byť je kolem celého tématu spoustu legrace, je vlastně ve své podstatě velmi vážné, ale v této (pro mě zatím nejlepší viděné Drábkovině) je s ním velmi tvrdě nakládáno, tak, že vás to nutí se mu chtě nechtě smát. Rozhodně musím zmínit skvělé duo Vandy Hybnerové, která svou alkoholičku v léčení hraje perfektně a Evi Leinweberové, která bez okolků s gustem spořádala na co přišla. Ach, jak je ta realita bizarní!
(zadáno: 6.1.2023)
Viděno na DRAMOXu, ale přesto bez špetky pochybení, zaváhání, se skvěle zaznamenanými hereckými výkony, geniální hudbou a "Drábkovsky" explozivním Shakespearem.
(zadáno: 29.12.2022)
Někteří uživatelé tvrdí, že Drábek má své nejlepší období za sebou a jeho nové hry jsou jen ubohé frašky bez špetky vkusu. Po shlédnutí dnešní reprízy naprosto šíleně geniálního Pupku Paříže, musím oponovat že díky němu Městská divadla Pražská zažívají jednu ze svých nejlepších etap. Na hodinu a půl vás hra naprosto odřízne z reality a vy sledujete pohybující se, a mluvící barevná individua, posloucháte hudbu, o které byste normálně řekli že za moc nestojí, ale tady ji akceptujete a ještě vám do toho perfektně zapadá. Necháte se zcela obklopit světem ze kterého lezou monstra a makronkové ženy, a který si nechává říkat Hotel EDEN-Eden divadla.
(zadáno: 21.12.2022)
(zadáno: 21.12.2022)
Viděno na DRAMOXu, ale přesto s širokou paletou emocí, kterou herci Klicperova divadla, v čele s Tomicovou, Štorkovou a Smečkovou-Bencovou dokázali dostat až k nám do obýváku, včetně snové poetiky, brilantních komediálních pasáží (ve kterých exceluje zejména Jiří Zapletal), a smutně dojemného finále.
(zadáno: 9.9.2022)
Smekám! Upřímně, s protaženou bránící a zamáčklýma slzama v očích. Drábek, prostě umí a s herci, kteří jsou nepochybně mistři svého oboru (Batulková si střihla barbie na výbornou, Konáš skvěle jmenuje značky i když mi mohl mít víc prostoru, Kalvoda ve své multi roli exceluje, a nakonec Pavla Tomicová je milá, vtipná, zábavná a i když měla někdy co dělat, aby se udržela, stejně jako divák, vše zvládla s bravurou) vytvořil poutavou jízdu, bez pásů, která vás chytne a ani po konci nepustí. Stojí za to vidět, bez debat.
(zadáno: 8.10.2021)
Zde se pravděpodobně nesešla skutečnost s očekáváním. Ale i tak, herci jsou povětšinu času dobří, pokusy z fyziky povedené, jen těch pasáží se strunou a čtením by bylo třeba trochu proškrtat.
(zadáno: 2.11.2020)
Tento muzikál mě VELMI mile překvapil. Hlavní role je pro Lucií Bílou, jak ušitá a proto si jí plně vychutnává, což ovšem platí i o Ivě Pazderkové, která s plnou vervou dokázala že není jen "blbá blondýna" ale že umí dobře hrát jakékoli situace, ale hlavně, umí zpívat. Krom všech ostatních výkonů, musím ovšem velmi vyzdvihnout Báru Fialovou, kterou sice Bílá (svým zjevem) lehce utlačuje, ale v druhé polovině nás plně přesvědčila, že si zaslouží divákův potlesk daleko víc. Při jejím zpěvu mi několikrát nastupovala slza do oka. Show broadwayského střihu.
(zadáno: 1.6.2020)
(zadáno: 1.6.2020)
Nevtipné, nevkusné a pofidérně zpracované představení které se neuvěřitelným způsobem vleče, dokonce až do takové míry, že vám začíná být Holubové líto, že nemá možnost cokoliv hrát.
(zadáno: 22.4.2020)
(zadáno: 22.4.2020)
(zadáno: 22.4.2020)
Zde je základ na velmi dobrém obsazení, které celé představení táhne, a představitelé hlavních z nich, jsou opravdu velmi dobří (Pavla Tomicová s Vaškem Koptou, Eva Leinweberová a samozřejmě Tomáš Havlínek) Drábek si s Gogolem poradil skvěle, místy prošpikoval svým humorem a vytvořil zábavné představení, které stojí za to vidět. Nejoblíbenější scéna je ta když se matka s dcerou chystají na příjezd revizora! Člověk si z ní odnese ve vlasech pár listů salátu.
(zadáno: 22.4.2020)
Úžasné. Ondra Brzobohatý vytvořil úžasnou a drzou show, kterou prostě stojí za to vidět! Lukáš Janota byl zde báječný. Jaroslava Kretschmerová také skvělá. Všechny pěvecké výkony od Anny Fialové po Petra Vaňka, obrovská práce celé taneční company, která maká na sto procent, bravurně zahrané, precizně hudebně nastudované, a to vše, vytváří pro diváka nad míru senzační show, ve větší míře, než je zdrávo! Myslím, že konečně máme tuzemský muzikál, kterým se můžeme chlubit a zároveň vyrovnat jiným ve světě.
(zadáno: 22.4.2020)
Komický skvost, který pořádně protáhne bránici. Byť doplácí na slabší hraní některých herců.
(zadáno: 22.4.2020)