Profil uživatele
Muzikalovy.fanda
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 10 % (3)
Jiří Landa: 14 % (7)
Jan Pařízek: 17 % (7)
Lukáš Dubský: 20 % (10)
Michal Novák: 23 % (6)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 11.10.2022)
Vizuálně i výkonem krásná inscenace.
Výborný Cina, nápaditá scéna, světla, projekce, práce s rekvizitami...
Výborný Cina, nápaditá scéna, světla, projekce, práce s rekvizitami...
(zadáno: 11.10.2022)
Tohle se fakt nepovedlo. Dvouhodinová, nicneříkající nuda. Jenom řev a hysterie.
Pomatené obrazy ze života alkoholičky.
Sedláčková tradičně otřesná. Zhruba jako Wetterová a ostatní děti. Jediná koukatelná dvojice jsou Ondříček s Coufalovou. A polonahý Pekar.
Scéna jako obchod s nábytkem? Proč?
Pomatené obrazy ze života alkoholičky.
Sedláčková tradičně otřesná. Zhruba jako Wetterová a ostatní děti. Jediná koukatelná dvojice jsou Ondříček s Coufalovou. A polonahý Pekar.
Scéna jako obchod s nábytkem? Proč?
(zadáno: 16.6.2022)
Vynikající po všech stránkách. V českém muzikálové prostředí zamořeném davidovinami nestandardní, ale mimořádný zážitek
(zadáno: 16.6.2022)
Prostě Bezruči. Jednoduchá scéna, žádná velká gesta, perfektní výkony. Vynikající příklad hudebního divadla.
(zadáno: 16.6.2022)
Tři hodiny smíchu. Představení si sice nejvíc užijí ti, kteří ví, co je A Chorus Line nebo Lví král, ale i bez toho se dá obejít. Nápaditá režie, scéna, renesanční kostýmy, skvělá hudba i text. A hlavně úžasné výkony.
(zadáno: 4.6.2022)
Úžasná inscenace se skvělými herci, výbornou scénou, hudbou, světly... Chvíli bolí břicho od smíchu, chvíli mrazí v zádech. Určitě půjdu znovu.
(zadáno: 20.5.2022)
Náročná inscenace se zajímavým výtvarnem. Jen by se docela hodilo seškrtat nejen text, ale i některé postavy.
(zadáno: 18.5.2022)
Příjemné seznámení s Mahenem, kterého je Brno plné, ale vlastně o něm nikdo nic moc neví. A k tomu jeho zhudebněné texty.
(zadáno: 18.5.2022)
Vtipná oddechovka i po letech.
(zadáno: 12.5.2022)
Perfektní výkony, skvělá scéna, hudba, projekce... Vlastně všechno. I když točna trošku zlobí, ale to se stává.
(zadáno: 11.5.2022)
(zadáno: 10.5.2022)
Husina jak pralinky, i slza ukápla. Skvělá Tereza Groszmannová a s ní i ostatní.
(zadáno: 8.5.2022)
Jediný Davidův koukatelný "muzikál". Ale hodně záleží na obsazení. Taky by chtělo investovat aspoň nějaké drobné do dekorace.
(zadáno: 4.5.2022)
Provázkovsky zvláštní, zajímavé, zábavné i mrazivé.
(zadáno: 4.5.2022)
Inscenace běží sedmým rokem, takže těžko říct, co všechno herci za tu dobu zapomněli nebo si přidali. Je to ovšem Saturnin pro neznalce originálu. Je posunut nejen děj, ale i charaktery postav. Koukatelní jsou Siničák jako Saturnin, na kterém představení stojí, ale moc prostoru nedostal, Vaculík jako Milouš a Dvořák jako Dědeček. Sympatická je i swingová kapela přímo na jevišti. Ostatní výkony silně pokulhávají.
Na druhou stranu má divadlo titul, na kterém se dá aspoň něco vydělat.
Na druhou stranu má divadlo titul, na kterém se dá aspoň něco vydělat.
(zadáno: 2.5.2022)
Zmatené a zdlouhavé náboženské rozjímání proložené pár písničkami. K tomu nesmyslná scéna (diskokoule, basketbalové koše, štafle, pneumatiky, spousta CD). Muzikál? Ani trochu. Z muzikálu tady studenti nemají šanci něco předvést. A nepředvedli to ani autoři, i když hudba je povedená. Ne muzikálová, ale jako z televizních pohádek v 80. letech. Činohercům v Martě by to sedlo mnohem líp. Nebo ke zpestření hodiny náboženství.
Raději si zajděte na pivo.
Raději si zajděte na pivo.
(zadáno: 2.5.2022)
Vtipný skoro-dokument o tom, jak to v divadle chodí. A skvělý lektorský úvod k němu, aby byl divák trochu v obraze.
(zadáno: 13.4.2022)
Stojí za vidění už díky Borákově scéně. A pak taky samozřejmě kvůli výkonům Svojanovského, Groszmannové a výstupu Smečkové Bencové.
(zadáno: 13.4.2022)
Příjemná klasika. Nenadchne a ani neurazí. Režijně nic moc, ale výkony fajn. Kromě paní kněžny (žádná vznešená nuda, spíš rozmazlený fracek) a vodníků s jejich trapnovtipy. Klásek by si to pitvoření taky mohl odpustit. Zato Kláslová Terezy Groszmannové je skvělá.
(zadáno: 12.4.2022)
Scéna výborná, dobrá hudba, zvuk (někdy až moc nahlas), stmívačky (prázdný pokoj je fajn nápad), herci taky. Ale není jim rozumět, což je dost průšvih, a celou inscenaci to moc shazuje.
(zadáno: 10.4.2022)
Citlivě seškrtáno, zajímavě režírováno, Dessau/Sedláček super kombinace, až na výjimky skvělé výkony.
(zadáno: 7.4.2022)
Vynikající jsou Viktor Kuzník jako Treplev a Tereza Richtrová jako Arkadinová. Zbytek je jen nijak zvlášť zajímavá vata, co toho moc nepředvede. Ani Zbranková jako Zarečná. Přišla, nesrozumitelně odvykládala text, odešla. Ve hře, co vlastně nemá děj a stojí jen na výkonech, bych od herců čekal víc.
(zadáno: 5.4.2022)
Místy rozvláčné, místy zkratkovité, na závěr strhující. Ale jevištní řeč tu dostává hodně na zadek, mnozí by potřebovali port.
(zadáno: 2.4.2022)
Příjemná oddechovka. Ne úplně hloupý scénář, zdařilá režie, fajn obsazení (kromě dvou výjimek), pár zdařilých vtipů a hlavně poslouchatelná hudba. Jen by to chtělo aspoň trochu zkrátit. Muzikál to sice taky není, ale i tak se vymyká z obvyklých broadwayovek.
(zadáno: 31.3.2022)
Naprostá pecka. Úžasná hudba, perfektní výkony. Nepřekonatelná je Horká jako Paní Danversová. Jediným nedostatkem jsou často krkolomné Prostějovského texty.