Profil uživatele

Eduard Mácha

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Kotoučová: 7 % (3)
Helena Grégrová: 8 % (8)
Jan Pařízek: 10 % (6)
Lukáš Holubec: 10 % (6)
Jiří Landa: 13 % (3)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 25.10.2023)
Těším se na dobu, až si M.Balcar začne věřit jako autor. Zde už je jistá sebejistota cítit, ale místy se stále objevuje humor, který je stavěn vnějškově.
Souhlasím se zmíněným: text má dvojí konec. Dovysvětlování je typické pro Balcara, protože to zatím využívá v každé své hře. Místy až patetické scény (rozhovory za doprovodu projekce deště a dokonce i zvuku deště, či obrazem v nebi), ale místy velmi zručně vystaveně scény (situace v divadle či u oběda..). Oceňuji, ale volbu tématu, byť to pro mě není o sociálních sítích, ale spíš o genderu a hledání se. Bavil mě M. Leták a jeho autenticky přirozené hraní, což skvěle fungovalo s J.Vlasákem.
(zadáno: 27.3.2023)
PROČ?!
Inscenace, kde jsem měl pocit, že ze mne inscenatori neustále dělají hlupáka.
(zadáno: 6.3.2023)
Jeden z nejlepších dokumentárních počinů u nás za poslední dobu.
(zadáno: 6.3.2023)
Silné a velmi netypické (už samotným uspořádáním ve studiu Řetízek).
Vydat se po rytmu textu byl v tomto případě skvělý nápad. Text samotný totiž připomíná spíše filmovou povídku a pokusit se ho udělat na divadle vyžaduje velkou odvahu a přesnost v nalezení inscenačního klíče, což se zadařilo.
Oceňuji, že inscenace nechává prostor pro diváckou imaginaci a netenduje k tomu, aby ilustrovala slova a charaktery postav. Právě síla slova a víra v něj je velkou předností tohoto kusu.
(zadáno: 30.1.2023)
Jedna z mých nejoblíbenějších inscenacích Na Zabradlí. Křehké a dojemné bez patosu. Nápadité a herecky naplněné. Průzračná divadelní radost!
(zadáno: 30.1.2023)
Vtipné se krásně vyvažuje s dojemným. Skvělá adaptace knižní předlohy a geniální Martina Jindrová.
(zadáno: 30.1.2023)
(zadáno: 30.1.2023)
Dramaturgicky nerozumím propojení těchto dvou textů. Druhá část je herecky i režijně silnější a vévodí jí jednoznačně Tomáš Krutina. Tomu patří jedno velké BRAVO!
(zadáno: 20.12.2022)
Silná inscenace, která je založena na naprosté důvěře herce s diváky. Specifická atmosféra na kterou dlouho budu myslet.
(zadáno: 20.12.2022)
Řízná adaptace zaprášené klasiky, která strhne svou energií a nápaditostí. Po představení Červ v srdci člověka a dnešní Žebrácké opeře je pro mě p.Volánková režijně autorským zjevem. Nutno také pochválit texty písní p. Ráliše, které jsou chytře vtipné a hudba p.Schenka velmi chytlavá. Já se omlouuuváááám, ale rozhodně jsem na vás nebyl naposledy. Bravo!
(zadáno: 12.12.2022)
(zadáno: 12.12.2022)
Krásná souhra staré a nové gardy hereckého souboru! Po dlouhé době lze v Národním divadle sledovat ansámblové herectví. Velkým kladem je také režijně-scénografický koncept!
(zadáno: 12.12.2022)
Vynikající herecká souhra!
(zadáno: 12.12.2022)
(zadáno: 12.12.2022)
Oceňuji odvahu mladých studentů herectví, ale i práci s prostorem. Místy to na mě působilo vnějškově, kdy repliky jsou odříkány naprázdno, ale pravděpodobně se jednalo jen o nepovedenou reprízu. Rozhodně je to ale jedna z DISKOVÝCH inscenacích na které stojí zajít!
(zadáno: 12.12.2022)
(zadáno: 12.12.2022)
Uniklo mi trochu zasazení děje v scénografickém konceptu. Po herecké stránce, ale skvělé představení - velmi překvapil Vojtěch Kotek.
(zadáno: 12.12.2022)
Skvělá inscenace na kterou musím myslet i po třech dnech. Výborná energie všech tří na scéně a obdivuhodná práce inscenačního týmu. Moc děkuju za páteční představení a doporučuju všem, co neviděli a mají rádi humor na úrovni.