Profil uživatele

Heda

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 18 % (5)
Anežka Hrebiková: 20 % (2)
Helena Grégrová: 20 % (5)
Lukáš Dubský: 23 % (6)
Pavel Širmer: 29 % (8)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 17.6.2019)
Čas pod psa - Divadlo v Rytířské: 60 %
Docela dobře zvládlá konverzačka. Neurazí, ale asi ani nenadchne. Nicméně taneček "šéf/manžel/matka pryč" by se dal převzít a používat na EZO akcích.
(zadáno: 17.6.2019)
Jeptišky - Divadlo Na Fidlovačce: 10 %
Kdybych byla puberťák nebo alespoň zhulená, tak se umlátím smíchy. Ale na vtipy typu "tak ho vytáhněte a ukažte nám ho" nebo "pán si tu hraje s Ježíškem"... do divadla opravdu nechodím. Režie tlačí na pilu, herečky přehrávají, humor je pubertální. Nuda k uzoufání.
(zadáno: 28.5.2019)
Netrpělivost srdce - Národní divadlo: 70 %
Kdyby to všichni kolem nepsali, tak by mě vůbec nenapadlo, že je to drama o soucitu. A mělo-li to být o soucitu, tak bych dala tak 20%.
Já viděla drama o slabosti. A hlavní "hrdina" byl nejslabší ze všech. Perfektně zahraný. Herecké výkony byly opravdu úžasné (a fyzicky náročné).
Škoda, že se zbytečně hrálo tak daleko od diváků.
(zadáno: 5.5.2019)
Zkurvení havlisti - Divadlo Komediograf: 70 %
Vcelku zdařilá současná konverzačka. Humorná, trefná. Herecky zvládlá skvěle. Ale z tématu se dalo vytěžit určitě více (trošku to klouzalo po povrchu).
(zadáno: 26.4.2019)
Revizor - Městská divadla pražská: 30 %
I přes veškerou snahu herců, kteří byli opravdu dobří (a Pavla Tomicová úplně dokonalá), se nepodařilo zachránit mizernou režii, která byla bez myšlenky, některé scény byly vysloveně laciné a vedlejší postavy měly jednu pózu, ve které zůstavaly po celou dobu. Druhá půlka byla ještě nudnější než první. Škoda. Text je skvělý a herci také. Možná měl někdo (ideálně alespoň dramaturg) režisérovi říct, že jde o komedii.
(zadáno: 5.4.2019)
Andělé v Americe - Městská divadla pražská: 90 %
Neuvěřitelná inscenace. Skvělé herecké výkony, úžasná režie, scénografie, rytmus, scéna... Všechno klapalo.
Vytkla bych pouze
a) dvě přestávky (bylo to "psychologické drama" a po každé pauze se trošku těžko navazuje; a i přesto, že to herci zvládli skvěle nasadit, kdyby bylo alespoň jedno provedení bez přestávek, šla bych právě na něj)
b) hlášení scény a místa děje (myslím, že není třeba diváky podceňovat, případně si usnadňovat práci zrovna tímto prvkem; nemluvě o tom, že scénu často hlásila postava, která vzápětí měla dramatický výstup a to dost ubíralo na atmosféře).
(zadáno: 1.4.2019)
Stručné dějiny Hnutí - Městská divadla pražská: 10 %
Těch deset procent je za to, že mám experimenty v zásadě ráda. A herci se fakt snažili ;-). Ale toto dílo vypadá spíše jako příprava atmosféry pro herce, jako nějaké hraní a hledání, ale bez prezentace nalezeného. Jakoby zkoušky teprve začaly, všichni hledali, ale nenašli a režisér to tak nechal a nedotáhl.
(zadáno: 28.3.2019)
Pusťte Donnu k maturitě! - Divadlo pod Palmovkou: 40 %
Parodie seriálu je trošku "laciné" téma, nicméně i tak je to ta nejzábavnější část večera. Když se postavy dostanou do Čech, představení začne váznout (viděno na velké scéně). Jakoby tato druhá část byla jen sledem gagů (a dílčích parodií) bez nějaké tmelící myšlenky.
(zadáno: 8.3.2019)
Bond / Medea - Studio DVA divadlo: 100 %
Divadlo se vším všudy. Fascinující kabaret. Všechno je divadlo, všechno je fejk. Na začátku se řekne, že nic není interaktivní a stejně lidé chtějí věřit tomu, že je! Geniální. Chtěla jsem dát 10% dolů, protže v představení bylo opravdu dost technických chyb (chybějící židle, celou jednu scénu nešel mikrofon...), ale pak jsem 10% přidala za to, že je inscenace bez přestávky. Miluju nepřerušované divadlo ;-).
(zadáno: 22.2.2019)
Laskavé bohyně - Divadlo pod Palmovkou: 40 %
Hodnotím představení z 21. 2. 2019. Píšu to sem proto, že se můj dojem výrazně liší od předchozích hodnocení a je možné, že se to ten večer jen nevyvedlo. Ale já tam prožila tři táhnoucí se hodiny, kdy jsem mnohdy ani nerozuměla hercům a musela si text překládat z titulků v angličtině. Nebýt naprosto silného tématu a relativně dobré dramatizaci, bylo by to divadelní utrpení.
(zadáno: 22.2.2019)
Romeo, Julie a tma - Divadlo v Dlouhé: 100 %
Naprosto výjimečná inscenace, kde naprosto funguje energie mezi jevištěm a hledištěm. Celá inscenace je úplně hmatatelně prosycena strachem a nadějí. A i když většina diváků závěr zná, stejně doufá... Silná a fungující inscenace.
(zadáno: 29.1.2019)
Jsme v pohodě - Národní divadlo: 90 %
Opravdu zábavné představení a přitom "s přesahem". Každá postava je "společensky jiná" a přitom nachází své štěstí. Na každou je společností ukazováno, a každá to unese. Ukazuje se na stereotypy a přitom je to zábavné, odlehčené a ironizující, aniž by to bylo prvoplánové a trapné. Skvěle vybalancováno. Když mělo přijít finále, tempo bohužel zpomalilo.
(zadáno: 11.1.2019)
Kanibalky: Soumrak samců - Městská divadla pražská: 100 %
Přiznám se, že jsem dlouho nevěděla, jestli dát inscenaci nulu, protože bylo tak trapné, nebo 100, protože bylo geniální (rozhodně by se nehodilo 50, protože průměrné rozhodně nebylo). Rozhodla jsem se pro plný počet, právě proto, že je trapné. Protože muži vytvořené představení o tom, jak jsou dnes muži trapní, je trapné. Soumrak samců. Message received.
(zadáno: 21.9.2018)
Vánoční opera Betlém - Divadlo Semafor: 100 %
Geniální inscenace, která se snad vrátí na repertoár v obnovené premiéře. Texty jsou humorné, příběh poutavý. Každá role je psaná na tělo konkrétnímu člověku, takže vše sedí a šlape. Jedna z mála inscenací Semaforu, kde by dvojice Suchý+Molavcová mohla být nahrazena někým jiným a stejně by to lidi bavilo a chodili na to.
(zadáno: 21.9.2018)
Možná že jistě ale určitě snad - Divadlo Semafor: 40 %
Humor Jiřího Suchého je sice v inscenaci přítomen, ale občas by už potřeboval trošku "dotáhnout". Hlavní hrdinka této téměř one woman show se sice snaží, ale marně. Pěvěcky zvládá, ale herecky pokulhává (a to se snažím být milá). Na závěr zazněla písnička, která se kvůli změně syžetu do hry nedostala, ale mnohé objasňuje (třeba, že její milý byl násilník) a je výborná. Škoda, že se více nešlo tímto směrem. Ono se divadlu Semafor mnohé odpouští zkrátka proto, že ústřední dvojice je milovaná (a samozřejmě výborná). Ale bez ní, by to potřebovala opravdu hodně přidat. Těch 40% dávám jen z lásky.