Profil uživatele

Lykos

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Landa: 7 % (3)
Jiří Koula: 10 % (4)
Jan Pařízek: 15 % (2)
Pavel Širmer: 19 % (9)
Anežka Hrebiková: 20 % (1)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 28.3.2020)
Slabé, trapné. Byla-li v hledišti nějaká feministka, divím se, že divadlo ještě neshořelo.
(zadáno: 28.3.2020)
Když už Shakespeare, tak jedině takto! Přístup Filipa Nuckollse k tomuto klasikovi všech klasiků mě velmi baví. Říkejte si co chcete, ale Shakespeare bez úprav a krácení, zato však s úctou hraničící s naprostým zbožštěním, je naprosto nekoukatelný (viz mnohá představení LSS). Zkrocení je čiročirá radost jak na jevišti, tak v hledišti.
(zadáno: 28.3.2020)
Dost dobře nechápu, proč byla tato hra vůbec inscenována. Konverzační fraška z viktoriánské doby to mi nezní jako hit sezony. Vím, že lid má rád lehčí žánr, ale tohle snad už je pro dnešního diváka moc. Tohle si Viktor nezasloužil. Myslím, že i z reakcí diváků je jasné, že to moc nefunguje. Viděno ze záznamu v korokaranténě.
(zadáno: 4.9.2019)
Nemohu přijít na nic, co bych této inscenaci vytkla. Neskutečná atmosféra, výkony všech zúčastněných, hudba, scéna, kostýmy, prostě vše na svém místě. Nepopírám, že je to věc náročná, jak pro herce, tak pro diváka. Až při třetí návštěvě jsem slyšela vše, co jsem slyšet měla. Ale hned napoprvé jsem věděla, že takhle si představuju vynikající přestavení. Musím vyzvednout Jana Jankovského a nelítostnou dvojici Adam Ernest - Anna Kratochvílová. Klobouk dolů před Kryštofem Rímským za ta kvanta textu. Ale především tato hra prostě funguje jako celek. Doufám, že si svého diváka najde jako Homo Faber.
(zadáno: 25.3.2019)
Jedním slovem: masakr!! Drsné, vypjaté, emočně náročné finále!! Skvěle!
(zadáno: 25.3.2019)
Humoru ubyde a proto z této inscenace mírně vykukuje nesnesitelnost Shakespearovských vysvětlujících monologů. Herci nicméně skvělí a výraznější dramatická linka nás krásně připravuje na masakr, který nás ještě čeká v trojce. A opět musím říct: skvělé kostýmy!!
(zadáno: 25.3.2019)
Pouze takto mě Shakespeare baví. Hravé, vtipné, veselý úvod dramatu, které přijde v dalších dílech. Musím zmínit kostýmy, které se v celé trilogii opravdu povedly.
(zadáno: 5.3.2019)
Sice klobouk dolů před Evou Salzmannovou, že je dvě hodiny sama na jevišti, a nic proti jejímu výkonu, ale myslím, že tady se přesně ukazuje, že ne každý text je vhodný k převedení na divadelní prkna. Knížka je to možná moc pěkná, ale jako hra to nefunguje.
(zadáno: 5.3.2019)
Nepochybuji o tom, že herecká vypjatost, uječenost a značná teatrálnost byla režijním záměrem..ale nechápu důvod. Pro mě je to takové podbízivé, myslím, že divák zvládne i trošku náročnější pojetí. Chápu snahu o modernu, ale....působilo to na mě prostě nepříjemně, hudební čísla byla jako z jiného světa a Nora si mé sympatie určitě nezískala. Nechci říct, že je to přímo špatné představení, to by bylo nespravedlivé, ale toto pojetí mne prostě neoslovilo.
(zadáno: 5.3.2019)
Výborné!! Zejména Václav Hanzl se pro tuto roli snad narodil.
(zadáno: 5.3.2019)
Toto není kus, který se v rámci ČS stane mým oblíbeným. Je to ovšem slušně zvládnuté řemeslo. Svého diváka si jistě najde. Herecky velmi dobré. Autor chtěl jistě něco sdělit (to zde nebudu rozebírat), ale forma této hry nepřeje přemýšlení. Kdo přemýšlet chce, ten si vždycky něco najde, že. A kdo přemýšlet nechce, tak ani nebude muset. V tomto směru je to kus značně flexibilní, dle naturelu diváka. Každému, co jeho jest.