Profil uživatele

Riccardo

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 8 % (6)
Helena Grégrová: 13 % (11)
Jan Pařízek: 13 % (8)
Jiří Landa: 16 % (10)
Pavel Širmer: 17 % (7)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 27.6.2024)
Skvělá letní komedie. Viděno na letní scéně v Holešovicích. Hra u které se zaručeně pobavíte a odpočnete si. Ze všech herců krom osvědčeného dua Klepl-Holubová musím vyzdvihnout Petra Pěknice, který zvlášť v druhé polovině v roli komisaře exceloval a jejich krátká společná improvizace v druhé polovině se opravdu povedla. V tomto provedení oceňuji, že se divák neztratí v poměrně složitých rodinných vazbách kdo je kdo a do jaké rodiny patří. Je to dobře zpracované.
(zadáno: 3.6.2024)
Zajímavé pojetí hry s ještě zajímavějším scénickým zpracováním. I tak mě ale hra příliš neoslovila. Občas jsem se ztrácel v ději, občas jsem nechápal, co se na jevišti děje... Jedna ze slabších her NdB.
(zadáno: 3.6.2024)
Další skvělé představení z produkce NdB. Hra v rytmu swingu hezky plyne s geniálními Martinem Siničákem a Martinem Slámou. Z dalších rolí osobně vyzdvihnu představitele dědečka, který odbourával celé divadlo :-) Tato hra se vážně povedla, o čemž svědčí i to, že se tolik let drží na repertoáru. Hra pro celou rodinu. Osobně jsem Saturnina nečetl a ani neviděl, tak možná i proto se mi inscenace tolik líbila.
(zadáno: 3.6.2024)
Skvělá komedie u které jsem se opravdu bavil. Ze všech herců byl pro mě nejlepším Leoš Suchařípa, který děj hry vesele komentuje. Režie Jany Paulové se zde povedla. Nenáročné představení pro zlepšení nálady.
(zadáno: 3.6.2024)
Hra s předvídatelným dějem, která neurazí, ale ani nenadchne. Přesto jsem odcházel spokojen.
(zadáno: 3.6.2024)
Skvělá komedie, kde se bavíte od začátku do konce. Pokud nejste náročný divák, je tato hra přímo pro vás. Oceňuji, že do překladu byly zahrnuty i české "věci", které činí tuto hru ještě zábavnější. Super výkon Martina Hofmanna.
(zadáno: 3.6.2024)
NdB se nebojí aktualizace některých klasických her a u Matky se to velmi povedlo. Děj přenesený do dnešní společnosti přináší nevšední zážitek, mnohdy až mrazivý, když si divák vše během představení uvědomuje. Ze skvělé party herců vyčnívá především samotná matka v podání T. Groszmannové. Troufám si říct, že hra není pro každého, ale i tak si po čase našla velkou diváckou oblibu.
(zadáno: 3.6.2024)
Hezké tradiční zpracování Jiráskovy Lucerny. Oceňuji především živý hudební doprovod přímo na jevišti a hezké kulisy. Pohádkový zážitek, který ocení nejen děti. V roli babičky jsem viděl ještě dnes již zesnulou Marii Durnovou, která tuto roli ztvárnila mistrovsky.
(zadáno: 31.5.2024)
Zajímavé divadelní provedení Molierova příběhu s antickými prvky, které dostalo moderní ráz. Zajímavá je práce s točnou a oceňuji, že z ní herci během představení nespadli. Pěkná hra, ale podruhé bych to vidět nemusel.
(zadáno: 31.5.2024)
Příběh tří žen ze třech různých generací se v této inscenaci skvěle povedl. Krásná a jednoduchá scéna poskytla dostatek prostoru, aby jednotlivá herečka vynikla. Všechny dámy večer okouzlily a divák tak odchází domů spokojen po krásném představení. Chtěl bych zde vyzdvihnout krásný scénář.
(zadáno: 31.5.2024)
Po skončení inscenace vám bude v hlavě dlouho znít tento zážitek z divadla. V rozhovoru s Danielem Krejčíkem jsem poslouchal, jak tato inscenace poměrně náhodně i trochu složitě vznikala a myslím, že se povedlo něco doslova strhujícího, co možná ani sami tvůrci nepředpokládali. Spojení těchto dvou herců je více než šťastné a věříte jim každé slovo. Velmi doporučuji.
(zadáno: 31.5.2024)
Nutno podotknout, že představení je především pro rodiče s dětmi. Přesto se jedná o milé a povedené představení s řadou hudebních výstupů a hlavně skvělých kouzel. Divák nesmí srovnávat film s touto inscenací, každé zpracování má něco svého. Vendula Příhodová velmi mile překvapila v roli Saxany.
(zadáno: 31.5.2024)
Milovníky knih S. Kinga tato hra nejspíše trochu zklame, ale jinak je inscenace velmi povedená. Především si zaslouží vyzdvihnout Zlata Adamovská, pro kterou musí být představení velmi fyzicky i psychicky náročné a vše zvládla. Jak již bylo řečeno, velmi působivá je zde scéna od Adama Pitry. Dokázal skvěle využít točnu.
(zadáno: 31.5.2024)
Samotný základní děj není nic nového na divadelních prknech, ale vidět dva herecké bardy pana Kostku a paní Majerovou na jednom jevišti je úžasný zážitek. Chvílemi mi přišlo, že herci nehrají a jen se baví, jako u sebe doma :-) Panu Kostovi bylo krásně rozumět a mnozí mladí herci by se od něj měli jevištní řeč učit. Ivan Lupták tuto dvojici skvěle doplňoval.
(zadáno: 31.5.2024)
Od představení jsem neměl velká očekávání, ale odcházel jsem velice příjemně spokojen a překvapen herectvím Moniky Absolonové a úžasného Filipa Blažka. 4 odlišné povídky provázané několika písněmi a mnoha převleky zvládli herci bravurně. Oceňuji také scénu jeviště, která je dobře vyřešena. Skvělá inscenace Studia DVA.
(zadáno: 31.5.2024)
Pokud máte rádi Boba Klepla a jeho svět, je tato hra pro vás přímo stvořená. Já jsem během hry dostal, co jsem chtěl. Nehodnotím ani tak text Patrika Hartla, jako hraní pana Klepla, který se velmi často obrací na diváky. Super one man show pro nenáročného diváka.
(zadáno: 31.5.2024)
Viděl jsem více her s námětem setkání se s dítětem po letech, ale zde velmi oceňuji konečně zajímavý námět, který diváky určitě nenudí. Lucie Štěpánková herecky dokázala, že by mohla být skutečnou dcerou tohoto génia. Nechte se překvapit.
(zadáno: 31.5.2024)
Měl jsem asi větší očekávání od této dnes již skoro legendární hry Patrika Hartla. Konec hry byl pro mě trochu rozpačitý, ale ve výsledku jsem se dobře bavil. Autor dokázal především skvěle využít divadelní manželství Evy Holubové a Boba Klepla, jejichž reality show, jak sami této hře říkají, mi v hlavě dlouho zůstává.
(zadáno: 31.5.2024)
Další zdařilá komedie z produkce Studia DVA. Člověk se zasměje, pobaví a mnozí i zavzpomínají na panelákový byt z umakartu. Režisér Ondřej Sokol dokázal využít potenciál všech hereček, z nichž nejvíce vyniká Anežka Rusevová. Když si koupíte program, najdete v něm "slovníček pro nepamětníky", takže se ve hře nikdo neztratí. :-)
(zadáno: 31.5.2024)
Viděno v Dělnickém domě v Brně, kde bylo velmi zajímavé pojetí hlediště a jeviště. Jeviště bylo uprostřed sálu a z obou stran seděli diváci, což činilo tuto hru ještě zajímavější. Divák měl herce jak na dlani. Netřeba komentovat fantastický výkon Martina Huby. Oceňuji také hezkou a výstižnou scénu. Jen pozor, Martin Huba mluví slovensky. Setkal jsem se v divadle s názory, že čeští diváci ne všemu ve slovenštině rozuměli. :-)
(zadáno: 31.5.2024)
Skvělá konverzační hra s královským výkonem Ivy Janžurové. Z dalších herců nejvíce oslnil Igor Bareš a Taťjana Medvecká. Rovněž Jan Hartl roli komorníka ztvárnil úžasně. Oceňuji, že hra má svá "vtipná" místa, která odlehčí celý děj. Pro ještě větší zážitek doporučuji si k jednotlivým premiérům něco přečíst (stačí Wikipedie). Přece jenom se občas člověk málo znalý v historii 20. století ve hře trochu ztrácí.
(zadáno: 30.5.2024)
Když se na hru díváte jako na nenáročnou, tak se poměrně dobře bavíte. Myslím si však, že autor chtěl docílit něčeho vyššího, což se mu i vzhledem ke krátké stopáži hry příliš nepodařilo. Přesto souhra geniálního Hynka Čermáka a Vladimíra Polívky byla povedená. Zejména konec je překvapivý. Hra neohromí, ale ani nezklame.
(zadáno: 30.5.2024)
Dodnes vidím, jak se zvedne opona a František Němec svým "ďábelským" hlasem začne recitovat Záhořovo lože... Jedno z nejlepších představení, co jsem v životě viděl. Provedení Kytice diváka ohromí, umlčí, okouzlí... a vše za recitace Erbenova díla a doprovodné hudby. Velkolepá barevná podívaná za účasti mnoha předních umělců ND. Pro nejlepší zážitek doporučuji sedět v zadních řadách, aby divák viděl celou scénu neboť se představení odehrává po celé délce i výšce jeviště.
(zadáno: 30.5.2024)
Dle komentářů soudím, že jsem asi viděl představení v den, kdy neměli herci svůj den a bylo to vidět. Hra s předvídatelným dějem skončila tak nějak divně a celkové provedení mě nijak neoslovilo.
(zadáno: 30.5.2024)
Člověk se sám sebe během představení občas ptá, zda je v divadle nebo v kině. Technicky velmi zajímavé provedení, které se do velkolepé budovy Státní opery určitě hodí. Robert Mikluš se divákům odhalil až do morku kosti, za což mu patří náležitý potlesk. Nastudování této hry patří k těm nejlepším v současném repertoáru v ND. Po odchodu z divadla budete tento zážitek dlouho vstřebávat. Pro ještě větší zážitek doporučuju sedět v prostředních řadách a dále od jeviště, abyste na jeviště a plátno pohodlně viděli.
1 2  >