Profil uživatele

TomAka

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 6 % (5)
Kateřina Jírová: 6 % (5)
Jiří Landa: 8 % (8)
Lukáš Holubec: 8 % (5)
Jan Pařízek: 9 % (13)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 21.2.2024)
Buchty a loutky opět nezklamaly/nezklamali. Nápadité představení se spoustou gagů i improvizovaných vtipů, které vyplynuly z dění na jevišti i v hledišti. A játra!
(zadáno: 25.11.2023)
Velmi zábavné představení na velmi omšelé téma. Oba protagonisté jsou výborní a nápadů je v představení přehršel. Autoři a režisér měli trochu problém se zakončením hry, ale to se jim dá odpustit. Jako odpočinkové divadlo skoro bez chyb.
(zadáno: 21.10.2023)
Pozoruhodný a silný příběh, při jehož zpracování do divadelního představení si režisér a spoluautor Tomáš Dianiška (opět) ukousl velký krajíc. Opět předvádí vynalézavost, ale ne vždy děj funguje a některé věkové proměny herců vypadají trochu komicky. Pavel Neškudla mi jako hlavní představitel úplně nesedl - dost často jsem mu nevěřil (což ale může být víc problém režie než jeho samotného - těžko říct). Váhal jsem mezi 60 a 70 a dováhal jsem se k 70%.
(zadáno: 21.10.2023)
Výborné představení, kde si myslím skoro každý najde to své. Místy přesvědčivě děsivá atmosféra se přirozeně prolíná s inteligentním britským humorem. Chvilku se děj rozjížděl, ale postupně se všichni čtyři herci do svých rolí dostali a byli vynikající. Pan Holiček zaslouží velkou pochvalu za obsazení i za citlivou a vynalézavou režii. Pro mě plnohodnotný divadelní zážitek.
(zadáno: 17.11.2022)
Výborné barvité představení, s mimořádnou scénografií, ve kterém jsou čechovovské motivy říznuty masovými vraždami. Před 24. únorem bych možná dal "jen" 90%, ale děsivě mrazivá aktuálnost tohodle divadla zvedá moje hodnocení na na nekompromisních 100%.
(zadáno: 15.6.2022)
Hra se pomaleji rozbíhá, ale finále je strhující. Hudba Ferdinanda Havlíka i Suchého texty srší (jako vždy) nápady a ansámbl si představení očividně užívá, což se přenáší i na diváky. A vidět Jiřího Suchého ve zlatých podvlíkačkách prostě stojí za to. Určitě to není představení pro každého, ale já mám na Suchého humor, na jeho nostlagii i na jeho tingl-tanglovou estetiku buňky, a tak jsem si tuhle návštěvu v Semaforu moc užil.
(zadáno: 27.1.2022)
Inscenace, která začíná poněkud nevěrohodnými hádkami postupně člověka vtáhne, především díky výborným hereckým výkonům Ireny Kristekové a Mileny Steinmasslové (i přesto, že je bohužel na svoji roli poněkud mladá a příliš čiperná), kterým mužští kolegové velmi zdatně sekundují. Celkový dojem je silný a (kulantně řečeno) neoptimistický. Uvádět hru i pod hlavičkou komedie je, alespoň v případě této inscenace, trochu podfuk.
(zadáno: 7.1.2022)
Měl jsem docela velké očekávání, které vůbec nebylo zklamáno, spíš naopak. Silné představení s výbornými hereckými výkony. Mohlo by být ještě působivější v divadelním prostoru, který nabízí větší možnosti než ŽDJC.
(zadáno: 30.10.2021)
Pár výborných nápadů, pár dobrých a spousta amatérských výstupů a laciných vtipů. Dianiška sám říká, že je to takový divadelní popík a má bohužel pravdu. Moje chyba, že jsem tomu nevěřil, protože jsem od něj viděl mnohem lepší představení.
(zadáno: 30.10.2021)
Zvlášť v první části herci sprintují a nenechávají vtipy vyznít, takže se publikum úplně nechytne. Titulky jsou v poloosvětleném sále sotva čitelné. Aktéři se ale snaží a svůj půvab představení má, i když je proti původní verzi malinko ořezané.
(zadáno: 17.9.2021)
Velmi zábavné představení, které srší nápady - je na něm znát rukopis Jana Borny. Jarmila Vlčková (kterou jsem dosud neznal) je v roli babičky výborná a staré hity v energickém podání herců DvD potěší skoro každého. Doporučuju dětem, rodičům i prarodičům.
(zadáno: 17.9.2021)
Výborné, velmi nápadité, dojemné a zábavné představení (shlédl jsem na velké scéně) s úžasným výkonem Jakuba Albrechta v roli Frantíka. Trochu mi vadilo, že v představení je mnoho "střihů" běhemm nichž se herci přesouvají a posunují rekvizity, což narušuje plynulost a rytmus inscenace. Nevím ale, jak by to šlo řešit, chtělo by to nějaký "fígl" - nějak odvést během těch "prostojů" jeho pozornost.
(zadáno: 17.3.2020)
Amatérské divadlo v té nejlepší podobě. Představení srší nápady a herci/pěvci i členové orchestru si ho očividně užívají. Šel bych znovu, ale kdoví kdy Ad Hoc zase přikočuje. (I když dávám 100%, chci zdůraznit, že byste neměli jít na tuto "operu" s přehnanými očekáváními.)
(zadáno: 24.1.2020)
Velmi dobré komorní představení. Zajímavé téma, všichni herci hrají s nasazením a je v tom vtip i dojemné momenty. K tomu, aby to byla "bomba", ale přece jen něco chybí. Vlastně nevím přesně co.
(zadáno: 24.1.2020)
Když se geniální režisér ujme díl(k)a (kon)geniálního spisovatele a přidají se výborní herci, které hraní očividně baví, dopadne to takhle. Myslel jsem, jestli to není malinko generační představení, ale očividně není. Shlédnuto čtyřikrát.
(zadáno: 24.1.2020)
Celkově moc pěkné a zábavné představení, které (nepřekvapivě) střídá skvělé a slabší momenty. Nejvíc září Lucie Polišenská. "Předpřestávková" písnička mě opravdu dostala.
(zadáno: 19.1.2020)
Představení nabízí zajímavý vhled do 60. let a jejich poetiky. Vidět Vlacha a Satoranského v rolích dědků (a jako dědky) je zážitek.
(zadáno: 19.1.2020)
Vynikající představení s výbornými hereckými výkony a úžasně nápaditou režií. Dal bych 100%, ale Orestés mi přece jen trochu neseděl, těžko říct proč. Celkově velmi silný zážitek s dějem, který je v mnoha ohledech velmi aktuální.
Shlédl jsem podruhé a měním hodnocení z 90% na 100% - i Orestes mi tentokrát přišel výborný, skoro tak výborný jako ještě výbornější Hacurová, Špalková, Vondráček, Poulová a chór. Divadlo par excellence!
(zadáno: 19.1.2020)
Při představení jsem opakovaně vzpomínal na Cimrmanovu poznámku "Nedělat přestávku, jinak utečou". Čas ubíhal pomalu a měl jsem mnohokrát nutkání se zvednout a utéct. Rodinná dramaturgie Krausových, která se rozhodla lehce podprůměrnou konverzační komedii úplně zabít podivným pitvořením (Krausová v něm září, ale Roden bohužel, zvlášť ke konci, zdatně sekunduje), ovšem přestávku prozíravě neudělala. Své diváky si ovšem představení najde - pokud jste byli nadšení z Kameňáků, pak vám jej vřele doporučuji. Jinak je to ještě pěkná ukázka toho, jak z minima nadělat maximum - "vývar" musí být úžasný.
(zadáno: 19.1.2017)
Jedno z nejlepších představení, které jsem v posledních letech viděl.
(zadáno: 19.1.2017)
Pár hezkých nápadů a spousta hloupých až trapných vtipů a pitvoření. Ti, které spolehlivě rozesměje každý vulgarismus se nasmějou dosyta. Podle vlažného potlesku na konci jich ale na představení, které jsem navštívil, zas tak moc nebylo.