Profil uživatele

Atribut

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavel Širmer: 7 % (11)
Michal Novák: 11 % (19)
Helena Grégrová: 13 % (58)
Jiří Landa: 13 % (71)
Jiří Koula: 17 % (37)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>

(zadáno: 28.3.2019)
Babička se vrací čili Dichtung und Wahrheit - Studio Ypsilon: 30 %
viděl jsem kdysi hned po premiéře. když dávají babičku s kurandovou a ona se zeptá "ty si barunka", od ypsilonky si vždycky vzpomenu na pištící synkovou, která se ptá pokaždý, když barunka na jeviště vyleze. to samý když šafránková vyřizuje včeličkám, že se babička loučí, vzpomenu si na synkovou třískající do úlů, že se loučí. tohle bylo úplně špatně. zanechalo to ve mně tak blbej dojem, že mi to ničí i požitek z filmu.
(zadáno: 28.3.2019)
Zub za zub - agentura Familie: 30 %
dejte vědět, jestli někde existuje petice za přeobsazení veroniky jeníkový, podepíšu. proč to hraje ona v tomhle věku a blbym kostýmu? navíc přízvuk cizinky mluví úplně neposlouchatelně, pitvoří se a spíš vypadá jak retard. s alternací venduly křížové musí představení dopadnout líp. tohle se prostě nepovedlo celý, asi to měli nechat režírovat někoho jinýho.
(zadáno: 28.3.2019)
Čas růží - Hudební divadlo Karlín: 20 %
sagvane, cos to sepsal? umístit děj gottových písniček na pouť mezi kolotoče, to byl fakt nápad hodný anticeny. a ty písničky nacpaný do prvního plánu... brrrr. aspoň jsem ale objevil některý songy, který jsem neznal (gotta poslouchám spíš výjimečně). eva burešová zpívá slušně, ale když mluvila, hrozně mě štvala. zvonky štěstí v duetu sagvana a gondíkový příšerný. kýčovitý kolotoče nezapomenu! při děkovačce se nadšeně tleskalo - jak málo lidem stačí. :-(
(zadáno: 28.3.2019)
Do ložnice vstupujte jednotlivě! - Divadelní společnost Háta: 60 %
ale jo, bylo to vtipný. bočanový to vyloženě sedělo. absolonová hrála v očekávání a to dodávalo další dobrý momenty. bavili mě i tomsa a želenská. vaculík se štolpou trochu horší, ale jinak příjemnej večer.
(zadáno: 22.2.2018)
Skleněný zvěřinec - agentura Harlekýn: 30 %
hra je komedie i drama. to komicky co tady hnali do extrému tam někde uvnitř je, ale stašová to přeháněla tolik, že to úplně zabila. i když teda do toho dávala hodně, už asi ztratila cit pro balanc mezi tragikou a komikou. a kde byl režisér? chodí na reprízy a hlídá, jak to vypadá? a dokázal by stašový říct, že se dostala mimo? asi ne. ostatním mladým se dalo věřit spíš. škoda, že to stašová nehrála před deseti lety.
(zadáno: 22.2.2018)
Vím, že víš, že vím... - Městská divadla pražská: 10 %
stašová přestala hrát v kamenných divadlech a zůstaly jí jen zájezdovky. zkazila se. reakce publika na přehrávání jí asi těšily tolik, že ztratila soudnost. tady byla úplně mimo. dlouhý se držel líp, ale občas se k tomu snížil taky. neflákají to, dali si práci, úplná šmíra to není. režisér je však neukačoval do únosnejch mezí. ale jde tuhle dvojku vůbec zkrotit?
(zadáno: 22.2.2018)
Filumena Marturano - agentura Harlekýn: 50 %
hra je docela dobrá, ale je trochu utahaná a rozvleklá, takový bylo i to představení. tohle ještě bylo nazkoušený v době, kdy se stašová ještě držela, asi tam něco z toho nazkoušení zůstalo. měla sice trapnější místa, ale bylo jich málo, nebyla tak mimo jako třeba ve zvěřinci nebo vím, že víš. skopal ok, ostatní spíš přihrávali a docela jim to šlo. ale proč proboha potlesk na konci ve stoje? jenom proto, že jsme viděli stašovou naživo?
(zadáno: 22.2.2018)
Natěrač - Kulturní portál.cz: 30 %
tohle je pro hodně nenáročný, prvoplánový a laciný. nejhorší byla exhibující eva decastelo, hlavně v první půlce to vypadalo, že se zbláznila. bára mottlova a leoš noha byli lepší, podstatnou část hry jsou naštěstí na jevišti sami. leoš asi byl ve finanční tísni, že se začal producírovat v zájezdovkách tohoto typu. jinak paulový se zedníčkem to šlo podstatně líp, dostali se dál než na první plán.
(zadáno: 22.2.2018)
Ples upírů - Goja Music Hall: 40 %
libreto je příšerný. proč to vyprávět takhle stupidně? mohli to napsat tak, aby to mělo nějakej přesah a nešlo to jen na efekt. ale hudbě pěkná. naštěstí nebyl vojtko, bohuš matuš zpíval pěkně a i slušně hrál. bragagnolo to uzpíval, uhrát klaďase je těžký, on to herecky nedal. gemrotová docela dobrá, nosková výborná, ale v kostýmech se ty postavy docela pletly. scéna a projekce ok, výprava a choreografie taky, plus za živej orchestr. režisér ale mohl líp dbát na to, aby to bylo herecky lepší. ale zpracování na úroveň pražskejch muzikálů ušlo.
(zadáno: 22.2.2018)
Bonnie & Clyde - Hudební divadlo Karlín: 30 %
tenhle muzikál je špatnej, filmu to nesahá ani po kotníky. tak zoufale banální a proč tento konec? samý klišé, obehraný dialogy. blbej překlad. a to pražský nastudování je totální kýč. proč to dávali režírovat zrovna procházkovi, kterej dělá vlastně jen komedie. dasha a noid to trochu zachraňovali, ale nespasili. karlín potřebuje nový vedení jako sůl.
(zadáno: 22.2.2018)
Bosé nohy v parku - agentura Harlekýn: 50 %
kdo zná film, tohle ho možná zklame. mohlo to bejt lip zrežírovaný. ale koukat se na to dalo. ta hra je dobrá a herci se s tim poprali. linhartová ušla, ale za ostatníma trochu zaostávala, bylo vidět, že toho na divadle nemá tolik za sebou.
(zadáno: 22.2.2018)
Titanic - Divadlo Kalich: 30 %
jako nápad to není špatnej, ale je to pořád dokola. i když se blažek s vladykou snaží, je to hrozná nuda. možná do nějakýho menšího sálu, aby to bylo blíži divákům a živější.
(zadáno: 27.3.2017)
Noc na Karlštějně - Divadlo Karlštejn: 40 %
30.6.2016 (veř. generálka). KONEČNĚ to někdo nasadil v létě přímo na hradě. divadla by neměla furt uvádět tuhle úpravu Podskalského ml., kterej vlastně jenom vzal filmový dialogy. divadlo má jiný pravidla, někdo by to měl napsat pořádně. režisér a herci narozdíl od filmu jeli jen na první plán, občas byli laciný. mejzlík rutinní, rázlová až šmírácká. dobře hráli korolová a knop. holišová taky, ale ta to měla spíš naučený z brna. odflakla nahravka, udesna company. s nádvořím si mohli pohrát líp. lidi to maj jako atrakci, tleskají ve stoje, je vyprodáno. škoda, že nebyly ambice udělat to líp.
(zadáno: 17.3.2017)
Rocky - Kongresové centrum: 60 %
když koukáme na muzikály my fair lady nebo hello dolly!, tam dobrý libreto tak nějak přirozeně přechází v songy. rocky je z těch muzikálů, kde jsou mluvený pasáže takový prázdný a uměle směřují k písničce. příliš jednoduchej děj rozvláčně spěje k boxerskýmu finále. na český poměry výborně přeložený, ale problémy původního libreta to nespasí. scéna si docela poradila s problémovým prostorem. několik výraznejch momentů, vysloveně efektní konec. hudebně slušný. kříž se s rockym popral dobře. holišová herecky občas drhla, někdy moc předramatizovaná. jeden z lepších pražskejch muzikálů.
(zadáno: 16.3.2017)
4 sestry - Studio DVA divadlo: 30 %
hartl uz nepíše tak příšerně blbě jako před lety, ale nadále zásobuje diváky slátaninama. v tyhle pseudohře se asi snažil sondovat do vztahů, ale nablbý dialogy to ničily a pokusy o vtip dorážely. herečkám se sem tam dařilo nebejt trapný, ale vyhnout se tomu prostě nedalo. opět nevěděl, jak hru uzavřít. písničky byly světlejšími okamžiky. kéž by si hrubý našel schopnějšího kamaráda, který by po hartlovi převzal žezlo.
(zadáno: 16.3.2017)
Smolíkovi a jejich podivuhodné dobrodružství - Studio DVA divadlo: 60 %
spíš tahačka peněz. dalo by se to asi vymyslet a udělat líp, míň povrchně a na efekt. ale i tak vlastně takový milý a vděčný. improvizace holubové a její komunikace s diváky byla fajn. nemůžu si pomoct, nejlepší na tom ale prostě je ta původní písnička ze znělky, tu bych tam klidně mohl mít každejch pět minut.
(zadáno: 16.3.2017)
Evita - Studio DVA divadlo: 60 %
představení nebylo uplně blbý, ale žádnej nezapomenutelnej zážitek to nebyl. fišarová zpívá pěkně, ale herecky je taková unylá a nijaká, žádná femme fatale. dobrej strenáči, roden obsazenej omylem.
(zadáno: 16.3.2017)
The Addams Family - Hudební divadlo Karlín: 60 %
hudebně průměr, někdo nemá moc co zpívat, vyniknou veronika vyoralová a taky josef fečo v chlapecké roli. možná si to časem sedlo, ale v jednom z posledních představení mi lucka bílá herecky vůbec nevadila, nepřišlo mi, že by sklouzla do jiných vod, navíc typově přesně seděla. korn to taky zahrál s přehledem. nepochopil jsem, proč tam na tuhle nezajimavou roli tahali zrovna noida, stejně se hejbat, mluvit mikronem deformovanym hlasem a na konci chvili zazpivat by stejně zvládl kdokoli jinej.
(zadáno: 16.3.2017)
Fantom opery - Goja Music Hall: 70 %
hezkej muzikál, nastudování slušně udělaný a vypravený, ale nějaký rezervy a limity (hlavně scénografický a choreografický) tam jsou. sommerova naprosto skvělá. vojtko to zazpíval, ale mluvil v takový divný křeči, věřit se tomu nedalo. bragagnolo slušnej, i když trochu nevýraznej. konečně se našel někdo, kdo fantoma v čechách nasadil, nastudoval kvalitně a navíc se o něj postaral.
(zadáno: 16.3.2017)
„Zítra to roztočíme, Jaroušku!“ - Divadlo U Hasičů: 10 %
sypal je prostě sypal. prvoplánovější humor si neumim představit. když se nad tou slataninou nepřemýšlí, dá se to vydržet. kornová, sypal a spol rikaji ty ptakoviny tak, jak se po nich chce. ale proč proboha ty zpěvy s příšernejma textama? navíc to ani neni naživo, ale na playback, do toho se poskakuje na komický choreografie. na to fakt nejde dělat nic jinýho než vejrat s otevřenou pusou. a vydávat ještě tyhle pseudopísničky, co by měly bejt tiše zapomenutý, na cédéčku, to už je fakt uplná ztráta soudnosti.
(zadáno: 16.3.2017)
Božská Sarah - Divadlo Kalich: 50 %
janžurová do toho dává hodně, Orozovič jí dobře sekunduje, ale příšerně dlouhý a nudný. chtělo to škrtat a soustředit se na něco.
(zadáno: 16.3.2017)
Eva tropí hlouposti - Divadlo Na Fidlovačce: 60 %
dalo se na to koukat, příjemný, chvílemi i sranda, ale herci prostě na kouzlo filmu nedosáhli.
(zadáno: 16.3.2017)
Experiment myší ráj - Národní divadlo: 60 %
hezký masky
(zadáno: 16.3.2017)
Limonádový Joe - Hudební divadlo Karlín: 60 %
i po letech si pamatuju promakaný rekvizity a loutky.
(zadáno: 8.10.2015)
Mam´zelle Nitouche - Hudební divadlo Karlín: 40 %
nuda, nuda, nuda. tahle opereta by se mela od zakladu prepsat, aby to trochu bavilo. a za ty prachy by mohli vyrobit lepsi dekoraci nez tuhle predpotopni hruzu. marian vojtko zpivat umi, ale mel by absolvovat aspon zaklady herectvi, na ty jeho mluveny pasaze se fakt nedalo koukat. zuzana benesova dobra, kotis se moc nevytahnul, benes docela dobry.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>