Profil uživatele

Jaroslavz

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 24 % (5)
Lukáš Holubec: 25 % (11)
Helena Grégrová: 33 % (20)
Lukáš Dubský: 33 % (24)
Pavel Širmer: 35 % (38)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 16.5.2022)
Je to jako by vám filmový režisér předložil film, který zapomněli ve střižně zpracovat. Vtip mají pouze nápadité kostýmy, jinak se představení táhne jak stokrát vyžvýkaná žvýkačka, od jedné těžkopádné akce ke druhé, ještě těžkopádnější. Herci se snaží, pitvoří, válejí po jevišti a šklebí, zkrátka dělají co můžou, ale k ničemu to není. Komedie, která nemá švih a tempo, se zákonitě stává tříhodinovým diváckým utrpením. Je mi líto, tohle loučení se Daniele vůbec, ale vůbec nepovedlo.
(zadáno: 11.1.2022)
Kde nechápe, že právě TOTO je nádherně současné pojetí Hrubínovy pohádky, je mimoň. Špinar nezklamal. Výtvarně neobvyklé, režijně precizní, herecky silné. Nápad s cirkusu geniální. Pro Národní je Špinarův předčasný odchod z šéfovského poštu děsivá ztráta. A místo důstojného nástupce se můžeme těšit na kýčaře motorkáře...
(zadáno: 15.10.2021)
Už dlouho mi nebylo v hledišti tak stydno. Zoufalá snaha hrát si na vážné umění, i když obsah je duchaprostý. Chudáci zneužití básníci. V DD se zbláznili?
(zadáno: 27.9.2021)
Chvílemi jenom víceméně trapné, chvílemi však až dalekou za hranou lascivity. Takovou řachandu vyrobit ze Shakespeara, no potěšpánbůh. Těch 20 procent za energii herců, ale v případě režie by bylo třeba záporné stupnice.
(zadáno: 7.2.2020)
Není čas na radikální změnu ve Vinohradském divadle? Kolik inscenací za poslední léta tam stálo za pozornost? A ta nejnovější je opravdu křiklavým příkladem umělecké nemohoucnosti. Když nevím, proč a jak, tak se o nic "moderního" nepokouším. Krásná Dykova hra skončila jako nejubožejší křečovitá fraška.
(zadáno: 30.1.2020)
Trošku moc povyku a pekelníků, trochu oč psycho,méně by bylo více. Ale Patočka byl frajer,to zas jo. A Mejzlík ho hraje hezky.
(zadáno: 15.12.2019)
Zbytečná inscenace, statická a užvaněná s tristním Donutilem v hlavní roli. Scéna neladí s tradicionalistickou režií. Pozitivem je jen Zuzana Krónerová, ale ta tuhle televizní žvanírnu nezachrání.
(zadáno: 5.12.2019)
Nejparádnější soudobé divadlo, jaké si umíte představit. Fričova imaginace je úžasná. Nápad s Oidipem jako detektivkou funguje. A herci Batěk, Orozovič, Stryková atd. jsou zkrátka a dobře famózní. Určitě si nenechte ujít zážitek roku v Národním.
(zadáno: 16.11.2019)
Ha...ha...ha... Tak tenhle typ humoru už nikdy, prosím. Nudná, utrápená žvanírna a herecké pitvoření se. Autorská i režijní nemohoucnost. Dřív se tomu pohrdavě říkalo komunální satira.
(zadáno: 11.11.2019)
Bernhardovy myšlenky v novém hávu ještě získaly na síle. Bravo herci (Rašilov ještě nikdy nebyl tak skvělý, Stivínová je prostě vtipná a okouzlující, Juřičková absolutně přesná). Kostýmy a scéna, potěcha pro oko. Špinar válí. Viděno na 2. premiéře a určitě ne naposled.
(zadáno: 19.10.2019)
Nuda, užvaněná nuda. Kdo měl tak nešťastný nápad svěřit hlavní roli nezajímavénu Donutilovi jr.? A proč tak zastaralá režie ala sedmdesátá léta? 20 procent za pana Bora a pana Vlasáka, i když výpadků textu mohlo být méně.
(zadáno: 27.4.2019)
Zaplaťpanbůh za pana Drábka! Jeho Revizor s černochem je skvostný, se spoustou nápadů a aktualizací, a taky herecky jedinečný. Havlínek, Kopta, Tomicová, Dvořák a spol. prostě září. Nenechejte si ujít!
(zadáno: 17.4.2019)
Klasika bez piety, neomylně vyhmátnuté, co je na otřepaném Moliérovy živé, a opravdová pastva pro oči.
(zadáno: 17.4.2019)
Takové herecké a režisérské vetešnictví už se nevidí ani na oblasti. Zkáza Dejvického divadla opravdu začala.
(zadáno: 26.3.2019)
Vinohrady, Vinohrady...zkyslé vínko dáváte. Tohle fakt ne. Bezzubá zábava, co se tváří, jak moc je zubatá. A takový býval Aleš Procházka herec. Ale kde není trocha nápadité režie, tam ani výborný herec nic nezmůže.
(zadáno: 25.3.2019)
Málo tance, špetka humoru, hodně slov, moc přehrávání a vagón uslzenosti. Divadelní zábava made in USA.
(zadáno: 15.3.2019)
Jedna z nejstupidnějších produkcí, jakou si můžete představit. Laciná zápletka, tisíckrát viděné vtipy s chlapy převlečenými za ženské. Mistře Etzlere, to jste dopadl! A do toho přehlídka nejprofláklejších, většinou vyoůjčených hitů Zazenity V. Never more.
(zadáno: 11.3.2019)
Všimli si na Vinohradech, jaké máme století?
(zadáno: 8.3.2019)
Docela hezké představení. Víc na dívání než na přemýšlení. Což je u Dostojevského trošku na pováženou.
(zadáno: 28.2.2019)
Je to milé, je to české, je to hezké. Co to je? Kytice od Skútrů. Nenáročná vyprávěnka pro zlenivělé obecenstvo.
(zadáno: 14.2.2019)
Jan Mikulášek ve špičkové formě! To prostě musíte vidět, zažít. Nádherné obrazy venkova osmašedesátého roku, famózní herci. Bravo!
(zadáno: 3.2.2019)
Amerika 80. let, propletenec osudů, hodně gayů, hodně AIDS, politika a mystika, všeho dost, všeho MOC. Čtyři a půl hodiny utečou docela v pohodě. Konec se táhne jak žvýkačka na botě. Režijí všehochuť, herecký průměr, Pavelka přesně podle očekávání, Salzmannová umí pobavit. Havlínek s Dvořákem bezvadní. Hlavně Havlínek je tahoun představení. Kaňoková snaživá, ale jde to. Donutil jr. se snaží a smaží, a nejde to.
(zadáno: 24.1.2019)
To se povedlo. Stropnický překvapil, Krejčík s Novákovou potvrdili, že jsou výborní. Režie moderní a citlivá.
(zadáno: 20.1.2019)
Nuda k nepřečkání. O čem, pro koho, nač? Režijně bezzubé, herecky nepřesvědčivé.
(zadáno: 6.12.2018)
Propánoboha, hodně slabá inscenace o hledání Boha. I když se herci moc moc snaží, aby z toho cosi vykřesali. Skoro se nechce věřit, že Dejvičtí něco takového pustili na scénu.
1 2  >