Profil uživatele

Jaroslavz

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Koula: 24 % (5)
Lukáš Holubec: 26 % (9)
Lukáš Dubský: 31 % (18)
Helena Grégrová: 33 % (18)
Jiří Landa: 33 % (11)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 11.11.2019)
Bernhardovy myšlenky v novém hávu ještě získaly na síle. Bravo herci (Rašilov ještě nikdy nebyl tak skvělý, Stivínová je prostě vtipná a okouzlující, Juřičková absolutně přesná). Kostýmy a scéna, potěcha pro oko. Špinar válí. Viděno na 2. premiéře a určitě ne naposled.
(zadáno: 19.10.2019)
Nuda, užvaněná nuda. Kdo měl tak nešťastný nápad svěřit hlavní roli nezajímavénu Donutilovi jr.? A proč tak zastaralá režie ala sedmdesátá léta? 20 procent za pana Bora a pana Vlasáka, i když výpadků textu mohlo být méně.
(zadáno: 27.4.2019)
Zaplaťpanbůh za pana Drábka! Jeho Revizor s černochem je skvostný, se spoustou nápadů a aktualizací, a taky herecky jedinečný. Havlínek, Kopta, Tomicová, Dvořák a spol. prostě září. Nenechejte si ujít!
(zadáno: 17.4.2019)
Klasika bez piety, neomylně vyhmátnuté, co je na otřepaném Moliérovy živé, a opravdová pastva pro oči.
(zadáno: 17.4.2019)
Takové herecké a režisérské vetešnictví už se nevidí ani na oblasti. Zkáza Dejvického divadla opravdu začala.
(zadáno: 26.3.2019)
Vinohrady, Vinohrady...zkyslé vínko dáváte. Tohle fakt ne. Bezzubá zábava, co se tváří, jak moc je zubatá. A takový býval Aleš Procházka herec. Ale kde není trocha nápadité režie, tam ani výborný herec nic nezmůže.
(zadáno: 25.3.2019)
Málo tance, špetka humoru, hodně slov, moc přehrávání a vagón uslzenosti. Divadelní zábava made in USA.
(zadáno: 15.3.2019)
Jedna z nejstupidnějších produkcí, jakou si můžete představit. Laciná zápletka, tisíckrát viděné vtipy s chlapy převlečenými za ženské. Mistře Etzlere, to jste dopadl! A do toho přehlídka nejprofláklejších, většinou cizích hitů normalizační hvězdy Vondráčkové. Never more.
(zadáno: 11.3.2019)
Všimli si na Vinohradech, jaké máme století?
(zadáno: 8.3.2019)
Docela hezké představení. Víc na dívání než na přemýšlení. Což je u Dostojevského trošku na pováženou.
(zadáno: 28.2.2019)
Je to milé, je to české, je to hezké. Co to je? Kytice od Skútrů. Nenáročná vyprávěnka pro zlenivělé obecenstvo.
(zadáno: 14.2.2019)
Jan Mikulášek ve špičkové formě! To prostě musíte vidět, zažít. Nádherné obrazy venkova osmašedesátého roku, famózní herci. Bravo!
(zadáno: 3.2.2019)
Amerika 80. let, propletenec osudů, hodně gayů, hodně AIDS, politika a mystika, všeho dost, všeho MOC. Čtyři a půl hodiny utečou docela v pohodě. Konec se táhne jak žvýkačka na botě. Režijí všehochuť, herecký průměr, Pavelka přesně podle očekávání, Salzmannová umí pobavit. Havlínek s Dvořákem bezvadní. Hlavně Havlínek je tahoun představení. Kaňoková snaživá, ale jde to. Donutil jr. se snaží a smaží, a nejde to.
(zadáno: 24.1.2019)
To se povedlo. Stropnický překvapil, Krejčík s Novákovou potvrdili, že jsou výborní. Režie moderní a citlivá.
(zadáno: 20.1.2019)
Nuda k nepřečkání. O čem, pro koho, nač? Režijně bezzubé, herecky nepřesvědčivé.
(zadáno: 6.12.2018)
Propánoboha, hodně slabá inscenace o hledání Boha. I když se herci moc moc snaží, aby z toho cosi vykřesali. Skoro se nechce věřit, že Dejvičtí něco takového pustili na scénu.
(zadáno: 23.11.2018)
Někdy jsou dvě hodiny k nepřečkání. Myšlenka na dramatizaci Haklovy povídky není špatná, ale když ji režisér zabalí do zbytečných akcí, bloudění zákulisím, grilování a požírání kuřat nebo zatloukání hřebíku do nosu, tak vám začnou být ukradené i všechny hezké postřehy o naší kocovině 30 let po převratu. Čtveřice herců (a jedena herečka a jeden muzikant) si to očividně užívají, ale bojím se, že víc oni, než diváci. A pozor, nejdřív půl hodiny stojíte, a když si konečně sednete, zjistíte, že ze stanu, kam je vháněna pára, není úniku. Naštěstí měl režisér tolik soudnosti, že zrušil děkovačku.
(zadáno: 11.11.2018)
Ať si kdo chce, co chce říká, Špinar je guru moderního divadla. Horor jako hrom, a přitom chytrý, hluboký, zábavný. A Radúz Mácha, Pája Štorková, Beneš, Medvecká, Javorský - boží herci!!!
(zadáno: 27.6.2018)
Proč skvělou románovou ságu a neméně zdařilý TV seriál přenášet na jeviště? No přece právě proto, že to všichni znají. Typické Vinohrady.
(zadáno: 27.6.2018)
Simona je živel. A má výdrž. Jak dlouho ještě s reprízami bude pokračovat?
(zadáno: 27.6.2018)
Dobrý konec... ale kdo se ho má dočkat? Dlouhé, zdlouhavé, pomalu se to vleče, humoru jak šafránu. To že je šťavnatá renesance? Herecky jakš takš, nejvíc potěšil Dejdar jako pajdavý král, úplný Miloš. Jo, a povedená scéna a kostýmy.
(zadáno: 22.6.2018)
Chápu zvolený žánr, ale uniká mi o čem to bylo? Proti komu ten spolek pomatenců na scéně bojuje? No a tu nekonečnou přestavbu kontejneru jako režijní "překvápko" bych taky oželel.
(zadáno: 1.6.2018)
Tak to se povedlo. Výborná hra, Špinarova režie má tah a obejde se bez schválností. Scéna, hudba, kostýmy, všecko super. A kroutící se Radúz Mácha na podpatcích nemá chybu.
(zadáno: 12.4.2018)
Inscenace, kterou by měl vidět každý, aby se zamyslel nad mírou kolaborace vlastního národa a každého jedince, který tady žil v totalitě. Bravo, pánové Fridrichu, Vlasáku, Suchý z Tábora. Je to váš herecký koncert! Bravo, režisére Svojtko!
(zadáno: 22.3.2018)
Patos. Prázdnota. Prach. Proč a nač se to hraje?

Další stránky hodnocení: 1 2 >