Profil uživatele

Kristián F.

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 6 % (19)
Helena Grégrová: 7 % (25)
Jiří Landa: 7 % (22)
Veronika Boušová: 7 % (6)
Pavla Haflantová: 8 % (9)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 2.7.2020)
(zadáno: 6.4.2020)
65% "Rozpolcenost hry, která se snaží bavit, zároveň ale zpochybňovat víru a důležitost misie v místech, kde přítomnost nedomorodých lidí způsobila víc škody než užitku. Skvělé intermezzo nabízí už jen jedna ze zmíněných částí, kdy je hrdina zkoušen a stavěn před otázky, zda Bůh existuje a jestli ho v nejhorším případě spasí. Znovu ale jde spíš o komediální vložku než souvislejší veselohru." (informuji.cz)
(zadáno: 25.1.2020)
(zadáno: 21.12.2019)
Hororová kabaretní groteska Tomáše Dianišky řešící otázku komunistického útlaku. Ani v této hře nechybí drsný humor, který je pro autora typický. Ve hře se vyskytuje i Gottwaldova busta, která je využita k ideologickému pomatení Bedřišky Synkové.
(zadáno: 15.12.2019)
Odpovídá David Jařab: "Myslím, že ležíme na geopolitické křižovatce, takže nám zásahy cizích mocností do našich životů jsou blízké téměř od začátků naší historie. Vždycky jsme byli územím, o které byl zájem. Ostatně jsme svědky sofistikovanějšího vměšování, provokací a placených sabotáží našeho politického systému dodnes. Na jedné straně nemá smysl propadat šíleným spikleneckým teoriím o tom, že někdo z venku řídí vše, co se děje u nás (Rusko, USA, Čína apod.), ale Evropa je pilíř, o který se dozajista svádí hra. A my jsme součástí této hry."
(zadáno: 23.10.2019)
Dílo řeší otázky mezilidských / rodinných vztahů a jejich psychologickou analýzu. V představení se vyskytují prvky epického divadla. Role Miloslava Königa, jako "Brechtovského" vypravěče přispívá ke komediální rovině představení. Herecké výkony považuji za vyrovnané.
(zadáno: 25.9.2019)
85% Sociálně angažované pásmo Jana Friče, které vyrazí dech nejednomu divákovi. V představení jde o přímočaré zobrazení "50ti odstínů dobra" o věcech, které jsou v životě příjemné, ale normálně o nich s nikým nemluvíme. Během představení nebude nouze o pozitivní vibrace a energii.
(zadáno: 21.9.2019)
Představení přináší pohled mezi sibiřský zločinecký klan. Usazení diváku spolu s herci za jeden stůl, které představuje část jeviště byl vydařený tah. Diváci přestavují součást hry. Představení provází živá hudba. "Smrt a prokletí fízlům a ničemům!"
(zadáno: 19.9.2019)
75% Představení vzdávající hold prvnímu českému režisérovi Karlovi Hufovi Hilariovi se nese ve znamení expresionizmu. Postupné namnožení Karla až na celkový počet 13, výkřiky, volání a chaotické choreografické prvky dotvářejí skvělou atmosféru. Nechybí i komediální složka v podobě improvizace nácviku Macbetha v režii "Hilara". Scéna: "Co se vám na divadle líbí nejvíc?" "Divadelní lustr."
(zadáno: 17.9.2019)
Představení se nese v duchu pomalé gradace, drama přichází vysloveně před koncem. Důraz je kladen na témata jako víra, mafie a sebereflexe. Většina sdělení je prvoplánová. Příjemnou atmosféru dotváří scénografické řešení.
(zadáno: 22.6.2019)
Skvělý divadelní zážitek, vynikající herecký výkon. Každý divák si v představení určitě najde něco svého. Sinusoidní kolísání nálad udržuje diváka v plném nasazení od začátku až do konce. Občasné zapojení diváků umocňuje zážitek exponenciálně. Tvůj táta.
(zadáno: 18.5.2019)
Na základě kriminálního příběhu skutečného sériového vraha Fritze Haarmanna vzniklo představení, které je komponováno jako útržky z výslechů u soudu, rozhovorů u psychiatra nebo Haarmanovy činy a rozmluvy. Jednotlivé útržky se během představení postupně odhalují. Ewa Zembok zase jednou ukázala, že se nebojí novátorských přístupů i občasné nejednoznačnosti.
(zadáno: 8.5.2019)
75% Dramatizace P. Ammendoly přinesla kvalitní odpočinkovou produkci. Herecky vyrovnané, uznání si zaslouží Barbora Fišerová, která svou postavu ztvárňuje výtečně. Všechny inscenační složky smysluplně souzní se strukturou textu. Představení vám zkrátka příjemně polechtá bránici.
(zadáno: 7.5.2019)
85% Vesměs strohá divadelní scéna ve hře znásobuje pocit zoufalství, beznaděje a prázdnoty, ale o to více střízlivě odráží téma lidské intimity. Například tak, že jedna z klíčových scén je zasazena přímo do hlediště. Daniel Krejčík zvládá hlavní roli opravdu mistrně. Johnovu vnitřní roztěkanost, nerozhodnost i jakousi sebelítost hraje s úžasnou přesvědčivostí.
(zadáno: 4.5.2019)
Zapojení spodního jeviště, perfektní choreografická, hudební i scénografická stránka díla! Spojení folklóru s avantgardou spolu skvěle ladí. Souhlasím s rčením, že divák neznalý Lorcovy hry může postrádat zážitek z inscenace.
(zadáno: 1.5.2019)
Jedná se o klasickou "cooneyovskou" situační komedii. Herci musejí přijít a odejít ve správný čas. Typické oddechové představení, které potěší a nezkazí večer.
(zadáno: 26.4.2019)
85% Zjednodušená angličtina a holé věty s malým počtem slov a přehnaný důraz na výslovnost přináší do díla komické až parodické situace. Hlavním tématem v této adaptaci je především boj o moc, do jehož zájmu se dostane Macbeth. Hru můžeme označit za vynikající experiment. Vytknul bych, jak už zde zaznělo pomalejší tempo a delší pauzy beze slov.
(zadáno: 6.4.2019)
85% Představení scénicky zvládnuto o mnoho lépe než v Divadle Letí (česká premiéra představení). Naopak věrohodnost postavy Johana je poněkud slabší. Oceňuji skvělou práci se světlem a hudebním doprovodem. Začínající herec Jan Fanta se skvěle popasoval se ztvárněním dialogu a občasnou interakcí s diváky. Brunnův text diváky přinutí k hlubším myšlenkám o vztazích i samotné chorobě.
(zadáno: 15.3.2019)
75% Dokáže vysvětlit psycholog Kris Kelvin podivné chování posádky? Jak komunikovat sami se sebou?... Skvělé zpracování Lemova díla. Režisérka klade důraz na celkové aranž prostředí, retro rekvizity, ale i experimentování s hudbou v podobě živé hudby od Michala Kořána. Vynikající Génius loci prostoru DUP39. Představení ve mně zanechalo velmi pozitivní dojem :)
(zadáno: 13.3.2019)
Představení v podání Indigo Company chybí konverzační lehkost, kterou bych od této hry očekával. Přístup ke komediálnímu žánru nebyl chycen úplně z nejšťastnějšího konce. Jisté snahy o oživení hry jsou v podobě "otázek na tělo" (zvuk z Milionáře), avšak jeho vícenásobné opakování již očekávaný efekt u diváku nepřinesl. Celkově představení i herecké výkony hodnotím za průměrné.

Další stránky hodnocení: 1 2 >