Profil uživatele
M_gaideczka
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 13 % (3)
Jiří Koula: 13 % (3)
Pavel Širmer: 14 % (5)
Jiří Landa: 15 % (8)
Lukáš Dubský: 15 % (8)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
Další stránky hodnocení: 1 2 >
(zadáno: 27.2.2020)
(zadáno: 27.2.2020)
(zadáno: 27.2.2020)
(zadáno: 27.2.2020)
(zadáno: 15.5.2019)
Otřesné. Laciné, všechny vtipy dány velmi okatě najevo. Asi nejhorší představení MdB. Prosté představení pro kulturně jednoduché diváky. Hudba docela dobře vytvořená, ale příběhu spíš vadila a postrádala nosnou melodii. Sborům absolutně nešlo rozumět.
Alespoň malým pozitivem scénografie a Skála v hlavní roli.
Kolem a kolem je to mnoho povyku pro nic.
Alespoň malým pozitivem scénografie a Skála v hlavní roli.
Kolem a kolem je to mnoho povyku pro nic.
(zadáno: 25.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 5.3.2019)
Solidní francouzský dramatický text.
Skvělá Eva Novotná, Milanu Kňažkovi to také stále ještě hraje. Jen škoda, že se musí přizpůsobovat českému textu - nedovoluje mu pořádně se do postavy ponořit (a učiní-li tak, hned přechází do slovenštiny). Kompenzují to jeho neuvěřitelně různorodé grimasy, jasně viditelné i z posledních řad.
Zvraty a příběhová "horská dráha" nepřekvapí, ale nejsou ani úplně ohrané.
Kolem a kolem bych inscenaci shrnul jako dobře ochucený vývar, kterému však další vaření jen pomůže.
80 % a za mě nejlepší inscenace v DBP.
Skvělá Eva Novotná, Milanu Kňažkovi to také stále ještě hraje. Jen škoda, že se musí přizpůsobovat českému textu - nedovoluje mu pořádně se do postavy ponořit (a učiní-li tak, hned přechází do slovenštiny). Kompenzují to jeho neuvěřitelně různorodé grimasy, jasně viditelné i z posledních řad.
Zvraty a příběhová "horská dráha" nepřekvapí, ale nejsou ani úplně ohrané.
Kolem a kolem bych inscenaci shrnul jako dobře ochucený vývar, kterému však další vaření jen pomůže.
80 % a za mě nejlepší inscenace v DBP.
(zadáno: 2.2.2019)
62 %
Další odvážná redutová kompilace. Tři absolutně odlišné kusy spojené v jednom večeru, propojené verši Máje.
První část má švih, vtip, ale i jemnost skromného divadla.
Druhá část se naopak vtipů vyhýbá a nechává diváka v osobním rozporu.
Třetí část má silnou ideu, dobře vytvořenou situaci. Interaguje, ale v žádném případě nejde o cirkus. Je velmi uctívá. Je velká škoda, že náhle končí, protože by se dala rozvést podstatně lépe. Autorův záměr však chápu - rozpracováním by se odhalila jistá nechtěná schematičnost a mohla by se objevit jistá klišé.
Celkově dobrá a typický redutová hra.
Další odvážná redutová kompilace. Tři absolutně odlišné kusy spojené v jednom večeru, propojené verši Máje.
První část má švih, vtip, ale i jemnost skromného divadla.
Druhá část se naopak vtipů vyhýbá a nechává diváka v osobním rozporu.
Třetí část má silnou ideu, dobře vytvořenou situaci. Interaguje, ale v žádném případě nejde o cirkus. Je velmi uctívá. Je velká škoda, že náhle končí, protože by se dala rozvést podstatně lépe. Autorův záměr však chápu - rozpracováním by se odhalila jistá nechtěná schematičnost a mohla by se objevit jistá klišé.
Celkově dobrá a typický redutová hra.
(zadáno: 30.10.2018)
Trhák - Divadlo Broadway: 40 %
35 %
Člověk sedí v hledišti a upřímně přemýšlí, kam až současná "komedie s písničkami" dokáže klesnout. První polovina bez švihu, většina hudby dostala aranžmá, které postrádá jak nadčasovost, tak nápad.
Druhá polovina je o malý kousek lepší, stále je to ale přehlídka divadelní trapnosti. Na hlášky z filmové předlohy je dáván takový důraz, že si je sám divák nemá šanci užít. Některé písně jsou umístěny do jiných situací a nesvědčí jim to. Při potlesku jsem odmítl vstát a tleskat jsem přestal brzy.
Inscenaci trochu zachraňovali Iva Kubelková a Igor Bareš, patří jim dík.
Člověk sedí v hledišti a upřímně přemýšlí, kam až současná "komedie s písničkami" dokáže klesnout. První polovina bez švihu, většina hudby dostala aranžmá, které postrádá jak nadčasovost, tak nápad.
Druhá polovina je o malý kousek lepší, stále je to ale přehlídka divadelní trapnosti. Na hlášky z filmové předlohy je dáván takový důraz, že si je sám divák nemá šanci užít. Některé písně jsou umístěny do jiných situací a nesvědčí jim to. Při potlesku jsem odmítl vstát a tleskat jsem přestal brzy.
Inscenaci trochu zachraňovali Iva Kubelková a Igor Bareš, patří jim dík.
(zadáno: 4.5.2018)
65 %
Předloha, kterou prakticky nejde zkazit. Skvělý Martin Siničák, jemuž patří polovina úspěchu. Z takto skvělého díla by se však dalo vytěžit mnohem víc, scény jsou občas trochu zdlouhavé. Prospěla by silnější ruka dramaturga i režiséra.
Předloha, kterou prakticky nejde zkazit. Skvělý Martin Siničák, jemuž patří polovina úspěchu. Z takto skvělého díla by se však dalo vytěžit mnohem víc, scény jsou občas trochu zdlouhavé. Prospěla by silnější ruka dramaturga i režiséra.
(zadáno: 4.5.2018)
Kvalitní zpracování předlohy, dobré výkony herců, nikdo zbytečně nevynikal, vše působí jako kompaktní celek. Samotné představení se občas trochu táhne.
(zadáno: 4.5.2018)
Skvělé využití prostoru sklepní scény, kvalitní zpěv i hudební zpracování hitů. Absolutně fantastický Dalibor Buš v roli Marka Chapmana, vše vylíčeno do posledního detailu.
Inscenace bohužel během let ztrácela diváky, viděna derniéra.
Inscenace bohužel během let ztrácela diváky, viděna derniéra.
(zadáno: 15.12.2017)
Blogy
Ač nerad píši recenze a nerad hodnotím představení, která jsem viděl, ke Kmenům citím potřebu se vyjádřit. Přišel jsem, viděl jsem, ale kdo vlastně zvítězil?
Dal jsem si závazek, že na tuhle inscenaci zamířím bez jakýchkoli očekávání. Ač vím, jak vypadá stejnojmená kniha a výstava, absolutně jsem netušil, jak by mohlo vypadat divadelní zpracování. Drobným zklamáním bylo zji...
25.9.2017
25.9.2017