Profil uživatele

Stepan.chalousek

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 10 % (12)
Jan Pařízek: 11 % (11)
Lukáš Dubský: 12 % (9)
Iva Bryndová: 13 % (15)
Lukáš Holubec: 14 % (9)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 17.9.2023)
Inscenace má dobré téma, ale v jeho provedení klouže po povrchu.
(zadáno: 17.9.2023)
Skvělá hra s vyprávěním příběhu a prolínáním reality s fikcí. Vtipy, které mrazí ještě několik dní po shlédnutí.
(zadáno: 17.9.2023)
Další muzikálová variace v divadle DISK. Tentokrát ale chybí dramaturgický důvod, proč to dnes uvádět a osobitější pojetí. Za klad považuji vyrovnaný herecký prostor pro celý ročník, který je dobře vybaven (což prokázal už v inscenaci Chladné dítě).
Jsem starší generace a tak jsem se neuměl zbavit dojmu, že sedím na inscenaci pana Borny v Divadle v Dlouhé, neboť některé momenty jsou až nápadně totožné. Inscenace není můj šálek kávy, ale věřím, že svého diváka si to najde a především pak fandím sympatickému ročníku!
(zadáno: 30.5.2023)
Ti co znají Morávkovu Baladu z Husy budou odcházet "nenakrmeni". Velkou devízou je nové hudební aranžmá, ale vnitřní energie této inscenace je trochu chladná.
(zadáno: 30.5.2023)
Viděno již po několikáté a vždy velmi silný zážitek.
Naprosto přesně uchopený Ibsen spolu se skvělými hereckými výkony. Klára Melíšková a Vladimír Polívka - tyto dvě herecké energie - to je něco neuvěřitelného!
Děkuji!
(zadáno: 30.5.2023)
Velmi cením, že se Jezerka snaží měnit svou dramaturgie a ukazuje, že soukromé divadlo nerovná se bulvární divadlo. Inscenaci sluší filmové střihy i dynamicky se promenující prostředí. Největší výtkou je absence dramaturga, protože text místy škobrtá. Vytváří například několik konců, čímž oslabuje v závěru svou dynamiku.
Osobně je pro mě velkým překvapením dosud neznámý Martin Leták, který je spolu s Janem Vlasákem velkou devízou této inscenace.
(zadáno: 18.4.2023)
(zadáno: 22.11.2022)
Mladí herci se velmi statečně popasovali s náročným textem. Velmi mě také bavilo scénografické řešení a práce se světlem.
(zadáno: 22.11.2022)
(zadáno: 21.11.2022)
Téma velmi aktuální a zajímavé, nicméně mohlo být inscenačně mnohem lépe (a konkrétněji) naplněno. Po herecké stránce musím vyzvednout p.Uhlířovou.
(zadáno: 21.11.2022)
Šestnáct řádících herců v neskutečném tempu. Mladí lidé podávájící zprávu o tom, jak vnímají společnost ve své vlastní osobité adaptaci Žebrácké opery. Aktuální transpozice, skvělá hudební čísla, nadhled s ironií a trefné obsazení. Jisté nedostatky by se zajisté našli, ale jsou spíše technického rázu.
EDIT: Viděno podruhé a velmi cením hereckou hravost.
(zadáno: 21.11.2022)
Velmi šťastnou souhra SKUTRU a Dejvického divadla!
(zadáno: 14.9.2022)
Další skvělý počin. Vyzvednout musím především herecký počin (a pro mě i nový herecký objev) Vojtěcha Franců. Viděno na předpremiéře v Kuksu.
(zadáno: 14.9.2022)
Viděno dvakrát (repríza červen a září).
Náročný text (především na diváckou pozornost a výklad). Oceňuji jeho volbu a přehledné zpracování. Skvělá živá hudba i herecké výkony. Obě reprízy zanechaly odlišný dojem, což dokazuje, že se inscenace stále krok po krůčku posouvá. Obecně oceňuji objevnou dramaturgii Řetízku v poslední sezoně (potažmo obecně autorské tendence v posledních dvou letech v DISKU).
(zadáno: 14.9.2022)
(zadáno: 14.9.2022)
(zadáno: 14.9.2022)
Viděna premiéra.
Jsem trochu zklamán - koncepce výtvarně zajímavá, ale nevyužitá bez většího nápadu a tak vše působí spíše jako uměle naroubovaná aktualizace. Pravděpodobně jsem měl vysoká očekávání, neboť jsem fanoušek Kašparů.
(zadáno: 8.9.2022)
(zadáno: 8.9.2022)
Oceňuji Tygra v tísni, že tuto věc zafinancoval a stále ji ještě nestáhl. Já osobně bych snad peníze za vstupné radši vytrousil z kapsy.
(zadáno: 28.5.2022)
Text provařený, ale kvalitní. Bohužel příbramská inscenace není důsledně vedena a postrádá tempo. Tentokrát si mě nezískali ani výborní herci souboru.
(zadáno: 28.5.2022)
Po přečtení několika kritik jsem váhal s návštěvou a nakonec jsem vyrazil bez očekávání. A možná i díky tomu jsem nadšen - jistě Morávek neukazuje nic nového a nesnaží se svou poetiku nikterak proměnit (a tak stále vidíme mikrofony v popředí, kde se cosi komentuje. Stolečky připomínají Amadea z Husy na provázku, pompéznost pak Ubu králem: SVOBODA a mnohé další inscenace), ale funguje to. Milé překvapení je K. Fialová, kterou jsem takto hrát nikdy neviděl.
(zadáno: 28.5.2022)
Herci, hudba a výprava výborní. Bohužel pokulhává dějovost/text, který už tolik poutavý není. Pozornost drží jen energie všech přítomných na scéně.
(zadáno: 28.5.2022)
Velmi milé potěšení.
(zadáno: 21.5.2022)
Skvělé stylizované dokumentární divadlo. Velmi ocenuji, že se hrálo o Jonákovi bez Jonáka. A především pak, že středobodem jsou zaměstnanci a hosti Diskolandu. Nabízí se tak zajímavý protipohled současné seriálové tvorbě na devadesátky.
1 2  >