Chybová zpráva

  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).

Profil uživatele

Denisa H.

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (140)
Pavla Haflantová: 10 % (44)
Lukáš Dubský: 11 % (119)
Veronika Boušová: 11 % (55)
Helena Grégrová: 12 % (147)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 7.10.2020)
Mám tendenci naťuknout 100ku, ale to by se v hodnocení projevilo zejm. datum zhlédnutí (5.10.) a okolnosti tohoto data... Snad i 80 % je pořád dost, nicméně představení, ta energie a vše kolem mě zkrátka nadchlo. Hudba je dokonalá a mnohdy ji doprovází takový zpěv účinkujících, ze kterého mi naskakovala husí kůže! "Zabili, zabili..." jsem si pustila už několikrát. S herectvím to občas trochu pokulhávalo, nejvíc mě mrzí silové hraní M. Lambory v hlavní roli. Ale třeba si to ještě sedne. Určitě jsem tuhle hru neviděla naposledy! P.S.: Původní verzi Na provázku neznám, nemohu srovnávat (- uf?).
(zadáno: 3.10.2020)
Čekala jsem nejspíš něco víc, než co jsem nakonec viděla. Hlavně víc Krysaře... Dostalo se mi tak vzhledem k mým vyšším očekáváním spíš průměrného zážitku. Ovšem tanečně nadprůměrného, obzvlášť se mi takhle líbili Dobrozlo (J. Dvořák) a Zlodobro (D. Červinková). No, Krysař je ale především muzikál, takže by se slušelo vypíchnout i nějaký ten pěvecký výkon - tak tedy O. Smysla právě jako Krysaře. A E. Ochmanové jako Štěpánovky. A po všech stránkách byl skvělý P. Dytrt (opilec, vrah) :-D Zato krokem vedle za mě byl D. Suchařípa coby Osud, občas mu to dost neladilo...
(zadáno: 3.10.2020)
Pro mě hůř uchopitelná dramatizace... Za mě by hře slušelo méně mystiky a více prostoty. Též hl. postava by si zasloužila víc prostoru, než se jí dostalo, ač jsem se zpětně z programu k inscenaci dovtípila, že to byl režijní záměr, vyprávět spíš příběh všech eschberských než jen Eliase Aldera. (Ale) tak se taky stalo, že mě nejvíc oslovil příběh Petra, ač za to může hlavně výborný T. Červinek. J. Erftemeijer taky rozhodně nebyl špatný, ale poměrně upozaděný, stejně jako Elias.
Jako celek hra dokáže zasáhnout, ale jednotlivé složky a nápady občas působí dost zvláštně.
Perfektní hudba!
(zadáno: 3.10.2020)
Viděn záznam živého přenosu v rámci udílení cen Neuron.
Zprvu jsem se zalekla, že na tak odbornou hru nejsem připravená. Nicméně i přes všechny termíny, vzorce a formulace, které v inscenaci padají, to vůbec není těžká hra na pochopení nebo orientaci se v problematice - a to je její obrovské divácké plus! Velmi se mi líbil způsob vyprávění - prolínání minulosti se současností, přímé dialogy s vyprávěním... A vynikající byly samozřejmě herecké výkony, všech!
(zadáno: 23.9.2020)
Viděno ze záznamu.
Tohle nebylo jen trochu, ale hodně hodně mimo. Rozhodně nemám potřebu představení vidět i naživo. Děj mě neoslovil, pointa taky ne, snad jen ti účinkující byli docela dobří.
Míru fandím, ale tohle se tedy nepovedlo :-(
(zadáno: 20.9.2020)
Viděno ze záznamu.
Přiznám se, že o názoru na hru jsem se musela poradit se zde již psanými hodnoceními. Velmi se ztotožňuji s KSnow a J.S. Postava Krále je dost upozaděna a že je tou hlavní divák neznalý předlohy jen tuší. Připadalo mi, že záměrem je vyhnout se politikaření, ale nechat ho jen v nepatrných náznacích hře škodí. Člověk se pak taky dost ztrácí v době - bezčasí, bezčasí, bezčasí - bum! - soudruzi a družstevníci... Bezčasí, bezčasí...
Zaujali V. Javořík, D. Bambas, M. Lambora, M. Frösslová, P. Rychlý. Podařené, byť mnohdy docela divoké masky a kostýmy, pěkná hudba.
(zadáno: 15.9.2020)
85 %. Hra vycházející z e-mailové komunikace a přesto/právě proto hravě předčila mnohé klasické románové předlohy. Bylo to intimní, vzrušující, ale taky vtipné i napínavé. Pořád jsem v koutku duše doufala ve šťastný konec, přestože jsem "věděla", že se ho nedočkám, a i to mě na hře velmi bavilo. Stejně jako režie, kdy postavy na sebe na jevišti zdánlivě reagovaly, ale vlastně doopravdy k žádné interakci nikdy nedošlo...
Velká poklona hercům za naprosto bravurní zvládnutí svých rolí (a naučení se tolika textu), D. Bambas a A. Fixová podali zcela vyrovnané perfektní výkony!
(zadáno: 13.9.2020)
Viděno ze záznamu.
Tuhle hru si z hodin literatury nepamatuji, neznala jsem ji. No a nezaujala mě. Myslím, že kvalita inscenace z velké části padá i kvůli předloze samotné. Povyšuje ji jen opět vypiplaný a hravý překlad M. Hilského. Jejímu divadelnímu ztvárnění pak pomáhá obsazení některých rolí, ze všech nejvíc mě bavila Š. Vaculíková, o trošku méně T. Císařová, D. Bambas a V. Javořík hned v několika úlohách. Scéna a kostýmy se mi též docela líbily, ač nic světaborného to není. Průměrná inscenace, která občas sklouzne a o něco méně často se vyhoupne.
(zadáno: 6.9.2020)
Viděno ze záznamu.
Za muzikál jako takový 50 % a k tomu po 10 % A. Bartošové a P. Jeništovi.
Byly chvíle, kdy mě inscenace vtáhla, jenže je pak vystřídaly scény, z nichž jsem měla spíš pocit trapnosti a nadměrečné vulgárnosti. Dojem je zkrátka dost rozpačitý a to v mnoha aspektech - hudební čísla, kostýmy, texty písní...
Vidět muzikál naživo, možná však hodnotím výše - mihly se totiž okamžiky, kdy jsem si říkala, jaká škoda, že nesedím v hledišti.
(zadáno: 4.9.2020)
85 %. Daniel Bambas je možná mlád, ale teda je to divadelní velikán! Další jím ztvárněná postava/role, která ohromí. Bravurně si poradil se vším, co role obnášela. Jako kráska byl opravdu úchvatný. A nejen tehdy, i jeho (postupný) přerod v Othella je dechvyrážející. Nemohu jinak, ale všechny ostatní na jevišti strčil do kapsy a výrazně přehrál.
Z dalšího obsazení mě více oslovila V. Bajerová jako Nell.

Zaujal mě občasný hudební podkres - moderní muzika, nicméně nakonec vůbec nerušila.

Jsem moc ráda, že jsem hru před její derniérou stihla zhlédnout a určitě byste ji měli vidět taky!
(zadáno: 16.7.2020)
Rychlé šípy jsem jako dítě hltala! Není tak snad s podivem, jak moc jsem se celý festival Za dveřmi, kde jsem nakonec představení zhlédla, na Bratrstvo kočičí pracky těšila! Těšit se předem ale bývá ošemetné... No, tady to naštěstí dopadlo dobře. Sice jsem byla ze začátku mírně překvapená zasazením více do současnosti, ale protože to výborně fungovalo, ničemu to nevadilo. Skvěle jsem se bavila, ústřední trio bylo vynikající! A Červenáček, no, to snad ani komentovat nebudu :-D Nejgeniálnější je ovšem zasazení Stínadel do Ústí nad Labem... ;-)
(zadáno: 15.7.2020)
Po vynucené pauze nám byla inscenace představována režisérem trochu nesměle, ale jak se ukázalo, bylo to zbytečné podceňování. J. Jankovského mám moc ráda a zas mě utvrdil, že je skvělý herec. Jeho podání Utrpení mladého Werthera bylo procítěné a naprosto profesionální. Škoda, že s přestěhováním do Vodárenské věže přišlo představení o své kulisy a taky o lepší sezení (sál je bez elevace). Vizuální zážitek nám byl částečně kompenzován následnou prohlídkou samotné věže a vyhlídkou z jejích ochozů. Parádní zakončení divadelní sezóny 2019/2020!
(zadáno: 15.7.2020)
Mno, asi takhle - další hra, jejíž smysl mi s koncem unikl, nicméně do té doby to bylo dobré. A to především díky fenomenálnímu výkonu J. Gottwalda. Opravdu mě dostal, o to víc, že jsem od něj takový výkon nečekala. Chvilkami jsem z něj měla i trochu strach. Vtažení diváků do hry bylo zdařilé, takové podmaňující (nedokážu najít to správné slovo)...
Viděno na open air festivalu Za dveřmi.
(zadáno: 26.6.2020)
85 %. Společně s tím, jak jsem zapomněla, že na představení jdu, jsem samozřejmě zapomněla i o čem to je. Byla jsem tedy překvapená, že se děj vlastně odehrával na chatu...
Byla to síla a věřím, že hodně, hodně ze života. Bohužel. Ani nemusí dítěti zemřít jeden z rodičů, aby se v reálu vzájemně tak odcizili, ale našli k sobě cestu právě na internetu...
Ohromným kladem jsou výkony herců, zejména L. Kotrbová podává neuvěřitelně uvěřitelný a opravdický výkon!
(zadáno: 26.6.2020)
Viděno ze záznamu. Nejvíc mě zaujalo nasazení herců, jak si to celé užívali. Obzvlášť T. Vilhelmová byla skvělá, její energie byla nakažlivá a neuvěřitelná.
Bylo to vtipné, poetické, ale dost rozmělněné.
(zadáno: 25.6.2020)
Viděno ze záznamu (při kterém jsem usla). Představení, které podle mě dost balancuje na hraně nudy a absurdní komedie. Občas ukročilo, ale spíše se drželo na straně zábavy. Na mě ovšem až moc dlouhé. Výkony herců byly tradičně výborné.
(zadáno: 14.5.2020)
Zhlédnuto ze záznamu.
Zajímavé, absurdní, silné. Ale taky trochu nudné a zdlouhavé. Podle mě je v představení příliš postav, být hra komorněji pojatá (včetně menší scény), vyzněla by možná lépe. Ústřední dvojice představitelů velmi dobrá, především J. Kotrbatá. Jejich společné tance byly třešničkou na dortu! Pak už mě více zaujal snad jen I. Bareš.
(zadáno: 3.5.2020)
Režiséry muzikálu jsem si přečetla až dodatečně a zjištění mě překvapilo. Vůbec jsem je v pojetí nepoznala a nejde mi to příliš ani zpětně. Snad jen ve slonu Háthí... Ohromně mě bavila taneční až akrobatická část. Pěvecky dobré, někdy výborné. Podobně vnímám texty, někdy nápadité, jindy mi přišly rýmy laciné... Z herectví v muzikálu moc nezůstalo, ale nevadí. Celkově pěkné, ovšem žádná pecka. (viděno ze záznamu - 2013)
(zadáno: 22.3.2020)
Hodně těžko se mi hodnotí; už je to doba, co jsem představení viděla a stále si nejsem jistá (--> chci vidět ještě jednou!)... Celou první půlku jsem si zvykala, na co to vlastně koukám, v pozitivním slova smyslu jsem nevěřila vlastním očím a uším. A doteď jsem paf z P. Konáše, zejména proto, že jsem ho pár dní předtím viděla v úplně jiné poloze v "Neviditelném". Jinak paf jsem opět z T. Havlínka, byl fantastický!!! Za velké vyzdvihnutí stojí hudba, je nádherná. A maska P. Tenorové - klobouk dolů teda... Bohužel souhlasím s názory, že rozvíjení tolik vedlejších postav hře spíše ubírá...
(zadáno: 6.3.2020)
Rozvleklá nuda sem tam oživená méně či více povedeným vtipem, improvizací nebo (snad) nechtěnou situací. První polovinu jsem měla dojem, že se představení hraje po roční pauze a herci si nedali oprašovačku. Zachraňoval to mladší z Polívků, který vždy vracel vykolejený vlak zpět na koleje a snažil se aspoň o nějaké tempo inscenace. Mimochodem, jeho zvířecí repertoár je dokonalý a naprosto věrný předlohám :-D Druhá část byla o malinko poetičtější (až na jisté kostýmy a rozuzlení, to fakt nemuselo být) a více odsýpala.
Celkově zbytečně dlouhé.
(zadáno: 23.2.2020)
85 - 87 %. Jako z celku mám z představení trochu rozporuplné pocity. První polovina byla perfektní, v druhé části tomu trochu docházel dech. Zato P. Tenorové ne, i když by to nebylo na škodu - občas toho křiku bylo až moc. I tak si myslím, že podala neuvěřitelně dobrý výkon. Stejně tak P. Konáš, jež hrál většinu času velmi přirozeně. Za větší zmínku stojí i M. Kačmarčík.
Hra je to velmi silná a náročná, pěkně neútěšná. Velkou úlohu sehrála i hudba, velmi dobrá volba a úprava známé písně.
Někdy možná zajdu znovu.
(zadáno: 22.2.2020)
- "A jak jsi to všechno dokázal?"
- "Prostě se mi chtělo."
Od Dianišky (a spol.) další moc hezky zpracovaný skutečný životní osud. Stejně jako v Transkách nechybí černý humor, ale vyvážený určitou tragédií. Moderní prvky a vtipy neškodí. J. Albrecht zvládá svou roli s neuvěřitelnou jistotou nejen v pohybu. Výborná je také T. Dočkalová.
Trošku slabších 80 %.
(zadáno: 21.2.2020)
65 %. Pro mě nevyvážené představení. Nejvíce pěveckého prostoru dostala M. Křížová. A role jí sedla. Na druhou stranu myslím, že je škoda obsadit J. Kříže a pak mu nedat víceméně prostor pořádně ukázat, co v něm je. A P. Jeništovi se ho taky moc nedostalo, aspoň co se zpěvu týče. Zato herecky exceloval a byl určitě nejlepší na place! Davové hudební scény byly zbytečné, hlavně aspoň v horních patrech jsem stejně polovině textů nerozuměla... A nejvíc procent dolů jde za tu zářivě zelenou podlahu, ta mě prostě neskutečně iritovala!!!
(zadáno: 14.2.2020)
Ale to není vtipné! Nechápu, čemu se obecenstvo tak řehtalo... (Ale jo, taky mi to párkrát ujelo.)
Je to tedy síla! Všemožné formy násilí soubor zpracoval s velkou nápaditostí a přidanou hodnotou. A oddání se herců a hereček rolím je obdivuhodné a stojí za zvláštní pozornost. Hudba vše skvěle podtrhuje a umocňuje, některé světelné efekty zas dokreslovaly určitou absurdnost situací a vzorců chování.
Závěrečná pasáž byla perfektní a nejmrazivější!
(zadáno: 13.2.2020)
Po zhlédnutí též Sonetů v DvD se mi chce říct, že SKUTRu ty básničky jdou! Opět moc krásná ilustrace ke známým rýmům. Kulisy byly naprosto uchvacující a nemálo nápadů taktéž. Nejen z těchto důvodů mě asi nejvíce zaujali Vodník a Holoubek. Nechtěla bych ovšem nevyzdvihnout též Svatební košili a Zlatý kolovrat. (Naopak vůbec mě nezaujal Štědrý den.) Zarámovaní básní Záhořovou loží bylo další skvělou myšlenkou (zejména "načasování"), nicméně jsem se nemohla ubránit více sledovat ostatní herce s klacky na hlavách, než poslouchat F. Němce, a to mě docela mrzí...
Úchvatný zážitek, doporučuji!

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>