Profil uživatele

Denisa H.

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (145)
Pavla Haflantová: 10 % (45)
Lukáš Dubský: 11 % (120)
Veronika Boušová: 11 % (55)
Helena Grégrová: 12 % (150)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>
(zadáno: 9.10.2021)
Geniálně propojené poloviny představení! To je asi to první, co mě k hodnocení napadá. A jak je toto propojení nenápadné a třeba mně osobně něco z něj došlo až po odchodu z divadla; v čem všem se ty zdánlivě nesouvisející "etudy" protnuly...
Herci jsou všichni skvělí, jak jinak. Zpětně je mi líto, že jsme my diváci M. Myšičkovi v 1. části netleskali, neboť mi nakonec připadal nejpřirozenější (psssst, i lepší než I. Trojan!).
V druhé části mi chvilku trvalo se zorientovat.
Výborná, ale náročná (nebo náročná, ale výborná?) inscenace!
(zadáno: 6.10.2021)
Má nízká očekávání byla natolik přebita, že z euforie mám cukání lupnout tam 100 %. Tak dobré to ale nebylo, byť nemám nic konkrétního k vytknutí (snad jen občasné a mírné tlačení na pilu vtipnosti za každou cenu). Naopak vím, co rozhodně a bez váhání vyzdvihnout - nebo spíš koho: A. Čubu! On tyto typy zkrátka umí, je zde patrná jistá podobnost (aspoň pohybová :-D) s jeho postavou z Pensionu pro svobodné pány v KSA. Musím mu vyjádřit obdiv o to větší, když se člověk podívá do programu Míru a vidí, že Ralpha hraje třeba i 5 večerů za sebou...
Škoda, že hru nezvládnu vidět znovu (jsem z Prahy).
(zadáno: 3.10.2021)
Nezasáhlo mě to tak, jak bych čekala. A už vůbec ne při hře samotné (vyjma jedné scény), vše na mě dolehlo až po. Inscenace mi připadala svým způsobem uspěchaná. Jak v komentářích párkrát zaznělo, něco tomu chybělo, aby divák odcházel s velkým divadelním zážitkem. Bohužel i závěr zapadl, vyvrcholení se nekonalo.
Z hereckého obsazení mě více zaujali Mi. Donutil a V. Dvořák.
(zadáno: 15.9.2021)
Mé dojmy jsou tu skrze ostatní hodnocení již shrnuty...
Měla jsem nižší očekávání, možná o to víc se mi představení nakonec líbilo. Největší pochvala směřuje k D. Sitkovi, byl naprosto vynikající! M. Stránský mu zdárně sekundoval, přeci jen ale koukal Sitkovi z kapsy, kam ho kolega zastrčil. K ostatním hercům nemám výtky a rozhodně mi nepřišli nijak slabší.
První půlka je lepší.
K mínusům hry i já řadím časté změny scén, které celou inscenaci roztříštily. A taky se přikláním k rozpačitým dojmům ze Stránského koktání...
(zadáno: 14.7.2021)
Viděno na festivalu Za dveřmi.
Další parádní "jednohubka" (po Bratrstvu kočičí pracky). Pro dětský doprovod rodičů asi ne úplně vhodné, zejména pokud jde o slovník, ale na druhou stranu se vlastně jedná o výstražné varování, že na internetu fakt není bezpečno... A obecně, že není radno podceňovat jakékoli nebezpečí, i když jde třeba o "urban legends".
Skvělý humor, kterým se tvůrci nebojí střílet do všech stran (ač na covid téma už jsem se trochu ošívala, protože je toho zkrátka moc). A ústřední trio naprosto výborné! Ráda uvidím znovu.
Lepších 85 %.
(zadáno: 9.7.2021)
Jsou inscenace, u kterých bych někdy ráda sledovala cvrkot v zákulisí, zatímco vpředu se odehrává umění. Majstera a Margaretu od Teatra Tatra ku příkladu. To se mi nejspíš nepoštěstí, a tak se musím spokojit s těmito "hranými dokumenty". Již jsem viděla inscenaci Divadla Mír na podobné téma, ale srovnávat nebudu.
Byla to divoká jízda, která mě svým nasazením trochu až zaskočila. S tím se pojí to, že mi připadala hra až moc ukřičená (však M. Němec po předchozí repríze sotva mluvil :-D). Ale jinak legrace a nic jiného, v dn. době osvěžující. Pobavil detail režiséra v roušce v 2. půlce :-D
(zadáno: 25.2.2021)
65 %. Viděn záznam.
Po náročném dni v práci mi tahle komedie rozhodně sedla, několikrát jsem se za monitorem nahlas smála. A představovala si, jaká atmosféra (by) asi musela být naživo s ostatními diváky v sále...
Bavily mě mnohé slovní hříčky, stylizace a samozřejmě herecké výkony. I když z těch mě zaujal nejvíc ten jeden z vážnějších a sice J. Meduny, byl výborný! Bohužel ústřední duo (tedy vlastně alternované trio) mi připadalo poněkud fádnější.
Policejní vsuvka je ve hře fakt jak vetřelec bůhví odkud, první výstup poplety V. Zavřela sice pobavil, ale pak už to byl jen opakovaný vtip...
(zadáno: 23.1.2021)
Viděno ze záznamu.
Jak už tu padlo, inscenace, co neurazí, ale ani nenadchne. Přes obrazovku je to náročnější, než naživo v hledišti, toho si jsem vědoma, ale i přesto na mě představení nedýchlo dobovou atmosféru, o kterou se tak usilovně snaží. A přišlo mi to dlouhé, příliš hra neodbývala. Nicméně byly situace, scény nebo nápady, které mě bavily a rozesmály. Vlastně věřím, že vidět představení v divadle, dám mu až o 10 % víc.
Herecky a pěvecky mi to celé moc nesedlo.
(zadáno: 7.10.2020)
Mám tendenci naťuknout 100ku, ale to by se v hodnocení projevilo zejm. datum zhlédnutí (5.10.) a okolnosti tohoto data... Snad i 80 % je pořád dost, nicméně představení, ta energie a vše kolem mě zkrátka nadchlo. Hudba je dokonalá a mnohdy ji doprovází takový zpěv účinkujících, ze kterého mi naskakovala husí kůže! "Zabili, zabili..." jsem si pustila už několikrát. S herectvím to občas trochu pokulhávalo, nejvíc mě mrzí silové hraní M. Lambory v hlavní roli. Ale třeba si to ještě sedne. Určitě jsem tuhle hru neviděla naposledy! P.S.: Původní verzi Na provázku neznám, nemohu srovnávat (- uf?).
(zadáno: 3.10.2020)
Čekala jsem nejspíš něco víc, než co jsem nakonec viděla. Hlavně víc Krysaře... Dostalo se mi tak vzhledem k mým vyšším očekáváním spíš průměrného zážitku. Ovšem tanečně nadprůměrného, obzvlášť se mi takhle líbili Dobrozlo (J. Dvořák) a Zlodobro (D. Červinková). No, Krysař je ale především muzikál, takže by se slušelo vypíchnout i nějaký ten pěvecký výkon - tak tedy O. Smysla právě jako Krysaře. A E. Ochmanové jako Štěpánovky. A po všech stránkách byl skvělý P. Dytrt (opilec, vrah) :-D Zato krokem vedle za mě byl D. Suchařípa coby Osud, občas mu to dost neladilo...
(zadáno: 3.10.2020)
Pro mě hůř uchopitelná dramatizace... Za mě by hře slušelo méně mystiky a více prostoty. Též hl. postava by si zasloužila víc prostoru, než se jí dostalo, ač jsem se zpětně z programu k inscenaci dovtípila, že to byl režijní záměr, vyprávět spíš příběh všech eschberských než jen Eliase Aldera. (Ale) tak se taky stalo, že mě nejvíc oslovil příběh Petra, ač za to může hlavně výborný T. Červinek. J. Erftemeijer taky rozhodně nebyl špatný, ale poměrně upozaděný, stejně jako Elias.
Jako celek hra dokáže zasáhnout, ale jednotlivé složky a nápady občas působí dost zvláštně.
Perfektní hudba!
(zadáno: 3.10.2020)
Viděn záznam živého přenosu v rámci udílení cen Neuron.
Zprvu jsem se zalekla, že na tak odbornou hru nejsem připravená. Nicméně i přes všechny termíny, vzorce a formulace, které v inscenaci padají, to vůbec není těžká hra na pochopení nebo orientaci se v problematice - a to je její obrovské divácké plus! Velmi se mi líbil způsob vyprávění - prolínání minulosti se současností, přímé dialogy s vyprávěním... A vynikající byly samozřejmě herecké výkony, všech!
(zadáno: 23.9.2020)
Viděno ze záznamu.
Tohle nebylo jen trochu, ale hodně hodně mimo. Rozhodně nemám potřebu představení vidět i naživo. Děj mě neoslovil, pointa taky ne, snad jen ti účinkující byli docela dobří.
Míru fandím, ale tohle se tedy nepovedlo :-(
(zadáno: 20.9.2020)
Viděno ze záznamu.
Přiznám se, že o názoru na hru jsem se musela poradit se zde již psanými hodnoceními. Velmi se ztotožňuji s KSnow a J.S. Postava Krále je dost upozaděna a že je tou hlavní divák neznalý předlohy jen tuší. Připadalo mi, že záměrem je vyhnout se politikaření, ale nechat ho jen v nepatrných náznacích hře škodí. Člověk se pak taky dost ztrácí v době - bezčasí, bezčasí, bezčasí - bum! - soudruzi a družstevníci... Bezčasí, bezčasí...
Zaujali V. Javořík, D. Bambas, M. Lambora, M. Frösslová, P. Rychlý. Podařené, byť mnohdy docela divoké masky a kostýmy, pěkná hudba.
(zadáno: 15.9.2020)
85 %. Hra vycházející z e-mailové komunikace a přesto/právě proto hravě předčila mnohé klasické románové předlohy. Bylo to intimní, vzrušující, ale taky vtipné i napínavé. Pořád jsem v koutku duše doufala ve šťastný konec, přestože jsem "věděla", že se ho nedočkám, a i to mě na hře velmi bavilo. Stejně jako režie, kdy postavy na sebe na jevišti zdánlivě reagovaly, ale vlastně doopravdy k žádné interakci nikdy nedošlo...
Velká poklona hercům za naprosto bravurní zvládnutí svých rolí (a naučení se tolika textu), D. Bambas a A. Fixová podali zcela vyrovnané perfektní výkony!
(zadáno: 13.9.2020)
Viděno ze záznamu.
Tuhle hru si z hodin literatury nepamatuji, neznala jsem ji. No a nezaujala mě. Myslím, že kvalita inscenace z velké části padá i kvůli předloze samotné. Povyšuje ji jen opět vypiplaný a hravý překlad M. Hilského. Jejímu divadelnímu ztvárnění pak pomáhá obsazení některých rolí, ze všech nejvíc mě bavila Š. Vaculíková, o trošku méně T. Císařová, D. Bambas a V. Javořík hned v několika úlohách. Scéna a kostýmy se mi též docela líbily, ač nic světaborného to není. Průměrná inscenace, která občas sklouzne a o něco méně často se vyhoupne.
(zadáno: 6.9.2020)
Viděno ze záznamu.
Za muzikál jako takový 50 % a k tomu po 10 % A. Bartošové a P. Jeništovi.
Byly chvíle, kdy mě inscenace vtáhla, jenže je pak vystřídaly scény, z nichž jsem měla spíš pocit trapnosti a nadměrečné vulgárnosti. Dojem je zkrátka dost rozpačitý a to v mnoha aspektech - hudební čísla, kostýmy, texty písní...
Vidět muzikál naživo, možná však hodnotím výše - mihly se totiž okamžiky, kdy jsem si říkala, jaká škoda, že nesedím v hledišti.
(zadáno: 4.9.2020)
85 %. Daniel Bambas je možná mlád, ale teda je to divadelní velikán! Další jím ztvárněná postava/role, která ohromí. Bravurně si poradil se vším, co role obnášela. Jako kráska byl opravdu úchvatný. A nejen tehdy, i jeho (postupný) přerod v Othella je dechvyrážející. Nemohu jinak, ale všechny ostatní na jevišti strčil do kapsy a výrazně přehrál.
Z dalšího obsazení mě více oslovila V. Bajerová jako Nell.

Zaujal mě občasný hudební podkres - moderní muzika, nicméně nakonec vůbec nerušila.

Jsem moc ráda, že jsem hru před její derniérou stihla zhlédnout a určitě byste ji měli vidět taky!
(zadáno: 16.7.2020)
Rychlé šípy jsem jako dítě hltala! Není tak snad s podivem, jak moc jsem se celý festival Za dveřmi, kde jsem nakonec představení zhlédla, na Bratrstvo kočičí pracky těšila! Těšit se předem ale bývá ošemetné... No, tady to naštěstí dopadlo dobře. Sice jsem byla ze začátku mírně překvapená zasazením více do současnosti, ale protože to výborně fungovalo, ničemu to nevadilo. Skvěle jsem se bavila, ústřední trio bylo vynikající! A Červenáček, no, to snad ani komentovat nebudu :-D Nejgeniálnější je ovšem zasazení Stínadel do Ústí nad Labem... ;-)
(zadáno: 15.7.2020)
Po vynucené pauze nám byla inscenace představována režisérem trochu nesměle, ale jak se ukázalo, bylo to zbytečné podceňování. J. Jankovského mám moc ráda a zas mě utvrdil, že je skvělý herec. Jeho podání Utrpení mladého Werthera bylo procítěné a naprosto profesionální. Škoda, že s přestěhováním do Vodárenské věže přišlo představení o své kulisy a taky o lepší sezení (sál je bez elevace). Vizuální zážitek nám byl částečně kompenzován následnou prohlídkou samotné věže a vyhlídkou z jejích ochozů. Parádní zakončení divadelní sezóny 2019/2020!
(zadáno: 15.7.2020)
Mno, asi takhle - další hra, jejíž smysl mi s koncem unikl, nicméně do té doby to bylo dobré. A to především díky fenomenálnímu výkonu J. Gottwalda. Opravdu mě dostal, o to víc, že jsem od něj takový výkon nečekala. Chvilkami jsem z něj měla i trochu strach. Vtažení diváků do hry bylo zdařilé, takové podmaňující (nedokážu najít to správné slovo)...
Viděno na open air festivalu Za dveřmi.
(zadáno: 26.6.2020)
85 %. Společně s tím, jak jsem zapomněla, že na představení jdu, jsem samozřejmě zapomněla i o čem to je. Byla jsem tedy překvapená, že se děj vlastně odehrával na chatu...
Byla to síla a věřím, že hodně, hodně ze života. Bohužel. Ani nemusí dítěti zemřít jeden z rodičů, aby se v reálu vzájemně tak odcizili, ale našli k sobě cestu právě na internetu...
Ohromným kladem jsou výkony herců, zejména L. Kotrbová podává neuvěřitelně uvěřitelný a opravdický výkon!
(zadáno: 26.6.2020)
Viděno ze záznamu. Nejvíc mě zaujalo nasazení herců, jak si to celé užívali. Obzvlášť T. Vilhelmová byla skvělá, její energie byla nakažlivá a neuvěřitelná.
Bylo to vtipné, poetické, ale dost rozmělněné.
(zadáno: 25.6.2020)
Viděno ze záznamu (při kterém jsem usla). Představení, které podle mě dost balancuje na hraně nudy a absurdní komedie. Občas ukročilo, ale spíše se drželo na straně zábavy. Na mě ovšem až moc dlouhé. Výkony herců byly tradičně výborné.
(zadáno: 14.5.2020)
Zhlédnuto ze záznamu.
Zajímavé, absurdní, silné. Ale taky trochu nudné a zdlouhavé. Podle mě je v představení příliš postav, být hra komorněji pojatá (včetně menší scény), vyzněla by možná lépe. Ústřední dvojice představitelů velmi dobrá, především J. Kotrbatá. Jejich společné tance byly třešničkou na dortu! Pak už mě více zaujal snad jen I. Bareš.
1 2 3 4 5 6 7 8 9  >  >>