Chybová zpráva

  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).
  • Deprecated function: Function ereg() is deprecated ve funkci include() (řádek: 236 v souboru /www/doc/www.i-divadlo.cz/www/pages/uziv_detail.php).

Profil uživatele

Denisa H.

Když mi 600 znaků nestačí... :-)
http://divadelni-toulky.blog.cz
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 10 % (42)
Jan Pařízek: 11 % (134)
Lukáš Dubský: 11 % (114)
Veronika Boušová: 11 % (53)
Helena Grégrová: 12 % (139)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

(zadáno: 14.5.2020)
Zhlédnuto ze záznamu.
Zajímavé, absurdní, silné. Ale taky trochu nudné a zdlouhavé. Podle mě je v představení příliš postav, být hra komorněji pojatá (včetně menší scény), vyzněla by možná lépe. Ústřední dvojice představitelů velmi dobrá, především 5. Kotrbatá. Jejich společné tance byly třešničkou na dortu! Pak už mě více zaujal snad jen I. Bareš.
(zadáno: 3.5.2020)
Režiséry muzikálu jsem si přečetla až dodatečně a zjištění mě překvapilo. Vůbec jsem je v pojetí nepoznala a nejde mi to příliš ani zpětně. Snad jen ve slonu Háthí... Ohromně mě bavila taneční až akrobatická část. Pěvecky dobré, někdy výborné. Podobně vnímám texty, někdy nápadité, jindy mi přišly rýmy laciné... Z herectví v muzikálu moc nezůstalo, ale nevadí. Celkově pěkné, ovšem žádná pecka. (viděno ze záznamu - 2013)
(zadáno: 22.3.2020)
Hodně těžko se mi hodnotí; už je to doba, co jsem představení viděla a stále si nejsem jistá (--> chci vidět ještě jednou!)... Celou první půlku jsem si zvykala, na co to vlastně koukám, v pozitivním slova smyslu jsem nevěřila vlastním očím a uším. A doteď jsem paf z P. Konáše, zejména proto, že jsem ho pár dní předtím viděla v úplně jiné poloze v "Neviditelném". Jinak paf jsem opět z T. Havlínka, byl fantastický!!! Za velké vyzdvihnutí stojí hudba, je nádherná. A maska P. Tenorové - klobouk dolů teda... Bohužel souhlasím s názory, že rozvíjení tolik vedlejších postav hře spíše ubírá...
(zadáno: 6.3.2020)
Rozvleklá nuda sem tam oživená méně či více povedeným vtipem, improvizací nebo (snad) nechtěnou situací. První polovinu jsem měla dojem, že se představení hraje po roční pauze a herci si nedali oprašovačku. Zachraňoval to mladší z Polívků, který vždy vracel vykolejený vlak zpět na koleje a snažil se aspoň o nějaké tempo inscenace. Mimochodem, jeho zvířecí repertoár je dokonalý a naprosto věrný předlohám :-D Druhá část byla o malinko poetičtější (až na jisté kostýmy a rozuzlení, to fakt nemuselo být) a více odsýpala.
Celkově zbytečně dlouhé.
(zadáno: 23.2.2020)
85 - 87 %. Jako z celku mám z představení trochu rozporuplné pocity. První polovina byla perfektní, v druhé části tomu trochu docházel dech. Zato P. Tenorové ne, i když by to nebylo na škodu - občas toho křiku bylo až moc. I tak si myslím, že podala neuvěřitelně dobrý výkon. Stejně tak P. Konáš, jež hrál většinu času velmi přirozeně. Za větší zmínku stojí i M. Kačmarčík.
Hra je to velmi silná a náročná, pěkně neútěšná. Velkou úlohu sehrála i hudba, velmi dobrá volba a úprava známé písně.
Někdy možná zajdu znovu.
(zadáno: 22.2.2020)
- "A jak jsi to všechno dokázal?"
- "Prostě se mi chtělo."
Od Dianišky (a spol.) další moc hezky zpracovaný skutečný životní osud. Stejně jako v Transkách nechybí černý humor, ale vyvážený určitou tragédií. Moderní prvky a vtipy neškodí. J. Albrecht zvládá svou roli s neuvěřitelnou jistotou nejen v pohybu. Výborná je také T. Dočkalová.
Trošku slabších 80 %.
(zadáno: 21.2.2020)
65 %. Pro mě nevyvážené představení. Nejvíce pěveckého prostoru dostala M. Křížová. A role jí sedla. Na druhou stranu myslím, že je škoda obsadit J. Kříže a pak mu nedat víceméně prostor pořádně ukázat, co v něm je. A P. Jeništovi se ho taky moc nedostalo, aspoň co se zpěvu týče. Zato herecky exceloval a byl určitě nejlepší na place! Davové hudební scény byly zbytečné, hlavně aspoň v horních patrech jsem stejně polovině textů nerozuměla... A nejvíc procent dolů jde za tu zářivě zelenou podlahu, ta mě prostě neskutečně iritovala!!!
(zadáno: 14.2.2020)
Ale to není vtipné! Nechápu, čemu se obecenstvo tak řehtalo... (Ale jo, taky mi to párkrát ujelo.)
Je to tedy síla! Všemožné formy násilí soubor zpracoval s velkou nápaditostí a přidanou hodnotou. A oddání se herců a hereček rolím je obdivuhodné a stojí za zvláštní pozornost. Hudba vše skvěle podtrhuje a umocňuje, některé světelné efekty zas dokreslovaly určitou absurdnost situací a vzorců chování.
Závěrečná pasáž byla perfektní a nejmrazivější!
(zadáno: 13.2.2020)
Po zhlédnutí též Sonetů v DvD se mi chce říct, že SKUTRu ty básničky jdou! Opět moc krásná ilustrace ke známým rýmům. Kulisy byly naprosto uchvacující a nemálo nápadů taktéž. Nejen z těchto důvodů mě asi nejvíce zaujali Vodník a Holoubek. Nechtěla bych ovšem nevyzdvihnout též Svatební košili a Zlatý kolovrat. (Naopak vůbec mě nezaujal Štědrý den.) Zarámovaní básní Záhořovou loží bylo další skvělou myšlenkou (zejména "načasování"), nicméně jsem se nemohla ubránit více sledovat ostatní herce s klacky na hlavách, než poslouchat F. Němce, a to mě docela mrzí...
Úchvatný zážitek, doporučuji!
(zadáno: 9.2.2020)
Pro mě je uvedení Billyho Elliota v ČR splněním snu. Ten příběh mám hrozně ráda, ať už jako film nebo londýnský muzikál. A v Plzni se ho povedlo nastudovat neméně skvostně. Výhrou je herecké obsazení samozřejmě dětských rolí. Mix nutného různého talentu pro zvládnutí role Billyho mě na tom baví asi nejvíce. A v M. Frýdlovi se ho opravdu povedlo objevit - umí zpívat, stepovat, tančit, baletit a i hrát. Podobně těžký oříšek je obsazení Michaela a i ten se povedlo v Plzni rozlousknout, protože J. Dezort je úplně geniální a určitě o něm ještě uslyšíme! Moc, moc, moc děkuji za tenhle muzikál!!!
(zadáno: 21.1.2020)
Výjimečně hodnotím kladněji, než se mi představení skutečně líbilo a než mě dokázalo zasáhnout (neboť víc než jiné představení si tohle hodnocení krátit nezaslouží). Není jeho chybou, že jsem se nedovedla napojit, v tom mi bránila spíš má únava než třeba špatný text či herecké výkony. Téma je to silné a velmi zajímavě uchopené, kdy se zcela srozumitelně prolínají dvě časové roviny a dohromady utváří ucelený obraz jedné rodiny. A herecké výkony hodnotit negativně rozhodně nejde, protože ty byly vysoce perfektní a zvláště mě zaujaly mně dosud neznámé T. Terberová a J. Kotrbatá.
(zadáno: 16.1.2020)
Považuji, a myslím, že nejsem určitě sama, filmové zpracování od Tima Burtona za velmi zdařilé. O to těžší to nastudování v Plzni u mě mělo, obzvláště po negativní zkušenosti s mým jinak oblíbeným dílem 'Chyť mě, když na to máš'. Jenže u Sweeneyho to vyšlo, byl parádní a žádné zklamání se tedy tentokrát nekonalo! Na první pohled zaujme scéna. Na zpěv, zejména sborový, jsem si musela uvykat - nerozuměla jsem, ale jinak byl úchvatný. A ozvláštněním jsou "speciální efekty", u filmu by se řeklo 5D. P.S.: Nejvíce a neuvěřitelně se mi na film, se kterým prostě nejde nesrovnávat, podobal Tobias.
(zadáno: 13.1.2020)
Než jsem si přečetla program, chtěla jsem dát 60 %. Jenže po jeho přečtení mi do sebe všechno o něco více zapadá a to si myslím, že i tak se jedná o hodně čitelnou skutří hru. Proč dáma v černém, proč milostné trojúhelníky, proč tolik mužské vzájemné náklonnosti, to vše dává ještě o ždibec větší smysl a já si říkám, jak výborné, promyšlené a procítěné představení jsem vlastně viděla. Herecky zaujme samozřejmě též, některé přednesy sonetů jsem úplně hltala, a za perfektní považuji (pozor spoiler) umírací scénu postavy, kterou ztvárnila M. Poulová :-D
(zadáno: 13.1.2020)
Nápadité, moderní, přesto klasické, ale především výborně odehrané.
(zadáno: 8.1.2020)
Sice jsem měla pocit, že poslední třetina ztratila maličko tempo a režie se opakovala, nicméně díky závěrečné neuvěřitelně bravurně zvládnuté árii J. Ciny dávám jasnou 100ku... J. Cina opravdu je Malý princ a díky němu si divák odnáší úžasný zážitek. Díky němu a také scénografii, protože to jsou neuvěřitelné nápady, které nabízí! Fantazie je nekonečná a představení to jen dokazuje. Vážně jsem měla co dělat, abych svá zvolání úžasu během představení udržela jen v duchu... Moc ráda bych viděla minimálně ještě jednou!
(zadáno: 19.12.2019)
Obsazení: Gránský, Vojtková, Čekan, Hořínková, Korbel, Trapl, Kubík, Smička, Antonio. Zdařilé kostýmy, povedená scéna, výborné skloubení projekce s živou akcí (zejm. úvodní potopení lodi), dostatek akrobacie a gorilího hemžení! Ale taky horší zvuk, převážně nepřesvědčivé herectví, průměrné pěvecké výkony (k výšinám je dotahovali sboristé vzadu za scénou...). Nicméně za vidění to stojí. P.S. A nejlepší byl stejně malý Antonio!
(zadáno: 10.12.2019)
Zvykám si, že v Míru se při potlesku vstává skoro pravidelně, bez ohledu na kvalitu hry. U Filipa mi to ale zas tolik nevadilo, protože to byla královská a chytrá zábava. Nejlepší ale byly všechny herecké výkony, dlouho jsem nebyla s celým obsazením tolik spokojená. Oceňuji též, že ač se herci několikrát během hry odbourali, nenechali představení padnout... Závěr, respektive většina 2. půlky mi připadala mírně natahovaná, každopádně díky skvělé pointizaci jednotlivých replik představení pořád bavilo.
(zadáno: 3.12.2019)
75 %. Bála jsem se, že se budu bát. Ale ne. Nicméně napínavé a především napjaté to bylo dost, chválím budování atmosféry. A taky musím vychválit D. Šoltýsovou, která byla vynikající! K mému menšímu překvapení mi trochu vadil výkon D. Bambase, přestože ho jinak "hodně můžu" - holt každé představení nemůže být posvícení... A když už je skoro řeč o tom svícení (po-svícení), dlouho mě při představení něco tak strašně neiritovalo, jako práce se světlem! Na to, že to měla být původně derniéra, mi to celé přišlo takové neohrabané, jako by spíš šlo o nějaké druhé či třetí uvedení po premiéře...
(zadáno: 27.11.2019)
Od rána mě bolela hlava, takže uznávám, že jsem nebyla v nejlepším naladění. Proto tak relativně nízké hodnocení, ač budu hlavně chválit.
Zas mě překvapilo, co je v USA možné... Herci to nicméně odehráli znamenitě, zejm. zde několikrát vychvalovaní J. Böhm a I. Machalová či P. Halíček. Herci se nemají kam schovat, nic nemůžou ošidit - diváci sedí totiž možná až nepříjemně blízko. O scénografii se zde nedá moc mluvit, na tu se nápady šetřilo. Vše se soustředí na ztvárnění celého příběhu v jen 80ti min. Povedlo se. I čas. prolínání dává smysl tak, že se divák neztrácí.
(zadáno: 25.11.2019)
Nečekala jsem, že se mi hra bude tak líbit. Magické. Byly tam sice pasáže, které bych vidět nemusela, ale dle předlohy tam patří, tak se dají odpustit... Naopak mi chybělo představení vedlejších postav a zejm. u některých bych podle programu čekala jejich větší úlohu.
Vyzdvihnout musím scénu a hl. V. Javoříka a D. Bambase! Javoříkovi jsem toho 10ti-letého kluka tak věřila, že mě vždy překvapilo, jak hlubokým hlasem promlouval (vybavuje se mi Viktor aneb Dítka u moci). A Bambase jsem nenáviděla. Teda ne Bambase, biskupa, jehož hrál!! Tak byl výborný, až mi splývají v 1, a tak to má být...
(zadáno: 24.11.2019)
Většinou představení, kde hrají jen ženy, nevyhledávám, ale tady mě anotace chytla, navíc předchozí zkušenosti s Burany byly dobré. Už je to dlouho, co jsem hru viděla a nezahlédnout na hl. straně i-divadla, že hru nastudují v Kladně, zcela bych na tuto brněnskou verzi zapomněla... Vybavuji si matně scénu, víc mě hra, abych si ji i po letech pamatovala, asi nezaujala...
(zadáno: 22.11.2019)
Vůbec nevím, jak hodnotit. Viděla jsem i generálku, po které jsem i ždibec přemýšlela, že na konečnou verzi nepůjdu... Šla jsem a nelituji toho. Hlavně díky hudbě dostalo představení jiný šmrnc. Nepřipadalo mi tak utahané. Akorát co mi stále vadilo, byly nepřirozené herecké výkony. Domnívám se, že to je dost způsobeno i hrou samotnou a jejím textem... Za pochvalu stojí scéna a mnohé nápady, např. pochodující birnamský les a nebo kostel...
(zadáno: 19.11.2019)
Když vidíte jednu hru ztvárněnou více soubory, máte logicky tendenci porovnávat, načež vám vyjde jedna verze jako ta lepší. "Teď mě zabij" jsem viděla i od ostravského NDM a asi poprvé nemůžu říct, že by se mi jedno nebo druhé provedení líbilo víc. Obě verze disponují citlivou režií a dramaturgií, perfektními hereckými výkony, výborným výběrem hud. podkresu i zdařilou scénou. V NDM akorát hru hráli na malé scéně, nicméně v MDMB se inscenace stejně na velkém jevišti, ve velkém sále neztratila. Ten příběh prostě vtáhne pokaždé...
(zadáno: 6.11.2019)
Velmi specifické představení. Některé pasáže zaujmou více, jiné méně. Jedny připadají zdlouhavé, na další byste mohli koukat mnohem déle. Jednou vám sprosté slovo rve uši, podruhé nemohlo být zvoleno údernější. A nejhorší a nejlepší zároveň je, kolik se v těch nakecanejch sračkách skrývá pravdy...
(zadáno: 6.11.2019)
Tak tohle je briliantní, tedy vybroušené představení! Hodně dělá námět samotný, ale vše se dá zkazit - odbytou režií, přeplácanou scénou, ukřičeným zpěvem, hereckým přehráváním a pitvořením, špatným překladem a přebásněním... Není třeba mít však obavy, tady se vše sešlo v té nejlepší kombinaci! Režie je hodně citlivá a představitelům se nezdá být nic proti srsti, hrají opravdově a dost to mezi nimi funguje pěvecky i fyzicky (alt. Pekárek+Adam). Scéna si vystačí s málem a stejně tak hudební doprovod - jen klavír... Velmi nápaditě je tu využita i projekce. Jakooo - husina!

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>