Profil uživatele

Godot

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Hrebiková: 15 % (4)
Kateřina Jírová: 20 % (3)
Veronika Boušová: 20 % (7)
Jan Pařízek: 21 % (15)
Helena Grégrová: 22 % (15)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 18.10.2016)
Nevillův ostrov - Divadlo Titans: 90 %
Nejen komedie. Nevillův ostrov, který je příjemným zpestření v závalu stále stejných statických konverzačních komedií, stojí za to vidět. Salvy smíchu způsobené především výbornými hereckými výkony, jdou kontra silným monologům což dodává celku něco navíc. Celou atmosféru podtrhuje něžný a zároveň i naturální ženský princip v podobě Anežky Hessové. Pokud chcete vidět, jak přežívá parta manažerů na ostrově, a co vše při tom může vyjít na povrch, tak je Nevillův ostrov to pravé.
(zadáno: 18.4.2015)
Pičus není kretén - Divadlo Anička a letadýlko: 100 %
Skvělá groteska dvou starých krav a zahradního trpaslíka. Humor nádherně spolupracuje s hranicemi trapnosti. Dada večer, herecký koncert, skvělá hudba. Jděte všichni na Pičuse do Venuše!!
(zadáno: 8.3.2015)
Popeláři - Švandovo divadlo: 90 %
89,99% Pseudo-muzikálový žánr v podání činoherního souboru aneb když to baví na jevišti herce, baví to i diváka. Muzikál po našem, vystihuje úplně vše, co se dá o inscenaci říci. Je to zábavné, místy cíleně trapné, je to chytlavé, je to Dodo ( Ne dada, ale Dodo, mám na mysli režisérův rukopis, který je v inscenaci velmi znatelný). Vyzdvihnout lze hlavně herecké výkony Kláry Cibulkové, majitelka popelářské firmičky a Patrika Děrgela v roli Don Juana a Tomáše Červinka v roli Mladého a ... a vlastně všech, co jsou na jevišti. Kdo by nechtěl být popelářskou šlechtou ?
(zadáno: 18.1.2015)
Othello, benátský mouřenín - Národní divadlo: 90 %
95%S mikrofonem, disco koulí, nafouknutým srdcem, plastovým tygrem na kolečkách a bez tělky. Vizuálně, slast. Chladné prostředí střelnice nádherně kontrastuje s temperamentními postavami. Neuvěřitelný Karel Dobrý je démonem na jevišti.Desdemona(Magdaléna Borová), která konečně není unylá, je skvěle vykreslená postava. Othellův přechod mezi štastným novomanželem a žárlivým šílencem je udělaný jako sepnutím spínače, což je škoda. Herecky ani vizuálně se inscenaci nedá nic vytnout, ba naopak. Špinar umí stále překvapovat už se jen zbývá těšit, co provede s naší hlavní scénou jako umělecký šéf.
(zadáno: 23.12.2014)
Maryša - HaDivadlo: 50 %
První půlka se táhne o přestávce se mi chtělo odejít. Zůstal jsem a nelitoval jsem. Druhá půlka byla výrazně lepší. Maryša,(viděl jsem Eriku Stárkovou) možná to roli přísluší, ale na mě místy nesnesitelně přehrávala, hlavně v první polovině. Jinak oceňuji, že herci nebyli v krojích a nehrál jim cimbál.Kroj sice byl, ale kostýmy jinak byly lazené do černé. Líbila se mi velmi minimalistická scéna. Některé režijní nápady byly velmi zajímavé. Nejvíce oceňuji "předávkování kofeinem". Jinak mám z inscenace smíšené dojmy.
(zadáno: 23.12.2014)
Možná že odcházíme - Švandovo divadlo: 80 %
85%
Skvělé zpracování Balabána na jevišti. Z každé rekvizity a z každého slova čiší Ostrava. Všichni herci excelují. Po dlohé době se mi líbil i Filip Čapka, který ne vždy do svých hereckých výkonů dává všechno. Musím vyzdvihnout i Kláru Cibulkovou, která mě herecky přesvědčila už v Idiotech. Scéna je úžasná, využití promítací stěny je smysluplné, scénograficky jedna z nejpovedenějších co jsem viděl. Velmi se mi líbí i hudba. Jediné co bych vytknul je zpracování textu, když divák není seznámený s Balabánovou knihou, tak se asi moc neorientuje.
(zadáno: 22.12.2014)
Hamlet - Švandovo divadlo: 100 %
Přiznám se, že inscenaci jsem viděl téměř milionkrát, abych si dosytosti užil všech úžasných detailů. Bál jsem se moderního zpracování, ale tady vše krásně funogovalo pospolu. Rodiné drama moderní královské rodiny umocněné skvělými hereckými výkony. Patrik Děrgel jako Hamlet je naprosto přesný a občas se musí divák ujistit, že to jen hraje a že to není skutečnost. Ani jednu vteřinu představení se nenudíte. Příběh Hamleta je sice docela známý, ale já jsem až dokonce doufal v happyend. Poslední scéna ve vytríně je vrcholem představení.
(zadáno: 22.12.2014)
Můj romantický příběh - Divadlo Petra Bezruče: 70 %
Nejsem z toho nadšen jako většina publika. Velmi oceňuji skvělý herecký výkon Terezy Vilišové, která si oceňení stoprocentně zasloužila. Líbí se mi scéna, líbí se mi režie Daniela Špinara, ale v jeho pojetí jsem viděl už lepší inscenace. Komedie je zaměřená na třicátníky, dost úzké publikum. Navíc text mi přijde dost jednotvárný, moc se nevyvýjí a po hodině mě začal dost nudit. Bezruči mají lepší inscenace které by si zaloužily uznání. Nicméňě inscenace je zajímavý kus minulé divadelní sezóny.
(zadáno: 22.12.2014)
Hřebíčková s Onufrákovou lehce meditují aneb děvky od Arbesa - Švandovo divadlo: 60 %
Hřebíčková a Onufráková, dvě obrovské energie na jevišti, velké očekávaní.Myslím, že si inscenace musí postupně najít mantinely. První scéna, (Kritičky) je neuvěřitelně vtipná, brečel jsem smíchy, jen scény co přijdou potom. Byl jsem nejistý jestli je to parodie, melodrama, jestli je mám brát vážně, nebo ne. Ale poslední scéna opravdu stojí zato, improvizace. Obě hečky jsou naprosto neuvěřitelným úkazem. Jen mezi kritičkami a improvizací chybí smysluplná výplň.
(zadáno: 22.12.2014)
Dům bez Boha - Švandovo divadlo: 20 %
Po naprosto neuvěřitelné minulé sežoně ve Švandově divadle, je inscena Dům bez Boha neočekávaným zklamáním.Režijně špatně uchopené, herci jen tak setrvávavají na jevišti bez jasného důvodu.Inscenace je režijně nedotažená a nemá dynamiku. Scéna je roztříštěná, místo toho aby se člověk mohl soustředit na text, tak se soustředí na umělé barevné listí. Jedině lituji Tomáše Červínka, který se celou dobu nemá čeho herecky chytnout. Na hercích je vidět, že je to nebaví což je dle mého názoru nejhorší vada celé inscenace. Potěší jen hudba a kostýmy a to je opravdu málo.
(zadáno: 22.12.2014)
Les - Národní divadlo: 40 %
Ostrovskij, tak trochu méňe vtipné zpracování komedie. Scéna se mi velmi líbila. Iva Janžurová, jako Gurmyžská, není úplně negativní postava. V představení které jsem viděl, hodně zapomínala text a nápověda byla slyšet až do desáté řády, což dost oslabilo moje hodnocení. Výborné byli herecké výkony Igora Orozoviče, Igora Bareše a Vladimíra Javorského. Ale jako celek mi inscenace přijde dlouhá a nudná.
(zadáno: 22.12.2014)
Ze života hmyzu - Národní divadlo: 70 %
Špinarovi detaily ve Zlaté kapličce. Pro mě je scéna s Motýli (Karel Dobrý, Filip Kaňkovský) nejlepší z celé inscenace. Spracování by se nemělo dát nic vytnoutknout, jediné co mi na inscenaci vadí, mezi všemi herci nefungují kontakty, přijde mi že herci nejsou na sebe navázaní. Mravenci jako firma místo totality, skvělý nápad,larva která se rodí v popelnici taktéž, slimáci s pračkou, televizí v županech, neuvěřitelné. Celek však působí trochu necelistvě. Stojí za to se jít podívat a udělat si vlastní názor.
(zadáno: 22.12.2014)
Kurtizána - Divadlo Ungelt: 70 %
Zajímavá inscenace. Něčím všední a obyčejná, hereckými výkony nevšední. Téma už tisíckrát omýlané, zpracováním však nenudí. Inscenace dojme i pobaví, jako oddychová myslím splní svůj účel. Jen by si míst nesměla hrát na něco víc.
(zadáno: 21.12.2014)
Požitkáři - Divadlo Na zábradlí: 100 %
Naprosto dokonalá inscenace. Téma, které je výborně divákovi podáno, s humorným odlehčením. Skvělé herecké výkony, úžasná scéna. Inscenaci se nedá skoro nic vytknout.
(zadáno: 21.12.2014)
Rebeka - Divadlo na Vinohradech: 10 %
Jedno z nejhorších představení ,co jsem kdy viděl. Dagmar Havlová, která vedle prkeného Romana Zacha vypadá, že nesnesitelně přehrává. Její herecká poloha by Ibsenovi slušela, kdyby neměla tak otřesného partnera. Dlouhé utrpení které se stupňuje, délkou představení. Vinohrady opravdu nezklamaly.
(zadáno: 21.12.2014)
Play - Cirk La Putyka: 90 %
(zadáno: 20.12.2014)
Idioti - Švandovo divadlo: 90 %
Trierovi Idioti, jsou na jevišti nepopsatelní. To se musí vidět. Herci, jakoby se na tři hodiny postupně proměňovali, dle nálady, na postižené. Naturalistické herecké výkony, které jsou na hranici umocňuje kontakt s divákem. Ani jedné dámě, Zuzana Onufráková, Petra Hřebíčková, Martna Krátká, Klára Cibulková, se nedá nic vytknout.Pánové jsou skvělí až na Filipa Čapku, který svého Idiota hledal mnoho představení po premiéře. Výborná režie Anny Petržálkové, která vymodelovala inscenaci až do nejmenších detailů. Vše, scéna, herci, tak nějak přirozeně žije na jevišti, i mimo něj.
(zadáno: 20.12.2014)
Proměna - Švandovo divadlo: 90 %
Napoprvé naprosto nepochopitelná inscenace. Musím být neobjektivní, protože Kafka je jeden z mých nejoblíbenějších autorů. Zde však Dodo Gombár zachoval jen třetinu textu. Nakonci inscenace si můžete klást otázku, zda Proměnu vůbec četl. V celém tom rodiném zmatku, sezení na jevišti, absurditě, slizu a parelele mezi Řehořem a Kristem, najde však divák něco vyjímečného. Všechny herecké výkony jsou neuvěřitelné. Kdybych měl klobouk, smeknu ho. Myslím, že inscenace vyžaduje vzdělanějšího a otrlejšího diváka. Jedna z vrcholných inscenací minulé divadelní sezóny.
(zadáno: 20.12.2014)
Salome Brut - Next Picture: 100 %
Spojení Vladimíra Marka a Daniala Špinara je přímo geniální. Marek během představení vystřídá několik hereckých poloh. Je to až neuvěřitelné. Celé inscenaci se nedá nic vytknout. A dovolte mi jen malou poznámku na závěr, Vladimír Marek chodí na podpatcích lépe než některé herečky.
(zadáno: 20.12.2014)
Mauglí - Divadlo Kalich: 70 %
Velmi povedený muzikál, havně díky režijnímu duu SKUTR. Skvělé choreografie, výborně tanečníci. Scéna i kostými nejsou přeplácané. Na muzikál dobré herecké výkony.V obou podáních Rashmí, jak Michaely Doubravské tak Brigity Cmuntové je ale herecký výkon nedostačující. Všichni tři Mauglí jsou úžasní. Některé písně, od dua Soukup a Osvaldová, však působí, jako by texty dodělávali den před premiérou. Jako celek, je Máuglí jeden z nejpovedenějších muzikálů na české scéně.
(zadáno: 20.12.2014)
Strakonický dudák - Národní divadlo: 40 %
Inscenace jako celek působí nudně. Nejsem milovníkem Tylových her, takže přiznávám jistou neobjektivitu. Scéna působí necelistvě,některé dobré nápady by se však našly. Ten samý názor mám na režii, jsou tam dobré momenty, ale jako celek to neunguje. Textu by slušelo zkrácení. Herecké výkony jsou dobré, jen Dorotka v podání Magdalény Borové, mi nesedí vedle Igora Orozoviče. Samozřejmě všechny dámy v publiku potěšil polonahý Orozovič. Dovolte mi otázku na závěr. Je nutné ho téměř v každé inscenaci svléknout? Odpovím si sám, když inscenace nezaujme ničím jiným, tak to nutné asi je.