Profil uživatele

Tajli22

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 8 % (6)
Lukáš Dubský: 10 % (6)
Michal Novák: 13 % (6)
Anežka Kotoučová: 15 % (2)
Jiří Landa: 15 % (6)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 14.3.2024)
Už dlouho jsem si takhle nenamohla bránici - může za to vynikající hra anebo skvělé obsazení? Určitě oboje, G. Feydeau mistrně seskupil souhru směšných náhod, tedy již od počátku mělo představení spád a my, publikum, se s vděčností nechali strhnout a unášet. Hlavní trojice pánů Sokol, Holub, Dulava dodala své charisma, smysl pro improvizaci a byl z toho pas de deux nad propastí jak vyšitý...
Doporučuji!
(zadáno: 6.3.2024)
Hra celkově mě zaujala, téma hudby je mému srdci blízké. Ději prospěla spoluúčast čtyř živých instrumentů, které osvěžovaly náročné texty (lehké pokrácení by, myslím, dynamičnosti neuškodilo).
Panu Holubovi hlavní role sedla skvěle!
Jako Bachova tvorba, tak i tato inscenace není monotónní - doporučuji.
(zadáno: 30.11.2023)
Emočně silné představení, kde gradace bez přestávky opravdu funguje. Neskutečný výkon p. Donutila, který střídal všemožné nálady včetně skoků v čase, bylo mu věřit každé slovo. Ostatní též výborní, každý ztělesňoval trochu jiný pohled a přístup k onomu "americkému snu". Je vidět, že tento námět neztrácí s léty na síle, napětí a určitá tragičnost ve mně přetrvávaly ještě notnou chvíli po opuštění divadla.
(zadáno: 16.11.2023)
Úžasný zážitek! Od prvních tónů bylo jasné, že to bude něco velkolepého. Už samotné entrée D. Hůlky udělalo dojem a s každou přibývající minutou a tónem mě utvrzoval v přesvědčení, že je to pro něj role jako ušitá.
Též skvělý výkon orchestru, díky němu libreto s hudbou opravdu ožily a zapsaly se nadšenému diváku do duše a dlouhodobé paměti.
Všem vřele doporučuji, na tento původní český muzikál můžeme být právem hrdí.
(zadáno: 23.10.2023)
Klasika, která má své kouzlo už jen díky svébytným veršům, nicméně zpracování a obsazení z Národního jí dodávají tu potřebnou vizuální složku. Divák snadno pozná, o kterou baladu se jedná a přitom je scéna vždy originální - po kulisní i hudební stránce. A celkově se dotváří správně ponurá atmosféra, jak se na balady sluší a patří
Trochu škoda mi přijde, že nebylo zpracováno více balad, přičemž je ale pravda, že ty nejznámější v inscenaci jsou. A možná by i ty kratší mezi delšími zanikly (u Polednice se to díky přednesu p. F. Němce rozhodně nestalo)
Rozmýšlím nad nejoblíbenější baladou (bez úspěchu) a tak doporučím raději celé představení:)
(zadáno: 1.10.2023)
Po pár minutách, kdy vždy-přítomný rozum hledá logiku, se do popředí prodere abstraktní část lidské mysli a puzzle začínají zapadat do sebe. Anebo ani ne, což je ve výsledku vlastně jedno - důležité jsou pocity a zážitky z překonávání hranic všedního uvažování.
Jsme komplikované bytosti a D. Bowie byl určitě jednou z nejnepochopenějších. Díky skvělému obsazení v čele s O. Rumlem a E. Stárkovou jsme se mohli alespoň na dvě hodiny odpoutat ze z/Země a nechat se unášet ke hvězdám...
(Pouze malá výtka k ozvučení doprovodu, které, dle mého názoru, v některých písních přehlušovalo, tudíž nedalo dostatečně vyniknout textu.)
(zadáno: 3.3.2023)
Viděno 2.3.23
Ztřeštěná (v pozitivním slova smyslu) komedie, kdy jedna groteskní situace následuje další... Divák neví, zda se má dříve dojímat nad ústřední dvojicí tetiček, v podání úžasných dam Janžurové a Holubové, anebo si jednoduše užít souhru celého souboru, kde žádná postava není do počtu. Sečteno podtrženo: dvě jezinky, galon bezinkového vína a ždibec černého humoru, doporučuji :)
(zadáno: 26.2.2023)
95%
Širák odhazuji v dál! Představení a výkon, které chytnou diváka za srdce a nepustí jej až do posledních veršů... Minimalistické kulisy přispívají ke zvýraznění textu - jeho romantického údělu, filozofického podtextu a briskních narážek. Martin Hofmann, ač zdravotně indisponován, nezaslouží nic než chválu, jeho Cyrano je nezapomenutelný...
(zadáno: 16.12.2022)
Viděno 15.12.22.
Kousek italského původu od něhož se očekávají bujaré emoce a výlevy, nicméně na můj vkus byla i poslední řada moc blízko k ukřičeným replikám pana Dlouhého. Paní Stašovou je radost vidět vždy a proto dávám alespoň 40%, i když od příběhu jsem čekala trochu více, ale je mi jasné, že představení má být celkově oddechové.
(zadáno: 9.10.2022)
První shlédnutí představení naživo - velký zážitek být součástí výpravy za Cimrmanovými odkazy. Sestava pánů Svěrák, Brukner, Bárta a Šimon vynikající. Divák se soustředí na každé slovo, aby ani jedna narážka nevyzněla naprázdno a je zcela pohlcen...
(zadáno: 7.10.2022)
19.4.2022
Jaroslav Plesl podává vynikají výkon v roli šedé eminence britského bulváru a poodkrývá, jak to vlastně bylo a nebylo tehdy s kauzou slavného fotbalisty, přičemž černobílé rozhodně ne... Pobavení se střídá se zamyšlením a divák si postupně uvědomuje, jak sociální sítě přebírají štafetu bulvárních praktik...
Originální kompozice scény, nenucený černý humor a ostatní z herecké osádky tvoří velmi povedené představení, doporučuji!
(zadáno: 6.10.2022)
88%
Představení možná vtahuje do děje pomaleji, než by se natěšenému diváku líbilo, ale o to více je viditelnější dějová gradace, která neúprosně vtahuje do kaskády "soucitných omylů"! Napomáhá tomu i originální scéna a úžasné výkony ústřední dvojice (zároveň ostatní protagonisté rozhodně nezanikli).
Představení doporučuji, (pokud nechcete vyloženě oddechovku či romantiku), téma je k zamyšlení a vzpomínka na tuto hru díky tomu rozhodně nezapadne.