Profil uživatele

Alcha

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Veronika Boušová: 9 % (11)
Jan Pařízek: 12 % (47)
Helena Grégrová: 16 % (53)
Lukáš Dubský: 16 % (40)
Anežka Hrebiková: 18 % (20)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>

(zadáno: 8.10.2019)
Romeo a Julie - Městská divadla pražská: 90 %
Tak tohle představení mě bavilo, vtipné a skvěle zmodernizované bez zničení textu či příběhu. Skvělá cesta k tomu, jak přiblížit klasiku mladému divákovi. Velmi mě překvapil Z. Piškula, jeho Romeo byl přirozený a když byl na jevišti, musela jsme se usmívat. M. Donutil mě už v Andělech v Americe přesvědčil, že umí a zde to jen potvrdil. T. Marečková nebyla špatná, ale působila spíš jako desetiletá holčička, což mě ze začátku hodně rušilo. Ostatní herci byli velmi dobří. Potěšilo mě, že roli královny Mab ztvárnila Fanny Barrouqu?re, která i sebemenším pohybem ukazuje, že je skvělá tanečnice.
(zadáno: 22.9.2019)
Maryša - Národní divadlo: 90 %
Modernější pojetí hry mi vůbec nevadilo, velmi se mi líbila scéna a vlastně celý "holý" styl, víc jsem si užila to napětí, které na scéna bezesporu bylo až do samého konce. A závěrečná scéna byla opravdu herecky zvládnutá skvěle. Co se týče hereckých výkonů, P. Beretová možná na začátku mohla působit až přehnaně pubertální, ale díky tomu vynikla proměna Maryši v manželství s Vávrou. D. Prachař zvládl svou roli myslím dobře, stejně jako ostatní herci. Francek M. Řezníčka je velký svůdce a o to víc je vidět Maryšina silná vůle, aby mu nepodlehla. Doporučuji tomu, kdo se nebojí klasiky jinak.
(zadáno: 13.9.2019)
Pusťte Donnu k maturitě! - Divadlo pod Palmovkou: 70 %
To bylo moje dětství a počátek puberty. Dokonale vládnuté napodobení Beverly high 90210 (včetně pohybů seriálových hrdinů), pojetí českých devadesátek bylo tedy dost hororové, ale vlastně pravdivé, bohužel. Pokud k této inscenaci bude divák přistupovat jen jako k zábavě a s určitou nostalgií, užije si to. Styl Tomáše Dianišky mám ráda, protože i když jeho hry jsou někdy dost za hranou , mají hlavu a patu a snaží se mít i myšlenku. Jediné co mi vadilo byla až moc přehnaná vulgarita, správně použitý hrubší výraz mi nevadí, ale čeho je moc, toho je příliš.
(zadáno: 8.9.2019)
Mýcení - Divadlo Na zábradlí: 100 %
(zadáno: 3.6.2019)
Modrý pták - Národní divadlo: 80 %
(zadáno: 21.5.2019)
Kouzelná země - Národní divadlo: 90 %
Kouzelná země mě okouzlila, četla jsem knižní předlohu a nemohla jsem uvěřit, jak se přede mnou jednotlivé části textu zhmotňují. Pro mě velký zážitek, hlavně vizuální, jelikož scéna byla dokonalá. Co se týče herců, velmi mě oslovila Jindřiška Dudziaková, Pavel Batěk a jako vždy Matyáš Řezníček, který je v každé své roli tak jiný, že se musím mnohdy ujišťovat, že je to on.
(zadáno: 19.5.2019)
Zjevení pudla - Studio Rote: 80 %
Martin Pechlát dokazuje, že je skvělý herec. Stoupnout si před pár lidí, v malém prostoru pánské šatny divadla a předvést něco tak dobrého, tomu se říká skvělé herectví. Jelikož jsme nedávno viděli Fausta v ND, byla tato hra jasnou volbou. Příjemné posezení s mírně rozrušeným hercem, večer v šatně, uteklo strašně rychle.
(zadáno: 13.5.2019)
Fantom opery - Goja Music Hall: 70 %
Krásné kostýmy a scéna, vše sedělo. Pěvecké/herecké/taneční výkony velmi pěkné. Z hlavní trojice mě na duši pohladil výkon Moniky Sommerové Michala Bragagnola, oproti tomu výkon Mariana Vojtka byl pro mě víc než zklamáním. Velice se mi líbil i hlas Markéty Dvořákové. Díky krásné hudbě jsem si ale představení užívala. Bohužel ale stále není český muzikál na úrovni těch v zahraničí (možná by se mělo méně hledět na kamarádíčkování a více na talent a zkušenosti), ale Fantom na tom není ještě tak špatně.
(zadáno: 11.5.2019)
Neviditelný - Městská divadla pražská: 80 %
Výkon Petry Tenorové mi bral až dech a celé jeviště patřilo jí. Petr Konáš není špatný, ale možná se až moc snaží být dobrý, že je někdy křečovitý. Ostatní herci myslím podali dobrý výkon, příjemný a odpovídal jejich postavám, pro mě překvapení M. Kačmarčík, kterému postava Cyrila prostě sedí. Scéna velmi pěkná, zajímavá.
Ale jen díky P. Tenorové jsem měla pocit, že sleduji tragédii rodinného prokletí. Hra je sice delší, ale nemyslím, že by byla potřeba něco zkrátit.
(zadáno: 10.5.2019)
Bytná na zabití - Divadlo na Vinohradech: 70 %
Nenáročná komedie, jejíž příběh je celkem známí. Přidanou hodnotou je Libuše Švormová, která skvěle zvládá hrát zmatenou starší dámu, která je opravdu někdy na zabití a to vše dokáže celé dvě a půl hodiny bez sebemenšího zakolísání. Pánové vlastně nemají moc šancí ukázat, co v nich je, jelikož jejich postav jsou prostě jednotlivé typy zločinců. Největší příležitost má Lukáš Příkazký ve chvílích, kdy si nevezme prášek a díky svému křečovitému pochodování a neustálému leštění všeho kolem se stal nejhumornější postavou z partičky zlodějů. Jako plus musím zmínit propracovanou scénu.
(zadáno: 7.5.2019)
Mickey Mouse je mrtvý - Divadlo pod Palmovkou: 90 %
Je to hravé a vtipné, na první pohled žádný děj, ale na konci vám to všechno dojte a někoho i mírně zamrazí. Tomáš Dianiška je bezesporu talent, který se ničeho nebojí. ještě dlouho mám o čem přemýšlet.
(zadáno: 27.4.2019)
Revizor - Městská divadla pražská: 90 %
Dlouho jsem se tak nepobavila. Ale taky jsem od Davida Drábka nečekala žádné klasické zpracování, čekala jsem něco jiného, originální a také to tak bylo. Tomáš Havlínek je pro mě po Andělech v Americe hereckým zjevením a vlastně mě v ani nepřekvapil, ale jen potvrdil, jak je skvělý herec. Skvělí byli také P. Tomicová, E. Leinweberová, R. Kalvoda a jako vždy V. Dvořák.
(zadáno: 12.4.2019)
Spalovač mrtvol - Národní divadlo: 80 %
Jediné, co můžu hře vytknout je pro mě méně působivý konec než ten filmový, ale zase se hra více drží knižní předlohy. Dobré herecké výkony, vše dokonale promyšlené, každý pohyb má svůj význam, vše má své místo. Chvílemi jsem měla pocit, že se na scéně odehrává dokonalá choreografie. Jan Mikulášek dokazuje, jak je téma aktuální.
(zadáno: 9.4.2019)
Snímek 51 - Divadelní spolek Kašpar: 90 %
Zajímavý příběh o ženě, která si zaslouží pozornost a díky Evě Elsnerové, která je skvělá, ji i má. Jednoduše a efektně řešená scéna a text bez zbytečných slov, dobré herecké výkony (i když by pánové mohli někdy méně tlačit na pilu, kromě Jana Zadražila, který byl přirozený a nenucený) a zajímavé téma je to, co inscenaci dělá působivou a dojemnou.
(zadáno: 8.4.2019)
La Loba - Lenka Vagnerová & Company: 90 %
Velmi působivé vystoupení, spojení tance a zpěvu, které působí na všechny smysly. Sice dosti temný příběh, ale o to působivější. Tanečnice i zpěvačka předvádějí až nelidský, zvířecí výkon a mě šel mráz po zádech. Choreografie Lenky Vagnerové jsou pro mě vždy zážitkem a ve spojí s hudbou Ivana Achera o to větším.
(zadáno: 31.3.2019)
Faust - Národní divadlo: 80 %
Velmi silné představení po všech stránkách - hodně textu, postav, hodně zaplněné jeviště. Někomu vadí kamion na jevišti Stavovského divadla, ale já to vnímala jako velmi nápadité řešení, díky kterému se divák vydává na faustovskou cestu do pekla nebo ke spasení. M. Pechlát i S. Rašilov podali skvělý výkon a jejich kolegové nezůstali pozadu. S. Rašilov od příchodu na jeviště nepolevil a to je při tak dlouhém představení obdivuhodné, Mefistofeles byl skutečným pokušitelem, chvíli ďábel, chvíli kašpárek jako z loutkového divadla. Jako vždy pro mě byla zjevením P. Štorková ve všech svých rolích.
(zadáno: 29.3.2019)
Netrpělivost srdce - Národní divadlo: 100 %
Pro mě byla tato inscenace velký zážitek, režie D. Špinara mě nikdy nezklamala a tato hra nebyla výjimkou.
Herecké výkony byly dobré, až nadprůměrné. R. Mácha neslezl z jeviště skoro dvě hodiny a někde stále získával energii až do závěrečné scény. Byl skvělý a okouzlující. Ale co předvedla P. Štorková byl herecký koncert. Lepší Editu si snad člověk nemůže přát - miloučká panenka, která se během vteřiny promění v hysterického rozmazleného tyrana, nemluvě o náročnosti její role po fyzické stránce.
Díky krásným kostýmům a jednoduché scéně, která ale fungovala, byl zážitek ještě intenzivnější.
(zadáno: 24.3.2019)
Jak jsem byl Cyrano - Jihočeské divadlo Č. Budějovice: 90 %
Tak takové představení pro děti nejde než doporučit. Marek Menšík si mě získal už svým úvodem s hrnečkem v ruce. A když vše skutečně začalo, na jevišti předvedl dokonalý výkon - jen pohyby, obličejem a hlasem vytvořil několik postav a moc možností vypnout neměl. Skákal, běhal, lezl na židli, brnkal na kytaru a vše s neuvěřitelnou energií. A na konci měl ještě energii si s dětmi povídat a hlavně poslouchat jejich reakce.
Takže já svůj širák neodhazuji v dál, ale smekám.
(zadáno: 18.3.2019)
Višňový sad - Divadlo Disk: 70 %
Moje první setkání s Diskem a spokojenost. Mnoho zkušenějších herců by to tak nedali. Inscenace je čistá klasika, žádná modernizace, řekla bych, že pro předmaturitní přípravu by toto představení bylo vhodné. Hodně mě zaujal výkon Elišky Zbrankové, ale tu už jsem viděla dříve, takže to nebylo překvapení, ale také Zuzany Černé v roli Varji, Kryštofa Dvořáčka jako Lopachina a Viktora Kuzníka v roli Péti. Jen konec bych chtěla prožít víc intenzivněji, abych odcházela ve větším zamyšlení a měla pocit, že na tohle dlouho nezapomenu.
(zadáno: 2.3.2019)
Lakomá Barka - Městská divadla pražská: 100 %
Je to hra určená dětem, podle toho také moje hodnocení. Je tam vše - humor, ponaučení a krásný jazyk. Herci šli do všeho na maximum, hlavně Vasil Fridrich (jako jedno z dětí učitelových byl dokonalý), Jiří Hána, Lenka Zbranková a Hana Doulová (až mi jí bylo líto, co všechno musela v roli Barky zažít).
Tvůrci zachovali vše z knižní předlohy, byla tam prostě ta atmosféra a jen málo změn v textu. Děti nadšené a dospělí se bavili. Přesně to představení, na které může jít celá rodina.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>