Profil uživatele

Diogenes

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 5 % (10)
Jiří Landa: 7 % (39)
Kateřina Jírová: 7 % (7)
Jan Pařízek: 8 % (18)
Lukáš Dubský: 10 % (40)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 20.1.2023)
Zpočátku: Není to 19. století pro dnešek trochu "těžkopádné"?
S přibývajícím časem: Hodně zajímavé, skvěle provedené
Po představení: Jak ty obrazy konečně vyhnat z hlavy?
(zadáno: 20.1.2023)
Mámení pohádkové noci jako (post)moderní show. Nic hlubokého, ale velmi zábavná jízda.
(zadáno: 4.1.2023)
Přišlo mi to jako prvoplánová snaha o humor. Velmi dobré však byly všechny scény s Petrou Kocmanovou a Janem Fišarem. I úmyslně přehrávat se musí umět, a to tito dva uměli skvěle. A také roztomile ulítlý konec.
(zadáno: 19.12.2022)
Fungující propojení tří aktovek. Inscenace se postupně dostává do tempa. Výborný V. Georgiev v rolích hřmotného muže či mladého nápadníka.
(zadáno: 2.12.2022)
Inscenace povedená, spíše jsem měl problém se samotnou hrou. Předvídatelné schéma o pokryteckých městských intelektuálech a jednoduchých, trochu směšných venkovanech se srdcem na tom pravém místě.
(zadáno: 2.12.2022)
Nevyrovnanost jednotlivých částí. Něco chytré, něco rozplizlé. Může za to předloha, nebo režie?
(zadáno: 2.12.2022)
Na délku představení jsem byl připraven, takže mi tolik nevadila. Historie Ostravy na pozadí historie fotbalového klubu myslím funguje. Robert Finta v titulní roli velmi dobrý. Takže: před představením si dobře odpočinout, dát si dvojité espresso a mohu doporučit.
(zadáno: 2.12.2022)
Na zmenšeném prostoru jsou si k sobě účastníci "umělecké večeře" tak blízko, že je těžké něco skrývat. Až se nakonec vše odhalí ve své nahotě. Velmi povedené zpracování mého oblíbeného Bernharda, k tomu výborné herecké výkony.
(zadáno: 22.9.2022)
Jako "životopisná inscenace" velmi dobré. K tomu univerzální téma o chování člověka v mezních situacích, výborný humor, nepřehnaná dávka patosu, živá hudba a hlavně skvělá M. Matulová (i ostatní výkony výborné, např. Julie Goetzová)
(zadáno: 22.9.2022)
Kateřina Krejčí jako udivené děťátko úžasná.
(zadáno: 28.2.2020)
Těžko hodnotit. Sám bych si tento žánr nevybral, lístky jsem dostal. Šel jsem však pozitivně naladěn: nic hlubšího od toho nečekám, jdu se zasmát a pobavit. A nic. V první půli jsem se ještě párkrát zasmál, v druhé už jen těšil na konec. Prvoplánový humor mě opravdu nebere. Ale naprostá většina diváků byla zjevně nadšená a smála se, takže v rámci žánru situační komedie je to asi velmi povedená věc. Do procentuálního hodnocení tedy dávám jakýsi pokus o průměr z mého hodnocení a hodnocení v rámci žánru.
(zadáno: 28.2.2020)
Nic zas úplně nového či překvapivého mi toto dílo o holokaustu nepřineslo, některé monology i dialogy se mi zdály příliš rozvláčné, nakonec však zůstal velmi dobrý dojem. Přes tříhodinovou délku (včetně přestávky) jsem se rozhodně nenudil a představení uvízlo v hlavě. Nemluvě o výborných hereckých výkonech a zajímavé scéně.
(zadáno: 28.2.2020)
Vojtěch Johaník hraje stvořené monstrum opravdu skvěle. Horor z počátku 19. století na mě ale jinak opravdu působil jako z 19. století. Příliš tragicky stylizované herectví (hlavně postava Frankensteina), do toho postava Alžběty ve zcela jiné rovině. Povedené jsou scény s "oživlým" synem.
(zadáno: 21.11.2019)
Téma stále aktuální, ale i proto ne zas moc originální: Za peníze a sex jsme ochotni připustit, že naše zásady zase nejsou tak zásadní. Vysoko hodnotím energetické toky, které proudily mezi herci navzájem i do hlediště (a navíc bezemisní). A naučil jsem se spousty nových druhů přípravy kávy, které se však v ostravských kavárnách zatím marně snažím objednat.
(zadáno: 19.11.2019)
Netradiční uspořádání hlediště a jeviště, které umožňuje rozehrávat jednotlivé epizody na dlouhé, pohyblivé scéně. Režisér toho zdárně využívá. A ďábel není zase tak hrozný. Hrozní jsou lidé. Někteří. Ostatní jenom trochu.
(zadáno: 11.11.2019)
Téma hry velmi aktuální, povedené, nezasáhlo mě to však tolik, jako jiné inscenace DPB z poslední doby.
(zadáno: 11.11.2019)
Většina podstatných věcí se odehrává venku a uvnitř roste obrovská fragile krabice. Až praskne. Výborné po všech stránkách.
(zadáno: 25.6.2019)
Můj oblíbený film, takže jsem se nevyhnul srovnávání, a i proto asi trochu nižší hodnocení. Lehce cynický Mirek Jana Slováka mi přišel zajímavější, než naivní a snaživá Mirka Markéty Matulové. Film reflektoval šedivou totalitní atmosféru socialistického Československa a převod do současného korporátního prostředí mnohde nesedí. Báječný Arnoštek stejně potěšil nejvíc.
(zadáno: 25.6.2019)
Bezruči ukázali, co všechno se v té hře skrývá. Skvěle vymyšlená scéna, symbol hrachu jako těžkého údělu žen (a Maryška vyfasovala největší hrnec). O parádních hereckých výkonech nemluvě. A k tomu ještě výborná hudba Ivana Achera.
(zadáno: 21.5.2019)
Opět výborný Čechov v Aréně. Určitě něco úžasného uděláme, něco změníme, ale až nebudeme tak unavení... Výborné herecké výkony, scéna i hudba. Pavla Dostálová se mi líbila nejvíce ze všech představení, kde jsem ji zatím viděl. Jen mi úplně nesedlo až příliš groteskní pojetí u některých rolí - Kuligyn, Ferapont.
(zadáno: 2.5.2019)
Až občas mrazilo, jestli se ještě z tohoto dá dělat komedie, ale proč ne, vždyť čistě rozumově ty lidi nikdy nepochopím. Tak se na tu nacistickou partu podívejme skrz absurdní humor. Petr Jeništa s Táňou Malíkovou skvělí. A režisér kol. se taky vyznamenal spoustou inscenačních nápadů.
(zadáno: 2.5.2019)
Honí se tu příliš mnoho zajíců - láska, management, umělá inteligence, korporace, sociální dávky, homosexualita, totalitní stát...odcházel jsem rozpačitý. Ale je to typ představení, které zůstane v hlavě, přemýšlíte o něm a s odstupem několika dní hodnotím výše, než bezprostředně po zhlédnutí. Herečky výborné, zvláště Lucie Ingrová.
(zadáno: 2.5.2019)
Když se odstraní zbytečné morální zábrany, tak to sviští dolů z kopce a sympatickou postavou se může stát i Zabiják. Zajímavá kůldramatická hra, výborní herci a scéna. A romantické finále jako třešnička na dortu.
(zadáno: 8.4.2019)
Scéna, herecké výkony, myšlenky obsažené ve hře, vše vynikající. Nejlepší výkon Vladimíra Poláka, jaký jsem viděl.