Profil uživatele

Kapybara_2

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Landa: 4 % (15)
Pavla Haflantová: 5 % (2)
Helena Grégrová: 8 % (5)
Jan Pařízek: 10 % (11)
Lukáš Dubský: 11 % (10)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 17.7.2017)
Hamlet - Letní shakespearovské slavnosti: 80 %
75%. Chápu, že tohle moderní pojetí a prokrácení původního textu nesedne každému. Mně ale - možná i proto, že jsme seděli hned ve druhé řadě - sedlo dokonale. Herecké výkony spíše civilní a skvělé, atmosféra působivá, některé scény překvapivě vtipné a některé výklady zajímavé (celou cestu z představení jsme například řešili, co to, sakra, mělo s tím Horaciem znamenat). Výstupy typu rozebírání chrchle na zemi bych sice oželela, ale celkový dojem určitě pozitivní.
(zadáno: 21.6.2017)
Kouzelný vrch - Národní divadlo Brno: 60 %
Už když jsme vešli do sálu a viděla jsem herce nahastrošené v extravagantních kostýmech, bylo mi jasné, že tohle není zrovna "můj typ" divadla. Nakonec to nebylo tak špatné, Ondřej Kraus hrál hlavní roli přesvědčivě a některé scény mě i zasáhly (jiné bych naopak vyhodila), ale můj šálek kávy to zkrátka není.
(zadáno: 21.6.2017)
Brněnské kolo - Městské divadlo Brno: 50 %
55%. No tak není to zrovna nejsilnější kus MdB, ale koukat se na něj dá. Herci jsou vesměs dobří, atmosféra Biskupského dvora příjemná, některé momenty inscenace opravdu vtipné, jiné naopak rozpačité. Ale jako oddechová, bláznivá komedie na jedno použití - proč ne.
(zadáno: 18.6.2017)
Jesus Christ Superstar - Městské divadlo Brno: 60 %
Lepší průměr. Je vidět, že jde o starou inscenaci (premiéra: 2005) - je až moc klasická, usedlá, jevištně nezajímavá a chudá (což může být způsobeno i tím, že s ní MdB hodně jezdí na zájezdy). Dušan Vitázek v hlavní roli dobrý, naopak Petr Gazdík mě v roli Jidáše nepřesvědčil herecky ani pěvecky. (Souhlasím s komentářem Cherry a tím, že mužské party zněly občas ve výškách trochu uječeně.) Příjemně překvapila Ivana Vaňková jako Máří Magdaléna.
(zadáno: 2.6.2017)
Johnny Blue - Městské divadlo Brno: 60 %
Ano, místy to působí jako východoněmecká estráda, a ano, příběh za moc nestojí. Brněnští herci jsou ale jistota (například Jiří Mach v hlavní roli zachraňuje, co se dá) a některé písničky jsou opravdu chytlavé. Znovu na Johnnyho Blue nepůjdu, ale jsem ráda, že jsem ho viděla.
(zadáno: 20.5.2017)
TITANIC - Městské divadlo Brno: 70 %
65%. Velkolepé, místy silné (například při srážce s ledovcem takřka mrazí - i díky prvotřídnímu ozvučení), muzikál ale doplácí na slabší libreto. To se soustředí na takové množství postav, že se o každé dozvíme jen minimum a všechny jsou nám tím pádem celkem ukradené. Náhlý závěr s rozdělením pasažérů a posádky na dvě družstva: vlevo přeživší, vpravo umřivší (nebo to bylo naopak?) je pak vyloženě divný a u většiny postav netušíme, jak se do dané skupiny vůbec dostaly.
(zadáno: 20.5.2017)
Jekyll a Hyde - Městské divadlo Brno: 80 %
Skvělý muzikál, úžasná hudba, strhující provedení. Je až neuvěřitelné, jak se Dušan Vitázek dokáže v hlavní dvojroli proměňovat. Celkově jde o hodně působivou podívanou.
(zadáno: 20.5.2017)
Les Misérables (Bídníci) - Městské divadlo Brno: 100 %
95%. Něco tak úžasného se hned tak nevidí. Jedna z inscenací, díky nimž snese brněnská scéna srovnání se světovými muzikálovými produkcemi. Moravští Bídníci jsou například mnohem působivější než londýnské nastudování! Jedinou vadou na kráse byl při našem představení Jakub Uličník (student Marius), který asi neměl svůj den a moc se mu nedařilo. S jinou alternací by to nejspíš byla čistá stovka.
(zadáno: 20.5.2017)
Atlantida - Divadlo Kalich: 50 %
Muzikály Divadla Kalich mám ráda, Atlantida je ale pro mě vyloženě zklamáním. Ani profesionální jevištní provedení, šikovní muzikáloví herci a chytlavé písničky Miroslava Žbirky nedokáží zakrýt pitomoučký, nefungující a zbytečně natahovaný příběh s často až trapnými dialogy.
(zadáno: 20.5.2017)
Šíleně smutná princezna - Studio DVA divadlo: 70 %
Kdo by neměl rád filmovou Šíleně smutnou princeznu. Proto jsem se ze začátku jejího jevištního nastudování bála. Výsledek ale rozhodně stojí za vidění - jde o povedenou, pohodovou pohádku pro celou rodinu. Jan Cina a Berenika Kohoutová jsou v hlavních rolích odzbrojující, oba dokonale zvládají i pěvecké party. Možná jen Jan Kraus si mohl odpustit některé své poznámky k aktuální situaci u nás - lépe by se vyjímaly v jeho televizním pořadu...
(zadáno: 20.5.2017)
Evita - Studio DVA divadlo: 70 %
Režie Ondřeje Sokola je příjemně osvěžující a nápaditá, navíc dokazuje, že i pro tak často inscenovaný kus se dá vymyslet leccos nového. Výkony Moniky Absolonové a Petera Strenáčika excelentní, obsazení Karla Rodena bohužel poněkud nešťastné. Není pochyb, že je Roden skvělý herec a že se i tady snaží, pěvecky ale na roli Peróna nestačí a je vidět, že se v ní i sám cítí nejistý. Škoda. Jinak příjemný zážitek.
(zadáno: 19.5.2017)
Ferda Mravenec - Divadlo Hybernia: 50 %
45%. No tak ano, pro děti asi ano. Je to takové barevné, rozjuchané a rozezpívané. Pro dospělý doprovod jde ale o zážitek krapet horší. Přitom třeba Sněhurka a sedm závodníků, kterou před časem také uvádělo Divadlo Hybernia, ukázala, že muzikál pro děti může pobavit i dospělé. Na to je ale Ferda trochu nudný patron.
(zadáno: 19.5.2017)
Chaplin - Městské divadlo Brno: 80 %
Další povedený muzikál Městského divadla Brno. Zhudebněná biografie Charlieho Chaplina je poutavá i dojemná, profesionálně odvedená po všech stránkách, snad jen zbytečně dlouhá, takže s přibývajícím časem inscenace trochu ztrácí dech. Přesto velká spokojenost. A Marco Salvadori v titulní roli je skvělý.
(zadáno: 19.5.2017)
Sibyla, královna ze Sáby - Divadlo Hybernia: 20 %
No, nevím. Hudebně naprosto nezajímavé, libreto prachbídné a druhá půlka muzikálu už vyloženě spadá do kategorie "WTF". Aneb jak se říká: Ty dvě hodiny života (a peníze za lístek) vám už nikdo nevrátí.
(zadáno: 19.5.2017)
Horečka sobotní noci - Divadlo Kalich: 80 %
Choreograficky, tanečně i pěvecky výborné! Slabší jsou činoherní pasáže a chatrné dialogy. Muzikálová čísla ovšem úžasně šlapou a Jan Kříž v hlavní roli je opravdu velký talent.
(zadáno: 19.5.2017)
Prodaný smích - Městské divadlo Brno: 50 %
Spíš 45%. Jak je u Městského divadla Brno zvykem, výprava i efekty jsou perfektní, problémem je hlavně samotný muzikál. Myslím, že nebylo nutné tuhle podivnost vůbec inscenovat a že si šikovný brněnský ansámbl zaslouží zajímavější kusy.
(zadáno: 19.5.2017)
Bítls - Městské divadlo Brno: 80 %
Co si budeme povídat, dějově je to blbina. Jenže ono udělat podobnou blbinu tak, aby fungovala, je umění. A v Brně se to povedlo. Výsledkem je pohodová podívaná, kde si divák užije nejen dobře provedené hity skupiny Beatles, ale i spoustu legrace. Skvělý tah bylo například nechat Dušana Vitázka mluvit slovensky. Jde sice o malou roli, už jeho první výstup ale vyvolá záchvaty smíchu. Bítls je super zábava, která zvedne náladu. Nic víc, nic míň.
(zadáno: 19.5.2017)
Rocky - Kongresové centrum: 80 %
Moc příjemné překvapení. Když jsem se dozvěděla, že se má u nás dělat MUZIKÁL Rocky, připadalo mi to tak absurdní, že jsem si neodpustila pár rýpavých vtípků. Samotné představení mě ale strhlo. Hlavní role (Jan Kříž, Hana Holišová) dobře zazpívané i zahrané, závěrečný zápas emotivní a naprosto úžasný. Nikdy bych nevěřila, že boxerské utkání může na divadle (navíc v muzikálu) tak skvěle fungovat! Jen škoda toho Kongresového centra - opravdu strašný prostor, zvlášť pro divadlo.
(zadáno: 19.5.2017)
Jesus Christ Superstar - Národní divadlo moravskoslezské: 50 %
Mám obvykle ráda různá moderní pojetí, ale tentokrát jsem inscenační záměr úplně nepochopila. Hlavně v první půli je dění na jevišti hrozný zmatek. Všude spousta lidí a pomalu ani není poznat, kdo právě zpívá. Druhá půlka dojem trošku spravila, ale celkově je pro mě ostravský Jesus spíše zklamání.
(zadáno: 19.5.2017)
Rebecca - Národní divadlo moravskoslezské: 90 %
Velký zážitek. Mrazivé, tajemné, dojemné i napínavé. Skvěle zazpívané i zahrané, výprava i filmové dotáčky na vysoké úrovni. Vše do sebe dokonale zapadá. Rebeccu by měl vidět každý, kdo považuje muzikál za podřadný žánr - už by pak něco podobného určitě netvrdil...
(zadáno: 19.5.2017)
Čas růží - Hudební divadlo Karlín: 10 %
A to je možná ještě nadhodnocené. Peklo. Snad nejhorší muzikál, jaký jsem kdy viděla. Prvních 40 minut k nepřežití. Pak se na scéně objeví aspoň Jan Kopečný, který dobře zpívá.