Studio DVA divadlo
<< Druhý břeh | Hello, Dolly! >>
libreto a texty písní: Tim Rice
hudba: Andrew Lloyd Webber
Evita
Premiéra: 19.2.2015 | 2:15
Překlad: Michael Prostějovský. Scéna: Adam Pitra. Kostýmy: Kateřina Štefková. Choreografie: Renáta Suchánková. Dirigenti: Kryštof Marek, Miloš Krejčí. Režie: Ondřej Sokol.
Poslední uvedení: srpen 2020.
Poslední uvedení: srpen 2020.
Monika Absolonová / Radka Fišarová, Peter Strenáčik, Karel Roden / Ondřej Sokol / Martin Davídek, Ondřej Izdný, Veronika Vyoralová / Petra Kosková, Lenka Bartošíková / Tereza Hálová / Lucie Chlumská / Petra Kosková / Athina Langoska / Lucie Novotná / Berenika Suchánková / Ilona Vozničková / Tereza Zelinková / Jana Zenáhlíková, David Bouša / Vlastimil Červ / Martin Davídek / Karel Korsa / Petr Novotný / František Pytloun / Radek Seidl, Lucie Bloudková, Nela Dobiášová / Natálie Němcová, Jan Šrámek...
Legendární rockový muzikál zpracovávající skutečný osud neobyčejně charismatické ženy Evy Duarte de Perón („Evity“), která se během krátkého života dokázala vyšvihnout ze zavržení až na absolutní vrchol. Z chudinského venkova se prodrala do přepychu luxusních paláců, z nemanželské dcery a chudé dívky se stala žena argentinského diktátora Juana Peróna, modlou národa a ikonou Argentiny. Zatímco lid ji nade vše miloval, její protivníci o ní mluvili v těch nejhorších souvislostech...
inscenace již byla stažena z repertoáru
Volby
Hodnocení (90)
HODNOCENÍ REDAKCE
Iva Bryndová 70 %
19.8.2015 | 593 hodnocení
+ souhlasím
65% - Podle mého prostě Evita není role pro M. Absolonovou - herecky ani energií jí nestačí, má snahu, zejména v druhé polovině je velmi dobrá, ale jinak se mi na ni typově nehodí. Zaujala mě ovšem nová koncepce, která vyvolala velmi působivou atmosféru - víc dorážející na diváka. Zvláštní je, že už je to druhé české uvedení, kde se mi mnohem víc než Evita líbil Che. Tentokrát prostě skvělý Che Petera Strenáčika. A stále víc mě u Evity rozčiluje překlad M. Prostějovského, který se mi prostě nezdá tak dobrý - významně raději jsem měla a stále mám původní české přebásnění
Jan Pařízek 70 %
12.3.2015 | 924 hodnocení
+ souhlasím
Nebylo to tak silné, aby mě to strhlo a nadchlo na ovace ve stoje. Ale přesto dobře odvedená práce. Potěšila živá kapela, pěkná scéna a povedené projekce. M. Absolonová zazpívala velmi dobře, byť hlavně v první části ji několikrát nebylo moc dobře rozumět. Výborný však také P. Strenáčik, který převedl minimálně stejný ne-li ještě lepší výkon. Při děkovačce by si rozhodně zasloužil větší vyzdvižení. Přeci jen táhne tento muzikál výrazně více než K. Roden, který tam má spíše vedlejší roli. Ale i tu zvládl relativně dobře, bál jsem se daleko horšího výkonu. Celkově převládají pozitivní dojmy.
Helena Grégrová 70 %
8.3.2015 | 1716 hodnocení
+ souhlasím
Komornější háv zdařile zintenzivňuje prožitek a muzikálu vysloveně sluší, stejně jako vynikající výkony Moniky Absolonové, Petera Strenáčika a Veroniky Vyoralové. Obsazení Karla Rodena je doopravdy nešťastné, jeho charisma nezakryje, že na svou roli pěvecky nestačí. Promítání titulků nebylo domyšleno, pokud se zobrazují na zatažené zvlněné oponě, jsou z většiny úhlů pro diváka nečitelné. Inscenační klady ale komplexně převažují, hlediště jsem každopádně opouštěla (u)spokojená.
Jiří Landa 70 %
3.3.2015 | 3036 hodnocení
+ souhlasím
Komorní verze slavného muzikálu v režii O. Sokola má mnoho předností. V první řadě je to M. Absolonová a P. Strenáčik, kteří opět potvrzují své výsostné postavení na pražské muzikálové scéně. M. Absolonové spolupráce s O. Sokolem prospěla, poněvadž se dostává zase o něco dál i jako herečka. Například závěrečnou řeč Evity interpretuje tak sugestivně, že z ní dojetím mrazí v zádech. Obsazení K. Rodena do role Peróna považuji za chybu, tvůrci tím provedli medvědí službu nejen herci, ale i inscenaci. Dotáčky na oponě mohly být vyřešeny lépe, stejně tak zvuk psacího stroje. Výborná company.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
R.JELEN.21 50 %
29.8.2020 | 256 hodnocení
+ souhlasím
Za mnou malickost bych nikdy neřekla, že existuje vesmír kde Karel Roden není ani trochu charismatický. Bez role vypravěče Che bych se docela nudila.
Co byla derniera, lidé tleskali ve stoje, Evita se dojimala, mamince se to líbilo, takže vše tak jak má být.
Co byla derniera, lidé tleskali ve stoje, Evita se dojimala, mamince se to líbilo, takže vše tak jak má být.
Kateřina Vodáková 70 %
7.10.2019 | 254 hodnocení
+ souhlasím
Nebýt úchvatného výkonu M. Absolonové, hodnotila bych bohužel níže. Evita v jejím podání zpívá i hraje výborně, emoce a energie z ní přímo tryskají. Kvůli ní stojí za vidění. Scénu v kovové konstrukci nejde jen tak dostat z hlavy. Ovšem obsazení K. Rodena je obrovský omyl. Jeho recitování textů a otrávený výraz ve tváři po celou dobu stopáže sráží celý muzikál. Celkově mi v Evitě zoufale chybí děj a větší propojení sledu pěveckých partů i pouze "vysvětlovacích" částí. P. Strenáčik zpívá skvěle, ale přemíra jeho "psacího stroje" s faktografickými údaji mě postupem otravovala čím dál víc...
RaB 50 %
28.4.2019 | 391 hodnocení
+ souhlasím
Tenhle muzikál mám hodně rád. Bohužel zpracování ve Studiu se mi moc nelíbí...Pozitivy jsou Peter Strenárčik jako Che a Radka Fišarová jako Eva Duarte. Bohužel verze s Monikou Absolonovou se mi líbí míň (neuzpívá to).Jednoznačným negativem je Karel Roden jako Peron. Ten působí jako kdyby ho role vůbec nebavila. O tom, že by měl v muzikálu zpívat mu asi nikdo neřekl - on to vypráví a ještě špatně.
Edit-po shlédnutí verze s Davídkem měním na 60% (když hraje Roden, tak sotva 40).Stále mi tam ale chybí ta "legendární" Evita - zejména pak emoce. Bohužel stále zůstaly i gramatické chyby na scéně.
Edit-po shlédnutí verze s Davídkem měním na 60% (když hraje Roden, tak sotva 40).Stále mi tam ale chybí ta "legendární" Evita - zejména pak emoce. Bohužel stále zůstaly i gramatické chyby na scéně.
Mr.Schaffer 60 %
9.5.2018 | 63 hodnocení
+ souhlasím
Možná byla chybou má velká očekávání, nicméně i přes nápaditou scénu, výborné především pěvecké výkony herců, mi zde chybělo emotivnější zpracování celého příběhu.
Marsden 40 %
23.3.2018 | 15 hodnocení
+ souhlasím
Karel Roden je naprosty omyl teto hry. Zkazil mi cely dojem predstaveni. Neco tak amaterskeho aspiruje na Zlatou Malinu ceskych divadel ci propadak roku.
Troska 60 %
15.3.2018 | 31 hodnocení
+ souhlasím
Móňa je skvělá Evita, ale ty texty... Bryanův překlad je prostě víc.
Lenkad 60 %
28.2.2018 | 71 hodnocení
+ souhlasím
Skvělá režie, nápaditá scéna, ale bohužel Radka Fišarová se mi jako Evita vůbec nelíbila - vysoko posazený hlas bez barvy.
Lucka31 90 %
18.6.2017 | 5 hodnocení
+ souhlasím
Monika Absolonová a Peter Strenáčik robia toto predstavenie vynikajúcim.
Kapybara_2 70 %
20.5.2017 | 21 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Režie Ondřeje Sokola je příjemně osvěžující a nápaditá, navíc dokazuje, že i pro tak často inscenovaný kus se dá vymyslet leccos nového. Výkony Moniky Absolonové a Petera Strenáčika excelentní, obsazení Karla Rodena bohužel poněkud nešťastné. Není pochyb, že je Roden skvělý herec a že se i tady snaží, pěvecky ale na roli Peróna nestačí a je vidět, že se v ní i sám cítí nejistý. Škoda. Jinak příjemný zážitek.
Atribut 60 %
16.3.2017 | 92 hodnocení
+ souhlasím
představení nebylo uplně blbý, ale žádnej nezapomenutelnej zážitek to nebyl. fišarová zpívá pěkně, ale herecky je taková unylá a nijaká, žádná femme fatale. dobrej strenáči, roden obsazenej omylem.
Vesprem 40 %
14.3.2017 | 9 hodnocení
+ souhlasím
První polovina představení mě nijak nenadchla. Radka Fišarová zpívá báječně, ale jelikož se nejedná o One woman show, nestihla vykrýt vše. Po přestávce již bylo představení výraznější a finále nás celkem strhlo. Ale veliký otazník ..... proč si proboha Ondřej Sokol bere role, kde musí zpívat? Nic proti němu jako herci, ale zde opravdu nebyl přínosem
Eva14 80 %
25.2.2017 | 11 hodnocení
+ souhlasím
Monika Absolonová byla naprosto dokonalá a hra celkově skvělá. Jediné, co mi vadilo, byly velmi dlouhé a časté výstupy "vypravěče", ale zase chápu, že jinak by byly po sobě následující scény obtížněji pochopitelné.
Hannah21 80 %
3.12.2016 | 159 hodnocení
+ souhlasím
Viděno jak s Fišarovou, tak Absolonovou. Absolonová Evitu skvěle hraje, Fišarová je s Evitou více sžitá. Strenáčik je úžasný. Roden mi přišel, že ho ta role nebaví.
Jirkan 70 %
6.11.2016 | 564 hodnocení
+ souhlasím
4.11. 2016: Ne moc povedená výprava, poměrně malé jeviště (= malá company) a moc projekce "psaní" nebrání zážitku z muzikálu s živou hudbou, dobrým soundem, vtipnými nápady s velmi slušnými výkony. Peter Strenáčik okouzlí svou univerzálností (Je snad něco co neovládá?). Monika Absolonová mne více a více přesvědčuje, že to na jevišti umí a není jen zpěvačkou v kostýmu (jak to někdy bývá). Role ji hodně sedí. Zapomenout na výstup V. Vyoralové by byla chyba. Neohromilo to, ale byl to velmi příjemný hudební a místy dost nápaditý zážitek.
Nick 80 %
28.7.2016 | 46 hodnocení
+ souhlasím
Bylo by to za podstatně méně, ale naprosto excelentní Fišarová to u mě vyvážila až na pěkných 80 %. Celkově průměrné zpracování, potěší více info ze života Evy (o něco méně už potěší pravopisná chyba v promítaných titulcích), velmi dobrý Strenáčik a samozřejmě nádherná hudba. Zcela otřesný byl Roden, který nejen, že neumí ani trochu zpívat, ale v zde je zcela prkenný i herecky, jakékoliv charisma je pryč a zbývá jen trápení sebe i diváků. Jak už jsem psal, Fišarová naprostá bomba, zejména v závěru, který pro mě byl v jejím podání jedním z nejemotivnějších divadelních zážitků vůbec.
Marketap 60 %
19.6.2016 | 29 hodnocení
+ souhlasím
Radka Fišarová a Veronika Vyoralová vynikající herecky i hlasově. Peter Strenáčik skvělá práce s diváky a pohybové nadání nezpochybnitelné. Bohužel tím výrazné klady Evity pro mě končí. Karel Roden funguje jako rekvizita různě stojící vedle hlavní hrdinky a s veškerou úctou k jeho hereckému talentu - zpěv opravdu není jeho silná stránka. Příběh neplyne, de facto nám jej odvykládá vypravěč s tím, že část si přečteme na plátně. Výsledný dojem je série zpívaných vystoupení uváděných moderátorem. Druhá polovina o dost silnější, You Must Love Me pro mě jedním z vrcholů představení.
Janul. 80 %
16.5.2016 | 43 hodnocení
+ souhlasím
Velmi pěkné představení. Viděla jsem 2x, poprvé s Monikou Absolonovou - skvělý výkon, Karel Roden - trochu zklamání. Podruhé Radka Fišarová a Ondřej Sokol - oba výborní. Strenáčik byl také výborný.
DivadelniFan 80 %
14.5.2016 | 375 hodnocení
+ souhlasím
Velmi milé překvapení! Hezky zpracované, odlehčené. Vynikající Peter Strenáčik. Ten chlap snad dokáže všechno! Výborná Radka Fišarová v hlavní roli, jejíž výkon mě ke konci dohnal k slzám, výkon Karla Rodena nenadchl, ani neurazil, Ondra Izdný předvedl již po několikáté, že patří mezi naší špičku. V company zaujal David Bouša. První půlka byla táhlejší, ale druhá mě naprosto dostala!
Fingee 80 %
1.2.2016 | 46 hodnocení
+ souhlasím
Příjemné překvapení, výborná režie a scénografie. Absolonová byla ještě o nemco lepší než Fišarová.
Mikes 90 %
15.1.2016 | 13 hodnocení
+ souhlasím
Videno 31.10.2015 v obsazeni Fisarova, Strenacik, Sokol.
Skvele predstaveni s vynikajicim obsazenim. Pro me lepsi zazitek nez kdysi ve Spirale. Komorni podani bez me protivnych davovych scen (film). Velmi pusobive, dobre ztvarnene a zazpivane, mozna az moc dojimave a smutne. Trochu mi vadily zmeny textu a zkraceni/vynechani nekterych pisni na ukor nekterych mirne zdlouhavych pasazi. Rusila me horsi prace zvukare s brumy a spatnym nastevnim zacatku nekterych pisni. Celkovy dojem ale presto vynikajici.
Skvele predstaveni s vynikajicim obsazenim. Pro me lepsi zazitek nez kdysi ve Spirale. Komorni podani bez me protivnych davovych scen (film). Velmi pusobive, dobre ztvarnene a zazpivane, mozna az moc dojimave a smutne. Trochu mi vadily zmeny textu a zkraceni/vynechani nekterych pisni na ukor nekterych mirne zdlouhavych pasazi. Rusila me horsi prace zvukare s brumy a spatnym nastevnim zacatku nekterych pisni. Celkovy dojem ale presto vynikajici.
Koeman2 60 %
22.11.2015 | 188 hodnocení
+ souhlasím
Muzikál, který popisuje nejdůležitější okamžiky života Evity Peron, drží nad vodou zejména pěvecký výkon Radky Fišarové. Překvapením též výkon hlavního průvodce dějem Che v podání Petera Strenáčika (velmi uvolněný a přirozený výkon a hlasově velmi dobrý). Nepochopil jsem angažování Karla Rodena. Jeho postava nemá co hrát (mávat lidu zvládne každý průměrný herec), o jeho krátkých pěveckých výkonech ani nemluvě. Druhá polovina lepší než první, velké až patetické finále. Celkově průměrně secvičený muzikál s nestárnoucími melodiemi A.L.Webbera.
IvaRoubova 80 %
11.11.2015 | 23 hodnocení
+ souhlasím
Počkala jsem si na R. Fišarovou, poslouchat hlas M. Absolonové delší dobu mi činí problém. První půle spíše na rozjezd, ale druhá bezchybná, dech beroucí a mrazivá. Radka mě nezklamala a O. Sokol velmi mile překvapil. P. Strenáčik - perfektní. Nedovedu ale pochopit, proč vůbec muselo vzniknout přebásnění M. Prostějovského. Mám naposlouchané CD ze Spirály s texty Jiřího Bryana, které jsou mnohem zpěvnější, hercům by bylo i lépe rozumět. Tohle "nové" mě rozčiluje, občas bylo zaměněno jen slovo (svůj Olymp už máš - původně svá křídla už máš). S původními texty mohla být Evita o level lepší.
Monulinka 80 %
14.10.2015 | 391 hodnocení
+ souhlasím
V porovnání s ostatními hrami O. Sokola mi přišla jeho režie umírněnější, čistší. A vůbec to nebylo na škodu! Začátek byl trochu pozvolnější, ale především druhá půlka mě do sebe vtáhla. R. Fišarové jsem na začátku taky občas nerozuměla, víc se mi líbil P. Strenáčik, O. Sokol jako Perón svým velmi solidním výkonem mile překvapil. Supr hudba, scéna a práce s prostorem. A neodpustím si jednu velkou výtku - kdo dal do těch projekcí tolik čárek ve větě navíc??
Pavel.Tomas 90 %
7.8.2015 | 159 hodnocení
+ souhlasím
Režijní pojetí Ondřeje Sokola látce velmi prospělo. Monika Absolonová je Evita, už se těším na Radku Fišarovou. A ať si kdo chce co chce říká, Karel Roden je Perón a na repríze, kterou jsem viděl zpíval. A dojemně...
Fedorocko 70 %
22.6.2015 | 766 hodnocení
+ souhlasím
Tady je je zbytečné cokoliv přidávat k hodnocení pana Jana Pařízka.Naprosto s ním ve všem souhlasím. Moniku mám rád,ale opravdu jí jako mladé holce někdy nebylo rozumět.Jinak určitě jsem byl rád,že jsem na představení,kdy se Monika s Evitou loučila před mateřskou,byl.
Divačka 70 %
20.6.2015 | 42 hodnocení
+ souhlasím
Očekávání bylo větší. Monika Absolonová byla výborná 85 %. Nejlepší mi přišel Peter Strenáčik 100 %. Líbila se mi scéna i choreografie. Karel Roden se na tuto roli nehodil
Fekete 30 %
15.5.2015 | 200 hodnocení
+ souhlasím
Nebyt dobre M. Absolonove 80 % a malo obsazene V. Vyoralove 80 % hodnotil bych 20 %, takhle slabych 30-35 % ... krovi 10-20 %, Roden 10 % (nekolikrat bohuzel vylezl na jeviste, zkusil i falesne zpivat ale vetsinu nastesti jen odrikal), zajimavy Strenacik 65 % a Sokol 30 % (zadne vyrazne rysy), oproti velkemu ocekavani celkove zklamani. V zaveru potlesk velmi vlazny, zadny aplaus, nadseni nebo vyvolavani zpoza kulis. Zajimalo by me kde a kdy tam byli ti zdejsi nadsenci kteri tu ted davaji tak vysoke hodnoceni, ja tam byl 14.5.2015 :-))
Petr Jan 90 %
19.3.2015 | 6 hodnocení
+ souhlasím
Ztvárnění Evity Ondrou Sokolem je velmi neotřelé a poutavé. Monika Absolonová spolu s Peterem Strenáčikem perfektně společně provází příběhem a samozřejmě oba nádherně zpívají. K tomu Karel Roden jako Juan Perón je skvělá volba, protože svojí postavou i vzezřením budí respekt, zároveň jeho pěvecký projev a barva hlasu jsou velmi příjemné. A samozřejmě nesmím zapomenout na nádherný zpěv Veroniky Vyoralové a Ondry Izdnýho. Celkově inscenace drží velmi dobře pohromadě a graduje nádherným způsobem, až mě z některých scén, kdy se kupříkladu Juan Perón a Evita dostávají k moci mrazilo v zádech.
Tomkom 20 %
14.3.2015 | 89 hodnocení
+ souhlasím
Těch dvacet pouze za zpěv Moniky Absolonové. Za mě naprostý propadák....
Divadelnik 30 %
13.3.2015 | 155 hodnocení
+ souhlasím
Já bych takové hodnocení neviděl. Taky jsme byli 12.3. na muzikálu EVITA a přirovnali bychom to nejspíše ke generální zkoušce a ne k představení po premiéře. M.Absolonová/mám jí rád/ v první půlce ječela, K. Roden hrůzy výkon /jak po pěvecké tak i chvíli po pohybové stránce-nechápu jeho obsazení do role/, company příšerná. Nejlepší výkon podal P.Strenáčik, který si zaslouží pochvalu. Vůbec jsme nepochopiili ovace ve stoje u některých diváků na konci muzikálu.
honzy 50 %
13.3.2015 | 284 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Pražské uvedení skvostného Webberova muzikálu EVITA v komornějším provedení a s úspornou scénografií a choreografií, může někomu vadit.Pěvecké a herecké výkony M.Absolonové a P.Strenáčika a.jejich Evita i Che jsou novátorské ale i místy až nepřesvědčivé.a také bez emocí..Dobrý je live hudební doprovod K.Marka a celkovému zvuku není třeba nic moc vytýkat.Dokonce i K.Roden v roli Peróna se k M.Absolonové hodí a to nejen svojí hereckou osobností.Sbory bohužel nezní vždy dobře..O.Sokol se zhostil režie po svém a překvapil neotřelými nápady,místy však až na hranici únosnosti muzikálu.Hodnoc. 50%,
Ala 70 %
2.3.2015 | 168 hodnocení
+ souhlasím
Evita je sama o sobě krásný muzikál a ačkoli verze ze Spirály je mému srdci o hodně bližší už kvůli jinému přebásnění a v současnosti vyškrtnuté pecce "Ta dáma na to má", i tohle nastudování jsem si užila. Peter Strenáčik je dokonalý Che, Monika Absolonová taky podala velmi pěkný výkon. Jedinou vadou na kráse je Karel Roden v roli Peróna. Jak si ho vážím za jeho filmovou práci, tak bohužel tohle někdo nedomyslel. Dát herci, který neumí zpívat, roli v muzikálu. Příště by mohl třeba jít do baletu. Jak už psal někdo přede mnou, je to žhavý kandidát na hrůzovýkon do místní ankety.
Brezinar 30 %
2.3.2015 | 20 hodnocení
+ souhlasím
1.3.2015 Podle hodnocení jsem byl asi na úplně jiném představení. Místa ve 2 řadě, v případě, ze byla zatažená opona, nedal se vůbec přečíst text, který byl důležitou součástí představení, pěvecké výkony nijak extra nenadchnou, nejvíce mile překvapil Ondřej Izdný, škoda malého prostoru. Ač mám Moniku rád, tato role jí moc nesedla, někdy to bohužel tahalo za uši.
Grabzu11 90 %
22.2.2015 | 7 hodnocení
+ souhlasím
Pro mě zajímavé nápady. Myslím si, že divadelní zpracování je dobře uchopené. Monika a Strenáčik výborní. A ať si kdo chce, co chce říká nevadí mi zpívající herec, který napůl zpívá, napůl mluví (mimochodem intonuje, což by mu kdejaký zpěvák v dnešní době mohl závidět). A nesouhlasím s tím, že nehraje. Naopak mi přijde Karel Roden mnohem více jako Peron než jeho filmový představitel. I když jsou názory různé, pro mě tato inscenace smysl má. I husí kůže občas nastoupila.
Martin21 80 %
21.2.2015 | 467 hodnocení
+ souhlasím
Výborní P. Strenáčik a V. Vyoralová. Naprosto tristní výkon Karla Rodena - první adept na "hrůzovýkon roku" do příští ankety. Zpěv tragický a herecky, jakoby se role bál. Dovedu se v této roli představit např. Petra Štěpánka. A samozřejmě naprosto vynikající Monika Absolonová, coby Eva Perón!!!
Verkaurbanova 40 %
3.5.2017 | 4 hodnocení
+ souhlasím
Novátorský přístup ne vždy zaručí dobrý zážitek. Karel Roden je obsazen snad pouze za zásluhy, bohužel ani alternace samotného režiséra do jeho role situaci nijak nevylepšila. V obou podáních je Perón jen jakýsi vedle stojící a nic neovlivňující pán. Obě Evity a Che jsou světlou stránkou představení. Bohužel opět další Evita, uváděná u nás s krkolomným překladem Prostějovského....
NikolaK. 90 %
10.1.2017 | 2 hodnocení
+ souhlasím
Z divadla jsem odešla tak nadšená, že se skoro bojím jít na Evitu podruhé, abych případně nemusela nadšení přehodnocovat. Nicméně bych ráda viděla v roli Evity i Moniku Absolonovou, takže to snad někdy risknu a půjdu znovu.
Oo77 40 %
3.2.2016 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Za mě velké zklamání. Evitu mám naposlouchanou v podání Madonna/Banderas a ve verzi uvedené v divadle Spirála. Měla jedinečné obsazení a texty znám pomalu zpaměti. Monika Absolonová sice zpívá krásně, ale na roli Evity je moc jemná a prostě mi nesedí, počkala jsem si tedy na Radku Fišarovou. Její výkon je skvělý, výkony ostatních velmi slabé. Obsazení muzikálu herci/nezpěváky nebyl dobrý nápad. Vedle poněkud slabého podání mi hodně vadilo přebásnění textů. Těšila jsem se, že uslyším písně, které si pouštím doma, a takhle jsem o půlce přemýšlela o odchodu domů.
Jana-Vl 40 %
30.1.2016 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Ani výkony herců a jedna hezká píseň nemohou zachránit plytký scénář.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.