Profil uživatele

R.JELEN.21

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 10 % (2)
Veronika Boušová: 13 % (3)
Michal Novák: 17 % (12)
Helena Grégrová: 18 % (9)
Lukáš Dubský: 19 % (9)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 16.2.2019)
Mocná Afrodíté - Divadlo pod Palmovkou: 80 %
Já jsem si to bohovsky užila, sice mě při prvním pohledu dost naštvalo, že role ve které jsem se těšila na Terezu Dočkalovou a Ondřeje Volejníka jsou přeobsazené. Když chcete Terezu a nedostanete ji prostě to nasere xD Nicméně soubor a především pan Kupka a paní Fialová jsou skvělý a já se nasmala a moc jsem si to užila. Děkuji
(zadáno: 13.2.2019)
Sedmé nebe - Divadlo pod Palmovkou: 80 %
První část je o stupínek výše než ta druhá, ale představení je velmi dobré. Otázka kam ho zaradiť, v porovnaní s jinými soubory a scénami je výborné. Porovnání se souborem Palmovky je dobré, nikoliv nejlepší.
K výkonům herců: pan Valenta je jako žena i s knírem pořád krásnější než já :// :D
(zadáno: 4.2.2019)
Něco za něco - Divadlo pod Palmovkou: 30 %
Není to to nejhorší co jsem viděla, nicméně není to od toho zase tak daleko. Asi dvě minuty po začátku se mě zmocnil pocit: Co to k****a je? zatím mě nepustil. Takže nejdříve plusy: chybějící přestávka, to trápení podstatně zkrátí (fakt že by dost lidi uteklo vynechám xD) a Tereza Dočkalová. Jelikož když člověk nemůže říct nic hezkého má radši mlčet, tak tady to ukončím. Na začátku jsem říkala divnější program jsem neviděla, teď už mě to nechává dost v klidu xD Jo ještě, je docela frustrující, když si vemu, že pan Dianiška je v tom všem oblečení pořád hezčí ženská než já ://
(zadáno: 26.1.2019)
Kdo se bojí Virginie Woolfové? - Městská divadla pražská: 90 %
Skvělé výkony :) Těch 10 % chybí jenom protože Čapek je malinko lepší.
Paní V. Gajerová je neskutečná, z pana A. Procházky mi doslova spadla brada, paní V. Kubařová umí zahrat opilou nanynku (bohužel hra jí o moc více prostoru nedává). Pan V. Dvořák byl pro mě skvělým v Čapkovi a je skvělý i zde. Děkuji za výborný zážitek
(zadáno: 20.1.2019)
Dopisy Olze - Divadlo v Dlouhé: 70 %
První kultura 2019 a 4 návštěva v Dlouhé ;) Scénu jsem si vybrala záměrně, protože patří k mé oblíbené v Praze.
Z první půle jsem trošku na rozpacích, všichni podají výborné výkony. Nějaký dílek ale chybí, nemám z toho takový pocit jako u lidské tragikomedie nebo souborného díla WS. Člověk pak cítí ještě obdiv spíše než k Havlovy k paní Olze, která musela být neskutečná žena. Docela mě někdy štvou zvukové doprovodné prvky. Druhá půle to výrazně zvedá, ale nelze se ubránit tomu, že něco chybí. Celkové mi v této hře přijde mužská část souboru výraznější než ženská.
(zadáno: 23.12.2018)
Marie Stuartovna - Západočeské divadlo v Chebu: 50 %
Ta inscenace má potenciál být skvělá, ale nemohu si pomoci něco drhne. Rozhodně jsou tu světlé okamžiky v podobě pana Baťka a pana Čelebiče, pro mě na nich představení dost stojí! Velmi dobrý výkon podávají i obě dámy v roli královen. Je otázka jestli je to akustikou budovy, hluchými místy na pódiu, nebo některým hercům jde velice špatně rozumět. Někdy také postavy mluví do rekvizit což celkové srozumitelnosti nepomáhá. Díky tomu je pro mě kontinuita trochu špatná. Je to škoda, protože potenciál tam je !! Po přečtení recenzí zjišťuji, že podobný problém nemám sama.
(zadáno: 17.12.2018)
Čapek - Městská divadla pražská: 100 %
Ta hra má přesah. A přitom mi připomíná kruh, Kruh události, které se v každé epoše cyklí, které mají své tváře, své bohy a své oběti. Tehdy to bylo Židé a kdo je to dnes ? I dnes máme své Hitlery, své Čapky, své bohy a své ďábly. Otázkou je jak se na naše bohy dívají ti druzí a jak se ne budou koukat další generace. Jak budou jednou soudit nás, jako lidi, kteří měli to štěstí na bohy nebo dovolili žít takové ďábly.
Jen po dnů bez spánku a po odběru krve mi to tu občas vypíná! Ale hraje to skvělá!
Nakonec k popisu stačí 3 slova OVACE VE STOJE !
(zadáno: 9.12.2018)
Don Juan - Divadlo pod Palmovkou: 70 %
Nelze popřít, že představení je pojmuté dosti alternativně. Což nemusí úplně každému sedět a vyhovovat.
Já jsem ale s hrou spokojená, celý soubor podává výborné výkony a dámy pokud chcete na pár chvil vidět koule jinde než na stromečku, je to ideální volba xD
Celá hra stojí na výkonu jednoho herce a překvapivě to není pan Ondřej Veselý jako Don Juan, ale pan Radek Valenta jako Sganarel. Zde je širší nominace na Thálii zcela zasloužená a bez něho by hra nebyla ani z daleka tak dobrá. Dost čekáte na jeho výstupy.
Já osobně doporučuji
(zadáno: 1.12.2018)
Pardál - Divadlo Ungelt: 90 %
Ovace ve stoje většinou nezasloužené nejsou a zde tedy zasloužené byli a řádně!
Velice mě scény paní Štěpánkové a pana Němce bavili.
Určitě se v tomto malém divadélku objevím znovu.
(zadáno: 1.12.2018)
Čochtanův divotvorný hrnec - Divadlo Semafor: 50 %
Moje první divadlo v Praze.
Aneb konečně po dvou letech jsem našla někoho, kdo půjde se mnou a chtěla jsem jako první hru, vidět něco spojeného s postavou pana Wericha.
Po absolvování jsem byla příjemně spokojená, ale když teď po x představeních hodnotím zpětně, je to spíše takový průměr. Ve výsledku mě nejvíce bavili rozmluvy paní Molavcové a pana Suchého.
Nicméně je zde vidět úcta k dílu a odkazu Jana Wericha.
(zadáno: 1.12.2018)
Večer tříkrálový aneb Cokoli chcete - Letní shakespearovské slavnosti: 50 %
Mé první Letní shakespearovské slavnosti a nemůžu se ubránit dojmu, že jsem od toho čekala více. Cena lístků by mě ani tolik netrápila, ale asi to v této podobě není nic pro mě.
I když jsem velmi ráda, že jsem hru viděla a velmi pro mě stála na scénách pana Šteindlera, paní Boudové a pana Cardy.
(zadáno: 1.12.2018)
Manon Lescaut - Národní divadlo: 50 %
Já nějak nevím, celý pocit z té hry je takový nijaký.
Ano herecké výkony jsou skvělé, ano scéna je krásná ale přesto je ten pocit takový nijaký, takový divný.
Nevím jestli to je přílišným očekáváním, nebo nevhodnou volbou sedadel (myslím, že nijaký pocit by byl i při změně úhlu pohledu).
Jsem ráda, že jsem to viděla, ale mám lepší hry na doporučení.
(zadáno: 1.12.2018)
Dánská občanská válka 2018-24 - Divadlo Na zábradlí: 30 %
Za mě NE!
Pamatuji si přesně ten pocit po první části, kdy jsem si při přestávce říkala: "Okey, nic horšího jsem zatím neviděla, ale dám tomu šanci! Třeba druhá část bude lepší."
Po skončení druhé části, už mi ta první přišla jako velkolepý a umělecky hodnotný počin, kdy jsem si musela říct: "Větší blbost, jsem neviděla a doufám, že už neuvidím."
Nevím jestli to je mým žaludkem, ale mě prostě celá ta proplivaná druhá část nesedla a to jsem zvyklá jíst v menze.
(zadáno: 1.12.2018)
Nora (Domeček pro panenky) - Divadlo pod Palmovkou: 80 %
Je nepopiratelným faktem, že Tereza Dočkalová je v této roli skvělá.
Dosud jsem jí znala hlavně jako tu ženskou z Branek, bodů, kokotů ale ona je i skvělá herečka a má fakt krásný nohy (ano, zní to blbě, ale prostě mě užírá závist).
Hra je určitě nejlepší ve scénách s Norou, jich je to trochu vleče a ostatní postavy mě přílišně nezaujali.
Co se ale týká samotné Nory, tak ve výsledku jí člověk přeje aby si po odchodu od Thorvalda pořádně nabila rypák.
(zadáno: 1.12.2018)
Laskavé bohyně - Divadlo pod Palmovkou: 100 %
Téma hry nejspíše nesedne všem.
Pro mě na ní byli nejpoutavější dvě věci, vizuál měnící se scény (mám pro to zrovna v tomto divadle zvláštní slabost) a pak výkon pana Teplého (až teď si říkám, že to jméno se k té roli tak zvláštně hodí).
Má to svá hluchá místa, ale ve výsledku člověk odchází se zvláštní směsicí pocitů a nálad, zásluhou hlavně závěrečného monologu.
Jak je možné, že se něco takového dělo? Prostě je! Byla bych já sama schopná, zabíjet jako oni? Nejspíš ano!
Nesuďte všechny podle jejich činů, možné v té době jen dělali co bylo nejsprávnější pro jejich přežití.
(zadáno: 1.12.2018)
Králova řeč - Divadlo pod Palmovkou: 100 %
Já bych to mohla vidět znovu a znovu a znovu a pak už ne, už by to asi bylo moc.
Martin Stránský je v této roli skvělí a pan Dušan Sitek ještě lepší. Je pravda, že z celé hry jsem nejvíce těšila až tito dva budou na scéně opět spolu. Mám nějaké zvláštní zalíbení pro způsob budování scény, kdy jsou přestavovány předměty. Sice to protahuje to prodlužuje dobu hraní, ale přesto to vůbec nepůsobí špatně.
Já to rozhodně doporučuji
(zadáno: 1.12.2018)
Souborné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách - Divadlo v Dlouhé: 100 %
Nepopírám, ze hry jsem byla nadšená.
Jako průzor dílem WS je to velmi příjemné, hra příjemně šlape. Člověk se jen směje a směje a najednou je konec a člověka až zamrzí, že hra nemá těch minut ještě o trochu více. Vůbec se nedivím, že hra se hraje až do dnešních dnů a je stále navštěvovaná, já bych na ní šla klidně znovu.
Rozhodně stojí za to!
(zadáno: 1.12.2018)
407 gramů z Bohumila Hrabala - Divadlo v Dlouhé: 70 %
Moje první seznámení s Hrabalem i se souborem Divadla v Dlouhé.
hru jsem si vybrala, protože jsem chtěla vidět hrát pana Táborského, nic jsem o ní nevěděla ani kontext nic. Na jednu stranu očekávání příliš vysoká nebyla, ale hra se mi líbila a s výkonem herců jsem vyla příjemně spokojená.
Od té doby jsem viděla pár lepších hry a abych byla spravedlivá tak i horší.
Ze tří her, které jsem v Dlouhé až doposud viděla je tato nejslabší, ale určitě není špatná. Jen bych spíše doporučila Souborné dílo WS nebo Lidskou tragikomedii.
(zadáno: 30.11.2018)
Lidská tragikomedie - Divadlo v Dlouhé: 90 %
Hra velice stojí na osobě pan Vondráčka a pana Němce.
Soubor divadla je výborný, ale zbývající postavy mě ve většině případů příliš neoslovili.
Každopádně jsem ze hry odcházela nadšená, jen málokdy se mi stane, že se asi po 3 minutách přistihnu s tupým výrazem a otevřenými ústy, která se smějí od ucha k uchu. Tak nějak mi z poslední verze Odjinuda spadla brada a stále jí tak nějak hledám.
Určitě se investice vyplatila :)