Profil uživatele

Kateřina Vodáková

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Holubec: 14 % (10)
Michal Novák: 15 % (31)
Jan Pařízek: 17 % (35)
Pavel Širmer: 18 % (44)
Anežka Hrebiková: 19 % (21)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>

(zadáno: 13.11.2018)
Konzervativec - Městská divadla pražská: 0 %
Tohle myslíte opravdu vážně? Větší ztrátu času jsem v divadle nezažila. Museli jsme odejít, to se fakt nedalo.
(zadáno: 28.10.2018)
Sňatky z rozumu - Divadlo na Vinohradech: 50 %
Bohužel mě neoslovilo ani téma, ani jeho jevištní zpracování. Je to takový ten starý styl divadla, který mě nebaví. Sňatky jsou místy nudné a krácení by prospělo. Přidávám nějaká % za výtečného a herecky výrazného D. Bambase, který vynikal nad ostatními. Rovněž skvělý je ve hře V. Jílek. Také jsem ocenila větší množství písní a s tím související muzikálnost herců.
(zadáno: 19.10.2018)
Moře - Městská divadla pražská: 30 %
Ze Z. Piškuly vyrostl velmi charismatický a pohledný muž a také výborný herec. Toť jediné pozitivum této hry. Zoufale mě to nudilo a nepřišlo vtipné... Škoda, v souvislosti s výraznými personálními změnami v MDP jsem měla velká očekávání, o to více jsem zklamaná.
(zadáno: 19.10.2018)
Sirotci - Divadelní spolek Kašpar: 80 %
M. Němec nemá herecky ve své věkové kategorii konkurenci. Bravo!
(zadáno: 20.9.2018)
Žítkovské bohyně - Divadlo pod Palmovkou: 80 %
Masakr. Děsilo mě to.
(zadáno: 16.9.2018)
VIP - Mime Prague: 80 %
Nevšední vjemy. Stojí za vidění.
(zadáno: 7.9.2018)
Muž se železnou maskou - Divadlo Broadway: 70 %
V Muži se železnou maskou jsou některá herecky a textově slabší místa a pěvecky slabší alternace (N. Řehořová, M. Schreiner...), ale celkově je to zdařilý muzikál, který stojí za vidění. Hodně mě baví V. Svoboda :-) A V. Drahokoupil a A. Bartošová jsou velmi talentovaní. Mile pěvecky překvapila I. Marešová. / Doporučuji sedět v předních řadách.
(zadáno: 14.6.2018)
Třetí prst na levé ruce - Divadlo Na Fidlovačce: 70 %
Mám smíšené pocity... Hry, ve kterých účinkuje jen jedna či dvě osoby, zřejmě nejsou pro mě to pravé. Přesto velmi oceňuji nadprůměrné výkony obou hereček a obdivuji, že se dokážou poprat s tak velkým množstvím textu.
(zadáno: 12.6.2018)
Sen noci svatojánské - Divadlo Na Fidlovačce: 70 %
Zatím nejlepší hra, co jsem na Fidlovačce viděla. Tradičně skvělá hudba D. Krále. Líbilo se mi efektní scénické řešení a nápad s tanečnicemi na šálách. Kostýmy moderní a musím vyzdvihnout světýlka zakomponovaná do některých z nich. I. Pazderková se do vážné role nehodí, V. Chaloupková je natolik půvabná žena, že v roli nesebevědomé "ošklivky" Heleny není uvěřitelná. Z herců nejvíc zaujal charismatický V. Navrátil, ale měl by zapracovat na jevištní řeči - polyká slova. Pojetí řemeslníků se nepovedlo, otravné. Nerada porovnávám nesrovnatelné, ale zpracování Snu v ND mi přijde mnohem povedenější.
(zadáno: 12.6.2018)
Élektra - Divadlo v Dlouhé: 70 %
Velmi zvláštní počin. E. Hacurová je pro mne největší objev mezi mladými herečkami za poslední roky. Zaslouží si se více prosadit do povědomí veřejnosti a doufám, že získá Thálie.
(zadáno: 29.5.2018)
Eva tropí hlouposti - Divadlo Na Fidlovačce: 40 %
Skanzen na jevišti. Tohle nesoučasné divadlo opravdu není nic pro mě. Dala bych ještě méně, ale musím přeci jen ocenit pěvecké výstupy, které nebyly špatné a nadto i obrovský pohybový um a zápal pro herectví D. Ratajského. Z praktických aspektů pro diváka mě potěšila super účinná klimatizace, v horku panujícím venku je k nezaplacení.
(zadáno: 25.5.2018)
Harold a Maude - Divadlo na Vinohradech: 70 %
70 % za výkon paní herečky H. Maciuchové a za krásnou hudbu. Poselství a myšlenky ve hře jsou nádherné, ale měla jsem velká očekávání, která se bohužel nenaplnila. Paní Maciuchová hraje krásně, ale hra jako taková mě bohužel docela nudila. Mrzí mě to :-( A nejvíce mě otrávily ty silné výbuchy petard u "sebevražd" Harolda.
(zadáno: 25.5.2018)
Cizinec - Divadlo Na Fidlovačce: 70 %
Neměla jsem žádné očekávání, ale nakonec se mi hra docela líbila. Nejvíce mě bavila role L. Pečenky, mile mě překvapila V. Chaloupková. U komedií je nejtěžší se mi zavděčit, tak vysoká % dávám výjimečně. Fidlovačka má dobrý herecký soubor a výběr repertoáru není špatný, ale ty lavičky prostě nedávám. I ve staré tramvaji se sedí pohodlněji. Kdo tohle sezení vymyslel, ten Fidlovačku dlouhodobě připravuje o diváky. I já bych sem ráda chodila častěji, ale to nepohodlí mi vždy zkazí zážitek :-(
(zadáno: 19.5.2018)
Ulity - Divadlo na Vinohradech: 80 %
Mé první setkání se Studiovou scénou DnV. Téma hry mi sedlo, našla jsem se v něm. Jednoduché, přesto funkční kulisy a dobré herecké obsazení. Je zajímavé pozorovat, jak se změní poloha herce v tomto komorním prostoru oproti velkému jevišti. Nejvíce mě bavila dějová linka Z. Vejvodové a M. Lambory, V. Javořík se věrně vtělil do role. Autorka trefně vystihla dnešní dobu, která je přesycená možnostmi, ale my neumíme být šťastní a přežíváme každý ve své ulitě. Ale co je to vlastně štěstí?
(zadáno: 30.4.2018)
Strýček Váňa - Městská divadla pražská: 70 %
Celkově vydařeně vystavěné. Herecký um V. Fridricha mě začíná bavit čím dál víc. Okouzlující Z. Kajnarová a brilantní A. Procházka je úplně jako prototyp figurky z pera Čechova. A kostýmy se opravdu povedly!
(zadáno: 30.4.2018)
Želary - Městská divadla pražská: 80 %
Celkově velmi povedený počin, nicméně hudba se mi ze všech aspektů hry líbila nejvíce.
(zadáno: 25.4.2018)
Čapek - Městská divadla pražská: 70 %
Hlavní role J. Hánovi neskutečně sedla.
(zadáno: 21.4.2018)
Klec bláznů - Divadlo Radka Brzobohatého: 70 %
Odreagujete se :-) Ernesto vyniká ve všech hrách DRBu a T. Racek je v této hře geniální!
(zadáno: 17.4.2018)
Opilí - Divadelní spolek Kašpar: 40 %
(zadáno: 17.4.2018)
Touha jménem Einodis - Divadlo Ungelt: 60 %
Bohužel mě rušily výstupy M. Heina.
(zadáno: 16.4.2018)
Nora (Domeček pro panenky) - Divadlo pod Palmovkou: 70 %
Výrazné výkony J. Teplého a T. Dočkalové. Zasloužená Thálie.
(zadáno: 9.4.2018)
Idiot - Městská divadla pražská: 80 %
Nesmírně působivý zážitek! Tolik nadčasový text... Dechberoucí výkon A. Bílíka. On se pro tu roli narodil! I herecké výkony dalších postav jsou nadprůměrné.
(zadáno: 4.4.2018)
Ifigenie v Aulidě - Divadlo na Vinohradech: 80 %
Mimořádně náročný, těžký text pro herce i pro divákovu pozornost a soustředění. Scénické řešení je neobvyklé, ale výborné a dějově funkční. Oceňuji také moderní kostýmy a hudbu, které je tak akorát. Herecké výkony jsou vynikající, obdivuji um herců naučit se takto hutný text. Dusno by se dalo krájet. Kvůli scéně doporučuji sedět co nejvíce vepředu a uprostřed (ale promítání zadní části "tunelu" na plátna v balkonech je poutavý nápad).
(zadáno: 1.4.2018)
Můj romantický příběh - Divadlo pod Palmovkou: 40 %
Líbilo se mi zapálení a pojetí postavy I. Wojtylové, jinak slabé.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 > >>