Profil uživatele

Kateřina Vodáková

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 17 % (42)
Lukáš Holubec: 18 % (15)
Michal Novák: 18 % (40)
Helena Grégrová: 19 % (54)
Anežka Hrebiková: 20 % (25)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 > >>

(zadáno: 8.8.2020)
Dějově zajímavé, sezení kousek od herců působivý zážitek... Jako vždy výborný D. Bambas. Scéna jednoduchá, ale funkční. Oběma poklona za zvládnutí tolika textu.
(zadáno: 8.8.2020)
Jakýmkoliv parodiím obecně moc nefandím... Ale na odreagování v pohodě, oživení do pražské muzikálové nabídky. P. Pálek a K. Bohatová jsou kvalitní muzikáloví herci, některé nápady jsou fajn a vtipné, něco už mi přišlo moc. Ale své divačky si to najde.
(zadáno: 8.8.2020)
Trapné, nevtipné, lacině a příliš vulgární, nevkusné, v podstatě bez děje. Tohle tlachání ještě v dnešní době někoho zaujme a rozesměje? Trpěla jsem. 10 % za postavu Buňky s pár vtipnými momenty... Průšvih dovršený nepohodlným sezením.
(zadáno: 8.8.2020)
Ne, tak toto se z mého pohledu v Dlouhé opravdu nepovedlo. Miluji Shakespearovu tvorbu a hry od SKUTRů, ale toto ztvárnění Sonetů mi nesedlo a nepromluvilo ke mně. Velké zklamání... Promarněná šance. Nuda, chaos. % dávám za snahu herců. Jinak má ale Dlouhá skvělý soubor a chodím sem ráda.
(zadáno: 8.8.2020)
Nejlepší hra, co jsem zatím ve ŠD viděla. Obsazení je výborné - neměnila bych. Zajímavý objev je pro mne J. Grundman - má oči jako vlk, pro tuto roli se narodil. Oživením do "depky" jsou J. Mansfeld s kytarou a T. Petřík s flaškami, kteří jsou v ději jakoby omylem, ale vlastně ne. Úžasná scéna, která se bortí stejně jako jeho život, mrazivá hudba i zdařilé kostýmy dotvářející dobu. Nemám, co bych vytkla, na konci jsem slzela, což se mi nestává často. Jen moc nedoporučuji 1. řadu - herci chodí po větvích a kousky dřeva trochu odlétávají. Ale celkově nádherné zpracování této nadčasové klasiky!
(zadáno: 8.8.2020)
Nejlepší muzikál, co jsem v Praze viděla! Viděno 4x s různým obsazením a půjdu ještě. Některé alternace jsou slabší... Dvojice Vojtek (zasloužená Thálie) & Ryšavý je ovšem TOP! Úžasná hudba (i textově) a krásné efekty scény i světel, pěkné kostýmy, zajímavý děj. Jen ty sedačky v Hybernii... nekonečný příběh.
(zadáno: 5.8.2020)
Pohodová oddechovka v krásném prostředí Vyšehradu. Zatím nejzdařilejší, co jsem na této letní scéně viděla. Písně jsou v ději příjemným oživením. M. Absolonová je skvělá herecky i pěvecky, navíc je velmi sympatická lidsky! F. Blažek mě mile překvapil, zpívá lépe, než jsem čekala. Dobře zvolená ústřední dvojice. Líbí se mi i nápad spojení různých příběhů, nenudila jsem se ani chvilku. Nejlepší čast hry je ta svatební... Doporučuji všem, kteří se chtějí odreagovat a zasmát :-)
(zadáno: 1.8.2020)
Čekala jsem víc... Hru táhne výkon M. Isteníka, překvapil! První polovina je slabší, druhá lepší, ale závěrečná projekce ze sauny je přešlap. Celkově mi ladění děje do frašky moc nesedlo. Kostýmy a hudba ovšem zdařilá. M. Ruml je bavič, S. Rašilov a A. Bílík klasicky dobré výkony. E. Burešová mě na divadle nebaví, prvoplánové, ploché, jen vzhled nestačí. V zadních řadách (prostory HAMU) prakticky není slyšet mluvu, nechápu, že u představení s takto drahými vstupenkami herci nejsou oportovaní. Nepřesednout si po přestávce blíž, nic bych ze hry neměla. Škoda.
(zadáno: 22.7.2020)
Některé myšlenky a situace (ty vážnější) mě zaujaly, ale jinak to není typ hry pro mě. Já hledám v divadle něco víc.
(zadáno: 23.6.2020)
Čekala jsem víc, ale na odreagování v pohodě. Líbili se mi Šoposká a Štabrňák.
(zadáno: 3.12.2019)
Drábek ve vrcholné formě! Smutný obraz zvrácené doby. Odvážný kus v MDP, který je pro některé diváky jistě nestravitelný, já však hýkala smíchy... Nápaditá scénografie a výborná hudební složka (Král je dle mého génius divadelní hudby - viz např. Velká mořská víla), která se vryje do paměti. Brilantní J. Hána jako naivní Dianka prožívající krizi pohlavní identity a V. Hybnerová ztvárňující současné neženské ženy. Krvavá část s Klausem je pro mě již za hranou únosnosti, ale jinak před Drábkovou precizní schopností odpozorovat a pojmenovat úchylnosti doby nezbývá než smeknout.
(zadáno: 19.11.2019)
Vizuálně okouzlující počin. Hravé, naučné, zdařilá hudba, nápadité kostýmy... Vděčné téma pekla, království, přírodních živlů, dobra a zla. Dějově se nenudí ani dospělí. Vynikající P. Strenáčik!!! Dále zaujaly dámy J. Zenáhlíková, V. Veselá a z nejmenších talentovaná A. Vágnerová jako Zlatovláska. Pěvecky slabší královny (Slováčková, Kuklová). Prostory HDK jsou úchvatné, opravdu vysoký divácký komfort, prostorné sezení. Kéž by takových divadel bylo v Praze více. Z hlediska délky muzikálu jej doporučuji spíše pro trochu větší děti, malinké měly problémy vydržet v klidu a potichu.
(zadáno: 1.11.2019)
Typický Havlíčkův rukopis - psychologická sonda do nitra mezilidských vztahů. Slabý odvar Neviditelného v Rokoku... Ale překvapivě dobře zvolené obsazení ústřední trojice - Jurek, Pfauserová, Jachnická. Jiří tak dlouho vybírá, až přebere a zůstane sám, což neunese... Scénicky zajímavý nápad skel z potravinové fólie a jejich funkční zapojení do děje. Bohužel divadlo zoufale potřebuje rekonstrukci, snižuji hodnocení kvůli špatnému diváckému komfortu - sedadla v MANĚ jsou ještě horší než lavice Na Fidlovačce a to je co říct.
(zadáno: 31.10.2019)
Spousta žvanění, rádoby vtipy, usmolené kostýmy, dost otravné (!) závěsy, kolovrátková hudba bez nápadu, Salzmannová otrávená ze špaget... K tomu všemu ještě tragická anti-herečka T. Marečková. Bohužel nic, na co by mě bavilo jít znovu. Havlův fraškoidní styl zkrátka nesedne každému, ostatně víc než třetina neobsazeného hlediště tomu odpovídá. Režijně výlet do minulého století. Koho ale musím vyzdvihnout - M. Donutilovi role neskutečně, ale neskutečně sedí! Jak ušitá jemu na míru. Herecky mě mile překvapil.
(zadáno: 7.10.2019)
Zpracování celkově působí jako výlet do starých časů, muzikálový žánr je teď už někde úplně jinde (viz Mefisto). Ale délka Galilea není přehnaná a měla jsem štěstí na dobré obsazení... T. Novotný, Dasha, T. Trapl a P. Kolář patří do české muzikálové extraligy. Zvláště T. Novotný exceluje. Ale tolik zde chybí nosný příběh! Postavy v podání I. Chýlkové, M. Maděriče a I. Vodochodského mě nebavily. Z komiků pobavil jen M. Kavalčík. J. Feriová hlasově nezaujala. Galileo sice neurazí, viděla jsem v Hybernii už i horší kusy (např. Iago), ale bohužel ani příliš nenadchne.
(zadáno: 7.10.2019)
Nebýt úchvatného výkonu M. Absolonové, hodnotila bych bohužel níže. Evita v jejím podání zpívá i hraje výborně, emoce a energie z ní přímo tryskají. Kvůli ní stojí za vidění. Scénu v kovové konstrukci nejde jen tak dostat z hlavy. Ovšem obsazení K. Rodena je obrovský omyl. Jeho recitování textů a otrávený výraz ve tváři po celou dobu stopáže sráží celý muzikál. Celkově mi v Evitě zoufale chybí děj a větší propojení sledu pěveckých partů i pouze "vysvětlovacích" částí. P. Strenáčik zpívá skvěle, ale přemíra jeho "psacího stroje" s faktografickými údaji mě postupem otravovala čím dál víc...
(zadáno: 7.10.2019)
Viděno v kouzelném prostoru Letní scény na Vyšehradě. Opojná směs lehkého větru, stromů, atmosféry letního večera, krásných hradeb a nočních zvuků hru nesmírně pozvedla a dobarvila. D. Bambas hraje Cyrana jako o život, o třídu převyšuje ostatní herce. Úchvatné je zejména jeho umění precizní jevištní řeči. L. Fischerová ztvárňuje Roxanu spíše jako naivní krásku, což je škoda. Výborný je ovšem vášnivý O. Kraus, který mě zatím nezklamal v žádné roli, ve které jsem jej viděla v jiných divadlech. Velký talent! Závěrem musím vyzdvihnout krásnou hudbu...
(zadáno: 1.6.2019)
Fatální psycho, z divadla jsem odcházela a bylo mi nedobře. Velmi na mě dolehla úzkost a nános bahna. P. Konáš ztvárňuje elegantního a inteligentního despotu strhujícím způsobem, z P. Tenorové tryská šílenství každým coulem. Obsazení ústředního páru nešlo zvolit lépe! Zrcadlová kostka funguje nadmíru skvěle stejně jako moderní hudba, klasické melodie mě spíše rušily. M. Kačmarčík mi zde nesedl, slizu bylo příliš, v tolika hrách v MDP bych jej fakt nemusela. S. Affašová je zatím více prvoplánová kráska než herečka, ale potenciál má. Hra je opravdu silná, herecky úchvatná a stojí za vidění.
(zadáno: 31.5.2019)
Naprosto STRHUJÍCÍ výkon D. Bambase v hl. roli! Ač jsem v divadlech pečená vařená, nestává se mi často, že bych sledovala herce s otevřenou pusou. Jeho výkon je unikátní. D. Bambas hraje o život, patří roli. Zcela zasloužená Thálie! Inscenace je celkově zdařilá, výborná modernější hudba, jednoduchá scéna funguje a postačuje. Ani minuta nudy, humorná místa nejsou trapná. Kvalitní výkony i dam - L. Končokové, M. Pachlové a A. Hladké. Nejsilnější je závěrečná scéna s Othellem, docházel mi dech... DĚKUJI za zážitek! Smekám.
(zadáno: 25.5.2019)
10 % za vynikajícího Z. Piškulu, pro Romea se narodil! Jinak monstrózní průšvih. Omlouvám se za upřímnost, ale horší herečku než T. Marečkovou jsem neviděla. Na Julii nemá vzhled, její pisklavý hlas a jevištní mluva je katastrofální stejně jako pokus o zpěv. Pohybovou neohrabaností mi připomínala postavu z Lovců mamutů, její Julie s nechutnou parukou a příšernými kostýmy vyznívá jako pacientka z Bohnic. Absence soudnosti. Neuctivé, neadekvátní chování režiséra na generálce tento přešlap jen dovršilo. Krásné, nadčasové Hilského verše znějí ve zvoleném ději a scéně naprosto absurdně. Never more!
(zadáno: 12.3.2019)
Tísnivá atmosféra, která vás vtáhne do sebe a až do konce nepustí zpět do reality. Oči dokořán, vnitřní třes a napětí, nepříjemný pocit strachu... tohle se mi v divadle nestává často. Chemie mezi ústřední dvojicí je neuvěřitelně silná! Z menších rolí výtečný T. Turek, kostýmy, hudební složka a scéna rovněž vysoce působivé. BRAVO!
(zadáno: 7.3.2019)
Ach Bože, ta atmosféra! Ta, kterou umí jen SKUTŘI. Ztrácela jsem dech. Jsem šťastná, že jsem zrovna ve věku, kdy už dokážu chápat jejich pojetí her, zároveň mě nesvazují inscenační předsudky z minulosti a jsem plně otevřená všem jejim nápadům a změnám vůči předlohám. Zde pro mě nový herecký objev S. Jacques - jeho křehkost a něha v projevu mě fascinovala, tradičně skvělá A. Fialová - divoká, přesto tolik zranitelná, vynikající J. Sklenář - výbušný, přesto plachý a milující. Neméně silné výkony J. Zapletal, M. Zavičár a S. Venclovská. Kostýmy, hudba (!), zpěvy, scéna a hra světel dechberoucí.
(zadáno: 7.3.2019)
Další z psycho her ve Švanďáku. Tento psycho-dusivý ráz zdejších kusů mě už začíná zmáhat, je toho temna již nějak příliš. Samotné hornické téma mě nezaujalo, nebavilo a živá hudba mě rušila, ač jinde bych ji cenila, zde nefungovala. Zajímavý nápad s bodláky a výrazný herecký výkon Filipa Březiny. Těším se, že u Švandů posílí svěžím vánkem herecký soubor a jsem zvědavá, jaké role nastuduje.
(zadáno: 2.3.2019)
To se nedalo. Vydrželi jsme 30 minut.
(zadáno: 1.2.2019)
Brilantní výkon T. Novotného, vynikající interpret, bez něj bych hodnotila níže. Pěvecky velmi dobrá D. Richterová, ale herecky a když jen mluví je nejistá. Nudné a zdlouhavé Iagovy písně, slabý pěvecký výkon J. Ledeckého mě vysloveně rušil, ač jako tvůrce muzikálů je geniální, to uznávám a nerozporuji. Mile překvapila A. Stanková a L. Korbel. B. Slezáček pěvecky opravdu ne. Nesedla mi přemíra vojenství a arabského motivu, tradičně ztísněné sezení v Hybernii zážitku nepřidalo. Škoda takového pojetí, námět Othello x Iago je jinak velmi slibný.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 > >>