Profil uživatele

Kateřina Vodáková

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Kotoučová: 19 % (29)
Helena Grégrová: 19 % (70)
Jan Pařízek: 19 % (60)
Michal Novák: 19 % (51)
Lukáš Holubec: 20 % (24)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6  >  >>
(zadáno: 29.6.2022)
Takto v ND ANO...
(zadáno: 29.6.2022)
Bohužel jsem se jen párkrát zasmála u situací P. Tomicové s její "dcerou", ale jinak ne. Zvláštní pojetí, které mě nenadchlo. Přitom na bizarnosti a Drábkův styl chodím moc ráda, ale tento Revizor mě i přes slibné obsazení nudil. Škoda s tak aktuálním tématem...
(zadáno: 29.6.2022)
Už jsem přestávala věřit, že někde uvidím hru ze současnosti, která se obejde bez trapností, nevtipů a situací mimo realitu. Až do Yermy, wow! Jsem teď ve věku té postavy ze začátku děje a ten dusivý tlak na mateřství kolem sebe cítím taky. Zřídka nemám co vytknout, ale tady prostě není co. Výkon N. Horákové je na Thálii, textově jsem jen žasla, jak vše sedí k realitě a z obsazení mě zaujal i T. Havlínek v pro něj neobvyklé roli. Nápad s mini skleníky je výborný, stejně jako hudba a scéna. Myslela jsem, že Neviditelný bude na dlouho nejlepší inscenací v Rokoku, ale Yerma ji předběhla. Půjdu ještě několikrát. Za mě událost této sezóny!!!
(zadáno: 28.6.2022)
Ošklivec se (myšleno v dobrém) vymyká všemu, co jsem zatím v ČK viděla. Bavil mě jiný, svěží rukopis B. Holička a zápal V. Kotka, který je herecky o třídu výš než ostatní. Dozrál v obrovský talent! Hraje opravdu intenzivně, přesto přirozeně, na konci z něj doslova valil pot. Kvituji drobnou a vhodnou interakci s publikem, nadchla mě volba "hlavní" skladby od M. Richtera a zaujal i nápad s postupným "stejnokrojem" všech postav... Zkrátka povedený titul s dobrou pointou a myšlenkami. Přesto by prospělo více pracovat se scénografií a stopáž mi kazilo horko v sále - takový věčný handicap ČK.
(zadáno: 26.6.2022)
Ano, děje je v Herečce pomálu a divák nezažije smršť složitých situací a vztahů... Ale šla jsem se hlavně zasmát, dojmout a "pobýt" s P. Tomicovou, kterou mám moc ráda herecky i lidsky. Vše jsem dostala. Navíc Drábkův rukopis já obecně můžu... Viděno zrovna na její kulaté narozeniny, pointa životního bilancování tím tedy získala ještě silnější rozměr... Milá hra s příjemnou hudbou i kulisami, ve které se P. Tomicová cítí dobře a o to myslím šlo. A jako bonus R. Kalvoda, který je opravdu tak skvělý a přirozený komik, že je to na odrovnání :-) Část s mikulášskou nadílkou je nejvíc!
(zadáno: 24.6.2022)
Takové ze života. Smsky bych napsala lépe, ale jinak zajímavý nápad. Jedna z těch lepších her v ČK, i když by jednotlivé časové úseky prospělo víc nabít dějově. Mezi O. Sokolem a K. Lojdovou pořád nějaká jiskra je...
(zadáno: 20.6.2022)
Po několikáté v ČK a zdejší způsob humoru a styl her se mě prostě nedotýká. Stejně jako si nezvyknu na pokaždé horko v sále a nepohodlné, stísněné sedačky á la sardinky... Nový kus "Večer na psích dostizích" je bohužel směsí absurdních debat a hádek 5 mužů, prakticky bez děje, dynamiky a bez pointy ve 2 místnostech. Nezaujalo. Jen Š. Krupa je zajímavý, neokoukaný typ a zajímal by mě i v jiných rolích...
(zadáno: 20.2.2022)
M. Němec je vynikající a multitalentovaný herec, ale zde klady této hry končí... Pro mě příliš nestravitelné, divné i dlouhé.
(zadáno: 16.2.2022)
Změť absurdních situací, která dohromady bohužel nedrží a nefunguje... Pro mě nestravitelná I. Uhlířová a M. Dadák. V dobrém ční výkon V. Kotka. Přestavba kontejneru ve druhé půlce nekonečně dlouhá a nudná, tu si měli nechat na přestávku. Část děje v kontejneru je pak stejně nejslabší... Jinak změna sedadel se ČK velmi nepovedla - nepohodlné, ztísněné, krutě málo místa na nohy, v hledišti horko a to je teprve únor. Škoda.
(zadáno: 9.2.2022)
Ze 2. řady mě María de Buenos Aires vtáhla a nepustila! Jiné, vášnivé, místy děsivé, výrazové i obrazové... Dynamický koktejl s úchvatnou živou hudbou, který ABC vyloženě sluší. Ze zpěvu G. A. Colmenareja jsem byla jak v tranzu. Výtečná Nina Horáková opět nadchla a nezklamala, stejně jako multitalentovaný K. Krhovják. Celkově v obsazení nevidím slabinu, což se nestává zas tak často. Kostýmy i scéna fungují, nasvícení efektní, české titulky kvituji. Celkově L. Vagnerová zase potvrdila svůj um.
(zadáno: 30.11.2021)
Dění v ČR je v posledních letech jeden velký, nevkusný a nelogický bizár, tak se to sem vlastně hodí. Ale osobně nechápu, proč do takových (ne)her investovat peníze a čas herců i publika... Několik diváků odešlo už v průběhu, nedivím se. 10 % za M. Písaříka, na tu roli se fakt hodí.
(zadáno: 13.11.2021)
Zdařilé, gradační, nenudící! Role L. Žáčkové mi připomíná její Blanche z Tramvaje do stanice Touha z ČK, ani zde mě se svou zvláštní živočišnou aurou nezklamala a typově sedí. Výborný A. Bílík jako protipól ke slizkému pantátovi, kterého skvěle ztvárňuje R. Kalvoda. Co mě také nadchlo je otáčivá bytová scéna - výtečně hře dotváří spád a funguje i jako myšlenkové pochody a výčitky hrdinů. Hudba je rovněž vhodně zvolena k temnotě děje. Doporučuji.
(zadáno: 9.11.2021)
Téma jako takové je zajímavé a současné, má scénický/filmový potenciál. Ovšem paní sedící před námi hru celou prospala, čemuž se bohužel nedivím. Zdlouhavé a nudné provedení, scéna strohá, hudba nezaujala. Jiná paní hned v 1. řadě průběžně hýkala smíchy do ticha k situacím bez vtipu. Zkrátka větší show se odehrávala v hledišti než na jevišti... Promítání hraní ze zákulisí divadla je možná dobrý nápad, ale pokud projekce tak převažuje nad hraním na jevišti, je to na usnutí. R. Jašków výborný jako vždy, ale i když je ŠD má srdcovka, zde prostě lépe hodnotit nemohu, odpočítávala jsem konec...
(zadáno: 7.11.2021)
Zatím nejlepší záležitost, kterou jsem v Komedii viděla. Režijně výborný tah v podobě zapojení scénického tance, který Z. Piškula zvládá na výbornou stejně jako hereckou polohu. Předsudky z imitační show, které jsem měla vůči K. M. Fialové, se po zhlédnutí několika her v MDP rozplynuly. Je výborná herecky, pohybově i pěvecky. Uvěřitelná, éterická i vášnivá. Scéna i hudba jsou zdařilé, promítací plátno vhodně dotváří celek a pomáhá k lepší viditelnosti. Z hlediska hlavního dění každopádně doporučuji sedět napravo. Jen počet postav S. Lehkého bych zde přehodnotila, trochu zvláštní...
(zadáno: 7.11.2021)
Oprávněná Thálie pro Vojtu Dyka, z mého pohledu nemá v mladé generaci umělců konkurenci! Dokonalý pěvecky i herecky, všestranný. Tradičně vysoká laťka tvorby O. Brzobohatého. Holmes představuje poctivé a originální muzikálové osvěžení po všech těch slepených písničkálech, které nemají hlavu ani patu. Výborná hudba, scéna, kostýmy i choreografie, vtipné hlášky. Obraz ve vlaku špičkový. :-)
(zadáno: 31.10.2021)
Všechna čest. Nic lepšího jsem herecky ani hudebně v DnV neviděla. Balada totiž vybočuje z konceptu zastaralého, zatuchlého inscenování DnV, což mě pozitivně šokovalo a nadchlo. Zejména M. Lambora, T. Císařová a D. Bambas - po všech stránkách dechberoucí výkony. Opravdu nádherné zpracování, v DnV pro mě doslova jako zjevení! Slzy vestoje...
(zadáno: 31.10.2021)
Bohužel má velká očekávání hra nenaplnila. Výborné K. Cibulková s E. Josefíkovou, ostatní dámy jsou v rolích z mého pohledu znatelně méně uvěřitelné. Jinak celkově mi scházelo více propojeného děje.
(zadáno: 31.10.2021)
Velký bizár, ale náramně vtipný, přitom ne plochý a hlavně (bohužel) tak aktuální! Ještě lepší než jednička. Občerstvující nálož bláznivých situací v pesimistické, vystrašené době. Výborní P. Konáš s A. Bílíkem, při jejich prvním rande divadlo lehlo smíchy... Volila jste Babiše? Nenasytná E. Leinweberová s K. Krhovjákem jako bohničtí pacoši nepřekonatelní! Zkrátka geniální duo Drábek & Král bych přála každému modernímu divadlu, ale jsem ráda, že tvoří právě v MDP.
(zadáno: 30.10.2021)
Srdcovka - Joskův překlad mám pod kůží stejně jako výborně obsazenou i mimořádně zahranou verzi ŠD. Tím více jsem od ABC čekala zcela (!) odlišné pojetí. Derniéra v ŠD má být důvodem k převzetí nemalého množství stejných nápadů/rysů? Nemyslím si. + Meloun, psí granule, Savo, Burger King... nesmyslné. T. Havlínek s B. Kaňokovou jsou jako ústřední pár úchvatní, ale další obsazení je pohřbilo. P. Konáš nesedí věkově, I. Uhlířová a T. Milostný do výrazných rolí absolutně nezapadají typově - PRŮŠVIH. Mdlí, nevýrazní, slabá jevištní řeč a emoce, znuděná mimika. Na vraha úplný nonsens! Je mi to líto, protože ten text je prostě skvělý...
(zadáno: 17.10.2021)
Honzlová Rokoku sluší. Plusové body za divadelně neokoukané dílo. B. Kaňoková nesleze 140 minut z jeviště a je nejen krásná, ale i herecky výborná! Silný příběh bojovné ženy z nechutné udavačské doby, která se loni vrátila... A. Kracik hrál sympaticky, P. Konáš tradičně skvělý a V. Dvořák jako kněz nezklamal. Prostě vhodně obsazené, nikdo mě neiritoval, písně fajn a scéna úspornější, ale celek funguje. Doporučuji!
(zadáno: 17.10.2021)
Nebavilo, nesedlo...
(zadáno: 16.10.2021)
Měla jsem od této verze velká očekávání, která se ale bohužel nenaplnila... Ztratila jsem se. Přepadaly mě pocity nudy a to mi jinak dlouhé hry nevadí, pokud jsou dynamické a dobře vystavěné. Ubrala bych celku tak hodinu, první část je moc dlouhá na soustředění. "Vypravěči" mě zde vyloženě iritovali, ženy s plnovousem ve vojenském, kapesní lopaty a ping pong - nezaujalo... Hudba a scéna průměr. Překvapila mě K. M. Fialová, do rolí v MDP dává opravdu duši. M. Donutil a F. Březina klasicky dobří, S. Affašová úchvatně krásná, J. Vlasáka za energii obdivuji. Znovu už bohužel vidět nemusím...
(zadáno: 29.9.2021)
Přidávám % za celkový výkon O. Veselého a úplně poslední scénu s telefonátem, jinak bych dala méně. Chce to v sobě mít dávku určitého masochismu, oblibu kýče a smysl pro travesti, aby toto pojetí člověku sedlo. Se mnou, ač nejsem konzerva, se to nepotkalo...
(zadáno: 19.9.2021)
Drábkovsky nápaditý počin pro dítka i dospěláky. Královsky okouzlující hudba, která nejednu duši pohladí. Je radost, že se MDP ubírají tímto tvůrčím směrem a netočí se v kruhu s muzeálními inscenacemi ztvárňovanými stokrát "jinak", ale přeci stejně. K. Krhovják Petra Pana nehraje, on jím je! K. Fialová jako laskavá Wendy nabízí divákovi nejen něhu a jiskru v oku, ale i silný pohybový a hudební talent. I. Lupták je až k sežrání roztomilá psí chůva, F. Březina nemá jako Hák chybu. Právě malý divák je ten nejpřísnější kritik, ale dvojitý Pé obstál. :-) Vtipné, hravé, s dobou. Věřím na víly! A vy?
1 2 3 4 5 6  >  >>