Profil uživatele

Karel Toman

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 8 % (5)
Anežka Kotoučová: 10 % (2)
Kateřina Jírová: 10 % (2)
Jiří Landa: 13 % (3)
Iva Bryndová: 18 % (4)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 3.9.2021)
Výtečná divadelní zkratka, vynalézavá forma. Vtipné i depresivní. Skvělí a neokoukaní herci. Tesla a Stigmata do Komedie patří.
(zadáno: 15.8.2021)
Dávám 20 procent je kvůli Filipu Březinovi, který ztvárnil dvojroli holiče a diktátora. A snaží se, i když nemá "co hrát", nemá co sdělovat, místy se zbytečně pitvoří, napodobuje genialitu Chaplina (pohyby, gestikou i mimikou) a nejde mu to tak geniálně, ale to snad ani nikdo neočekával. Co je horší - inscenace nemá žádnou zásadní myšlenku a není a ani zbla vtipná. Tohle je jen další neumělé divadelní parazitování na slavné filmové předloze.
(zadáno: 19.7.2021)
Manýristická inscenace, jakoby se režisér staral víc o vnějškovost.
(zadáno: 19.7.2021)
Tady (i jinde) si režisér Čermák pohrává s trapností a laciností a nakonec se stane z komediální inscenace spíš nepříjemný kýč, který je rádoby apelativní.
(zadáno: 19.7.2021)
Režisér básnivému textu (který rozhodně není jen politicích) moc neporozuměl, snaží se ho za každou cenu ilustrovat (převleky, gumové masky zvířat, driblování s míči), místo toho, aby mu věřil. Asi v polovině představení vyjede na jeviště kapela a diváci si myslí, že už je konec. Není. Kapela s rozhodně ne dost punkovou (ale značně falešnou) zpěvačkou odejde po svých a nudíte se dál... S hudbou ze záznamu.
(zadáno: 2.7.2021)
Divadlo Na zábradlí klesá stále níž a níž. Neoriginální, nevtipný text, nezvládnutý kontakt s publikem, dvacet procent dávám jen za prostředí planetária. Jinak tohle je mrhání talentem dobrých herců, kteří zde byli za trapáky.
(zadáno: 2.7.2021)
Hravá, vtipná, invenční inscenace a sympatičtí herci! Tesla je tady zpracován spíš jako encyklopedické heslo, ale to nevadí, je to předvedené opravdu hodně bohatě a dokonce se tu potkáte i s viditelnou elektřinou...
(zadáno: 2.7.2021)
Proč proboha uvádět v divadle starý a skvělý film? Co mu měl divadelní jazyk dodat? Je to jen slabý odvar a místy dost trapný a přepálený.
(zadáno: 27.6.2021)
Tahle fúze dvou divadel se nepovedla. Text příšerný.
(zadáno: 27.6.2021)
(zadáno: 27.6.2021)
(zadáno: 27.6.2021)
Skvělá hudba!
(zadáno: 27.6.2021)
(zadáno: 27.6.2021)
(zadáno: 27.6.2021)
Zdeněk Piškula je dobrý, ale ta inscenace je kýč. Je tam až moc tanečků, moc pozlátka. Hra Roberto Zucco je opravdu o něčem jiném.
(zadáno: 27.6.2021)
(zadáno: 27.6.2021)
(zadáno: 27.6.2021)
Hájek je dobrý, ale inscenace trochu obstarožní.
(zadáno: 27.6.2021)
Nepřipadalo mi to moc vtipné, ani dobře zahrané, mnohem lepší byla Dianiškova inscenace na podobné téma - Zvrhlá Margaret v A Studiu Rubín.
(zadáno: 27.6.2021)
Inscenace Jedlu se trochu moc podobají jedna druhé, Trmíková je ale pořád dobrá!
(zadáno: 27.6.2021)
Tato inscenace je nudný omyl. Špatný scénář, žádné nové informace, příšerně zorganizovaná "divadelní procházka". Připadal jsem si jako při nějaké nekreativní hře ve škole v přírodě.
(zadáno: 27.6.2021)
Morávek už moc v kondici není. A inscenace ze Semaforu by měly asi zůstat v Semaforu.
(zadáno: 27.6.2021)
Zajímavé téma, nezajímavá inscenace, režisér Hába ne moc talentovaně ilustruje řečené (tedy to, co napsala skvělá Uhlová).