Profil uživatele

Karel Toman

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Landa: 16 % (8)
Lukáš Dubský: 22 % (13)
Iva Bryndová: 23 % (19)
Kateřina Jírová: 23 % (6)
Lukáš Holubec: 24 % (9)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 25.3.2023)
Kniha je rozhodně lepší než tato okleštěná inscenace. Dianiškova režijní metoda, kde se tluče humor s trapným patosem, je už vyčerpaná a ne moc intelektuálně uspokojivá. A rozhodně to Dianiška neumí s herci z Dlouhé.
(zadáno: 25.3.2023)
Starý dobrý Činoherák... Tedy konverzačka s naoko aktuálním tématem a s neatraktivní až směšnou scénou. Dobří herci (Ondřej Rychlý a Marta Dancingerová) a průměrní herci (ostatní), kteří nějak po svém naplňují text, přesně tak, jak to umí z nekonečných televizních seriálů. Proč ale chodit do divadla? Rozhodně doporučuji peníze dát do prasátka a pustit si televizi.
(zadáno: 25.3.2023)
Estráda s pitvořivými herci, prvoplánově agitačním textem, nevkusnou scénografií. Silně to připomíná povinné televizní vysílání školám z dob hluboké totality. Hlavně ať se to nehraje pro školy, tohle je přesně ten typ divadla, které děti nadobro a nezvratně od umění odradí...
(zadáno: 5.3.2023)
Naštěstí dnešní Národní divadlo nejsou jen inscenace Hordubal a Naši furianti. Moderní, plná režie, skvělá a nápaditá scénografie, herci, kteří hrají rádi a ví co. Katarzní divadlo, i když divák ani neví proč.
(zadáno: 5.3.2023)
Aktuální, angažovaný i poetický text. Nejedná se o žádnou bezduchou adaptaci filmu. Díkybohu. Vtipná Míčová, hudebně nadaná Goetzová. Objevem je pro mě Dan Kranich v roli Jacka. Možná ale až moc režijních a hudebních kudrlinek. Zbytečné "zdobné" kostýmy... Ale pořád to byl divadelní zážitek.
(zadáno: 5.3.2023)
Klasika staře, nekreativně, neaktuálně. Národní divadlo, které by mělo smysl tak možná v předminulém století... Herecké výkony slušné, ale bez citu, bez nadšení, bez emocí. Dramaturgická bezradnost. Stačil nudný Hordubal.
(zadáno: 23.12.2022)
Velice dlouhá a nudná inscenace. Nemyslím si, že je to skvělá dramaturgická volba, román je starý třicet let a opravdu není nadčasový, inscenátoři se "tváří", že znají ruskou a ukrajinskou duši, opak je pravdou, vytvářejí trapnost a karikatury. Režisér Dušan D. Pařízek se dokonce pokusil být vtipný, ale nebyl. Herci se plácají a přehrávají v otřesných kostýmech (opět asi humor, tentokrát Polívkové) v rozkouskovaném textu (o kterém si někdo může myslet, že je dramatizací románu).
(zadáno: 7.12.2022)
Dejvické divadlo někdy také šlápne vedle... Zelenkův text je dost banální, ne příliš vtipný, z poněkud staré doby. Ivan Trojan samozřejmě excelentní, ale posun ke dnešku by už DD opravdu slušel.
(zadáno: 7.12.2022)
Divadlo jako terapie? Chudák Rusalka kýčovitá, sebestředná...
(zadáno: 7.12.2022)
Velice špatná dramatizace, dramaturgyně vytvořila z novely slabou detektivku pro starší a pokročilé, řečené se opakuje několikrát, není tam žádné napětí, žádná psychologie. Vše se odehrává v jednom prostředí (opravdu měli takové sokolovny na Podkapartské Rusi?). Neúnosná délka, průměrné herectví.
(zadáno: 25.11.2022)
Co dodat? Inscenace bez vkusu i humoru.
(zadáno: 25.11.2022)
Mikuláškova metoda posté. Některé scénky jsou přesto stálé vtipné, je jich ale poskrovnu, herci přesní. Mám smíšené pocity, Zábradlí už asi nepřekvapí.
(zadáno: 6.11.2022)
Tomáš Petřík solidní, jeho monolog na začátku zábavný, lynchovská scéna fajn. Ale po úvodní čtvrt hodině nic objevného, překvapivého, nosného.
(zadáno: 6.11.2022)
Použití kýče a popiny, které se trochu vymklo kontrole. K výročí si mohli Geissleři nadělit víc.
(zadáno: 6.11.2022)
Rozhodně není třeba chodit na toto představení. Mohli byste umřít nudou.
(zadáno: 6.11.2022)
Lukáš Brutovský si toho vzal na sebe trochu moc. A vytvořil moc dobrý text, nadprůměrnou režii a příšernou hudbu... Herci výborní, sochař na scéně zbytečný. Celkově ale doporučuji.
(zadáno: 6.11.2022)
David Drábek jako dramatik a režisér padá na samotné dno. Tentokrát už ale bude cesta na vrchol téměř nemožná. Hloupý text, podbízivá režie.
(zadáno: 21.3.2022)
herectví 0%
režie 0%
scéna a efekty 70%
úprava Londona a humor -20%
(zadáno: 13.2.2022)
Čirá radost z divadla! Hravá, vtipná, inteligentní inscenace a přesní herci...
(zadáno: 10.2.2022)
Andrea Berecková je opravdu výborná herečka a především díky jejímu výkonu je tato inscenace docela fajn. Ke konci se přece jen už diváci mají tendenci podívat na hodinky a atmosféra se vytrácí. Není to ovšem vinou režie Tomáše Loužného, možná spíš jeho dramatizace, částečně i předlohy, kterou také nedočte každý. Rozhodně tuto inscenaci procítí každý jinak.
(zadáno: 10.2.2022)
Nejedná se o pouhou dramatizaci sarkastického románu o marnosti lidského rodu, připsané postavy Darwina a Vonneguta inscenaci dodávají filozofický rozměr a ukazují, že je to nadčasová próza. Nadchla mě pohybová práce s talířem/satelitem i bohatá hudební stránka. Ke konci toho ale bylo už moc, divák by měl občas vydechnout a zpracovat řečené. Skvělí byli Míčová a Gottwald. Karin Bílíková dobře zpívá!
(zadáno: 9.2.2022)
Velice dobrý koncept inscenace (ať už se to týká formy, hudby nebo scénografického vtipu), ale text je opravdu složitý a časem divák neudrží pozornost.
(zadáno: 12.1.2022)
Zdeněk Adamec za 50 (hlavně kvůli banálnímu, pseudoangažovanému vyznění body strhávám, herci jsou perfektní), Sebeobviňování za 25 (tohle už není ani pseudointelektuální nuda, spíš promrhaný čas herců i diváků).
(zadáno: 12.1.2022)
Nerozumím humoru režisérky, její pokusy o zobrazení drsnosti velkoměsta se také příliš nevydařily, byly zbytečně popisné a plné klišé. Možná by bylo dobré si uvědomit, že ne všichni herci jsou také tanečníky... Příšerná a nesrozumitelná, jako z jiné operetky, byla scéna z hospody s velkými loutkami/maskami. Tohle bylo velké sousto, které se inscenátorům nepodařilo přežvýkat.
(zadáno: 25.11.2021)
Plytké texty, trapný humor a nudná hudba. Kýčovitý muzikál, který nepatří do městem dotovaného divadla.
1 2  >