Profil uživatele

Majdin_kulturni_svet

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 8 % (41)
Iva Bryndová: 11 % (16)
Lukáš Holubec: 12 % (31)
Helena Grégrová: 13 % (45)
Jiří Koula: 13 % (41)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 > >>

(zadáno: 22.6.2020)
Inscenace Pravda o 17/11 se odehra?va? v budoucnosti v roce 2023 v nas?em sta?te?, kde uz? opravdu u?plne? vs?echno ovla?da? ,,strejda Babis?". Na jednu stranu va?m to pr?ijde vtipne? a sme?jete se tomu, jak paradoxne? to vypada?, ale na druhou stranu to klidne? za 3 roky mu?z?e by?t nas?e realita. Nejsilne?js?i? pro me? bylo, kdyz? herci na konci po jednom vypra?vi?, jak do jejich z?ivotu? zasahuje nebo zasahoval minuly? rez?im a i pr?esto, z?e uz? je to ted? vi?ce nez? 30 let, por?a?d va?s tak trochu mrazi?...
(zadáno: 18.4.2020)
Ulity mají docela všední text i zápletku, neurazí, nenadchnou, ale zase umí hezky zpříjemnit večer. Jediné, co mi vadilo, bylo přiznané slézání z vozíku v předělových scénách. Nutilo mě to Tereze Císařové nevěřit její roli. Výborný byl Viktor Javořík! V roli kluka, který přišel o nohu byl vtipný a tragický zároveň.
(zadáno: 6.4.2020)
V Celetné se nesnažili Macbetha vyumělkovat inovacemi - cítila jsem tu středověkou atmosféru, užívala jsem si nejdřív Macbethovo rozpolcení, jeho nenávist a nakonec i jeho uvědomění a pád. Líbila se mi ponurá scéna s minimem rekvizit a zredukování hereckého obsazení na pouhých 5 herců. Zajímavé bylo i zredukování tří čarodějnic v jednu, Irena Kristeková ale vydala za tři. Začátek byl trochu rozpačitý, ale asi po 10 minutách si to "sedlo" a až do konce nepřišlo jediné zaškobrtnutí.
(zadáno: 28.3.2020)
T. Marečková mě opět utvrdila ve své multifunkčnosti, Z. Pišlula je určitě zajímavým úkazem, ale nejsem si jistá tím, že by měl být za roli Romea nominován (ač do širší nominace) na Thálii. Ano, bylo tam spoustu momentů, které by se milovníkům klasiky asi nelíbily, ale rozumím tomu, proč to tak bylo. A možná právě kvůli tomu, že tam bylo i něco navíc oproti původnímu textu/ději to mladému divákovi utkví v hlavě. Zklamání jsem zažívala jen v závěrečné scéně. Juliin text byl bohužel seškrtán (a já se tolik těšila na její předsmrtná slova), závěru kvůli tomu bohužel chyběla gradace.
(zadáno: 19.3.2020)
28.11.2016 na hostovačce v Celetné.
(zadáno: 19.3.2020)
(zadáno: 19.3.2020)
Můj první král Lear na jevišti. Skvělé zpracování, někdy trochu dlouhé, ale celkový dojem skvělý. Inscenace předala ty emoce, které měla.
(zadáno: 19.3.2020)
29.10.2016. S nadšením hodnotím, jak se divadlo snaží dětem předat zábavnou formou to, co chce, aby si pamatovali.
(zadáno: 19.3.2020)
78%, 28.10.2016 na hostovačce v Třeboni. Hodnotila bych výše, ale čekala jsem, že tvůrci půjdou ještě více na dřeň.
(zadáno: 19.3.2020)
Zvláštní zpracování, ne moc chytlavé. Špatně řešené ozvučení - některé písně strašně řvaly, jiné byly moc potichu. Dívka, která měla v klíně jen byliny, byla divná. (25.9.2016)
(zadáno: 19.3.2020)
VOSTO5 nezklamala. 5D divadlo, kdy herci hráli přímo mezi diváky. Moc jsem si to užila. Site specific a zážitkové divadlo. Klidně bych s nimi objevovat vesmír ještě jednou. 15.9.2016
(zadáno: 19.3.2020)
Nejlepší inscenace letošní divadelní sezony. Beáta Kaňoková je neskutečná. Takové množství emocí jsem na divadle už dlouho neviděla. Příběh o tom, jak muž uvězní dvanáctiletou holčičku ve svém sklepě a drží ji tam několik let, je děsivý a zároveň vás drží v napětí, co bude dál. Seděla jsem v první řadě a chvílemi jsem ani nedýchala. Mrzí mě, že Beáta Kaňoková za svou roli nedostala nějakou cenu, protože by si ji zasloužila. Opravdu neskutečný zážitek. Na tohle se do Jihočeského divadla rozhodně vyplatí jít i pro mimobudějovické! (5.2.2020)
(zadáno: 19.3.2020)
19.6.2016 Mělník. Lepší průměr. Neurazí, nenadchne.
(zadáno: 19.3.2020)
22.5.2016 a 29.9. Každý se v tom najde. A po skončení inscenace se hned cítíte tak nějak líp, že v tom prostě nejste úplně sami. Inscenace otevírá oči a nabije vás neskutečnou energií.
(zadáno: 19.3.2020)
20.5.2016. Vynikající Matouš Ruml. Celý sál tleskal ve stoje asi deset minut. Bomba.
(zadáno: 19.3.2020)
65%, 9.5.2016.
(zadáno: 19.3.2020)
5.5.2016 na hostovačce v Č. Budějovicích. Neurazí, nenadchne.
(zadáno: 19.3.2020)
4.5.2016 na hostovačce v Č.Budějovicích. Bylo to hodně hodně dlouhé, chvílemi jsem se opravdu nudila. Asi zrovna neměli svůj den.
(zadáno: 19.3.2020)
18.4.2016
(zadáno: 19.3.2020)
Ke smůle jihočeského zpracování jsem viděla i nepřekonatelnou verzi Divadla v Dlouhé. V JD z toho mohli vytřískat mnohem víc, moc se mi to nelíbilo. Šlo tam uplatnit mnohem více nápadů. Tomáš Havlínek to celé táhne, ostatní dva jsou taženi.
(zadáno: 19.3.2020)
2.4.2016 Krásná práce s klavírem jako s rekvizitou. Ale naštval mě člověk, který pouštěl titulky, protože je pouštěl moc rychle a přeskakoval a já jsem to nestíhala číst.
(zadáno: 19.3.2020)
31.3.2016
(zadáno: 19.3.2020)
24.3.2016 Trochu divné a hodně dlouhé. Podruhé bych na to nešla. Všichni hráli hodně hodně stejně.
(zadáno: 19.3.2020)
Nádhera. (22.3.2016)

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 > >>