Profil uživatele

Majdin_kulturni_svet

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 9 % (48)
Helena Grégrová: 13 % (56)
Iva Bryndová: 13 % (24)
Jiří Koula: 13 % (46)
Lukáš Holubec: 13 % (40)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7  >  >>
(zadáno: 24.4.2022)
55 % Moc textu a málo akce. Nechtělo se mi věřit hereckým výkonům Daniela Krejčíka a Jitky Schneiderové, po celou dobu jsem s tím bojovala. Naopak výkon Martiny Jindrové pro mě byl ze všech nejuvěřitelnější a nejpříjemnější. První polovina je pomalejší, natahovaná. Druhá půlka má naštěstí mnohem víc akce a vtipných momentů a díky tomu to celé zachránila.
Není to ten typ komedie, který se mi líbí, bylo to na mě moc prvoplánové. Inscenace hodna lepšího oblastního divadla, ale ničeho víc.
(zadáno: 24.4.2022)
Jeden z mých nejlepších divadelních zážitků v životě. Jan Mikulášek s Dorou Viceníkovou napsali hru přesně na míru pro své divadlo. Výborné a vyrovnané herecké výkony, poutavě krásná scéna, důrazy na ty nejmenší detaily, černý humor a spoustu hlubokých otázek a témat bez přímých odpovědí. I přesto, že jsem některé narážky nepochopila, neubírám na hodnocení kvality inscenace. Ono to totiž nevadí. Každý si tam najde to svoje.

Rozhodně se půjdu podívat znovu, očekávám, že toho v inscenaci objevím ještě víc než teď napoprvé.
(zadáno: 23.4.2022)
75 %. Jet se podívat na Bezruče do Prahy, bez toho se nelze obejít. Vždycky s napětím očekávám, s čím se přijedou ukázat tentokrát.

Inscenace Bratři Karamazovi neklade důraz na překombinovanou scénu, vystačí si s pár židlemi a skvělými hereckými výkony. Norbert Lichý je nepřekonatelný, mohla bych se na něj dívat hodiny a hodiny, snad nikdy mě neomrzí.

Inscenace je občas trochu zvláštní, někdy malinko upadalo tempo, ale můj celkový dojem z této tříhodinové inscenace byl i tak skvělý.
(zadáno: 17.4.2022)
Něco takového jsem v divadle ještě nikdy neviděla. Posunutí divadelního zážitku na nejvyšší úroveň. Divák není jen divákem, ale stává se zároveň i součástí příběhu. Nejdřív si říkáte, proč se tohle všechno děje a co z toho vlastně bude. A jakmile Vám to docvakne, sedíte se zatajeným dechem a sledujete. Hra o manipulaci, které jste nakonec sami také součástí.

Především pro ten zážitek se vyplatí vidět. Jsem ráda, že jsem něco takového mohla zažít a být toho součástí.
(zadáno: 15.4.2022)
Soubor Zapětdvanáct je mojí srdcovkou. Začalo to inscenací Regulace intimity a od té doby od nich chodím úplně na všechno

Tentokrát pro mě jejich inscenace byla poprvé zklamáním. Představení na mě působí jako sešité horkou jehlou. Nevadí mi jeho přednáškový ráz, ale od začátku do konce je to až na pár míst pořád úplně stejné. Je tam několik pěkných momentů, ale celkově se pro mě pointa někam vytratila a uvízla v prázdnu. A nebyla jsem v tom sama, protože s potleskem na konci váhalo celé publikum.
(zadáno: 15.4.2022)
Vyrovnané herecké výkony, ani jedno zaškobrtnutí. Všichni hrají naplno. Miroslav Hanuš je pro mě lepší Werich než Werich Na zábradlí. Bohdana Pavlíková a Denisa Barešová jsou výborné. Nádherná a skvěle fungující scéna. Jednotlivé obrazy vás nutí k přemýšlení, co všechno se za nimi vlastně skrývá. Pokud znáte osudy hlavních hrdinů trochu více do hloubky, pochopíte a odnesete si ještě mnohem více, než už tak skvělý divadelní zážitek. Tohle jsem od Švandova divadla nečekala a moc za to děkuji!
(zadáno: 15.4.2022)
Jedna z inscenací, na kterou budu dlouho vzpomínat. Příběh velkého kamarádství Voskovce a Wericha složený z jejich společných dopisů, ve kterých spolu probírají svá trápení i starosti. Výborně zpracované, člověk se ani chvilku nenudí.
Nečekala jsem, že mě konec tak dojme, ale nebyla jsem jediná. Slzy utírali všichni sedící kolem mě.
Herecké vykony obou ánů byly skvělé. Ovšem mě iritovala špatná výslovnost a šlapání si na jazyk jediné dámy. Do teď to slyším v hlavě a nemůžu se toho zbavit.
(zadáno: 12.4.2022)
Krásné a příjemné pohlazení po duši. Hra jedné herečky a seznamu všech báječných věcí, pro které se vyplatí žít.

Herečka Kristina Sitková do hry postupně zapojuje všechny sledující diváky, proto je každé představení originální premiérou. Pohotovost a bezprostřednost Kristiny Sitkové nedovolí tempu hry polevit, i když věřím, že hodně záleží i na divácích, jaký vlastně ten daný večer hra bude.

Takhle nějak si představuji účinný lék na depresi.
(zadáno: 26.3.2022)
Divadelní odlehčená jednohubka, která by měla být must see pro všechny, kteří se narodili v devadesátkách - jako já. A vlastně k pro všechny ostatní.
Zavzpomínejte, jak jste sledovali Eso, četli Bravíčko a u toho pili Kravíka a pak se najednou znučehonic objevila nejúspěšnější česká chlapecká pěvecká skupina snad za posledních 1000 let složená z kluků, kteří se na začátku skoro neznali a navíc ani neuměli zpívat.
Fenomén 90. let představený v těch nejkřiklavějších barvách doplněný o výborná taneční a hlavně pěvecká čísla.
Odcházet budete zaručeně s písní na rtech, ať je hudba váš lék!
(zadáno: 12.3.2022)
Jedna z nejlepších inscenací, jaké jsem kdy v životě viděla. Od začátku do konce jsem seděla na sedadle jak přikovaná. Nebylo tam ani jedno hluché místo, dokonalá souhra celého souboru, kde nebyl jediný slabší článek, drásající detaily, hluboké emoce. Několikrát mi ukápla slza. Byla to nálož, která si zaslouží potlesk ve stoje. Kdyby to šlo, tleskám ještě teď.
(zadáno: 6.3.2022)
(zadáno: 5.3.2022)
(zadáno: 5.3.2022)
(zadáno: 5.3.2022)
4.2.2022 Čekala jsem mnohem víc a dostala jsem málo. Líbilo se mi jen pár momentů, ale jinak mi přišlo, že to nikam nevede. Vůbec jsem nepochopila, co za tím celým zpracováním mám hledat. Mělo to být o Olze, ale vlastně to celé bylo zase hlavně o Havlovi.
Moc mi nesedl text a opravdu velmi dlouho trvalo, než herci chytli tempo. Jakoby se celou první půlku jenom rozkoukávali a přemýšleli, jestli si ještě pamatují texty. A k tomu navíc ta všemi oceňovaná vtipnost textu mi přišla spíš jako trapnost.
Oceňuji komplexní využití prostoru nejen uvnitř ale i venku před budovou.
(zadáno: 3.3.2022)
Za mě rozhodně ANO, běžte na to. Já bych na to jen tak sama od sebe asi nikdy nešla, ale změnili nám představení kvůli covidu, tak jsem to riskla.
Scéna je promyšlená, herci jsou pohotoví, tempo vůbec neupadá. Muži v ženských rolích nejsou trapní ani vulgární, hrají s příjemnou nadsázkou i jistou autentičností. Vynikající hudba skvěle dokreslující atmosféru. Nečekejte hloubku, čekejte neotřelou zábavu.
Plusové body za výborně vypointovaný závěr! Ale i pár minusových bodů za přehnanou rozeřvanost O.Veselého.
(zadáno: 19.2.2022)
Daniel Bambas je pro mě zárukou skvělého hereckého výkonu a v ?severáku? to bylo zrovna tak. S Annou Fixovou na sebe krásně slyší, výborně jim to spolu ladí a oba jsou naprosto autentičtí.

Hra o tom, co všechno se může stát, když omylem pošlete svůj e-mail na špatnou adresu. Má spád i zvraty, divák chce společně s herci zjistit co nejvíc o lidech, kteří si vlastně jen omylem začali psát. Leo a Emmi v romantické komedii, která vlastně až tak romantická není. Vždyť i v životě není všechno přesně tak, jak si to malujeme v prostředí internetu.
(zadáno: 22.6.2020)
Inscenace Pravda o 17/11 se odehra?va? v budoucnosti v roce 2023 v nas?em sta?te?, kde uz? opravdu u?plne? vs?echno ovla?da? ,,strejda Babis?". Na jednu stranu va?m to pr?ijde vtipne? a sme?jete se tomu, jak paradoxne? to vypada?, ale na druhou stranu to klidne? za 3 roky mu?z?e by?t nas?e realita. Nejsilne?js?i? pro me? bylo, kdyz? herci na konci po jednom vypra?vi?, jak do jejich z?ivotu? zasahuje nebo zasahoval minuly? rez?im a i pr?esto, z?e uz? je to ted? vi?ce nez? 30 let, por?a?d va?s tak trochu mrazi?...
1 2 3 4 5 6 7  >  >>