Profil uživatele

Mora

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 11 % (101)
Jan Pařízek: 11 % (77)
Lukáš Holubec: 11 % (25)
Iva Bryndová: 12 % (37)
Lukáš Dubský: 12 % (53)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6  >  >>
(zadáno: 1.6.2023)
Všechny to bavilo - na jevišti i v hledišti. Skvělá živá hudba. Srovnávat s retro představením Husy nemá smysl. Taky nehodnotíme současného Hamleta podle Vojana. V repertoáru DnV je to určitě v té lepší polovině.
(zadáno: 1.2.2023)
(zadáno: 14.11.2022)
Ačkoliv autor původního textu je Němec, řada aktuálních českých reálií v textu pobavila.
(zadáno: 2.9.2021)
Výborná zejména Z.Vejvodová
(zadáno: 23.2.2020)
Postavy, které nechápete a herecké výkony, kterým nevěříte. V první části nebylo zřejmé, zda jde o komedii (prvoplánové rádoby "vtípky")nebo o drama. Některé postavy byly vyloženou karikaturou, třeba Amy M.Děrgelové, (nepodezřívám herečku, že by přehnaně přehrávala, zřejmě šlo o záměr režiséra). Jakoby tam zabloudila z jiné inscenace, působila Alice Š.Vaculíkové. Ta jediná byla přesvědčivá a skvělá. Jen díky ní dávám těch 40%.
(zadáno: 1.12.2019)
Svělé představení téměř ve všem. Škoda, že volba Thálie nepadla na Tomáše Havlínka nebo Ondřeje Pavelku - právě oni dva byli hlavními "hvězdami" inscenace.
(zadáno: 18.10.2019)
Řadím se k těm, kterým se toto představení nelíbilo. Připadalo mně nudné a plytké. Mám ale ráda p. Preissovou (proto alespoň 40 %), i když jsem ji upřímně litovala, že v tom musí hrát.
(zadáno: 19.6.2019)
Určitě lze doporučit. I tato inscenace potvrzuje, že Studiová scéna DNV je o několik tříd kvalitnější než to, co se odehrává většinou na "hlavní" scéně.
(zadáno: 17.6.2019)
Skvělá ukázka toho, že když se umí, dá se i z povinné školní četby udělat divadelní "bomba".
(zadáno: 8.6.2019)
Opravdu výjimečné herecké výkony E.Hacurové a P. Špalkové. Hudební stránka inscenace mě místy spíš rušila. Kdyby byla trochu umírněnější, dala bych asi i 90 %
(zadáno: 5.4.2019)
Skvěle napsané a skvěle zahrané.
(zadáno: 5.3.2019)
Výrazná a působivá inscenace, ale opravdu jen pro psychicky silné diváky. Je třeba počítat s tím, že nějakou dobu potom trvá, než se člověk z té hluboké deprese zmátoří.
(zadáno: 23.1.2019)
Z tak slabého textu ani dobří herci moc vykřesat nemohou. Takže zklamání a nebyla jsem zdaleka jediná.
(zadáno: 9.11.2018)
Dobrý standard Řeznické. Není to tak jiskřivé představení, jako třeba Odvolání, ale stále platí, že návštěva Řeznické je sázka na jistotu.
(zadáno: 9.11.2018)
Po docela slibném začátku inscenace postupně ztrácela grády a přibývalo manýry (již několikrát viděné a použité). Čtenář románu pravděpodobně řadu postav nepoznával.Rozhodně se nedalo věřit, že by Hofmiller soucítil s Editou, ze které režisér udělal uječenou hysterku. Poklonu jistě zaslouží R.Mácha, který neopustí dvě hodiny jeviště. Jinak lze jen doporučit divákům, aby si doma Zweigův román přečetli, aby se dozvěděli, o čem to taky mohlo být, pokud by se inscenoval opravdu Zweig...
(zadáno: 15.10.2018)
Dramaturgie neměla v tomto případě šťastnou ruku. Možná v době svého vzniku byla tato inscenace opravdu "trpkou komedií", současná realita všedního dne z ní ale dělá v roce 2018 velkou nezajímavou nudu. Příznivě lze hodnotit snad jen nápaditou scénu.
(zadáno: 28.9.2018)
Inscenace je zcela jistě zdařilá a nápaditá. Podařilo se vše podstatné z děje románu divákovi představit - byť někdy poněkud hodně zkratkovitě. Pokud někdo nečetl román K.Tučkové, některé pasáže mohly působit nesrozumitelně. Zlínská inscenace byla ale jako celek mnohem působivější, emocionálnější. Palmovka mně nabídla slušné divadlo, ale ne silný zážitek.
(zadáno: 11.6.2018)
(zadáno: 28.5.2018)
1 2 3 4 5 6  >  >>