Profil uživatele

Mora

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (74)
Lukáš Holubec: 10 % (22)
Helena Grégrová: 11 % (93)
Lukáš Dubský: 12 % (51)
Jiří Landa: 13 % (105)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 > >>

(zadáno: 19.6.2019)
Za dveřmi - Divadlo na Vinohradech: 90 %
Určitě lze doporučit. I tato inscenace potvrzuje, že Studiová scéna DNV je o několik tříd kvalitnější než to, co se odehrává většinou na "hlavní" scéně.
(zadáno: 17.6.2019)
Romeo, Julie a tma - Divadlo v Dlouhé: 90 %
Skvělá ukázka toho, že když se umí, dá se i z povinné školní četby udělat divadelní "bomba".
(zadáno: 8.6.2019)
Élektra - Divadlo v Dlouhé: 80 %
Opravdu výjimečné herecké výkony E.Hacurové a P. Špalkové. Hudební stránka inscenace mě místy spíš rušila. Kdyby byla trochu umírněnější, dala bych asi i 90 %
(zadáno: 5.4.2019)
Agent tzv. společenský - Švandovo divadlo: 90 %
Skvěle napsané a skvěle zahrané.
(zadáno: 5.3.2019)
Hladová země - Švandovo divadlo: 80 %
Výrazná a působivá inscenace, ale opravdu jen pro psychicky silné diváky. Je třeba počítat s tím, že nějakou dobu potom trvá, než se člověk z té hluboké deprese zmátoří.
(zadáno: 23.1.2019)
Jak zabít komika - Divadlo Ungelt: 50 %
Z tak slabého textu ani dobří herci moc vykřesat nemohou. Takže zklamání a nebyla jsem zdaleka jediná.
(zadáno: 9.11.2018)
Relativita - Divadlo v Řeznické: 70 %
Dobrý standard Řeznické. Není to tak jiskřivé představení, jako třeba Odvolání, ale stále platí, že návštěva Řeznické je sázka na jistotu.
(zadáno: 9.11.2018)
Netrpělivost srdce - Národní divadlo: 50 %
Po docela slibném začátku inscenace postupně ztrácela grády a přibývalo manýry (již několikrát viděné a použité). Čtenář románu pravděpodobně řadu postav nepoznával.Rozhodně se nedalo věřit, že by Hofmiller soucítil s Editou, ze které režisér udělal uječenou hysterku. Poklonu jistě zaslouží R.Mácha, který neopustí dvě hodiny jeviště. Jinak lze jen doporučit divákům, aby si doma Zweigův román přečetli, aby se dozvěděli, o čem to taky mohlo být, pokud by se inscenoval opravdu Zweig...
(zadáno: 27.10.2018)
Konec masopustu - Divadlo na Vinohradech: 80 %
(zadáno: 15.10.2018)
Moře - Městská divadla pražská: 30 %
Dramaturgie neměla v tomto případě šťastnou ruku. Možná v době svého vzniku byla tato inscenace opravdu "trpkou komedií", současná realita všedního dne z ní ale dělá v roce 2018 velkou nezajímavou nudu. Příznivě lze hodnotit snad jen nápaditou scénu.
(zadáno: 28.9.2018)
Žítkovské bohyně - Divadlo pod Palmovkou: 60 %
Inscenace je zcela jistě zdařilá a nápaditá. Podařilo se vše podstatné z děje románu divákovi představit - byť někdy poněkud hodně zkratkovitě. Pokud někdo nečetl román K.Tučkové, některé pasáže mohly působit nesrozumitelně. Zlínská inscenace byla ale jako celek mnohem působivější, emocionálnější. Palmovka mně nabídla slušné divadlo, ale ne silný zážitek.
(zadáno: 11.6.2018)
Odvolání - Divadlo v Řeznické: 90 %
(zadáno: 28.5.2018)
Úklady a láska - Švandovo divadlo: 60 %
(zadáno: 24.3.2018)
Ifigenie v Aulidě - Divadlo na Vinohradech: 60 %
Scéna byla opravdu výjimečná a nápaditá. Představení jako celek spíše naopak.
(zadáno: 20.2.2018)
Škola žen - Divadlo na Vinohradech: 60 %
Ne moc nápaditá inscenace, kterou "zachránil" T.Pavelka.
(zadáno: 31.1.2018)
Teror - Městská divadla pražská: 70 %
Není to úplně jednoduché rozhodování... Ale jinak zajímavá zkušenost.
(zadáno: 27.11.2017)
Don Juan - Divadlo pod Palmovkou: 70 %
(zadáno: 18.11.2017)
Lev v zimě - Divadlo na Vinohradech: 70 %
Příjemné dvě hodiny v divadle, inteligentní předloha a vkusná inscenace. Rozhodně patří mezi to lepší, co lze v současné době na Vinohradech vidět. A možná v někom vyvolá i chuť pustit si znovu film z poloviny šedesátých let s Peter O?Toolem a Katharine Hepburnovou.
(zadáno: 31.10.2017)
Lámání chleba - Švandovo divadlo: 40 %
Nadějný začátek se záchranou vojenského zběha, což mohl být docela zajímavý příběh, neměl bohužel žádné pokračování. První polovina byla spíše jak rozhlasová(a poněkud nudná)hra. Polopatisticky popisné historické reálie se spíše míjely s hlavními postavami. 40 % je hlavně za nasazení J.Erftemeijera, který byl jevišti téměř celou dobu a snažil se hrát divadlo, přestože nebylo moc o čem.
(zadáno: 6.10.2017)
Paní Bovaryová - Divadlo pod Palmovkou: 60 %
Převod literárního díla do divadelní formy nebývá jednoduchý. Zde se to, myslím, docela povedlo. Výsledný dojem by byl ještě lepší, pokud by inscenace byla více "sevřenější" a "hutnější". Zvláště v první části bylo možné řadu scén vynechat, aniž by to ohrozilo srozumitelnost. Celková délka představení byla místy dost únavná.

Další stránky hodnocení: 1 2 3 4 5 6 > >>