Profil uživatele

Mora

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 11 % (106)
Jan Pařízek: 11 % (79)
Lukáš Holubec: 11 % (25)
Iva Bryndová: 12 % (43)
Lukáš Dubský: 12 % (55)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6  >  >>
(zadáno: 5.11.2023)
(zadáno: 5.11.2023)
Povedená adaptace ve všech směrech.
(zadáno: 3.10.2023)
(zadáno: 21.8.2023)
Na letní scéně mizí ten bezprostřední kontakt herce s diváky, který je v kamenném Ungeltu. Dávám 75%, představení je působivé, Krajčo je bezesporu výborný herec, což víme už od dob jeho Richarda III. v ND. Divadelní "bomba" tento kus ale není.
(zadáno: 25.6.2023)
"Mladistvá" inscenace s živou hudbou. Všichni na jevišti - mladí i ti starší - hrají s velkou chutí. Sice 3 hodiny, ale příjemně strávené.
(zadáno: 1.6.2023)
Všechny to bavilo - na jevišti i v hledišti. Skvělá živá hudba. Srovnávat s retro představením Husy nemá smysl. Taky nehodnotíme současného Hamleta podle Vojana. V repertoáru DnV je to určitě v té lepší polovině.
(zadáno: 1.2.2023)
(zadáno: 14.11.2022)
Ačkoliv autor původního textu je Němec, řada aktuálních českých reálií v textu pobavila.
(zadáno: 2.9.2021)
Výborná zejména Z.Vejvodová
(zadáno: 23.2.2020)
Postavy, které nechápete a herecké výkony, kterým nevěříte. V první části nebylo zřejmé, zda jde o komedii (prvoplánové rádoby "vtípky")nebo o drama. Některé postavy byly vyloženou karikaturou, třeba Amy M.Děrgelové, (nepodezřívám herečku, že by přehnaně přehrávala, zřejmě šlo o záměr režiséra). Jakoby tam zabloudila z jiné inscenace, působila Alice Š.Vaculíkové. Ta jediná byla přesvědčivá a skvělá. Jen díky ní dávám těch 40%.
(zadáno: 1.12.2019)
Svělé představení téměř ve všem. Škoda, že volba Thálie nepadla na Tomáše Havlínka nebo Ondřeje Pavelku - právě oni dva byli hlavními "hvězdami" inscenace.
(zadáno: 18.10.2019)
Řadím se k těm, kterým se toto představení nelíbilo. Připadalo mně nudné a plytké. Mám ale ráda p. Preissovou (proto alespoň 40 %), i když jsem ji upřímně litovala, že v tom musí hrát.
(zadáno: 19.6.2019)
Určitě lze doporučit. I tato inscenace potvrzuje, že Studiová scéna DNV je o několik tříd kvalitnější než to, co se odehrává většinou na "hlavní" scéně.
(zadáno: 17.6.2019)
Skvělá ukázka toho, že když se umí, dá se i z povinné školní četby udělat divadelní "bomba".
(zadáno: 8.6.2019)
Opravdu výjimečné herecké výkony E.Hacurové a P. Špalkové. Hudební stránka inscenace mě místy spíš rušila. Kdyby byla trochu umírněnější, dala bych asi i 90 %
(zadáno: 5.4.2019)
Skvěle napsané a skvěle zahrané.
(zadáno: 5.3.2019)
Výrazná a působivá inscenace, ale opravdu jen pro psychicky silné diváky. Je třeba počítat s tím, že nějakou dobu potom trvá, než se člověk z té hluboké deprese zmátoří.
(zadáno: 23.1.2019)
Z tak slabého textu ani dobří herci moc vykřesat nemohou. Takže zklamání a nebyla jsem zdaleka jediná.
(zadáno: 9.11.2018)
Dobrý standard Řeznické. Není to tak jiskřivé představení, jako třeba Odvolání, ale stále platí, že návštěva Řeznické je sázka na jistotu.
(zadáno: 9.11.2018)
Po docela slibném začátku inscenace postupně ztrácela grády a přibývalo manýry (již několikrát viděné a použité). Čtenář románu pravděpodobně řadu postav nepoznával.Rozhodně se nedalo věřit, že by Hofmiller soucítil s Editou, ze které režisér udělal uječenou hysterku. Poklonu jistě zaslouží R.Mácha, který neopustí dvě hodiny jeviště. Jinak lze jen doporučit divákům, aby si doma Zweigův román přečetli, aby se dozvěděli, o čem to taky mohlo být, pokud by se inscenoval opravdu Zweig...
(zadáno: 15.10.2018)
Dramaturgie neměla v tomto případě šťastnou ruku. Možná v době svého vzniku byla tato inscenace opravdu "trpkou komedií", současná realita všedního dne z ní ale dělá v roce 2018 velkou nezajímavou nudu. Příznivě lze hodnotit snad jen nápaditou scénu.
1 2 3 4 5 6  >  >>