Profil uživatele
Šípal
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 13 % (55)
Helena Grégrová: 15 % (66)
Pavel Širmer: 15 % (98)
Jan Pařízek: 16 % (62)
Jiří Koula: 16 % (47)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 17.12.2023)
(zadáno: 16.12.2023)
Velmi příjemný zážitek. Ypsilonce tenhle dramaturgický "krok stranou" do vážných současných her moc hezky vyšel. Jen houšť!
(zadáno: 16.12.2023)
(zadáno: 2.12.2023)
Vždycky jsem si říkal, co na té Roxaně všichni vidí, když se chová jako taková kráva. Včera jsem to pochopil. Eliška Hanušová totiž ztvárnila Roxanu s takovým charismatem, grácií a krásou, že se vůbec nedivím mužům, kteří pro ni chtějí obětovat život. Děkuju.
(zadáno: 30.11.2023)
Asi nejlepší z aktuálního repertoáru Vinohrad. Že je Terka Císařová skvělá, to už vím dávno, ale v téhle inscenaci mohou konečně zazářit i Jana Kotrbatá a Ondřej Kraus. A je to radost se na ně dívat
(zadáno: 30.11.2023)
(zadáno: 16.11.2023)
(zadáno: 16.11.2023)
(zadáno: 16.11.2023)
(zadáno: 4.11.2023)
(zadáno: 4.11.2023)
(zadáno: 4.11.2023)
(zadáno: 4.11.2023)
Ruský dramatik působící v Polsku napsal pro Prahu divadelní hru o černoších v USA. A to je to nejrozumnější, co se o téhle inscenaci dá říct. Možná tam byla pointa někde v těch 30 minutách v první půlce, kdy jsem spal.
(zadáno: 4.11.2023)
(zadáno: 4.11.2023)
Ježíš, to bylo překrásný.
Myslím, že to je snad jediný případ, kdy se podařilo na jevišti udělat dobrý, poctivý, strašidelný horor. Zároveň je to chytrý scénář s uvěřitelnými postavami a zajímavými přesahy. Činoherák je vždycky dobrej, ale tohle je nejlepší
Myslím, že to je snad jediný případ, kdy se podařilo na jevišti udělat dobrý, poctivý, strašidelný horor. Zároveň je to chytrý scénář s uvěřitelnými postavami a zajímavými přesahy. Činoherák je vždycky dobrej, ale tohle je nejlepší
(zadáno: 13.10.2023)
Sen noci svatojánské je především oddychová, bláznivá komedie. Je tam sice prostor pro nějaké zvážnění nebo herecké nuance, ale v jádru to vždy musí být blbá řachanda. To není vůbec špatně, je to zcela legitimní žánr. A je vidět, že režisér i dramaturg si toho i zde byli vědomi a šli s tím do toho. Takže v inscenaci od Ypsilonky uvidíme interakce s publikem, infantilní humor a všelijaké prupovídky okolo. Bohužel bylo z některých herců znát, že si to na tom jevišti spíš odkroutili. Možná už to hráli mockrát nebo možná nestihli oprašovačku a nějak se nenaladili, ale občas to prostě drhlo. Nejvtipnější a nejlépe sedící do tvaru byl Jan Večeřa.
(zadáno: 13.10.2023)
Vojta Kotek umí hrát!! Proč k tomu kruci nedostal příležitost nikdy předtím?
(zadáno: 13.10.2023)
(zadáno: 13.10.2023)
Je to moc hezký. Tomík Weisser se Samem Tomanem se znají už léta a jejich vzájemná chemie na jevišti je už téměř legendární. Všichni moji židovští přátelé říkají, že je to velmi židovská inscenace a že prostor synagogy je pro to ideální a jinde se to hrát nedá. Já se o tom s nimi hádat nesvedu, ale myslím si, že ten prostor je dost nešikovnej, protože žádný divák to představení neuvidí ze svého místa celé. Ale jinak dobrý.
(zadáno: 13.10.2023)
Jakoby... co si budem, už ten film má pro Čechy spíš nostalgickou hodnotu, než že by byl jakkoliv dobrej. Už v tom filmu si člověk neužije ani akci, ani písničky, a ty postavy jsou napsané dost vachrlatě. No a v Karlíně to asi věděli, takže ten děj trochu upravili, přidali písničky a trošku si víc pohráli s některými motivacemi. Moc to nepomohlo, ale snažili se. Jinak Čermák v tom prostě nehraje. Jenom si přišel pro výplatu a omylem to vzal přes jeviště. A Tereza Mašková umí zpívat, o tom žádná, ale ty texty,... no ty bláho... Google translator viděl ty texty a řekl si "to nedává smysl."
(zadáno: 13.10.2023)
Skvělá show. Nejvíc mě ale bavily ty dvě "ztracené" inscenace, tj. Laios a Propast. Nic než respekt k Rosalii Malinské, ta ženská má rozsah. Akorát ten projekt byl trošku hloupý v tom, že to mělo sakra tři hodiny, bylo to venku, když zrovna nebylo úplně vedro, a nemělo to přestávku.
(zadáno: 13.10.2023)
Za mě dalece nejlepší inscenace ze Shakespearovských slavností. Má to švih, má to styl. Němec při správném nasvícení s cigaretou v puse vypadá fakt hustě. A taky je to asi nejlépe pojatá Lady Macbeth, co jsem kdy viděl.
(zadáno: 12.8.2023)
Jakoby není to úplně špatné. Pleslovo charisma tu inscenaci drží v patřičných kvalitách. Ale krucinál, vždyť ten Plesl jenom vykrádá Davida Tennanta, a to grimasu po grimase. Navíc je původní text tak brutálně seškrtán, zpřeházen a změněn, že to snad skoro ani není Hamlet. A jak to teda vlastně dopadlo? Pokud je Horatio jenom Hamletův přelud (nebo duch nebo alter ego), tak kdo sakra na konci zastřelil Claudia? Kde se krucinál na jevišti vzala pistole? A kde se vzala ta druhá pistole? Mám podezření, že režisér půjčil dvouletému dítěti text a černou fixu a pak udělal inscenaci z toho, co zbylo.