Profil uživatele

Honza_v_botach

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Hrebiková: 3 % (4)
Veronika Boušová: 13 % (3)
Jan Pařízek: 14 % (15)
Lukáš Dubský: 17 % (10)
Michal Novák: 18 % (10)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 15.1.2020)
Děsí mě komentáře níže. Hra rozhodně nebyla jiná, než jak jsme ji od pana Havelky očekávali.
Velmi milá, svižná hra, prokládaná Havelkovou hudbou a tanečními kreacemi.
Podobnost Vojty (Passepartout) a Rozálie Havelkových jejich otci je naprosto úžasná. A jeich herecký výkon velmi hezký. Stejně tak jako výkon M. Zbrožka v roli Philease Fogga.

Hra neobsahuje žádnou neočekávanou zápletku, ale jedná se o velmi milou oddychovou inscenaci plnou slovních hříček a milých náhod.
(zadáno: 15.1.2020)
Všechny herecké výkony byly opravdu velmi obdivuhodné. M. Tallerová v roli Violet hrála umírající ženu opravdu neuvěřitelně přesvědčivě. V. Kolářová v roli silné a racionální Barbary tak tvořila naprostý protipól. A K. Baranová v roli Ivy snažící se nenápadně proplout hustou rodinnou atmosférou.
Na druhou stranu mi ale nebylo moc jasné, co si ze hry mám odnést, byla dost hrubá, nějak mi unikla jakákoliv myšlenka. Je mi to líto.
(zadáno: 21.11.2019)
Černá komedie, politika, satira, cliché, symbolismus, občas přehnané, občas trefné, občas přeplácané, ale celou dobu skvělé.
Někdo uvidí jenom Klause, co si žere nohy, muže, který je žena, půlku jelena, Brada Pitta, vtipnou alkoholičku, stupidní trampy, povýšené Pražáky a zastřeleného Tomia Okamuru. Možná se zasměje, možná v půlce odejde.
Pokud se ale budete dívat na tuhle smršť pořádně, uvidíte obraz společnosti, povrchnost lidí, manipulaci s lidmi, bude vám smutno, ale budete se hodně smát.
Jestli jste retardovaný emigrantofobik, zůstaňte doma, je to i o vás. No, vlastně hlavně vy jděte.
(zadáno: 14.11.2019)
Velmi silný zážitek. Přesto, že se jedná spíše o ženskou hru určenou ženám, nekazí to dojem.
Je cítit, že hra je napsána izraelskou dramatičkou ? je velmi reálná.
Hra se odehrává v prostoru rituální lázně, v níž se věřící židovské ženy pravidelně očišťují a kde se střetávají a konfrontují různá vnímání víry a moderní reality. Do ortodoxně věřícího společenství přichází nová lázeňská, před níž se pozvolna rozkrývají osudy místních žen - dramata, o nichž všichni vědí, ale nikdo o nich nemluví.

Na jevišti na mě hra až tak silně nazpůsobila, ale ještě několik dní nešla vyhnat z hlavy.
(zadáno: 11.11.2019)
(M)
(zadáno: 11.11.2019)
(M)
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Milá a nenáročná hra. Radek Holub (Jeppe z vršku) je venkovský opilec a rozumbrada.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Drsnost vyjádření hrdinů, oplzlosti, které píšou dva z nich skryti za anonymitu chatování, jen podtrhují civilizační atomizaci lidí toužících najít někoho blízkého.
Do čtveřice protagonistů patří mladičká striptérka Alice a fotografka Anna, neúspěšný spisovatel Dan a lékař Larry. Striptýzový klub v Londýně, kde Alice pracuje a kde ji vyhledá Larry, má zvláštní pravidla: Lidé se tam svlékají, vzrušují se všemi možnými i nemožnými způsoby, jen jedno nesmějí. Nesmějí se vzájemně dotknout.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Strhující Pavel Malina v podání Radka Holuba.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) 95 %
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Příjemná oddechovka od Allena.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Adaptace románu.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) 65 %: Manželský souboj Lízy a Gillese.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) 95 % Směšně neveselý a nevesele směšný příběh ?krále komiků?.

Zachycuje jeho životní peripetie, úspěchy i strasti, jeho dar najít v každé lidské situaci humor, jeho posedlost filmem, vášeň k Mozartově hudbě, ale i jímavý vztah k matce, konflikt s americkou justicí a následným vyhoštěním z USA.

Matouš Ruml se za ztvárnění titulní role dostal do širší nominace na Cenu Thálie 2015.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) 55 % ? Oddechová komedie.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) 95 %

Adaptace stejnojmenného bestselleru. Tragikomedie, v níž si autor brilantně pohrává s představou, co by se odehrálo, kdyby se v naší současnosti v berlínském parku na trávníku probudil Adolf Hitler.

Hra velmi silně rezonuje s dnešní dobou.

Potlesk ve stoje.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Inscenace sleduje poslední chvíle života velkého spisovatele a velkého člověka, který musí na sklonku života čelit zbabělosti, malosti a nenávisti národa, který tolik miloval a pro nějž tolik udělal.

Hra o zoufalém zápase dobrého a čestného člověka s přesilou, jež ho nakonec udolala jen o malou chvíli dřív, než se naplnily všechny katastrofy, před kterými varoval. Hra, která upozorňuje na paralely se současným děním, inscenovaná s vírou, že konec bude jiný.

Paralela Havel & Čapek dodává hře nadčasový rozměr.
Paralela se současným děním vysílá varovný signál.

Potlesk ve stoje.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Manželství Nory a Torvalda Helmerových se zdá být vzorově šťastné. On dělá kariéru a ona je tou nejroztomilejší oddanou manželkou, jakou si ctižádostivý muž může přát. Leč v nedávné minulosti se Nora v zájmu svého manžela dopustila drobného podvodu. A teď je v pasti vyděrače?.

Slavná Ibsenova hra, která byla ve své době naprosto skandální, je dnes kupodivu stále aktuální.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Příběh se odehrává v ulicích Madridu koncem 80. let, kdy město pulsovalo životem, překotným rozvojem, uměním i vášněmi. Život jedné z hrdinek příběhu se ale nečekaně zkomplikuje ve chvíli, kdy zjistí, že je těhotná a zároveň ji náhle opouští její milenec. Děj muzikálu kombinuje prvky feydeauovské frašky s hispánskou citovostí i temperamentema strhující hudbou inspirovanou španělskými žánry a rytmy.

Představení bylo spíše oddechové, ztřeštěné. Bylo milé, ale zvláštně nenadchne, rozhodně neurazí.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Tragikomedie o stárnutí, lásce, o dvou sestrách: Erži (Pavla Tomicová) jako svézárná hubatá hrdnika žijící v komunistickém Maďarsku a její elegantní, klidná a odměřená sestra Gizela (Zora Valchařová-Poulová), která žije v Mnichově v západním Německu a je 16 let upoutaná na kolečkové křeslo. Její izolaci podtrhuje scénické řešení na vyvýšeném trůnu.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Simona Stašová mluví velmi nepřirozeně, huhlá, vyštěkává, celá hra je zbytečně hysterická.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Dva manželské páry prožijí tři varianty téhož večírku. Konverzační oddechová komedie.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Přátelství dvou vyjímečných žen Edith Piaf a Marlene Dietrich. Skvělá příležitost pro vyniknutí dvou velmi nadaných hereček, která nám dává šanci "pocítit" jejich život.
(zadáno: 11.11.2019)
(M) Titul odkazuje na ?divadlo na divadle?, kde se promítají pocity herců. Prolínají se zde dvě dějové křivky ? Shakespearův Hamlet a vražda bývalého agenta KGB (a velkého kritika Vladimira Putina) Alexandra Litviněnka.

Před hrou je dobré mít o obou těchto věcech alespoň malé povědomí, aby se divák neztratil v ději.

Herecké výkony byly dokonalé, hra divákovi dovoluje hledat paralely i s aktuálním děním kolem.

Další stránky hodnocení: 1 2 >