Profil uživatele

MSpa

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Dubský: 8 % (5)
Jan Pařízek: 10 % (22)
Pavla Haflantová: 10 % (6)
Helena Grégrová: 11 % (26)
Jiří Landa: 12 % (36)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 19.5.2018)
Po Fredrikovi - Divadlo Na Fidlovačce: 80 %
Vynikající Jan Fanta jako Johann podává velmi přesvědčivý výkon a předvádí doslova paletu různorodých emocí.
Zdařilá režie Lukáše Pečenky nepůsobí statickým dojmem, představení je neustále v pohybu a velmi působivě (zejména v samotném závěru) se tu zachází se scénou. A ta hudba!
(zadáno: 10.4.2018)
Tick, tick ...BOOM! - Divadlo Na Prádle: 80 %
Dovedu si představit, že tým který (pro nás) u nás, už dříve stvořil Rent hraje v lepším muzikálu. Těžko si ale představit, že by jej zahráli, zazpívali líp. Na malé scéně se opět prezentuje naše muzikálová špička. Bez fanfár a titulků v bulváru.
Není zapotřebí...Talent a zápal zúčastněných dělají z Tick Tick Boom nadprůměrný kus na české divadelní scéně.
(zadáno: 10.4.2018)
Žena v černém - Městské divadlo Kladno: 80 %
Povedlo se, bál jsem se:). Oba pánové, Jiří Š. Hájek i Tomáš Hron jsou schopní herci a svým projevem za pomoci ryze divadelních prostředků, rekvizit a zvuku působivě budují tísnivou atmosféru. Komorní sál se představení více než hodí.
(zadáno: 3.3.2017)
Rocky - Kongresové centrum: 90 %
Muzikálová show, osobní příběh outsidera i velkolepé aranžmá boxerského zápasu gradují ve strhujícím způsobem inscenovaném finále, které diváky vtáhne interaktivně do středu dění.
V našich končinách nevídaná scénografie i zdařilé projekce.
Absolutorium kromě režie Christopha Drewitze patří všem hercům, v čele s Janem Křížem. Jeho fyzická průprava a absolutní profesionální oddanost roli se zde opět zúročila ve výkon hodný superlativ.
Případným mínusem může být absence hitovek, kromě notoricky známé Eye Of The Tiger, ale byla by kvůli tomu škoda přijít o tenhle mimořádný scénický zážitek.
(zadáno: 17.9.2016)
Vše o mužích - Studio DVA divadlo: 20 %
Zoufale blbé představení.Přehrávané karikatury (majitel baru, postavy gayů...), improvizací plných laciných vulgárních forů tolik, že dílko může pokračovat klidně ještě dvě hodiny aniž by to ublížilo scénáři...O nějakých propracovanějších, nebo trefně definovaných charakterech(ano i v komedii),nebo pointách jednotlivých scének nemluvě. Rádoby dramatická rodinná vsuvka pak působí neústrojně a samoúčelně. Nedojímá. Pokud chcete vidět kvalitní komedii o mužích, navštivte Do naha.
Jako lidová zábava pro nenáročné publikum dle reakcí obstojí.Jako divadelní hra je to umělecké dno.
(zadáno: 9.9.2016)
Srdcový král - Divadlo Kalich: 90 %
Opravdu krásný muzikál.Výborně režírovaný, herecky zdařilý, tanečně precizní a samozřejmě pěvecky skvělý..Oceňuji absenci přestaveb, práci s prostorem a hloubkou jeviště. Využitá točna je velmi dobrým řešením a dodává představení švih a spád.Nechybí romantika, milostné zmatky a záměny, vkusný humor a nadhled.
Trochu na hraně a zbytečně vyčnívající je vsuvka s růžovými psy, jinak paráda.Chad ve skvostném podání J.Kříže je výrazně zábavnější a herecky výživnější.(generálka 7.9.2016 a 23.9.2016)
(zadáno: 19.6.2016)
Atlantida - Divadlo Kalich: 50 %
(zadáno: 19.6.2016)
Božská Sarah - Divadlo Kalich: 60 %
(zadáno: 19.6.2016)
Robin Hood - Divadlo Kalich: 80 %
(zadáno: 19.6.2016)
Začínáme končit - Divadlo Kalich: 40 %
Bulvár na jedno použití.Nic na co byste ještě po představení mysleli.
(zadáno: 25.4.2016)
Zabiják Joe - Divadlo Kalich: 90 %
Zabiják Joe má ingredience, které postrádám u většiny činoher poslední doby: emoce na dřeň, rychlý spád, sevřenost, černý humor a nápaditou režii.
Marek Taclík, Igor Chmela, Anna Fialová, Ivana Jirešová a Ivan Lupták herecky bezchybně slouží skvěle vygradované šachové partii. Po dokonalé Virginii v Rokoku další závan čerstvého větru pod taktovkou Petra Svojky.
(zadáno: 18.6.2015)
Tančírna - Divadlo Radka Brzobohatého: 70 %
První část představení funguje znatelně lépe a sevřeněji, druhá je divácky vděčná, ale chybí ji lepší dramaturgie i co se volby skladeb týká. Ikonické písně střídají spíš nic neříkající songy, a díky nepříliš šťastnému režijnímu uchopení a nedůsledné chronologii divák místy ztrácí přehled.
(zadáno: 30.5.2015)
Fantom opery - Goja Music Hall: 80 %
Pěvecké i herecké výkony ( Vojtko, Sommerová) na úrovni, bohatá výprava a okázalé kostýmy Romana Šolce potěší oko diváka a v současnosti nemají konkurenci. Trochu laciněji působí scéna s oběšencem, naopak plavba loďkou po zamlžené laguně pod hvězdnou oblohou nebo maškarní ples jsou velmi povedené a působivé. Tereza Mátlová se po poněkud rozpačité mladičké Cosette v Bídnících našla v roli afektované operní divy.Trochu důrazněji by šla vypíchnout přízračná atmosféra v první části představení. Krásné známé árie a celková spokojenost!
(zadáno: 7.4.2015)
Charleyova teta - Divadlo Na Jezerce: 40 %
Toho Holubova pitvoření bylo příliš. Jeho výkon naprosto nesnese srovnání s šarmem a lehkostí skutečných mistrů jako byl Lipský a další v převlekových komediích.
Zábava to byla značně monotonní, jednotvárná...ale publikum se plácá smíchy a vstává k potlesku.
(zadáno: 15.3.2015)
Mýdlový princ - Divadlo Broadway: 40 %
Další z řady hitmuzikálů je bulvárně lidovou veselicí.
Humor je často na hraně trapnosti a podbízivosti, celá první polovina je plná hluchých míst a děj postrádá energii.
Zpívá se málo, více se mluví či deklamuje. Scénu rozzáří až suverénní výstup N. Grossové.
Herecké, pěvecké i taneční vstupy jsou průměrné.
S.Tofi v hlavní roli nenadchne, ani neurazí.
Kreace Terezy Kostkové je pro otrlé a právem jí zajistí přední umístění v anketě o divadelní hrůzyvýkon roku. Nic takhle trapného jsem dosud na muzikálových prknech neviděl.
Inscenační rozplizlost se v závěru snaží napravit svižná medley.
(zadáno: 15.2.2015)
Cry Baby Cry - Švandovo divadlo: 80 %
Zdařilá komedie s aktuálním přesahem. Lehká, vtipná, ale s mozkem.
Pět žen rozličného typu se sejde na lekci life couchingu za účelem hledání štěstí.
Žena v domácnosti, agresivní manažerka, sportovkyně, operní pěvkyně a zakřiknutá puťka pod vedením kouče představují výkvět nízké sebedůvěry, zakomplexovanosti a životního zklamání.
Představení Dámské šatny Švandova divadla nabízí barvité interakce všech protagonistek, oplývá nápaditými situacemi a břitkými dialogy. Vypráví o vážných věcech s nadhledem i lidským pochopením pro charaktery hrdinek a to v přesném podání výborných hereček.
(zadáno: 10.1.2015)
Mamma Mia! - Kongresové centrum: 60 %
(zadáno: 10.1.2015)
Miluj, žij a plať - RENT - Divadlo Na Prádle: 90 %
Znovuuvedení rockové opery RENT v Divadle na Prádle, přes řadu produkčních problémů lokální verze, jednou z události sezony.
Provokativní, drzé, bohemské, vroucí, harmonické i disharmonické, emotivní a energické se přes před očima diváků mění v opravdový velký příběh, dotýkající se věčných témat přátelství a lásky.
Zdařilý je český překlad Milana Malinovského, strhující jsou herecké i pěvecké výkony celého souboru, hrajícího s maximálním nasazením.
Malá, intimní scéna titulu sluší, snad se podaří vyladit zvukové nedostatky a RENT se dostane do širšího povědomí.
(zadáno: 20.11.2014)
Práskni do bot - Divadlo Na Jezerce: 70 %
Tragikomedie v režii Jana Hřebejka je trefným divadelním textem reflektujícím lidskou malost.
Nemít tahle hra irské kořeny, člověk by si myslel že sleduje pokračování Formanova klasického Hoří,má panenko.
Se vší trapností i ironií podaná žabomyší válka o krádež dlaždic vrší monotonně vulgární( ale výstižné) dialogy, které rozmetají s každou další minutou v prach představu o lidské důstojnosti.
Z hereckých výkonů zaujal především téměř chameleonský Jan Hrušínský ve své suše podané studii životem unaveného Šulina a také ostatní pánové své čtyři typově přesné postavy sehráli s přehledem.
(zadáno: 20.11.2014)
Horečka sobotní noci - Divadlo Kalich: 90 %
Kalich co se žánru týká nemá v Praze konkurenci.Sociální akcent zůstal v rámci pravidel lehčího žánru trochu upozaděn a vytknout by se daly i časté zatmívačky, přesto představení působí celistvěji a svižněji než předchozí Ďurovčíkovy opusy.
Celé představení táhne suverenním, komplexním výkonem J.Kříž v roli Tonyho Manera, jako Stephanie se pěvecky blýskla Alžběta Bartošová, přesvědčivá byla rozhodně i Marie Blahynková jako Anette.
Honza Tenkrát v dojemné studii neustále přehlíženého Bobbyho dokazuje, že není malých rolí.
A ta energie sálající směrem k publiku se prostě musí zažít!
(zadáno: 20.11.2014)
Antoinetta - královna Francie - Divadlo Hybernia: 60 %
První polovina působí trochu nevyváženě a odtažitě a nejlepší píseň dílka zazní těsně před přestávkou, druhá část představení je ale výrazně sevřenější, dramatičtější. Pochvalu si kromě solidních výkonů ve všech hlavních rolích ( Monika Absolonová, Michal Novotný, Pavel Soukup, Bohuš Matuš) zaslouží skvěle sehraná company, autoři libreta a především vkus s jakým je daná látka v rámci žánru zpracována.

Další stránky hodnocení: 1 2 >