Profil uživatele

MSpa

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 11 % (28)
Jan Pařízek: 11 % (23)
Jiří Landa: 13 % (38)
Lukáš Dubský: 13 % (11)
Pavel Širmer: 13 % (24)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 24.2.2019)
Perfektní souhra celého souboru a kvalita všech muzikálových složek. Za takhle precizně nastudované představení by se nemusel stydět ani West End.
Dušan Vitázek s Radkou Coufalovou jsou znamenití a vyzdvihnout musím i perfektní dvojici Zdeněk Junák/Jana Musilová, která si větší prostor než obvykle vyloženě užívá.
Sympatická a přirozeně muzikální hudba Stinga a podnětné myšlenky zejména pro ty co už mají něco odžito vytváří skvostné, emotivní a poctivé hudební divadlo.
(zadáno: 11.11.2018)
Nadšené recenze, které si píšou sama divadla jsou k smíchu.Otřesné...
(zadáno: 11.11.2018)
Nenechte se zmást, nejde o žádnou kontroverzní inscenaci.Srovnávání s Mary Poppins je absolutně mimo. Proč proboha?
Vtipná podívaná pro celou rodinu a další povedený kus MDB...a že v něm nejsou hity, no a? Hlavní je vkus.
(zadáno: 11.11.2018)
Skvělé představení.Viděl jsem několikrát verzi Na Prádle a brněnská se rozhodně nemá za co stydět.U představitelky Mimi byly znát jisté rezervy ve zpěvu, ale to se snad s dalšími reprízami poddá.
Perfektní byli Hana Holišová a Aleš Slanina.
(zadáno: 11.9.2018)
Režisér Caban se nechal slyšet, že Hair v původní podobě by dnes budil smích a jde jen o sérii skečů vyžadujících aktualizaci. I tu lze provést s vkusem. Ve výsledku k smíchu/pláči je ale Cabanův pokus, což vzhledem k  dokonalé práci na Srdcovém králi zamrzí.
Ve snaze nacpat do původního dramaturgicky dokonale vystavěného tvaru cca 1000 věcí, co mě serou, muzikál dohromady neřekne nic.
O čitelnosti děje, srozumitelnosti závěru, následné katarze i účelu celé aktualizace raději pomlčet. Opakovaná nahota na jevišti působí lacině, herci jsou ale skvělí a drží celek nad propastí kýče.
(zadáno: 19.5.2018)
Vynikající Jan Fanta jako Johann podává velmi přesvědčivý výkon a předvádí doslova paletu různorodých emocí.
Zdařilá režie Lukáše Pečenky nepůsobí statickým dojmem, představení je neustále v pohybu a velmi působivě (zejména v samotném závěru) se tu zachází se scénou. A ta hudba!
(zadáno: 10.4.2018)
Dovedu si představit, že tým který (pro nás) u nás, už dříve stvořil Rent hraje v lepším muzikálu. Těžko si ale představit, že by jej zahráli, zazpívali líp. Na malé scéně se opět prezentuje naše muzikálová špička. Bez fanfár a titulků v bulváru.
Není zapotřebí...Talent a zápal zúčastněných dělají z Tick Tick Boom nadprůměrný kus na české divadelní scéně.
(zadáno: 10.4.2018)
Povedlo se, bál jsem se:). Oba pánové, Jiří Š. Hájek i Tomáš Hron jsou schopní herci a svým projevem za pomoci ryze divadelních prostředků, rekvizit a zvuku působivě budují tísnivou atmosféru. Komorní sál se představení více než hodí.
(zadáno: 3.3.2017)
Muzikálová show, osobní příběh outsidera i velkolepé aranžmá boxerského zápasu gradují ve strhujícím způsobem inscenovaném finále, které diváky vtáhne interaktivně do středu dění.
V našich končinách nevídaná scénografie i zdařilé projekce.
Absolutorium kromě režie Christopha Drewitze patří všem hercům, v čele s Janem Křížem. Jeho fyzická průprava a absolutní profesionální oddanost roli se zde opět zúročila ve výkon hodný superlativ.
Případným mínusem může být absence hitovek, kromě notoricky známé Eye Of The Tiger, ale byla by kvůli tomu škoda přijít o tenhle mimořádný scénický zážitek.
(zadáno: 17.9.2016)
Zoufale blbé představení.Přehrávané karikatury (majitel baru, postavy gayů...), improvizací plných laciných vulgárních forů tolik, že dílko může pokračovat klidně ještě dvě hodiny aniž by to ublížilo scénáři...O nějakých propracovanějších, nebo trefně definovaných charakterech(ano i v komedii),nebo pointách jednotlivých scének nemluvě. Rádoby dramatická rodinná vsuvka pak působí neústrojně a samoúčelně. Nedojímá. Pokud chcete vidět kvalitní komedii o mužích, navštivte Do naha.
Jako lidová zábava pro nenáročné publikum dle reakcí obstojí.Jako divadelní hra je to umělecké dno.
(zadáno: 9.9.2016)
Opravdu krásný muzikál.Výborně režírovaný, herecky zdařilý, tanečně precizní a samozřejmě pěvecky skvělý..Oceňuji absenci přestaveb, práci s prostorem a hloubkou jeviště. Využitá točna je velmi dobrým řešením a dodává představení švih a spád.Nechybí romantika, milostné zmatky a záměny, vkusný humor a nadhled.
Trochu na hraně a zbytečně vyčnívající je vsuvka s růžovými psy, jinak paráda.Chad ve skvostném podání J.Kříže je výrazně zábavnější a herecky výživnější.(generálka 7.9.2016 a 23.9.2016)
(zadáno: 19.6.2016)
(zadáno: 19.6.2016)
(zadáno: 19.6.2016)
(zadáno: 19.6.2016)
Bulvár na jedno použití.Nic na co byste ještě po představení mysleli.
(zadáno: 25.4.2016)
Zabiják Joe má ingredience, které postrádám u většiny činoher poslední doby: emoce na dřeň, rychlý spád, sevřenost, černý humor a nápaditou režii.
Marek Taclík, Igor Chmela, Anna Fialová, Ivana Jirešová a Ivan Lupták herecky bezchybně slouží skvěle vygradované šachové partii. Po dokonalé Virginii v Rokoku další závan čerstvého větru pod taktovkou Petra Svojky.
(zadáno: 18.6.2015)
První část představení funguje znatelně lépe a sevřeněji, druhá je divácky vděčná, ale chybí ji lepší dramaturgie i co se volby skladeb týká. Ikonické písně střídají spíš nic neříkající songy, a díky nepříliš šťastnému režijnímu uchopení a nedůsledné chronologii divák místy ztrácí přehled.
(zadáno: 30.5.2015)
Pěvecké i herecké výkony ( Vojtko, Sommerová) na úrovni, bohatá výprava a okázalé kostýmy Romana Šolce potěší oko diváka a v současnosti nemají konkurenci. Trochu laciněji působí scéna s oběšencem, naopak plavba loďkou po zamlžené laguně pod hvězdnou oblohou nebo maškarní ples jsou velmi povedené a působivé. Tereza Mátlová se po poněkud rozpačité mladičké Cosette v Bídnících našla v roli afektované operní divy.Trochu důrazněji by šla vypíchnout přízračná atmosféra v první části představení. Krásné známé árie a celková spokojenost!
(zadáno: 7.4.2015)
Toho Holubova pitvoření bylo příliš. Jeho výkon naprosto nesnese srovnání s šarmem a lehkostí skutečných mistrů jako byl Lipský a další v převlekových komediích.
Zábava to byla značně monotonní, jednotvárná...ale publikum se plácá smíchy a vstává k potlesku.
(zadáno: 15.3.2015)
Další z řady hitmuzikálů je bulvárně lidovou veselicí.
Humor je často na hraně trapnosti a podbízivosti, celá první polovina je plná hluchých míst a děj postrádá energii.
Zpívá se málo, více se mluví či deklamuje. Scénu rozzáří až suverénní výstup N. Grossové.
Herecké, pěvecké i taneční vstupy jsou průměrné.
S.Tofi v hlavní roli nenadchne, ani neurazí.
Kreace Terezy Kostkové je pro otrlé a právem jí zajistí přední umístění v anketě o divadelní hrůzyvýkon roku. Nic takhle trapného jsem dosud na muzikálových prknech neviděl.
Inscenační rozplizlost se v závěru snaží napravit svižná medley.
(zadáno: 15.2.2015)
Zdařilá komedie s aktuálním přesahem. Lehká, vtipná, ale s mozkem.
Pět žen rozličného typu se sejde na lekci life couchingu za účelem hledání štěstí.
Žena v domácnosti, agresivní manažerka, sportovkyně, operní pěvkyně a zakřiknutá puťka pod vedením kouče představují výkvět nízké sebedůvěry, zakomplexovanosti a životního zklamání.
Představení Dámské šatny Švandova divadla nabízí barvité interakce všech protagonistek, oplývá nápaditými situacemi a břitkými dialogy. Vypráví o vážných věcech s nadhledem i lidským pochopením pro charaktery hrdinek a to v přesném podání výborných hereček.
1 2  >