Divadlo Broadway [muzikál]

<< Trhák | Troja >>

Tři mušketýři

Premiéra: 18.11.2004 | Obnovená premiéra: 28.2.2008
Podle stejnojmenného románu Alexandra Dumase st. Scéna: Marek Hollý. Kostýmy: Roman Šolc. Choreografie a režie: Libor Vaculík.
Hráno také v Divadle Hybernia.
Tomáš Beroun / Jan Kopečný / Vojtěch Drahokoupil (původně také Alan Bastien, Pavol Habera, Petr Poláček, Zbyněk Fric), Petr Kolář / Josef Vojtek / Marian Vojtko / Peter Pecha / Ondřej Bábor (původně také Martin Skala, Marian Vojtko), Jiří Helekal / Stanislav Hložek / Josef Vágner (původně také Jan Gajdoš, Lešek Semelka), Juraj Bernáth / Petr Ryšavý / Jaromír Holub (původně také Pavel Polák, Dušan Kollár, Michal Penk, Petr Poláček), Zdenka Trvalcová / Markéta Procházková / Lucia Molnárová-Bugalová (původně také Zuzana Norisová, Sabina Laurinová, Šárka Vaňková), Radka Fišarová / Alžbeta Bartošová / Sylva Schneiderová / Michaela Nosková (původně také Monika Absolonová, Markéta Zehrerová, Linda Finková), Bohouš Josef / Tomáš Trapl / Marian Vojtko, Zbyněk Fric / Martin Pošta (původně také Martin Skala, Ota Balage, Tomáš Savka, Ladislav Spilka), Lešek Semelka / Martin Šemík (původně také Pavel Vítek, Jiří Březík), Radka Fišarová / Sylva Schneiderová / Linda Finková (původně také Petra Janů, Markéta Zehrerová, Ilona Csáková), Dušan Kollár / Josef Vágner / Ondřej Bábor (původně také Zbyněk Fric, Tomáš Bartůněk, Martin Maxa, Ota Balage, Alan Bastien), Michal Suchánek / Ivan Vyskočil (původně také Vladimír Brabec, Zdeněk Dušek, Jakub Wehrenberg, Jan Kuželka), Richard Genzer / Juraj Bernáth / Jan Kuželka (původně také Aleš Háma, Jakub Wehrenberg, Petr Pečený, Jan Fiala), Filip Vlastník / Matěj Maleček / David Tesárek / Vladimír Nový (původně Kryštof Balaš / Viktorie Genzerová / Jakub Strnad / Berenika Suchánková)...; ve filmové dotáčce Karel Gott
Akční muzikálová lovestory o přátelství, lásce a zradě, ale také intrikách, které se inspiruje slavným románovým příběhem a představuje jej v moderním multivizuálním tvaru.
Divadlo Broadway
Hodnocení inscenace