Profil uživatele

Beebb

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 10 % (2)
Jiří Koula: 14 % (5)
Pavel Širmer: 16 % (19)
Helena Grégrová: 18 % (14)
Lukáš Holubec: 18 % (6)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 30.10.2019)
Nádherné, vizuálně opulentní představení (Zlatý kolovrat, Vodník, Holoubek), doplněné ladící hudební složkou, choreografií, zahrané s citem k předloze. Jedinou vadou na kráse, jinak skvěle uvázané Kytice, je pak přítomnost Lucie Polišenské. Její "diblíkovské hraní" je nepřesvědčivé a otravné až běda (ostatně jako všude, kde jsem ji měl možnost vidět). Nebýt jí... bylo by to za 100.
(zadáno: 30.10.2019)
Tolik jsem se těšil a tolik se to nepovedlo... Počínaje hnusnou scénou (čím víc bordelu, tím líp), přes nepřesvědčivé obsazení I. Orozoviče, pěvecké výkony (E. Stárková mi v Small Town Boy vyrazila dech. Tady je to bohužel slabší. Často drmolí, není jí rozumět, nicméně je ve své roli alespoň roztomilá). Je to celé bez života, bez šťávy, bez jakýchkoliv emocí, prkenné a k uzoufání nudné. Největším překvapením pak pro mě byl Pavol Smolárik a skvělá živá hudba. Je to (prý) hra o naději... moji jedinou nadějí bylo, že to kolem 22 skončí. Potlesk ve stoje? Chápu... soudnost se dnes moc nenosí...
(zadáno: 5.4.2019)
Opakovaně si říkám, že uvádí-li se něco bez přestávky, zavání to průserem. V tomto případně to (za mě) platí na 100%! Vizuálně zajímavé (stínohra), funkční scéna... toť vše. Snaha předstírat, že ve hře o něco jde, je marná. Spousta blábolení, herecky místy pitvorné, zbytečné snímání kamerou. Časově hru ukotvit odkazem na Čáslavskou nefunkční. Vzhledem k viděnému bych děj zasadil někam do druhé půlky 40. let. Prostě nuda až k nevydržení! 4/5 času jsem trávil počítáním odcházejících diváků. V mém sektoru jich bylo 11. Nebýt mi trapné obtěžovat vedle sedící, šel bych taky. Tleskat nebylo čemu.
(zadáno: 13.3.2019)
Velký bizár, aneb lepšolid se v klidu a bezpečí své bubliny baví na úkor horšolidu. :) Jen si nejsem jist, jestli je to ten správný přístup. Místy velmi vtipné (Lady Di, konec Okamury), místy na hraně (Klaus Sr.), občas jen přitroublé. Druhá část, na mýtině, až téměř cimrmanovská. Konec působí jako zbytečný přílepek a celkový dojem poněkud tlumí. Doporučuji hru pojmout jako zájezdní představení a vyrazit s ním do regionů. Třeba o tom vznikne další hra. :) Zajímalo by mě kolik Ortel kasíruje z každého prodaného lístku za uvádění jejich "produkce". Nic mi to nedalo, ale bavil jsem se náramně! :)
(zadáno: 13.3.2019)
Zajímavá hra pokládající otázky, na které není snadné odpovědět. Herecky bohužel nepřesvědčivé. Až na J. Smutnou a M. Kačmarčíka, všichni špatní (a to dost). Nechápu proč má s M. Kačmarčíkem v inscenaci tolik lidí problém. Možná proto, že se v roli soudce nezdá být příliš nestranným... já s ním problém neměl. Rád bych věděl, zda by mě J. Smutná byla schopna přesvědčit i v případě, že by zastupovala druhou stranu. V hlasování za mě menšinově zelená...
(zadáno: 15.11.2018)
To je tak romantické... tááák romantické, že i mé poněkud okoralé srdce zaplesalo... :-) Dobře napsaná hra (díky za ten konec, který jsem, neznaje knižní předlohu, úplně nečekal), zdařilý výběr herců, aktuální, zábavné a vtipné. Možná jen těch zvukových předělů je trochu příliš, ale určitě stojí za zhlédnutí, ideálně v páru. :-)
(zadáno: 28.6.2018)
Monodrama ve stylu Můj báječný rozvod... jen téma je výrazně tragičtější, aneb když poprvé v životě "vyhrajete" a je to zrovna něco, co jste si nikdy nepřáli. Hra úsměvná, místy vtipná, bolavá, sentimentální, kladoucí otázku, co byste dělali vy znajíc to svoje "finální číslo". Ljuba Krbová je krásná a k tomu civilně přesvědčivá v každé poloze svojí role. Výrazně dámské představení. ŽENY! Má-li vám, přes všechna varování během každého mnou navštíveného představení, vždy alespoň jedné zazvonit mobil, při nejmenším vězte, kde jej v kabelce uchováváte a jak jej co nejrychleji vypnout! Děkuji!
(zadáno: 28.6.2018)
Aby vám během představení ve společenském sále Masarykova nádraží, právě v okamžiku kdy jsou veškeré divácké zraky upřeny vaším směrem, spadl ze zdi na hlavu obraz pářících se hyen... tak to se může stát asi opravdu jenom mně! :-) Představení zachycuje schůzi společenstva vlastníků a vy, coby diváci, sledující souboje jednotlivých charakterů (chvílemi možná až na hranici karikatury), si patrně jako já uvědomíte, kolik je mezi námi blbců. Zábava je to vskutku výborná (všichni herci přesní), ale v tom domě bych bydlet nechtěl... :-) A ten obraz jsem si měl odnést! :-)
(zadáno: 18.5.2018)
Zpočátku vtipně rozehraná taškařice o hledání (nikoliv toho pravého/pravé, ale prostě kohokoliv...) se postupem času a vrstvením dalších dějových linek/zápletek/podzápletek/zvratů, změnila v rozbředlou nudu a maglajz. A. Polívková a P. Vaněk jsou výborní herci, ale typově ne příliš vhodně obsazení. Uvěřit jim zoufalé životní ztroskotance prostě nelze.
(zadáno: 11.5.2018)
Dobře napsaná hra o neveselém konci, který čeká mnohé z nás. Výborný J. Vlasák.
(zadáno: 11.5.2018)
Zábavné, místy velmi vtipné... bez zbytečné podbízivosti a laciných frků. Závěrečnou pointu sice odhadnete vcelku brzy, ale to nic nemění na celkové spokojenosti. Skvělá L. Rybová a I. Chmela. Jen toho vzájemného odbourávání se bylo možná trochu moc. Kantoři budou nadšeni! :-)
(zadáno: 6.4.2018)
Tři monology... vynikající L. Juřičková, hodně bizár J. Bidlas, geniální J. Boušková! K tomu hýždě P. Děrgela (kterého bylo s přibývajícím časem až moc), tanec, dilda, "těhotenské disco koule" a trochu bezradný a natahovaný závěr v čekárně, který mé prvotní nadšení malinko zchladil. Nepamatuji se, kdy mi naposled (nebo vlastně jestli vůbec někdy) tekly slzy od smíchu... ale J. Boušková mě rozplakala. :-) Při jejím výstupu se smích postupně měnil v úsměv, aby nakonec ve tvářil zamrznul a já si uvědomil jeho nepatřičnost. Není to představení pro každého, ale já se bavil náramně!
(zadáno: 6.4.2018)
Představte si, že jste se ocitli na večírku v cizím bytě s lidmi, které neznáte, nejsou vám moc sympatičtí a navíc jste jako jediní střízliví. Připadá vám, že jste tam už asi tak pět hodin a při pohledu na hodinky zjistíte, že uplynuly sotva dvě. Co naplat, že sem tam někdo udělá fakt podařený vtip či parádně zazpívá, když se na vás valí tolik zbytečného blábolení... a ve finále Putin... Insta hipsta raw selfie generation v "cool hadrech", ve kterých jsme se my styděli chodit do školy, bude nadšená, já (třicátník) přemýšlel, že bych už šel... někam... kamkoliv... Nicméně herci skvělí!
(zadáno: 6.4.2018)
Po 20 minutách přesvědčování se, že to přeci nebude tak špatné, jsem to vzdal a oddal se spánku. Po probuzení jsem zjistil, že to stále celé nedává smysl... motivace postav, dialogy, nepřesvědčivé/otravné trio sester... prostě nic. Nechápu co chtěl autor/tvůrci sdělit a proč to vůbec uvádět. 5% za Ozoroviče ve slipech, 5% za Baťka v trenýrkách a 10% za stále krásnou Janu Preissovou, která by si zasloužila roli stejného rozsahu, ovšem v lépe zvolené hře. O přestávce, která přichází až po hodině a půl, jsme utekli a nebyli sami. Nebetyčná nuda. Raději doma koukejte do zdi... vyjde to nastejno.
(zadáno: 14.3.2018)
Ponuré, tísnivé, bezvýchodné a dunivé... a pro mě zjevení... Nečekal jsem, že by mě mohla Maryša natolik emočně zasáhnout. Hltal jsem postavy na jevišti, nevadila mi forma "rozhlasové hry", krácení textu, nářečí, mouka ani kelímky.... naopak. Při vzpomínce na skvěle zvolený "hudební doprovod", mi i pár dní po shlédnutí, běží mráz po zádech. Nádherná scéna, skvělí herci. Hraje se bez přestávky. Určitě chci vidět opakovaně.
(zadáno: 26.2.2018)
Mojí 65lété matce se to nelíbilo, protože to bylo o starých lidech... :-) Mně celkem ano. Sice mě téma hry (něco ve stylu: pokud máš prarodiče naživu, nikam se nestěhuj...) neoslovilo, ale pokoukání na "staroušky" jsem si užil. Výborná Ludmila Molínová (vlastně všichni prarodiče baví). Na druhou stranu mladická linka je nezajímavá, přebytečná a nudí (pak by ale nebylo o čem hrát). Aneta Krejčíková přehrává, je iritující až k nesnesení. Vzhledem k předváděné taškařici mě však překvapilo vcelku depresivní/smutné vyznění hry. Neurazí... nenadchne... zdejší hodnocení je podle mě značně nadsazené.
(zadáno: 26.2.2018)
Tak tohle se nepovedlo... vitríny z Hamleta, kostýmy obšlehnuté z pohádky O Janovi a jeho podivuhodném příteli, herecky (komplet) nepřesvědčivé, zkratkovité (neznat předlohu, patrně bych často tápal, co se to vlastně na jevišti děje a proč...), bez jakéhokoliv emočního zásahu (jako vážně... ani ťuk!), forma silně přebíjí obsah... Vlastně mě napadá, zda je možné Doriana uspokojivě převést na divadelní prkna... Nicméně ukoukatelné to je (neusnul jsem, ani si dobrovolně nezdřímnul), ale doporučit nemohu a vzhledem k velmi vlažnému potlesku v tom nebudu sám. Z toho nový Hamlet nebude... škoda...
(zadáno: 8.2.2018)
Hra o Olze Havlové? Dle mého soudu jde spíš o kabaretní střípky ze života Havlových, nejen na Hrádečku. Pravda, ženský pohled na život (s V.H.) tu dominuje, a asi ne vždy to bylo zrovna příjemné či k popukání. Každopádně je to výborně vymyšlené, skvěle zahrané, náramně vtipné či alespoň úsměvné. A taky trochu sentimentální, protože tyhle časy se už nevrátí... Výkon pánského (komplet) osazenstva přeci jen trošku zastiňuje Pavlínu Štorkovou, která je ovšem ve své roli také výborná. Během představení se kouří... hóóódně kouří a někdo může trpět, já však rozhodně doporučuji... :-)
(zadáno: 12.1.2018)
Film jsem neviděl, hra mě nadchla. Všichni herci bez výjimky skvělí. Výborně řešená scéna a parádní hudební doprovod. Vtipné, divoké, uječené, hrubé, sprosté... prostě jízda, kterou jsem se nechal unášet až k silné katarzi. A ačkoliv se nejedná o zrovna dvakrát veselá témata/životní situace, já odcházel z divadla v pozitivním rozpoložení a s lehce "škrábnutým" úsměvem na tváři. Viděno opakovaně. Nedoporučuji útlocitným jedincům (ušetříte si čas, peníze a hlavně nebudete rušit odcházením během představení... :-)
(zadáno: 12.1.2018)
Viděno omylem (byv pozván). Nerozumím, proč někdo tuto hru napsal, co se snažil sdělit, ale hlavně proč ji někdo v 21. století inscenuje. Pro snadný výdělek? Chápu, že jsou občasní diváci, kterým stačí málo, ale perly jako "bez tebe jsem neúplný".. "srdce nikdy neklame".. Jako vážně? A obsazení? Panu Heinovi by měl někdo vysvětlit, že byť je principál, tak by OPRAVDU "hrát" neměl. P. Nesvačilová přehrávající až běda, J. (dva-prsy) Čvančarová na ozdobu. R. Rázlová působí svým hereckým umem mezi ostatními jako zjevení - za ni jedinou 20%. Jinak naprostá ztráta času.. ještěže jsem za to neplatil.
(zadáno: 12.1.2018)
Soubor estrádních čísel a vyčpělých vtipů dávno viděných jinde, neaktuální a nudné. Převážné mi bylo stydno, jelikož jsem měl pocit, že sleduji amatérské představení/besídku souboru z Horní Dolní (nic proti amatérským souborům). Pěvecká čísla leckdy na úrovni "hvězdné pěchoty" z x-té řady Superstar (předně platí pro J. Smutnou). Nicméně pokud jste ženatí/vdané 20+ let, vlasy už vám zšedivěly, máte fialový přeliv, či si do divadla chodíte "odpočinout/vypnout", berte všemi deseti. Bavit se budete zaručeně. Já trpěl. 20% za 2x odzpívané "Máslo". Viděno 31/12/2017 při ceně 990,-/vstupenku... meh