Profil uživatele

Brasikona

Brasikona
Studentka divadelní vědy FFUK.
Odchována dramaťákem a plzeňským DJKT.
Po většinu času konzervativec, který se čas od času nechá oslnit a překvapit nějakou dobře provedenou modernou.
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Iva Bryndová: 3 % (3)
Jiří Landa: 4 % (5)
Anežka Hrebiková: 5 % (2)
Helena Grégrová: 5 % (4)
Jiří Koula: 5 % (2)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 23.1.2020)
(zadáno: 23.1.2020)
(zadáno: 9.1.2020)
(zadáno: 10.12.2019)
(zadáno: 6.11.2019)
Mé první setkání s režií Dana Špinara dopadlo dobře, ač jsem se ho trochu obávala. Vhod přišel fakt, že mám za sebou četbu a rozbor Bernhardova Divadelníka, takže jsem trochu tušila, do čeho jdu, alespoň z hlediska obsahu. Těžko říct, jak bych třeba vnímala bubeníka nebýt dramaturgického úvodu, ale musím uznat, že jde o vysvětlení vskutku zajímavé. Samotná hra má být pro tři mimořádné herce, což myslím, že je tady splněno. Velice snadno by se zde dalo sklouznout k přehrávání, ale dle mě všichni, především pak Saša Rašilov, obratně balancovali na hraně. Ale budu upřímná, konec mi trochu unikl.
(zadáno: 21.10.2019)
(zadáno: 21.10.2019)
(zadáno: 21.10.2019)